BAN ?????
Witam !!!
Mam taki problem otóż chciałem pograć sobie w call of duty 4 ale miałem jakiś dziwny problem że jak uruchamiałem grę to odłączało mnie od usługi xbox live i już sie nie moglem połączyć dopiero po wyłożeniu płyty to samo działo sie w przypadku Far cry 2. Postanowiłem że wyłączę konsole i zresetuje komputer i wtedy spróbuje no więc tak zrobiłem. Po uruchomieniu xbox'a zalogowało mnie tylko do profilu a do xbl już nie. Przetestowałem połączenie z usługą xbl i zatrzymało sie na XBOXLIVE i wykazało Nieudany a kody satnu wykazały takie coś :
W: 0000-000B
X: 0000-000D
Y: 30A8-4800
Z: 0000-0000
Wyłączyłem konsole na parę minut i ponownie uruchomiłem i o dziwo xbl zadziałał wiec spróbowałem uruchomić call of duty 4 i nadal to samo i w pewnym momencie znów mnie odłączyło i następnie kody stanu znów przy XBOXLIVE wykazały:
W: 0000-000B
X 0000-000D
Y: 0C88-1C00
Z: 0000-0000
Teraz ciągle sie to powtarza i nie mogę sie połączyć z xbl.
Sorry że tak to dziwnie opisałem ale starałem sie jak najbardziej szczegółowo. Bardzo proszę o pomoc !!
Cytat:
Napisane przez Rudy12
Ołje, ołje, mam Far Cry 2 :P
Jutro powinienem być o 11, więc mogę pograć w tego Soldata, ale nie wiem czy się oderwę od FC2 ;P
Muaha, ja też mam! :D
----------dodano----------
A teraz czekam, aż dostane kod na 12 miesięcy Xbox Live...
Kto zna kody do Far Cry 2 ale na xbox360
:D
[Gry] Far Cry 2 [PL] [.iso] (spolszczenie kinowe) Dodane przez: toszym
Ubisoft Studios ( producent )
Ubisoft ( wydawca )
Ubisoft ( dystrybutor PL )
gry akcji ( FPS )
21 października 2008 ( światowa data premiery )
07 listopada 2008 ( data wydania w Polsce )
21 października 2008 ( data premiery w USA ) (NTSC)
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=5663
Dzięki "Far Cry 2´´ komputer staje się kluczem do wysokiej jakości symulacji rzeczywistości. To już nie żarty.
"Far Cry 2´´ to dużo, dużo więcej niż gra komputerowa. Na tego typu produkcje nie ma chyba jeszcze nazwy. Bliższa jest interaktywnemu filmowi akcji, bynajmniej nie skierowanemu do młodych widzów (nosi oznaczenie PEGI 18+, zawiera wulgarny język i niezwykle krwawe, wiernie naśladujące rzeczywistość momenty). Produkcja ma wciągającą, nietuzinkową fabułę, wyrazistych (kilku do wyboru) bohaterów, liczne, zaskakujące zwroty i ciekawe zakończenia poszczególnych wątków (w sumie jest ich kilkanaście). A jednocześnie dzięki temu, że - z technicznego punktu widzenia - pozostaje programem komputerowym, pozwala wpływać na bieg wydarzeń i dużo głębiej niż w przypadku filmu - by posłużyć się znanym sloganem, którym Microsoft reklamuje konsolę Xbox360 - "wejść do środka" i poczuć klimat tego frapującego, wirtualnego miejsca.
Dla rodziców: Ocenę PEGI (18+) należy raczej traktować poważnie (w Polsce przyznano grze kategorię PEGI 16+, zdecydowanie zbyt niską). W grze dużo brutalnych scen, krew leje się strumieniami (bohater na przykład często sam dokonuje drobnych operacji na sobie). Język, którym posługują się postaci także nie należy do specjalnie wyszukanych.
Rozsądne wymagania sprzętowe gry Far Cry 2: (wersja na PC): Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP SP2/Vista, Win 7
Far Cry2, gra akcji (FPS), w polskiej wersji językowej - napisy (na PC), od lat 16 (PEGI 16+).
Witaminka w środku działa tak że po aktualizacji gry. [...]
Kod: http://torrenty.org/torrent/446230
Solidny numer. Podobnie jak to było 12 miesięcy temu, wydawcy ustawili swoje najważniejsze przedświąteczne premiery na październik i listopad, toteż macie przed sobą jeden z dwóch najtłustszych Extrimów w całym roku. W dziale recenzji padło aż sześć "dziewiątek". W takich miesiącach jak ten, jako redaktor naczelny doceniam naszą mocną ekipę recenzencką, dzięki której jesteśmy w stanie naprawdę solidnie przetestować tak wiele pozycji bez uszczerbku na rzetelności tekstów. I tak, Torba zajął się LittleBigPlanet, "kombajnem" platformowym od Sony, który śmiało można określić małą rewolucją i jedną z najważniejszych gier dla platformy PS3. Czy każdemu ma szansę spodobać się taka idea? Na to pytanie szukajcie odpowiedzi w tekście. Recenzję pełnej wersji Far Cry 2 również przeczytacie tylko u nas, a materiałem zajął się fan serii - HIV. On też przemłócił nowego MotorStorma, który o włos wygrywa batalię z konkurencyjnym Pure. Koso sprawdził, jak sprawuje się w rozgrywkach sieciowych FIFA 09 i wystawił jej ostateczną ocenę, wraz przetestowaniem wersji na PS2. Będąc w posiadaniu pełnego Pro Evolution Soccer 2009 jednocześnie potwierdził, która z tych dwóch gier rządzi w tym roku na wirtualnych boiskach. Myszaq zapoznał się z Saints Row 2, o którym mówiło się jako o killerze GTA IV. Co z tego wyszło? Sprawdźcie w recenzji. Komodo został pozytywnie zaskoczony przez Silent Hill: Homecoming, co jednak nie pozwoliło mu wystawić wyższej oceny. Jakiej? Nie zdradzę. Do Dead Space mu daleko - w tym przypadku również przeczytacie ostateczny werdykt. Oprócz tego mamy 4 mocne materiały w dziale “Co nowego?”. Kojarzycie Fuel? Pewnie nie, bo ja również byłem bardzo zdziwiony, gdy Kali opowiedział mi o tym, co widział i słyszał od developerów z Codemasters/Asobo Studio. Za to Dragon Age: Origins to kolejny erpegowy rodzynek od samego BioWare, tytuł na razie mało znany w środowisku konsolowym z racji jego priorytetu na platformę PC. Jednak developer otwarcie mówi, że konwersja konsolowa ujrzy światło dzienne zaraz po skończeniu wersji na blaszaka, a to oznacza, że bardzo solidny "balduropodobny" RPG zawita w 2009 r. na PS3 i Xboxa 360. No i w końcu Gears of War 2, o którym informacje wyciągaliśmy od samego Cliffa Bleszinskiego z Epic Games podczas jego pobytu w Polsce, mając również okazję zagrać w prawie ukończony kod. Na koniec test singlowej kampanii w Resistance 2. Amer widział prawie ukończoną grę i jest pod wrażeniem. Wiadomość o Tekkenie 6 na Xboxa 360 jest już tylko zamknięciem rozdziału exclusive'ów od third party developerów. To nie koniec atrakcji, jakie czekają na Was w tym numerze, ale ponieważ wyczerpałem już limit znaków, pozostaje mi tylko zaprosić do lektury.
CO NOWEGO
CONDUIT, THE
DRAGON AGE: ORIGINS
DRAGON BALL Z: INFINITE WORLD
FUEL
GEARS OF WAR 2
INFAMOUS
LEFT 4 DEAD
VELVET ASSASSIN
YAKUZA 3
PLAYTESTY
LEGENDARY
RESISTANCE 2
SOCOM CONFRONTATION
HARDKOR
CASUAL GAMING
GRACZPOSPOLITA
OD GRACZA DLA GRACZY
OKIEM MANIAKA
PRACA W BRANŻY
SZARA STREFA
TO BYŁO GRANE
WARTE UWAGI
CO GRY DAJĄ LUDZKOŚCI
EKSKLUZIW - GATUNEK NA WYMARCIU
REGION FILMOWY
ŚWIĘTA 2008 NA 8
WYWIADY
RECENZJE:
PLAYSTATION 2
FIFA 09
LEGO BATMAN
STAR WARS: THE FORCE UNLEASHED
PLAYSTATION 3
BROTHERS IN ARMS: HELL'S HIGHWAY
DEAD SPACE
FAR CRY 2
FIFA 09
LEGO BATMAN
LITTLEBIGPLANET
MOTORSTORM: PACIFIC RIFT
NHL 09
NHL 2K9
PRO EVOLUTION SOCCER 2009
SAINTS ROW 2
SILENT HILL: HOMECOMING
STAR WARS: THE FORCE UNLEASHED
VALKYRIA CHRONICLES
XBOX 360
BROTHERS IN ARMS: HELL'S HIGHWAY
DEAD SPACE
FAR CRY 2
FIFA 09
INFINITE UNDISCOVERY
LEGO BATMAN
NHL 09
NHL 2K9
PRO EVOLUTION SOCCER 2009
SAINTS ROW 2
SILENT HILL: HOMECOMING
STAR WARS: THE FORCE UNLEASHED
WII
LEGO BATMAN
STAR WARS: THE FORCE UNLEASHED
PLAYSTATION PORTABLE
YGGDRA UNION
NINTENDO DUAL SCREEN
DRAGON QUEST: TCOTC
MYSIMS KINGDOM
N+
SPORE CREATURES
VIVA PINATA: POCKET PARADISE
BEZ TEKTURY
ASSAULT HEROES 2
LAST GUY, THE
MEGA MAN 9
NOVASTRIKE
OMEGA FIVE
WIPEOUT HD
..::On Fri, 14 Jul 2006 16:30:22 +0200, in <sdradw5s7npi.dlg@host.loopback>
..::* <nie@ma.mai.la> wrote:
> Mamy tu przekroj zycia ps2 a wiec statyskyki dotycza glownie niej.
Nie, to wszystko Xbox.
> Teraz mamy x360 gdzie gry zajmuja srednio kolo 7
> GB.
Raczje nie. Przeczytaj artykuł.
> Jesli trend sie utrzyma za 4 lata beda zajmowac kolo 13 GB. Jak widac z
> tych samych danych mozna wyciagnac zupelnie inne wnioski ;]
Radzę przeczytać ten artykuł. Chyba, że bazujesz na czymś innym.
Poza tym - tu masz porównanie Azurika i Far Cry:
http://42.pl/u/k25
Różnica wielkości - 500M
MechAssault - 3.42G
MechAssault - 2,29G - jak widać optymalizacja kodu pomaga zmniejszyć objętość.
Podobnie:
SH2 - 4,9
SH4 - 3,2
teraz gry które zwiększyły objętości:
PoP - 2,4
PoP2 - 2,8
KotOR - 3,7
kotOR2 - 4,0
itd.
Widać z tego, że rozwój gier nie koniecznie oznacza duży przyrost miejsca.
Autor artykułu pisze tak (apropo utrzymania się trendu):
Over the course of its life, the size of the average Xbox title increased by
77%. If the Xbox 360 size increases at the same rate, and the four 360 titles
are representative of the whole, we can expect the average Xbox 360 title in 4
or 5 years to be around 7.40 gigs, and to occupy about 87% of the disc's
capacity. If the largest game deviation is the same as the Xbox, with the
largest game being 3 gigabytes larger than the 2005 average, then games will
be exceeding the upper limit of what the medium is capable of.
However, if the proportions hold true between systems, such limitations will
/only effect about 3% of games made for the Xbox 360/. Additionally, we'd guess
that if you look at those 26 titles that exceed average size on the Xbox,
you'd find that /size is not an indicator of quality, either in graphical
quality or storyline/. No one would accuse Doom 3 of being worse looking than
Terminator 3: Rise of the Machines, but it's almost 3 gigabytes smaller
(Terminator 3: 5.67 gigs; Doom 3: 2.957 gigs). Half-life 2, for example, is
only 2 gigabytes.
Large games may simply be the result of poorly optimized programming, not an
indication that they couldn't be smaller if they had to be, and still deliver
the same experience.
Podkreślenia moje.
Naprawdę polecam lekturę całości tekstu.
--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF
"She liked you and you tried to kill her. That was impolite."
-Nail Bunny