Kangurek Kao
Stworzona w Polsce gra platformowa dla najmłodszych. Głównym bohaterem jest tytułowy kangurek, który wraz z przyjaciółmi przeżywa wiele zabawnych przygód. Wspaniała, kolorowa, trójwymiarowa grafika wykorzystująca możliwości najnowszych akceleratorów sprawia, że najmłodszych nie sposób wręcz oderwać od ekranu komputera. Gra całkowicie pozbawiona jest przemocy i została przygotowana w pełnej polskiej wersji językowej.
http://i28.tinypic.com/2u5z6nm.jpg
Cytat:
producent: X-Ray Interactive
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
kategoria: zręcznościowe
familijne
Data Premiery:
Świat: 23 listopada 2000
Polska: 23 listopada 2000
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 1 CD | cena: 49 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, karta dźwiękowa, akcelerator 3D.[/b]
Cytat:
Stworzona w Polsce gra platformowa dla najmłodszych. Głównym bohaterem jest tytułowy kangurek, który wraz z przyjaciółmi przeżywa wiele zabawnych przygód. Wspaniała, kolorowa, trójwymiarowa grafika wykorzystująca możliwości najnowszych akceleratorów sprawia, że najmłodszych nie sposób wręcz oderwać od ekranu komputera. Gra całkowicie pozbawiona jest przemocy i została przygotowana w pełnej polskiej wersji językowej.[/b]
Kod:
http://rapidshare.com/files/84230072/Kangurek_Kao_PL.part1.rar
http://rapidshare.com/files/84239318/Kangurek_Kao_PL.part2.rar
[Download][PC] Kangurek Kao
http://www.grynapc.com/download/imag...ngaroo%202.jpg
Stworzona w Polsce gra platformowa dla najmłodszych. Głównym bohaterem jest tytułowy kangurek, który wraz z przyjaciółmi przeżywa wiele zabawnych przygód. Wspaniała, kolorowa, trójwymiarowa grafika wykorzystująca możliwości najnowszych akceleratorów sprawia, że najmłodszych nie sposób wręcz oderwać od ekranu komputera. Gra całkowicie pozbawiona jest przemocy i została przygotowana w pełnej polskiej wersji językowej
Kod:
http://www.fastshare.org/download/Kangurek_Kao_PL_lukano_17.05.2009_www.darkwarez.pl.rar
Hasło:
www.darkwarez.pl
Stworzona w Polsce gra platformowa dla najmłodszych. Głównym bohaterem jest tytułowy kangurek, który wraz z przyjaciółmi przeżywa wiele zabawnych przygód. Wspaniała, kolorowa, trójwymiarowa grafika wykorzystująca możliwości najnowszych akceleratorów sprawia, że najmłodszych nie sposób wręcz oderwać od ekranu komputera. Gra całkowicie pozbawiona jest przemocy i została przygotowana w pełnej polskiej wersji językowej.
Kod:
Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.
[Gry] Kangurek Kao 2 Runda 2 [PL] Dodane przez: XFXexpert111
Tate Interactive ( producent )
Titus Interactive ( wydawca )
zręcznościowe / familijne
04 listopada 2003 ( światowa data premiery )
04 listopada 2003 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
nośnik: 1 CD
wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D zgodny z DirectX 8.1
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1685
Druga część, wydanej jeszcze w 2000 roku, gry platformowo-zręcznościowej, pt. Kangurek Kao. Rozgrywka polega na prowadzeniu tytułowego kangura, który musi pokonać na swej drodze szereg zróżnicowanych przeciwników. Całość przypomina popularny cykl Rayman czy Croc, a także pełną wersję GEX: Enter the Gecko. Fabuła programu wygląda następująco: złowrogi kłusownik i jego banda opryszków uwięziła przedstawicieli wielu gatunków rzadkich zwierząt na całym świecie. Tylko Kao może im się przeciwstawić, dlatego zakłada osławione rękawice bokserskie i rusza na pomoc
swym przyjaciołom. Omawiana produkcja kierowana jest do nieco młodszych graczy, chociaż starsi wyjadacze także powinni znaleźć tu coś dla siebie. W grze nie brakuje kolorowych lokacji, dopracowanych efektów audio-wizualnych oraz edukacyjnego przesłania. [...]
Kod: http://torrenty.org/torrent/503408
Spis treści:
▼ Testy - Hit miesiąca
Broken Sword: Anioł Śmierci
▼ Testy - Premiery
Warhammer Online: Mark of Chaos
Eragon
Dark Messiah Might and Magic
Sid Meier's Railroads!
GTR 2: FIA GT Racing Game
Twierdza: Legendy
Emergency 4: Global Fighters for Life
RACE: The WTCC Game
RTL Ski Jumping 2007
Bionicle Heroes
Gotowe na wszystko
Blitzkrieg II: Upadek Rzeszy
XPand Rally Xtreme
Alpha Prime
Paraworld
Bet on Soldier: Blood of Sahara
▼ Testy - Reedycje
Heroes of Might and Magic V: Silver Edition
Warhammer 40,000: Dawn of War Złota edycja
Dungeon Siege II Deluxe
Swiat kangurka Kao
Dead to Rights II
FlatOut
Daemonica
Ford Racing 3
Freedom Force vs The 3rd Reich
MetalHeart: Bunt replikantów
Age of Empires III Złota edycja
F.E.A.R. Złota edycja
▼ Nowości - Pierwsze wrażenie
Battlestations: Midway
Test Drive Unlimited
Europa Universalis III
Infernal
▼ Nowości - Na horyzoncie
The Sims: Opowieści z życia wzięte
Tomb Raider: Anniversary
Loki
UEFA Champions League 2006-2007
UFO: Afterlight
Virtua Tennis 3
▼ Rynek - Trendy
Hity z przyszłości: jakie gry zarządzą w 2007 roku
▼ Rynek - Przegląd
Ceny gier w numerze, adresy wydawców, najlepsze gry
▼ Pomoc - Hit miesiąca
Broken Sword: Anioł Śmierci
▼ Pomoc - Gra na CD
Myth: Upadli władcy
Batman: Sprawiedliwość ponad wszystko
▼ Pomoc - Tajne kody
Tajne kody do pięciu popularnych gier
▼ Pomoc - Rozwiązywanie problemów
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania
Kiedy kupiłem mojego pierwszego PCta czytałem Komputer Świat Gry, przede wszystkim ze względu na cenę pisma. Nie byłem wtedy zbyt wymagającym czytelnikiem i wystarczało mi to co oferował KŚG. W czasach kiedy kupowałem tą gazetę płyta stała na przyzwoitym poziomie, może nie było tam jakichś wielkich hitów, choć zdarzały się gry godne uwagi. Wspomnę tylko kilka lepszych tytułów: Septerra Core, Europa Universalis, Knights and Merchants, seria Rayman, seria Kangurek Kao.
Kiedy trochę dojrzałem jako czytelnik, chłodne i suche recenzje jakie serwował KSG przestały mi wystarczać, choć nie tylko to skłoniło mnie do zmiany czasopisma. Przede wszystkim zacząłem zauważać, że płacę za coś co mogę znaleźć za darmo w internecie, vide: kody, poradniki i opisy. Długość czasopisma i jakość płyty również nie były zbyt satysfakcjonujące.
Pewnego grudniowego dnia zobaczyłem spot reklamujący nowy numer Playa i tak oto zmieniłem wysłużone KSG na gazetę, którą kupuję do dziś. Od pierwszego numeru spodobał mi się odmienny, luzacki styl; poza tym recenzje pisane są z pasją. Widać, że redaktorzy kochają granie i pisanie o nich, jeśli miałbym ich porównać do tych pracujących w konkurencji przypominają mi artystów, w KSG zaś pracują znudzeni urzędnicy. Kolejnym plusem pisma są niewątpliwie różne "kąciki": siedem, subiektywnie, piątek 13, tajny raport i z głupia fant. Wielką zaletą Playa jest również to, że nie skupiają się tylko na grach. W każdym numerze znajdziemy zawsze kilka słów o sprzęcie i choć nie są to recenzje, a bardziej zbiory luźno przedstawionych informacji całkiem przyjemnie się to czyta. Poza nowinkami ze świata hardware'u możemy też przeczytać listy od czytelników i komiksy, które moim zdaniem są chybionym pomysłem - niepotrzebnie zajmują miejsce. Na szarym końcu pisma znajdziemy również krzyżówkę, która moim zdaniem jest zbędna. Do pisma dołączona jest oczywiście płyta DVD, od kilku numerów zawartość jest naprawdę pierwszorzędna, choć moim zdaniem trochę za dużo tu hitów z reedycji.
Wystarczająco się już rozpisałem na temat zalet, teraz pora trochę ponarzekać. Główną wadą Playa jest przede wszystkim mała "pojemność", która jest dodatkowo skutecznie ograniczana przez nadmiar grafik [nie tylko komiksów, ale też grafik tematycznych w recenzjach]. Jego lektura wystarcza na niecałe dwie godziny, czyli jeden wieczór. Jak na 120 minut czytania 9,99 to trochę drogo, choć z drugiej strony do ręki poza gazetą dostajemy pełniaki, za które w sklepie zapłacilibyśmy około 50 złotych...
Te dwie godziny były powodem, dla którego zacząłem się rozglądać za kolejnym pismem, które wypełniłoby mi czas do następnego numeru Playa, tak właśnie trafiłem na CD-Action. Pierwsze co rzuca się w oczy to objętość i bardzo profesjonalne podejście do tematu gier. Recenzje są tu mniej luzackie niż w Playu, jednak z drugiej strony nie są też przesadnie napompowane, redaktorzy bardzo dobrze posługują się ojczystym językiem, w ich pracy widać wieloletnie doświadczenie dziennikarskie. Poza profesjonalnymi recenzjami/zapowiedziami znajdziemy tu też sporą dawkę humoru - GameWalker, w którym redaktorzy [często w zabawny sposób] komentują gry wspomniane w danym numerze; Na Luzie - zbiór starannie wyselekcjonowanych żartów i obrazków pochodzących z JoeMonsters.org
Reszta, to raczej standard:
- Kącik hardware'u, a w nim: Nie daj się nabrać, konfigurator i felieton. O ile ten ostatni nie zawsze jest ciekawy reszta trzyma poziom.
- Action Redaction: listy od fanów i antyfanów + cięta riposta głównej atrakcji tego działu - Smugglera.
Na koniec dwa słowa o płycie... Do pisma dołączone jest DVD 9 wypełnione po brzegi atrakcjami. CD-Action jako jedyne pismo w branży udostępnia [poza pełniakami] na swoim krążku kąciki tematyczne, co wydłuża i tak już długi okres jakiego potrzebujemy na przeczytanie pisma. Co do pełniaków to z przykrością muszę stwierdzić, że kiedyś było lepiej, choć z CDA nigdy nie wiadomo i kto wie, może wraz z nowym numerem zaskoczą nas jakąś polską premierą?
Cena tego zestawu to TYLKO 14,99 - jak na taką objętość pisma oraz jakość i ilość materiałów zawartych na płycie naprawdę warto!