Ja też ściągam. Trzeba będzie chyba kupić trochę RAM-u do zabawy z tymi obrazkami. Trochę ciemna ta Polska. Myślałem, że to już będą obrazy "kolorowe" z klasami zaświetlenia. Ale i takie obrazy dobre. Można by pościągać obrazy z kilku lat i zrobić animację dla Polski :Beer:
Trzeba będzie je poprzerabiać, żeby więcej treści było widać.
PS. Są też niezłe mapy obrazujące dynamikę LP.
http://www.ngdc.noaa.gov/dmsp/download_wor...hange_pair.html
Jest przykład z Ukrainą, na którym załapała się duża część Polski:
http://www.ngdc.noaa.gov/dmsp/data/1992_93...e00_9293_v1.jpg
No niestety pesymistyczny to obraz.
Ten post był edytowany przez Lampka dnia: 31 May 2006 - 10:00
zapomniałeś dodać co to za grafika ma być
statyczne 2d, 3d, animacja 3d -> coś pokroju AutoCada, czy bardziej Solide Edge, Rhinoceros 3d, czy coś do animacji.
4gb ramu Ci się przydadzą
procek - w tej cenie to lepiej e8400 brać
monitor - przyda się duży z bardzo dużą rozdzielczością. Sam od czasu do czasu bawię się w Solide Edge, ale na 19" w 1280*1024 nie jest to najwygodniejsze. Kolega ma w laptopie Della 17" WUXGA - 1920x1200 pikseli i tam komfort pracy jest nieporównywalnie większy. Jeśli nie chcesz inwestować 2k w 24" monitor fullHD na matrycy s-pva, to bierz coś koło 21-22" żeby wyświetlało 1650*1050
zgadzam się- monitor ważna rzecz
ale E8400 jest niedostępny i jeszcze długo będzie, więc procek należy wziąć E8200 lub Q6600 (tu znowu zależy jaka to grafika ma być robiona)
4GB RAM rzeczywiście byłoby ważne, jak nie bedzie OC to mogą być zwykłe kostki
XP to raczej 64bit trzebaby wziąć
jak dwa dyski to tylko RAID- ale znacznie korzystniej byłoby jeden większy... backup mozna robić na DVD lub BD-R
drukarka jak laser to HP LaserJet 1600 kolorowa - jeden toner wystarcza naprawde na bardzo długo(ok 120zł ) i jak dużo drukujesz to to się opłaca
a jak atrament to np. wielofunkcyjne c5280 (odpada skaner)
Płyta główna- myślę, że GIGABYTE GA-EP35C-DS3R spełnaiałaby twoje wymagania
" />
tuff:Widziałam w ostatnim czasie, niestety w wersji zwykłej - nie trójwymiarowej. Nie zmienia to jednak faktu, że animacja zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, począwszy od grafiki, przez postacie na rozwoju fabuły kończąc.
Pozostaje mi się pod tym podpisać.
Świetna bajka dorównująca w mrocznym klimacie animowanym dziełom Burtona. Kilka razy autentycznie nie mogłem wysiedzieć z nerwów. Każda wizyta Koraliny w alternatywnym świecie niesie ze sobą dużą dawkę emocji. Fantastyczne, kolorowe obrazy w połączeniu z tajemniczą muzyką i niezłym dubbingiem (oryginalnym, oczywiście) to największe atuty tego obrazu. Jednak fabuła również prezentuje się dobrze. Bajka nie nudzi i potrafi kilka razy zaskoczyć. Szkoda jedynie, że zwiastuny popsuły zabawę bo zdradzały praktycznie wszystko, ale moja wina, że mając za sobą już kilka tego typu przygód z trailerami i tak ciągle je oglądam.
Tak czy inaczej od czasu "Gnijącej Panny..." żadna animacja nie dostarczyła mi tyle przyjemności. Pozycja obowiązkowa.
Casper - Straszna Uliczka PL
Opis gry:
Dołącz do Kacpra, przyjaznego duszka, i weź udział w fascynujących przygodach. Rozwiązuj z nim zagadki.
W grze znajdziesz pomysłowe, przyjazne tematy i kolorową animację. Gry zapewniają przygodę, która z pewnością spodoba się dzieciom.
Wiek 7-9
http://rapidshare.com/files/21514527/Casper_-_Straszna_Uliczka.rar
---------------------------------------------------------
Casper - Zamkowa Tajemnica PL
Opis gry:
Dołącz do Kacpra, przyjaznego duszka, i odkrywaj tajemnice zamku, grając w wymagające myślenia gry. Zostały one opracowane we współpracy ze specjalistami w dziedzinie edukacji i mają kształcić w dzieciach pewność siebie i myślenie krytyczne, potrzebne, aby osiągnąć sukces. Wielopoziomowe gry umożliwiają dziecku grę w jego własnym tempie. Przed dziećmi długie godzin zabawy i życie pełne osiągnięć!
- żywa grafika i animacja
- stymuluje umiejętność myślenia
- świetne efekty dźwiękowe
- możliwość dostosowania tempa gry
- premie w postaci kreskówek
Wiek 6-8
http://rapidshare.com/files/21809623/Casper_-_Zamkowa_Tajemnica.rar
----------------------------------------------------------------------------------
Casper - Zaczarowany Sklep PL
Opis gry:
Weź udział w wesołych przygodach Kacpra, przyjaznego duszka! Śmiej się, śpiewaj i wygrywaj wraz z Kacprem i jego przyjaciółmi.
• ciepła i zabawna gra jest doskonałym wprowadzeniem do gier edukacyjnych.
• W grze zawarte jest wszystko, co podoba się dzieciom i czego potrzebują, aby rozwinąć ważne w dzieciństwie umiejętności i zachować przez całe życie pasję uczenia się!
Wiek 3-6
http://rapidshare.com/files/21539652/Casper_-_Zaczarowany_Sklep.rar
--------------------------------------------------------------------------
Casper - Zaczarowany Las PL
Opis gry:
Jeśli Twoje dzieci są głodne wiedzy i mają apetyt na zabawę, ta gra jest właśnie dla nich! Baw się razem z Kacprem, przyjaznym duszkiem, w zaczarowanym lesie i czerp radość z tej wspaniałej gry, która ma uczyć, bawić i inspirować. Znajdziesz tu wiele zabawnych postaci i ciekawych gier oraz dużą ilość wielopoziomowych zadań. jest tutaj wszystko, czego potrzebuje Twoje dziecko.
Cechy:
- Kolorowe, atrakcyjne postacie.
- Wciągająca fabuła.
- Zabawne działania.
- Ciekawe efekty dźwiękowe.
- Stymuluje umiejętności krytycznego myślenia.
- Premie w postaci kreskówek.
Wiek 5-7
http://rapidshare.com/files/21533762/Casper_-_Zaczarowany_Las.rar
sagem myx-5 posiada polifonie oraz 256 kolorowy wyswietlacz.w panasonicu nie znajdziemy funkcji mms.Dane podstawowe
– GD67 - waży 81 gramów. Jego wymiary to 109x45x22 mm. Mimo niewielkiej wagi telefon sprawia wrażenie masywnego. Litowo-jonowa bateria o pojemności 690 mAh wystarcza według producenta na maks. 6.5 godziny rozmowy lub na 190 godzin pracy w trybie standby. W praktyce akumulatorek trzeba doładowywać co 3-4 dni.
Funkcje i wyposażenie
dzwonki, animacje, loga, wygaszacze ekranu itp. GD67 te wszystkie funkcje posiada. To czego nie oferują inne telefony to możliwość zmiany wyglądu tylnej ścianki obudowy. Nie chodzi tutaj o wymianę panelu ,ale o możliwość samodzielnego stworzenia grafiki lub zdjęcia które, widoczne spod przeźroczystej obudowy, nada telefonowi osobisty rys. W nowym zestawie znajduje się kilkanaście gotowych i przyciętych kartoników, które można umieścić z tyłu telefonu. Nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie, żeby stworzyć własny szablon – zdjęcie lub grafikę – które umieszczone zostanie w telefonie.
GD67 oferuje szybką transmisję danych (53.6 kbit/s downlink, 13.4 kbit/s uplink) przy użyciu protokołu GPRS . Po podłączeniu do komputera GD67 może być wykorzystywany w charakterze modemu. Dzięki przeglądarce WAP firmy Openwave można przeglądać strony WML z kolorowymi obrazkami. Ich duża kolekcja umieszczona jest na Teliksie pod adresem www.telix.pl/obrazki.php. Po wyborze odpowiedniej opcji z menu przeglądarki wybraną grafikę można zapisać w specjalnych „media folderach”. Oprócz obrazków telefon umożliwia również pobranie animacji oraz plików midi.
W kalendarzu można zapisać do 100 notatek. Wyświetlane one będą jednorazowo, co tydzień, co dzień lub co rok. W aparacie zainstalowano 2 gry.
Inne funkcje modelu GD67 to m.in. zegarek, prosty - ale wygodny w obsłudze kalkulator - i przelicznik walut. Wbudowany dyktafon pozwala na nagranie prowadzonej rozmowy. Niestety, Panasonic idzie w zaparte i w kolejnych modelach telefonów nie chce zmodyfikować tej funkcji tak, żeby możliwe było nagranie głosu bez konieczności prowadzenia rozmowy telefonicznej.ja bym tam brał sagema....
" />Pobrane z wikipedia.pl
Didżej lub DJ (ang. Disc Jockey – Dee Jay) – osoba grająca muzykę na dyskotekach, najczęściej przy pomocy gramofonów. Osoba prowadząca dyskoteki przy pomocy sprzętu didżejskiego (obecnie najpopularniejszy zestaw to 2 odtwarzacze płyt CD lub/i 2 gramofony oraz mikser). Praca didżeja polega na miksowaniu piosenek, czyli najczęściej na likwidowaniu wyraźnych przejść między piosenkami.
W największym uproszczeniu, jest to osoba spędzająca czas na poszukiwaniu coraz to nowszych wydawnictw muzycznych (głównie na płytach winylowych) i puszczająca następnie owe płyty/utwory słuchaczom w specyficznej kolejności, która podtrzymuje atmosferę napięcia i podekscytowania na parkiecie, nie powodując znużenia muzyką. Nie są wykorzystywane jedynie płyty muzyczne – często korzysta się z płyt zawierających sam dźwięk czy głos, np. stare czytanki, audio-lekcje czy wersje a cappella znanych utworów.
Kluczowe zdolności didżeja to umiejętność dobierania odpowiedniego repertuaru, płynne przechodzenie między utworami (miksowanie), wyczucie rytmu, zdolność trzymania w napięciu oraz możność poprawnego odczytywania panującego na parkiecie nastroju. Wykorzystywane narzędzia – "decki" (slangowe określenie na gramofony lub specjalne odtwarzacze płyt CD).
Niektórzy didżeje tworzą również swoją własną muzykę, bądź remiksują (zmieniają podkład, dodają efekty itp.) znane utwory. Ostatnio dużą popularnością wśród didżejów cieszą się starsze utwory z lat 80 i lat 70, głównie utwory funkowe i disco.
Ostatnio często można się spotkać z pojęciem VJ (Visual Jockey), określające didżeja łączącego elementy dźwiękowe z wizualnymi. Kolorowe animacje, urywki filmów czy pokazy zdjęć wyświetlane są w rytm muzyki, najczęściej na dużym telebimie. Innym przykładem efektów wizualnych używanych na dyskotekach i występach są pokazy laserów (spotykane głównie na imprezach z muzyką elektroniczną) – kolorowe wiązki światła tworzą różne kształty, imitują prawdziwe przedmioty, oddają tematykę danego utworu.
" />Mam s55 i wszystkie obrazki bmp (mam ich 36) są czrnobiałe i są to logo małe logo średnie logo duże i grafiki. Kolorowe mam jpg (zrobione aparatem) oraz gif (ściągnięte lub z bt, irdy i mmsów) gif u mnie to też kolorowe animacje. 8)