logo
 Pokrewne renessmeKody do Europa Universalis IIIKody do gry The Sims jedenKody do gry Call of Duty 2kody cs 16 na botyKody do gry Diablo 2 LoDkody do Colin Mc Rallykody do LEGO Star wars2Kody do gry Big Muthakody błędów pralki Aristonkody do gta San ps2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alcotours.xlx.pl
  • renessme



    Tony Hawk's American Wasteland (2006)


    Producent: Neversoft Entertainment
    Wydawca: Aspyr Media, Inc.
    Dystrybutor PL: CD Projekt

    Kategoria: sportowe / deskorolka


    Data Premiery:
    Świat: 06 lutego 2006
    Polska: 20 lipca 2006

    Tryb gry: single / multiplayer
    Tryb multiplayer: Internet

    Rozsądne wymagania sprzętowe:
    Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 3.5 GB HDD, Windows XP

    Kod:


    Hasło : s7or4x


    Pobrałem grę, wszystko wygląda normalnie



    ale jak wypakuje się pliki to pojawiają się taki następujące pliki



    i tutaj mam pytanie, co mam zrobić z tymi plikami abym mógł grać ??????



    Ile czasu przed zamknieciem zimowego okna transfer
    owego przychadza faksy z potwierdzeniem najbardziej wartosciowych kontraktow?
    Aikido jest dla Hugo bo on gra na gieldzie podobnie jak jej prezes, ktory tez
    uprawia Aikido. A mamy sport walki - boks - ktory uczy koordynacji i pokazuje
    (innym) braki refleksu, a glaby juz planuja porzucic pilke dla Aikido w zimowym
    oknie transferowym. 7% roznicy to conajmniej 3,5 PLN a skoro tyle wynosi cena
    puszki piwa, ktore pije w hipermarkecie to dla mnie oplaca sie uzyskac taka
    oszczednosc, a glaby sugeruja wprowadzenie petli opoznien zeby je pozniej
    usunac, a calym soba wprowadzaja wieksze zwolnienia i zapominaja usunac kod do
    debuggingu/diagnostyki i opowiadaja ze dluzej niz sprzedawcy sie to podobalo
    wybierali piec (wzmacniacz do systemu audio) i ostatecznie sie nie zdecydowali z
    uwagi na brzmienie.



    Liga Browarów::: 2 miejsce było,będzie1! 875556635
    Witam!

    Po przerwie pora wrócić na własne podwórko i znów śledzić na płatnym TVP SPORT
    relacje w naszej rodzimej lidze żużlowej;)
    My po raz kolejny zapraszamy zwolenników jazdy na szybkim motorze,którzy wraz
    z nami współtworzyli tę świetną ligę w zeszłym sezonie,oraz tych,którzy chcą
    się dołączyć po raz pierwszy;)
    O naszym prestiżu świadczy chociażby to,że w ubiegłym sezonie byliśmy
    NAJLICZNIEJSZĄ LIGĄ CALEJ GRY!
    Z nami osiągniecie sukces!



    UWAGA!NAGRODY

    Niezależnie od zajętego miejsca mamy swoje wewnętrzne nagrody w lidze,co nas
    wyróżnia spośród innych lig!Pierwsze pięc osób,które będzie grało tylko w
    naszej(ew. jeszcze swojej) lidze otrzyma nagrody od sponsora na
    www.blackswan.na.allegro.pl a warto zajrzeć,bo rzeczy są naprawdę fajne;)


    Zapraszamy wszystkich chętnych ,wystarczy przekopiować ten kod:

    875556635



    Liga Browarów



    Wpisz podczas gry:

    ASPIRINE - odnowienie energii
    THUGSTOOLS - 1 zestaw broni
    PROFESSIONALTOOLS - 2 zestaw broni
    NUTTERTOOLS - 3 zestaw broni
    PRECIOUSPROTECTION - odnowienie pancerza
    YOUWONTTAKEMEALIVE - więcej policji Cię szuka
    LEAVEMEALONE - policja przestaje Cię gonić
    ICANTTAKEITANYMORE - samobójstwo
    FANNYMAGNET - Przyciągasz kobiety
    CHASESTAT - włącza miernik Media Attention
    LIFEISPASSINGMEBY - znacznie przyspiesza czas
    ONSPEED - przyspieszenie gry
    BOOOOOORING - zwolnienie gry
    FIGHTFIGHTFIGHT - przechodnie szaleją
    NOBODYLIKESME - wszyscy chcą Cię zabić
    OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - uzbojeni przechodnie
    CHICKSWITHGUNS - kobiety naszą broń
    HOPINGIRL - k. wsiadają do Twojego wozu
    PANZER - pojawia się czołg
    TRAVELINSTYLE - latający Bloodring Banger
    GETTHEREFAST - na ulicę spada Sabre Turbo
    GETTHEREQUICKLY - szybki Bloodring Banger
    GETTHEREVERYFASTINDEED - jeszcze szybszy Hotring Racer
    GETTHEREAMAZINGLYFAST - super szybki Hotring Racer
    ROCKANDROLLCAR - dostajesz limuzynę Love Fist
    THELASTRIDE - karawana Romero
    RUBBISHCAR - dostajesz śmieciarkę
    BETTERTHANWALKING - na ulicę spada Caddie

    BIGBANG - pojazdy w okolicy wybuchają
    COMEFLYWITHME - pojazdy latają
    IWANTITPAINTEDBLACK - wszystkie wozy są czarne
    AHAIRDRESSERSCAR - wszystkie wozy są różowe
    MIAMITRAFFIC - agresywni kierowcy
    AIRSHIP - łodzie mogą latać
    GRIPISEVERYTHING - lepsze prowadzenie i przyczepność
    GREENLIGHT - wszędzie są zielone światła
    SEAWAYS - wozy unoszą się na wodzie
    WHEELSAREALLINEED - widać tylko koła wozów
    LOADSOFLITTLETHINGS - sportowe wozy mają większe koła
    STILLLIKEDRESSINGUP - zmiana ubrania na losowy
    CERTAINDEATH - palisz papierosa
    CHEATSHAVEBEENCRACKED - wyglądasz jak Ricardo Diaz
    LOOKLIKELANCE - wyglądasz jak Lance Vance
    MYSONISALAWYER - wyglądasz jak Ken Rosenberg
    LOOKLIKEHILARY - wyglądasz jak Hilary King
    ROCKANDROLLMAN - wyglądasz jak Jezz Torent
    WELOVEOURDICK - wyglądasz jak Dick
    FOXYLITTLETHING - wyglądasz jak Mercedes Cortez
    IDONTHAVETHEMONEYSONNY - wyglądasz jak Sonny Forelli
    ONEARMEDBANDIT - wyglądasz jak Phil Cassidy
    DEEPFRIEDMARSBARS - wyglądasz jak grubas
    PROGRAMMER - wyglądasz jak chudzielec
    ALOVELYDAY - piękna pogoda
    APLEASANTDAY - lekko pochmurna pogoda
    ABITDRIEG - b. pochmurna pogoda
    CATSANDDOGS - deszczowa pogoda
    CANTSEEATHING - mglista pogoda

    masz kody + jak pomoglem



    FIFA 2003 FULL I DODATKI

    FIFA 2003
    Opis gierki :
    FIFA Football 2003 to kolejna edycja najsłynniejszej serii piłkarskiej wydawanej na komputery PC. Oczywiście i tym razem jej twórcy, firma Electronic Arts, postarali się aby gra była jeszcze doskonalsza niż jej poprzednia cześć. Zacznijmy więc od tego, że FIFA 2003 wyposażona została w nowy silnik graficzny, który jakością i szczegółowością odtworzenia trybun, boiska i zawodników przewyższa wszystko to, co do tej pory widzieliśmy. Nie inaczej jest jeżeli chodzi o sztuczną inteligencję. Została ona całkowicie przeprojektowana. Cały wysiłek modyfikacji enginu A.I. skupił się wokół gry zespołowej, taktyki zespołu i atrybutów indywidualnych graczy, dzięki czemu teraz nasi komputerowi zawodnicy grają jeszcze inteligentniej niż to miało miejsce w poprzedniej edycji. Ożywiła się gra, częściej występują zamieszania podbramkowe, pojawiają się też sytuacje, w których pod koniec meczu zdesperowana drużyna przegrywająca maksymalnie osłabia swoją obronę i rzuca się do heroicznego ataku na bramkę oponenta (postawia wszystko na jedną kartę).

    Fundamentalnym przeobrażeniom uległ system odpowiedzialny za odtworzenie rzeczywistych warunków fizycznych, system kontroli ruchu piłki, system kontroli ruchu zawodników oraz sam interfejs, w wyniku czego gracze mają jeszcze lepszą kontrolę nad tym co się dzieje na boisku, a sama gra, ruch piłkarzy i piłki jest bardziej naturalny. Oczywiście siła i celność oddanego strzału, podanie, obrona czy drybling zależą od umiejętności zawodnika, który je wykonuje. Strzał na bramkę wygląda inaczej w przypadku podrzędnego napastnika, a inaczej gdy strzelał będzie np. sam Roberto Carlos. W FIFA 2003 występuje 10.000 autentycznych zawodników, 450 autentycznych klubów sportowych oraz 16 najznamienitszych lig piłkarskich z całego świata. Można zagrać w trybie „Club Championship Mode” i zmierzyć się z 18 najlepszymi europejskimi drużynami, m.in. Juventus, Liverpool FC i FC Barcelona. Najciekawsze momenty naszego meczu możemy obejrzeć w przerwie i po meczu.

    Kod:

    CD 1 :
    http://www.speedyshare.com/269226737.html

    CD 2 :
    http://www.speedyshare.com/898524646.html

    Dodatki :
    http://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=3507


    U W A G A ! Obraz Zrobiony Alkoholem 120% !!
    Miłej Gry :p !

    jesli pomogłem chcę +



    Piotr Dałek napisał(a):

    Witam!

    http://betoniarka5.webpark.pl/download/xmlparser_optimized.zip (18kB)

    Tu leży sobie TSpkXMLParser po grze wstępnej (nie powiedziałem ostatniego
    zdania!) ze mną. Cechuje się tym, że działa pod Delphi 3 (pod D2 też
    powinno pójść), no i działa _ciut_ poprawniej - nie generuje już takich
    potworków:

       <size65535
       </size

    tylko takie:

       <size65535</size

    No i - bodaj najważniejsze - jest ze 2x (ale to zależy jeszcze od długości
    XMLi, nazw gałęzi i parametrów no i tekstów) szybszy niż oryginał -
    właściwie nie zmieniając "naczelnego" algorytmu (ie. zasadnicza zmiana
    to zamiast dodawać do stringów po literce, to ja określam początek i koniec
    stringa, i wycinam cały za jednym zamachem).
    Pisałem o "grze wstępnej" z prostej przyczyny - w samej mechanice kodu
    jest kilka niedorób które "wiążą ręce", ale wszystko opisałem na początku
    swojego modułu (phrdXmlParser.pas). W archiwum jest też oryginalny kod
    przerobiony tak, by kompilował się i działał pod Delphi 3 (pod D2 powinien
    też pójść).

    Przypominam też, że tu: http://betoniarka5.webpark.pl/download/drivexml.zip
    leży sobie prosty generator XMLi (generuje z drzewa katalogów) - plik waży
    tylko 13kB (po rozpakowaniu rozrasta się do 22kB), bo wszystko napisane
    bez użycia VCL i (jakże popularnych i ciężkich zarazem) modułów Classes
    i Sysutils.

    Kod parsera puszczam na licencji GPL (czy się to komuś podoba, czy nie -
    mr. Spook, this applies to you too! ;| ), kodu DriveXMLa nie puszczam, bo
    nie.

    Jakby co - ja to robię dla sportu, rozrywki i ogólnie pojętej edukacji ;)


    Wlasnie pobralem, sprawdzilem. Wygenerowalem 75 MB xml'a i
    przeparsowalem Twoja wersja i oryginalem. Nie wiem jak na innych XML'ach
    ale tutaj ten Twoj wypadl za kazdym razem (przy prostym LoadFromFile)
    ciut gorzej (niby jakies setne sekundy ale az takie turbo w porownaniu w
    oryginalem to nie bylo)



    "Krwawy sport";)
    Gość portalu: ktoś 1 napisał(a):

    > jerry_maguire...chciałbym abyś był moim kierownikiem!!!!!!!!.To co teraz się
    > dzieje to jakaś paranoia...sam mam dużo telefonów od znajomych z
    > konkurencji,jak to dobrze kożystaja z tego że naszym klientom przydzielono
    > nowych PH-w/g segmentacji.Szkoda,że jego świątobliwość pan Skóra nie ruszy
    > swojego zadka i nie pojedzie w teren i sam się nie przekona jakie sa relacje
    > między kth a zaprzyjażnionym PH.Już Wszyscy się z nas śmieją.....nie jesteśmy
    > konkurencją już dla nikogo.....pozdrawiam


    Jak wiadomo koncern Wurth lubi SPORTową rywalizację i wpływów tej fascynacji
    można dopatrzeć się również w prowadzonym przezeń biznesie. Jednak w wydaniu
    Wurth Polska przypomina to już „krwawy sport”;) W ostatnim numerze Kuriera
    Wurth-a czytamy, cyt. „Etyka i najlepsze wzorce zasady fair play, tak ważne w
    sporcie są istotnym elementem działań firmy w obszarze biznesu”. Koniec cytatu.
    Jaka etyka?! Jakie najlepsze wzorce?! Dyrektorzy się między sobą żrą i wyzywają
    od ch…, za przyzwoleniem a nawet nakazem RKS-ów handlowcy jeżdżą do KTH z branż
    nie należących do swojej dywizji by później „fałszować” kody segmentacyjne!!!
    Podobno Pan Tomeczek jest w tym dobry;)
    Jeśli posłużyć się analogią sportową to w polskim Wurth-cie piłkarze
    (handlowcy) wzajemnie się między sobą „kopią”, przeciwnicy (konkurencja) to
    wykorzystują i przejmuje „piłkę” (klientów), reguły gry nie są przestrzegane
    lub ich brak a „sędzia” (Prezes) nie interweniuje, bo to…”KALOSZ”!!!;)

    „ Kontroler wszystkich kontrolerów” nawet gdyby swój zadek pofatygował, czego
    oczywiście nie zrobi, to i tak nie wyciągnąłby żadnych wniosków z takiej
    wycieczki, bo jak każdy na kierowniczym stołku w tej firmie jest przecież
    nieomylny a jego pomysły genialne;) I nawet, jeśli życie pokazuje, że jednak
    jest inaczej to i tak zawsze winien będzie nie kto inny jak handlowiec:/

    Pozdrawiam

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl