logo
 Pokrewne renessmeKolorowe sny kiedy ja dotykam Ciebiekolorowanki do wydrukowania postacie z bajekKolorowanki świąteczne Boże Narodzeniekolorowe motywy do Nokii 5200Kolorowanki duże obrazki do drukowaniakolorowanki dla dzieci scoby DooKolorowe kredki w pudełeczku noszękolorowanki zadania z matmy dla dziecikolorowanki Lilo i Stich dopobraniakolorowe tipsy żelowe galeri
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sportingbet.opx.pl
  • renessme


    Jak miło, że mój przyjaciel Szymon rozruszał temat :-)
    W większości punktów się z Tobą zgadzam, ale nie rozumiem tego zachwytu grafiką. Owszem, jest ładna, kolorową, a animacja tła stoi na wysokim poziomie. Jednak animacja postaci i dinozaurów jest tylko dobra. Główny bohater rusza się jak zawsze w tym silniku, bez jakiegoś nadmiernego zachwytu, a dinozaury miejscami potrafią poruszać się wbrew prawom natury.
    Czas ładowania poziomów zależy od telefonu, u mnie wypadał bardzo dobrze, na plus.
    Strzałki... Hmm... Jakby to powiedzieć... To Gameloft. Chwila w której będziesz się w ich tego typu grze musiał zastanawiać gdzie iść, albo nie daj Bóg dostaniesz do wyboru dwie lub więcej opcji, będzie prawdopodobnie miała miejsce na sekundę przed pierwszymi trąbami Armagedonu.
    Na otarcie łez komiks narysowany ongiś przez Otrychiusza


    Inteligencja przeciwników... Cóż, "szału ni ma"... Sam miałem sytuację podobną do tej Szymonowej, innym razem zabiłem 5 gości pod rząd zachodząc ich z tyłu.
    Bronie... Jakieś musiały być. 4 to w sam raz. Minusem jest bez wątpienia to, że z AK-47 można we wroga z odległości metra wywalić cały magazynej a ten wciąż stoi. Cytując klasyka tylko "ślepy snajper by nie trafił".



    Witam mam taki problem - mianowicie coś niedobrego dzieje się z wyświetlaczem albo oprogramowanem tzn. jak wlącze go bez karty to w miejscu gdzie porusza się sim (animacja) wyskakują kolorowe pixele - tak sam dzieje się gdy pokazuje że ktos dzwoni częśc obrazka (dzwonka) zamazują się pixele

    telefon kupiony na allegro - styki oczywiście wszystkie przeczyszczone wyswiletlacz nie nosi śladów żadnej manipulacji - simlock zdjęty cieciem i zmieniony sw na 23

    boje sie go ruszać bo moze nie odpalić a widać że coś było kombinowane - prosze o pomoc !!!



    Witam. Przeczytałem większość porad dotyczących mojego problemu. Głównym mankamentem jest całkowity brak reakcji komputera po podłączeniu go przez kabel usb. Posiadam Vista Home Basic SP1. Pokrótce napiszę, jakie kroki podjąłem by samodzielnie spróbować rozwiązać ten problem:

    a) Próbowałem na innym komputerze (Win Xp Sp2)
    b) Zmieniałem kabel USB na inny, również bez skutku
    c) Przeczyszczałem wejście szczoteczka ryżową i spirolem
    d) Instalowałem/odinstalowałem Pc suite/disc2phone/usb flash drivers
    e) Starałem się docisnąć mocniej końcówkę kabla
    f) Szukanie niezainstalowanego/błędnie sformatowanego sprzętu w menadżerze urządzeń systemu windows

    Dodam, że ładowarka, a także zestaw słuchawkowy działają bez zarzutów. Gdy podłączam kabel USB, wyświetlają się opcje: transfer plików, tryb telefonu. po wybraniu tej pierwszej, ukazuje się kolorowa animacja oraz komunikat by nie odłączać kabla. Na tym się kończy. Nie ma żadnych dysków wymiennych widocznych, dosłownie nic. Natomiast gdy w ten sam sposób uruchamiam telefon dziewczyny; Se K510i można przenosić pliki z komputera na kartę.
    Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś będzie mógł zaradzić. Pozdrawiam



    Grand Theft Auto IV to gra akcji, będąca kolejną odsłoną bestsellerowego i kontrowersyjnego zarazem cyklu, swoimi korzeniami sięgającego 1997 roku. Niniejszy tytuł powstał w dziesiąte urodziny wymienionej serii, ukazującej losy poszczególnych przestępców, którzy zaczynając od zwykłego chłopca na posyłki i speca od brudnej roboty, wspinają się na coraz wyższe pozycje w gangsterskim świecie.

    Scenariusz owej produkcji został przygotowany przez Dana Housera, który pracował m.in. przy Canis Canem Edit (alias Bully), Manhunt i The Warriors oraz rzecz jasna przyłożył rękę do większości poprzedniczek GTAIV. Fabuła koncentruje się wokół postaci obcokrajowca o nazwisku Niko Bellic. Bohater w wyniku listów otrzymanych od swojego kuzyna postanawia opuścić Europę Wschodnią i przybywa do Stanów Zjednoczonych. Niestety zastana przez niego rzeczywistość daleko odbiega od opisanej w korespondencji emailowej. Roman skłamał, że posiada dwie żony, sporych rozmiarów kolekcję samochodów oraz kilkucyfrowe konto w banku. Co więcej okazuje się, że niesforny krewniak nieustannie wpada w nowe kłopoty, a jego życie wcale nie jest takie kolorowe.

    Roman staje się pierwszym zleceniodawcą protagonisty i powoli zapoznaje go z lokalną siatką przestępców. Rzecz jasna w miarę sukcesywnego zaliczania kolejnych etapów zabawy lista potencjalnych pracodawców wydłuża się. Można się z nimi kontaktować zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem telefonu komórkowego (za jego pomocą uruchamiamy również tryb multiplayer). Istotne jest, że akcja rozwija się w zależności od podejmowanych decyzji i kolejności wykonywania otrzymanych zadań. Pozwala to graczowi wpływać na bieg aktualnych zdarzeń oraz zachęca go do ponownego rozpoczęcia zabawy.

    Wykonując konkretną misję należy najpierw przebrnąć przez labirynt poszczególnych ulic, aby dotrzeć do ostatecznego celu, zaznaczonego na mapie miasta. Trasę pokonuje się pieszo, słynnymi żółtymi taksówkami, bądź zdobytym (czyt. skradzionym) pojazdem, wśród których znajdują się m.in. motocykle oraz samochody ciężarowe bądź osobowe. Tradycyjnie w czasie jazdy ma się sposobność słuchania wybranej przez siebie stacji radiowej, emitującej licencjonowane kawałki. Jedną z zaimplementowanych rozgłośni prowadzi Lazlow, znany z wcześniejszych odsłon serii. Po dotarciu na wyznaczone miejsce niejednokrotnie trzeba zmierzyć się z licznymi oponentami – w tym celu można skorzystać z zaoferowanego arsenału broni (m.in. pistolety i różnego rodzaju karabiny).

    Miejscem rozgrywki uczyniono wirtualne miasto Liberty City, do złudzenia przypominające Nowy Jork i zawierające typowe dla tej metropolii budowle (m.in. Statua Wolności, Most Brooklyński i Empire State Building). Ową lokację podzielono na pięć dzielnic: Broker (Brooklyn), Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx) i Alderney (New Jersey). Wirtualne środowisko zostało całkowicie zurbanizowane, a rozwinięta sieć dróg i nowoczesna architektura, przedstawiona w sposób nadzwyczaj realistyczny, zachęca do ciągłej eksploracji.

    W przygotowaniu dopracowanej i bogatej w szczegóły oprawy wizualnej developerzy wykorzystali silnik RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Dzięki zastosowaniu owej technologii użytkownik obserwuje niesamowitą grę cieni, refleksy świetlne, dym mieszający się z powietrzem i dopieszczoną animację postaci omijających dziury w chodniku, noszących siatki z zakupami czy siedzących na ławkach. Spore wrażenie robią również wschody i zachody słońca, diametralnie wpływające na wygląd i kolorystykę z reguły szarego miasta.




    Grand Theft Auto IV to gra akcji, będąca kolejną odsłoną bestsellerowego i kontrowersyjnego zarazem cyklu, swoimi korzeniami sięgającego 1997 roku. Niniejszy tytuł powstał w dziesiąte urodziny wymienionej serii, ukazującej losy poszczególnych przestępców, którzy zaczynając od zwykłego chłopca na posyłki i speca od brudnej roboty, wspinają się na coraz wyższe pozycje w gangsterskim świecie.

    Scenariusz owej produkcji został przygotowany przez Dana Housera, który pracował m.in. przy Canis Canem Edit (alias Bully), Manhunt i The Warriors oraz rzecz jasna przyłożył rękę do większości poprzedniczek GTAIV. Fabuła koncentruje się wokół postaci obcokrajowca o nazwisku Niko Bellic. Bohater w wyniku listów otrzymanych od swojego kuzyna postanawia opuścić Europę Wschodnią i przybywa do Stanów Zjednoczonych. Niestety zastana przez niego rzeczywistość daleko odbiega od opisanej w korespondencji emailowej. Roman skłamał, że posiada dwie żony, sporych rozmiarów kolekcję samochodów oraz kilkucyfrowe konto w banku. Co więcej okazuje się, że niesforny krewniak nieustannie wpada w nowe kłopoty, a jego życie wcale nie jest takie kolorowe.

    Roman staje się pierwszym zleceniodawcą protagonisty i powoli zapoznaje go z lokalną siatką przestępców. Rzecz jasna w miarę sukcesywnego zaliczania kolejnych etapów zabawy lista potencjalnych pracodawców wydłuża się. Można się z nimi kontaktować zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem telefonu komórkowego (za jego pomocą uruchamiamy również tryb multiplayer). Istotne jest, że akcja rozwija się w zależności od podejmowanych decyzji i kolejności wykonywania otrzymanych zadań. Pozwala to graczowi wpływać na bieg aktualnych zdarzeń oraz zachęca go do ponownego rozpoczęcia zabawy.

    Wykonując konkretną misję należy najpierw przebrnąć przez labirynt poszczególnych ulic, aby dotrzeć do ostatecznego celu, zaznaczonego na mapie miasta. Trasę pokonuje się pieszo, słynnymi żółtymi taksówkami, bądź zdobytym (czyt. skradzionym) pojazdem, wśród których znajdują się m.in. motocykle oraz samochody ciężarowe bądź osobowe. Tradycyjnie w czasie jazdy ma się sposobność słuchania wybranej przez siebie stacji radiowej, emitującej licencjonowane kawałki. Jedną z zaimplementowanych rozgłośni prowadzi Lazlow, znany z wcześniejszych odsłon serii. Po dotarciu na wyznaczone miejsce niejednokrotnie trzeba zmierzyć się z licznymi oponentami - w tym celu można skorzystać z zaoferowanego arsenału broni (m.in. pistolety i różnego rodzaju karabiny).

    Miejscem rozgrywki uczyniono wirtualne miasto Liberty City, do złudzenia przypominające Nowy Jork i zawierające typowe dla tej metropolii budowle (m.in. Statua Wolności, Most Brooklyński i Empire State Building). Ową lokację podzielono na pięć dzielnic: Broker (Brooklyn), Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx) i Alderney (New Jersey). Wirtualne środowisko zostało całkowicie zurbanizowane, a rozwinięta sieć dróg i nowoczesna architektura, przedstawiona w sposób nadzwyczaj realistyczny, zachęca do ciągłej eksploracji.

    W przygotowaniu dopracowanej i bogatej w szczegóły oprawy wizualnej developerzy wykorzystali silnik RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Dzięki zastosowaniu owej technologii użytkownik obserwuje niesamowitą grę cieni, refleksy świetlne, dym mieszający się z powietrzem i dopieszczoną animację postaci omijających dziury w chodniku, noszących siatki z zakupami czy siedzących na ławkach. Spore wrażenie robią również wschody i zachody słońca, diametralnie wpływające na wygląd i kolorystykę z reguły szarego miasta.

    Minimalne wymagania systemowe:

    * Vista z service packiem 1, lub Windows z service pack 3
    * Procesor: Intel Core 2 Duo 1,8GHz, AMD Athlon X2 64 2,4GHz
    * RAM: 1,5GB; 16GB miejsca na dysku
    * Grafika: Nvidia 7900 256MB/ ATI X1900 256MB

    Zalecane wymagania systemowe:

    * Vista z service packiem 1, lub Windows z service packiem 3
    * Procesor: Intel Core 2 Quad 2,4GHz, AMD Phenom X3 2,1 GHz
    * RAM 2GB(WinXP), 2,5 GB(Vista); 18GB miejsca na dysku
    * Grafika: Nvidia 8600 512MB/ ATI 3870 512MB



    GTA IV
    producent: Rockstar North
    wydawca: Rockstar Games
    dystrybutor PL: Cenega Poland
    zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
    kategoria: gry akcji / TPP

    Data Premiery:
    Europa (PAL): 29 kwietnia 2008
    Polska: 29 kwietnia 2008
    USA (NTSC): 29 kwietnia 2008


    tryb gry: single / multiplayer
    tryb multiplayer: brak danych
    wymagania wiekowe: 18+

    nośnik: 1 BD | cena: 249,90 PLN
    wersja językowa:angielska



    Opis Gry

    Grand Theft Auto IV to gra akcji, będąca kolejną odsłoną bestsellerowego i kontrowersyjnego zarazem cyklu, swoimi korzeniami sięgającego 1997 roku. Niniejszy tytuł powstał w dziesiąte urodziny wymienionej serii, ukazującej losy poszczególnych przestępców, którzy zaczynając od zwykłego chłopca na posyłki i speca od brudnej roboty, wspinają się na coraz wyższe pozycje w gangsterskim świecie.

    Scenariusz owej produkcji został przygotowany przez Dana Housera, który pracował m.in. przy Canis Canem Edit (alias Bully), Manhunt i The Warriors oraz rzecz jasna przyłożył rękę do większości poprzedniczek GTAIV. Fabuła koncentruje się wokół postaci obcokrajowca o nazwisku Niko Bellic. Bohater w wyniku listów otrzymanych od swojego kuzyna postanawia opuścić Europę Wschodnią i przybywa do Stanów Zjednoczonych. Niestety zastana przez niego rzeczywistość daleko odbiega od opisanej w korespondencji emailowej. Roman skłamał, że posiada dwie żony, sporych rozmiarów kolekcję samochodów oraz kilkucyfrowe konto w banku. Co więcej okazuje się, że niesforny krewniak nieustannie wpada w nowe kłopoty, a jego życie wcale nie jest takie kolorowe.

    Roman staje się pierwszym zleceniodawcą protagonisty i powoli zapoznaje go z lokalną siatką przestępców. Rzecz jasna w miarę sukcesywnego zaliczania kolejnych etapów zabawy lista potencjalnych pracodawców wydłuża się. Można się z nimi kontaktować zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem telefonu komórkowego. Istotne jest, że akcja rozwija się w zależności od podejmowanych decyzji i kolejności wykonywania otrzymanych zadań. Pozwala to graczowi wpływać na bieg aktualnych zdarzeń oraz zachęca go do ponownego rozpoczęcia zabawy.

    Wykonując konkretną misję należy najpierw przebrnąć przez labirynt poszczególnych ulic, aby dotrzeć do ostatecznego celu, zaznaczonego na mapie miasta. Trasę pokonuje się pieszo bądź zdobytym (czyt. skradzionym) pojazdem, wśród których znajdują się m.in. motocykle oraz samochody ciężarowe bądź osobowe. Tradycyjnie w czasie jazdy ma się sposobność słuchania wybranej przez siebie stacji radiowej, emitującej licencjonowane kawałki. Jedną z zaimplementowanych rozgłośni prowadzi Lazlow, znany z wcześniejszych odsłon serii. Po dotarciu na wyznaczone miejsce niejednokrotnie trzeba zmierzyć się z licznymi oponentami – w tym celu można skorzystać z zaoferowanego arsenału broni (m.in. pistolety i różnego rodzaju karabiny).

    Miejscem rozgrywki uczyniono wirtualne miasto Liberty City, do złudzenia przypominające Nowy Jork i zawierające typowe dla tej metropolii budowle (m.in. Statua Wolności, Most Brooklyński i Empire State Building). Ową lokację podzielono na pięć dzielnic: Broker (Brooklyn), Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx) i Alderney (New Jersey). Wirtualne środowisko zostało całkowicie zurbanizowane, a rozwinięta sieć dróg i nowoczesna architektura, przedstawiona w sposób nadzwyczaj realistyczny, zachęca do ciągłej eksploracji.

    W przygotowaniu dopracowanej i bogatej w szczegóły oprawy wizualnej developerzy wykorzystali silnik RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Dzięki zastosowaniu owej technologii użytkownik obserwuje niesamowitą grę cieni, refleksy świetlne, dym mieszający się z powietrzem i dopieszczoną animację postaci omijających dziury w chodniku, noszących siatki z zakupami czy siedzących na ławkach. Spore wrażenie robią również wschody i zachody słońca, diametralnie wpływające na wygląd i kolorystykę z reguły szarego miasta.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl