logo
 Pokrewne renessmeKody do Europa Universalis IIIKody do gry The Sims jedenKody do gry Call of Duty 2kody cs 16 na botyKody do gry Diablo 2 LoDkody do Colin Mc Rallykody do LEGO Star wars2Kody do gry Big Muthakody błędów pralki Aristonkody do gta San ps2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • conclusum.xlx.pl
  • renessme


    Dlaczego niby nigdy? Więc dlaczego Crysis nie powstał na konsole? Bo były by spadki FPS a na medium ludzie by nie chcieli grać! X360 jest gorszy od mojego 8800gt C2D e6850 2GB DDR2 i jakby powstał taki emulator co by zmieniał kod gier na OPTYMALIZACJĘ pod PC to gry by chodziły wspaniale! Tak jest także z PS3! Myślicie że jakby był emulator PC na X360 to na X360 by nie cięło?! Cięło by jak cholera! Chodzi jedynie o OPTYMALIZACJĘ!



    Ja sie orientuje co nieco w konsolach a więc tak :

    PS3 (na razie nie warto kupować jak już napisał poprzednik nie da sie przerobić chociaż ponoć już opracowali kod do zlamania ale brak przeróbki dotychczas )
    Xbox 360 ( konsola moze nie dorównuje PS3 ale jest warta zakupu obecnie wychodzi na nią wiele porządnych gier i pewnie jeszcze przez dluzszy czas beda same hity , przeróbka x 360 jest bardzo tania ;] więc polecam o ile cena Cie wystraszy (ok, 1600 zł )
    PS2 ( tą konsole sam posiadał mogę mówić o niej długo w samych superlatywach , po 1 multum gier , po 2 nika cena po 3 ps2 sie raczej nikomu nie znudzi , koszt przeróbki zalezny od jakości chipa ;] , zdecydowanie polecam !! )
    Xbox ( konsola nie miała swojej ery szybko wyszła na rynek pobajerowała ale Microsoft zastąpił ją Xboxem 360 no zwykly xbox przestał sie liczyć )
    PSP - najlepsza przenośna konsola jak powstała można ją przerobić , jest na nią bardzo dużo gier i dalej wychodzą ;] , polecam chociaż wybierając pomiedzy PSP a PS2 wybrałbym tą drugą ;]

    to tyle odemnie ;]



    Ifcaro wydało kod źródłowy PS2 USB Advance ISO loader który obecnie działa tylko na pierwszej japońskiej konsoli PS3. Możesz go znaleźć na Google Code. Bardzo prawdopodobne, że będą działać również gry z innych regionów.





    Ja niestety nie mam możliwości na sprawdzenie tego.




    na niektórych filmach na youtube i innych stronach widać że ps3 odczytuje gry xbox 360

    A ja nagram porod i napisze, ze te dziecko wyszlo z tylka, wrzuce na YT i uwierzysz mi? Ale dzieci sa latwowierne i nie mysla.
    To jest tak samo jakbys chcial odpalic Tekkena 5 na PSX. Nie da sie. Inny kod jest. Myslisz, ze po co sa konwersje gier?
    PS: Po czym poznajesz, ze gry te sa z X360, a nie PS3? Puszczali jakies exlusive'y?



    Zobacz tu:


    http://www.gamefaqs.com/console/ps3/game/932984.html



    a tu masz kody do tej gry:



    http://www.gamewinners.com/Cheats/index.php/Uncharted:_Drake%27s_Fortune



    ble wrote:
    Krzysztof Drewicz wrote:

    On 2006-11-12, Ponure Zacietrzewienie <trasz_ni@buziaczek.pl wrote:
    Sony rozpoczęło sprzedaż PS3, ale wbrew zapowiedziom Linuks nie jest
    preinstalowany na konsoli. A to oznacza, że gry nie są pisane pod
    Linuksa.
    To dosyc oczywiste - po co grom Linux?
    Zamiast tworzyć N systemów, lepiej napisać jeden.
    i tak nie ma.  A zaimplementowanie tego oznaczaloby koniecznosc rozdania
    kodu konkurencji, jako ze Linux jest na licencji GPL, nie LGPL.
    Poczekaj, czy Linksys, MikroTiK, StarOS, Alcatel rozdają swój kod? np
    sterowniki do sprzętu? (karty Atheros)
    Jeśli nie, to czy łamią GPL ?

    linksys tak: http://tiny.pl/r4rh

    To jest kod zrodlowy do systemu operacyjnego dzialajacego na tych
    urzadzonkach - czyli kod np. do Samby 2.0.10, Apache, jadra i takich tam
    innych. Najczesciej sie okazuje, ze rownie dobrze mozna by odwiedzic
    strony samba.org czy kernel.org i sciagnac jakies stare wersje...

    Chociaz czesto producenci zmieniaja kod zrodlowy, wtedy musza wg.
    licencji zamieszaczac rowniez zmiany.
    Np. jedna z firm (Thecus) w jednym ze swoich urzadzen umiescila
    backdoora w jadrze, ktory umozliwial uruchomienie serwera SSH.

    A czy jest w tego typu zrodlach kod zrodlowy do urzadzen, to roznie bywa.



    "ps3 to odszczepiona technologia, to świetna konsola ale przepisanie kodu z pc na x360, z x360 na pc jest łatwe niż przepisanie kodu z x360 na ps3 czy z pc na ps3."
    Problemy z architekturą i pisaniem kodów pod różny hardware to podstawowa trudność w pisaniu gier multiplatformowych. Zresztą nawet pisanie kodów na windows i linux'a to nie bułka z mleczkiem... chyba że pod JAVA ;] Jest dużo gier multiplatformowych i nie widzę powodu, żeby ME i L4D do nich nie dołączyły.
    Najbliższy dowód: Orange Box wyszedł też na PS3, wprawdzie to nie Valve[szanuje ich gry ale polityka względem PS3 to jakieś kuriozum] robiło konwersję ale jednak.



    @glupota_mnie_drazni

    gdybys od czasu do czasu poczytal, co maja do powiedzenia na temat wiekszosci tytulow multiplatformowych osoby majace na ten temat jakakolwiek wiedze, to wiedzialbys, ze to niemal cud, ze te gry na PS3 w ogole jakos wygladaja i dzialaja. XO i PS3 maja zupelnie rozne architektury, a kod w wiekszosci wypadkow przenoszony jest po najmniejszej linii oporu, co skutkuje tym, ze SPU obecne w PS3 nie maja co robic, za to procesor sie poci nie wyrabiajac z kodem, ktory napisany jest pod prcesor 3-rdzeniowy
    -
    masz absolutną rację :)
    ale rzeczywiście, może za parę lat się to zmieni. Tak akurat na koniec cyklu życia tej generacji konsol :)



    pfy... m$ zrezygnowalo z tego "ma byc 720p i 2xAA" i wiem ze gry przechodza weryfikacje, ale nikt nie podskoczy komus takiemu jak namco bandai czy np SE bo rezultat bedzie prosty - nie beda wydawali gier na danego delikwenta, a zyski z takich marek jak wlasnie tekken to pewny pieniadz... i nie jestem swiezak bo pamietam czasy znaku jakosci nintendo jak i gierki na comodore... bylem wtedy moze mlody i glupi, ale "swiezakiem" nie jestem. dalej mowie ze to namco zawalilo z grafa bo - mieli kupe czasu od wydania arcade, pomagali im ludzie od SC4(problemy z wersja na x'a) i mieli gotowy kod (wersa arcade to nic innego jak bebechy ps3). grafa moze zawodzi ale gameplay rzadzi.



    @azaki, konsole też mają system operacyjny, tyle że właśnie zoptymizowany pod gry, a nie jako wielozadaniowy. W sumie ciekawym jest, że nikt nie pokusił się o próbę stworzenia systemu dla PC właśnie zorientowanego na gry - taki czysto konsolowy OS, ale dla PC ;)

    Gdyby wykorzystać zasoby, o których napisałeś to dzisiejsze PC byłyby demonami prędkości i wydajności! Tu nie ma nawet co się zastanawiać, hardware zawsze ma znaczenie i w przypadku podobnego środowiska/architektury wygra wydajniejszy hardware - na to nie ma mocnych. Niestety na PC problemem jest otwarta architektura, OS-kombajn oraz... programiści, którzy są najzwyklejszymi na świecie leniami, gdy hardware odwali za nich czarną robotę. Z PC pracowałem dawno i nie zdarzyło mi się pracować z low-level engineer'ami ( ludzie od optymizacji niskopoziomowej ). W przypadku PS3 pracuje ich kilku ze mną - . Władają asemblerem PPC oraz SPE i wiedzą co gdzie i jak zmienić w kodzie, by jeszcze podciągnąć wydajność. Zwykle jest tak, że kod dla SPU pisze się w C++, dalej kompilacja do asemblera ( bez ostatecznej kompilacji na plaformę ), wtedy low-levelowcy biorą się za dłubanie w tym kodzie i ich kod ostatecznie trafia do gry. W przypadku PC - co się na smaruje to trafia do ostatecznego kodu. Czyste lenistwo.

    Kurcze, chyba nici ze spania, kawa już pachnie ;)



    Eee tam trudno. Jest inaczej, to fakt, ale dlatego od tej platformy ( jak i od każdej innej ) zatrudnia się ludzi, którzy w tym siedzą, a nie przerzuca ich lub każe pracować nad każdą z platform. Na X'a rzeczywiście pisze się niemal jak na PC ( co z jednej strony jest dobre i nie zawsze oznacza "łatwiej" ). Na PS3 z kolei trzeba obrać inny sposób myślenia i projektowania aplikacji. Nie mówię tu o gameplay - ta część jest zawsze wspólna, ale o samym silniku audio-wizualno-zasobowym ( dziwne słowo mi wyszło z audio-video-resource ). Nie pracowałem jeszcze z silnikiem, którego problemy związane z jedną platformą rzutowałyby na inną jeśli mówimy o tej warstwie aplikacji. W tego typu tłumaczenia może i uwierzą ludzie z poza branży, ale to wierutna bzdura. Zarządzanie pamięcią ( o ile to rzeczywiście prawda, bo w życiu postępując zgodnie z dokumentacją nie spotkałem jakiegokolwiek problemu dotyczącego RAMu na tej platformie ) też rozdziela się na różne platformy, tak samo resource manager i tak samo texture manager i każdą "platformową" część kodu. Fakt, że dobrze mieć kod bazowy i czasami się po prostu czeka aż jedna platforma jest gotowa, co jednak nie powinno wywoływać podobnych lamentów. To jest nieprofesjonalne podejście. Nie zauważyłem też, by ktoś jakoś specjalnie narzekał ostatnio na PS3, chyba że ludzie, którzy pracują na platformie, do której nie czują "powołania" ;). A ta wypowiedź to takie wcześniejsze jużÂ "tłumaczenie się" za spapraną wersję gry. Ot taka widać polityka marketingowa wczesna.



    O widzę banda fachowców już na swoim miejscu. Koleś pierwsze mówi ze PS3 mocniejsze teraz na odwrót, najlepiej jak wreszcie pokażą aktualny kod gry a nie ciągłe przechwałki. Xboty widzę ładnie macie zryte głowy, przecież to nawet śmieszne juz nie jest.
    PS pisałem to wielokrotnie wyznacznikiem jakości są gry, nie puste słowa! Uncharted2 wyznaczy nowe standardy ale widzę co poniektórych boli to bardzo



    Zapomnieliście dodać, że w wersja PS3 musi być pudełkowa, bo zmieniony zostanie kod gry na potrzeby użycia 'różdżek' :P
    choć i tak sam dodatkowy scenariusz powinien być dostępny jako DLC dla tych, którzy nie chcą kupować drugi raz tej samej gry.
    Swoją drogą, ciekawe czy sprzedaż pierwszej edycji (używanej)i kupno nowej edycji też będzie dla Capcomu przestępstwem (bo dla niektórych używki są nielegalne) :P

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl