Dziekuje za odpowiedzi. Dalej niestety nurtuja mnie pytania.
1. Czy potek mechaniczny daje mi mniejsze mozliwosci w przyszlej regulacji ?
np. Chcialbym aby przy wlaczaniu zawsze wzmak startowal z ustalonego volume, inny przyklad : chcialbym w uc zaprogramowac pod danym przyciskiem z pilota ciag zdarzen np po 10 s sciszyc o polowe.
2. Jak wyglada zlozonosc w sensie programowania mikroprocesorka. Z tego co czytalem, to kod do impulsatora jest dosyc zlozony klik . Jak wyglada zlonosc kodu jezeli chodzi o alps i rc5 ?
3. Czy alps 2x100k log. z silniczkiem i diodą w ośce (taki proponuje mi kolega csbiczek) ma jakas przekladnie i bedzie mozlowosc precyzyjnej regulacji volume przy sluchaniu cicho muzyki ?
4. Pytanie laika > jaka jest roznica w potku 2x100k a 2x10k (ktora bardziej nada sie do uni).
Pozdrawiam
kod n-box recorder dla pilota uni
witam,
potrzebuje tak jak napisalem w temacie kod dla pilota uniwersalnego
do n-box hd recorder
pilot jest od amplitunera harman-kardon avr 255
potrzebny jest kod 3 cyfrowy
Siema,
No co nie krzyczycie, że się fajny wątek zrobił? Dopiero Bruner mi powiedział
Ja się grubo zdziwiłem, jak Bruner się odezwał na forum aztec.pl.
Ja myślałem, że tu na forum to samo palenie gumy w głowie a tu patrzcie ))
FS zainteresowałem się jakieś 4 lata temu. Zaczęło mnie wtedy wciągać lotnictwo, ale mając przeświadczenie, że nie przejde badań zdrowotnych na licencję PPL, jakoś szybko mi się zapomniało.
Jakieś 2 miechy temu postanowiłem wziąć się na nowo za FS a podczas jednego z lotów online ktoś zapodał mi adres www.runway.pl
Tam przeczytałem, że od czasu wejścia do Unii, przepisy się zmieniły i wada wzroku nie jest już problemem )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No to już wtedy poszło z kopyta. Drukowanie mapek, czytanie podręczników, setki tutoriali itp.
Ostatnio poznałem pilota z Warszawy. Robił licencję w San Diego w USA i tak mi się wkręciło jakoś. Tylko ta góra kasy...ahhhh..... No ale dwa razy wakacje w Anglii i się uzbiera
No, ale jeśli chodzi o samego FS, to tak:
FSX to lipa z powodu fps. Kod jest taki dziadowy, że żadna konfiguracja mu nie robi.
Ja mam Core2 Duo E6600, 2GB Patriot 800Mhz DUAL, GF 7900GT, GA 965p DQ6 i... 10-15 fps
Na niskich detalach, to może jeszcze z 25fps się uciuła, ale jak dałem 6000zl za taka konfiguracje, to oczekuje, że każda gra ma chodzić min 150fps na full detalach.
No i tak zresztą jest, oprócz FSX. FarCry, Fear i inne takie, na wypasie 150fps a tu kilka chmurek, byle jakie teksturki i 10fps!!?? Co to ma być?
Jedyne co mi się z FSX podobało, to misje. Taka fajna gierka raczej dla zabawy.
No, to postanowiłem, że przerzucam się na FS2004. O dziwo, wygląda na pierwszy rzut oka bez różnicy. Może tylko małpy nie skaczą po drzewach
Do tego dożuciłem Active Sky 6.5, Ground Environment Pro i FSGlobal i wygląda cacy. Do tego masa innych dodatków, samolotów, scenerii itp. Latam PMDG747, którego na FSX brak. Symulator wygląda o niebo lepiej i klatki w normie
Całość niecałe 7GB, ale FSGlobal tylko Europe i N.America.
Aha, jeszcze zmontowałem sobie system śledzenia ruchu głowy i kierowania nią widokiem.
Cam2Pan, jedna duża biała dioda (na IR były gorsze efekty) i jakiś tani Creative Webcam.
I po co komu TrackIr za 800zł?