logo
 Pokrewne renessmeKody do Europa Universalis IIIkody cs 16 na botykody do Colin Mc Rallykody do LEGO Star wars2kody błędów pralki Aristonkody do gta San ps2Kody do Counter Strike Sourcekody do Killzone liberator na PSPkody do Hard Truck Haulinkody cracki seriale do gier
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kinojesttu.htw.pl
  • renessme


    http://www.twix.civ.pl
    WSKAKUJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -Tuning - wyslij sms -Drastyczne i szokujące zdjęcia ludzi - Mp3 -
    Oprogramowanie do komórek - Zamach na USA 11 września - Bramki sms - Kody do
    telefonów komórkowych - Skrypty java -
    Kamery live - Gry online - GaduGadu,ściągnij,opis -  Humor - Setki gifów -
    Tapety - Kilkaset darmowych czcionek - Ikony - Emotikonki :-) :-( :-)  -
    Wyszukiwarki - Horoskop - Kurs walut - Pogoda - Miłość(WALENTYNKI 2003) -
    Chat - VHS i mnóstwo innych ciekawych żeczy.Strona dziennie aktualizowana
    ...UWAGA co kilka dni dodawany jest nowy dział!!!

    http://www.twix.civ.pl




    Jest sporo w pełni obiektowych, przenośnych i mało wymagających języków.
    Dlaczego akurat python?


    bo jest pierwszym (chyba) OS ktory jest uzywany przez wielkie firmy. Chocby
    ostatnio przez fireaxis (?) producenta Civilization IV - gra interpretuje
    pliki pythona dzieki czemu gra jest zmienialna przez uzytkownika w 90%.
    Python zostal wybrany wiec jako darmowa platforma do unifikacyjnego kodu
    skryptowego. Oczywiscie CiV IV moglby wspolpracowac z kodem JAvy, ale to
    kosztuje.
    jestem pewny ze srodek ciezkosci rozwoju platformy programistycznej
    przeniesie sie na pythona (w OS). chyba ze ktos uczyni cos w rodzaju PHP.NET
    i Visual PHP. To ten jezyk uratowala by sila pedu (ilosc uzytkownikow X
    predkosc rozwoju ;) ale na razie nie zanosi sie na to.




    On Tue, 27 Dec 2005 13:50:45 -0000, the_foe <the_@WYTNIJTOwp.plwrote:
    bo jest pierwszym (chyba) OS ktory jest uzywany przez wielkie firmy.  
    Chocby ostatnio przez fireaxis (?) producenta Civilization IV - gra  
    interpretuje pliki pythona dzieki czemu gra jest zmienialna przez  
    uzytkownika w 90%.
    Python zostal wybrany wiec jako darmowa platforma do unifikacyjnego kodu  
    skryptowego. Oczywiscie CiV IV moglby wspolpracowac z kodem JAvy, ale to  
    kosztuje.


    To jest bardzo specyficzne zastosowanie. Javy to nie rusza, bo to nie jej  
    "rynek". Co innego, jakby *całą* Cywilizację napisali w pythonie.


    jestem pewny ze srodek ciezkosci rozwoju platformy programistycznej  
    przeniesie sie na pythona (w OS). chyba ze ktos uczyni cos w rodzaju  
    PHP.NET i Visual PHP. To ten jezyk uratowala by sila pedu (ilosc  
    uzytkownikow X predkosc rozwoju ;) ale na razie nie zanosi sie na to.


    PHP.Net już istnieje od dawna.




    On Tue, 27 Dec 2005 13:50:45 -0000, the_foe <the_@WYTNIJTOwp.plwrote:

    | bo jest pierwszym (chyba) OS ktory jest uzywany przez wielkie firmy.
    | Chocby ostatnio przez fireaxis (?) producenta Civilization IV - gra
    | interpretuje pliki pythona dzieki czemu gra jest zmienialna przez
    | uzytkownika w 90%.
    | Python zostal wybrany wiec jako darmowa platforma do unifikacyjnego kodu
    | skryptowego. Oczywiscie CiV IV moglby wspolpracowac z kodem JAvy, ale to
    | kosztuje.

    To jest bardzo specyficzne zastosowanie. Javy to nie rusza, bo to nie jej
    "rynek". Co innego, jakby *całą* Cywilizację napisali w pythonie.

    | jestem pewny ze srodek ciezkosci rozwoju platformy programistycznej
    | przeniesie sie na pythona (w OS). chyba ze ktos uczyni cos w rodzaju
    | PHP.NET i Visual PHP. To ten jezyk uratowala by sila pedu (ilosc
    | uzytkownikow X predkosc rozwoju ;) ale na razie nie zanosi sie na to.

    PHP.Net już istnieje od dawna.


    cos tam kiedys slyszalem ale nie wiedezialem ze jest jakis stabilny relase.
    Mozna prosic o linka? zapewne taka sama poracha jak z gtk



    [ Gwidon S. Naskrent ]
    Nawet jesli jest gierka o takiej nazwie to nie ma ona pewnie nic wspolnego
    z produkcja Microprosiaka.

            Mylisz się. Jest port autentycznej Civ 1 firmy Microprose - jednak
    Microprose nie udostępniło kodów umożliwiających grę przeciw komputerowi -
    zatem jest to wyłącznie wersja dla gry z innymi ludźmi.
            Pozdrawiam,
                                            Cywilizowanuary



    January Weiner <nospam_jwein@ix.urz.uni-heidelberg.de pisał[a]:

    [ Gwidon S. Naskrent ]
    Nawet jesli jest gierka o takiej nazwie to nie ma ona pewnie nic wspolnego
    z produkcja Microprosiaka.
       Mylisz się. Jest port autentycznej Civ 1 firmy Microprose - jednak
    Microprose nie udostępniło kodów umożliwiających grę przeciw komputerowi -
    zatem jest to wyłącznie wersja dla gry z innymi ludźmi.
       Pozdrawiam,


    Freeciv 1.7.0 ma możliwość gry z komputerami.
    I wcale nie jestem pewien, że jest to port pierwszej części Civilizacji.
    Wynalazki i oddziały są raczej z drugiej, tylko grafika 2d przypomina jedynke.
    W sumie świetna sprawa dla maniaków starej dobrej CIV, tylko IMHO interfejs
    jest nieco trafiony ... trzeba machać myszką jak szalony :(.




    "umpacha" <umpa@poolbox.comwrote in message



    ale fakt olewactwa np lynx'a (dla tych co nie wiedza taka linuksowa
    przegladarka w trybie txt) <--- to nie zart nie wiem ile %WEBMAJSTEROW
    tu optymalizuje kod pod lynx'a


    nie wytrzymalem.
    moze jeszcze powiesz ze powinno sie robic gry na amige 500, albo magnetofony
    do atari (ups slowo klucz).
    to tak jak branie pod uwage netszkapy przy tworzeniu strony... (max. 5%
    przegladarek).
    nie wiem w ilu domach czy instytucjach stoja jeszcze terminale oparte na XT
    i bursztynowym Herculesie z lynxem jako najpopularniejsza przegladarka www.

    [jakim-inc]
    [www.jakim.civ.pl]
    [taki ze mnie fafarafa]




    w dzisiejszym odcinku:
    - WJEŚCI
    - Witajcie na stronie Mariusz Kołodziejskiego poświęconej starym grą i
    IRC
    - Już nasza strona ma swuj server i kanał IRC - owy kliknij tu ,aby
    zobaczyć szczeguły.
    - Już na stronie jest licznik - Na mojej www jest licznik gości oraz
    księga gości z prv.pl
    - Tylko teraz na mojej www -Tylko teraz na mojej stronie jest sąda
    kliknij tu ,aby zagłosować?!
    - Tu morzesz znaleść kod do sfojej starej gry:


    no cusz ;)
    polska jezyka trudna jezyka ;)

      -= Krolowa -=- krolowa(at)civ.pl =-
      / -=   ( ) -= Kroliczek Has You =-
    .( o ). -.- .-. --- .-.. --- .-- .-




    Age of Empires to epicka strategia czasu rzeczywistego, której akcja toczy się na przestrzeni 10 tysięcy lat. Gracz kieruje ewolucją malutkiego plemienia z epoki kamienia łupanego, które musi przekształcić w zaawansowaną cywilizację.
    Gracz ma do wyboru różne taktyki w celu zwycięstwa w grze - dominacja nad innymi plemionami możliwa jest poprzez podboje, eksplorację i wiedzę o świecie lub zwycięstwo ekonomiczne poprzez gromadzenie bogactw. Age of Empires stworzone zostało przez studio Ensemble i Bruce’a Shelleya - współtwórcę hitu strategicznego Civilization.
    Wersja Gold zawiera również oficjalny dodatek do gry - Rise of the Rome, skupiający się przede wszystkim na legendarnym imperium rzymskim. Pakiet rozszerzający to nowe cywilizacje, jednostki, technologie i kampanie.
    Charakterystyczne cechy
    Rozgrywka inna za każdym razem.
    Atrakcyjna grafika.
    W sumie szesnaście dostępnych cywilizacji.
    Szerokie drzewo technologiczne.
    Dziesiątki różnorodnych jednostek wojskowych.
    Losowo generowane mapy.
    Atrakcyjna i bogata ścieżka dźwiękowa.
    Realizm historyczny.
    Edytor scenariuszy i konfliktów.
    Możliwość gry w trybie wieloosobowym dla ośmiu graczy.
    Wersja Gold zawierająca dodatek Rise of the Rome - cztery nowe cywilizacje, nowe jednostki, architektura rzymska, technologie i wielkie mapy.

    Wymagania sprzętowe :
    » Pentium II 300 MHz
    » 64 MB Ram
    » CD Rom x 12
    » Grafika min. TNT 1 32 MB Win 98/Me/2000/XP
    CD 1

    Kod:





    CD 2
    Kod:



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl