logo
 Pokrewne renessmeKolorowe sny kiedy ja dotykam Ciebiekolorowanki do wydrukowania postacie z bajekKolorowanki świąteczne Boże Narodzeniekolorowe motywy do Nokii 5200Kolorowanki duże obrazki do drukowaniakolorowe fotki darmowe na sciaganie na telefonkolorowanki dla dzieci scoby DooKolorowe kredki w pudełeczku noszękolorowanki zadania z matmy dla dziecikolorowanki Lilo i Stich dopobrania
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aircar.opx.pl
  • renessme


    ja prosze avka i/lub sygnature(wole avka jakby co)
    - postać z c.ronaldo, henrym lub gerrardem
    - w tle herb (klubu piłkarza z ktorego pochodzi zawodnik lub inni zawodnicy z tego klubu)
    - mile widziane dodatki, animacje
    - ruchomy napis z moim nickiem ( nie koniecznie ale fajnie by bylo)
    - kolory obejetnie (dopasować żeby wszystko przejrzyście wyglądało)
    bardzo prosze dam piwko

    [ Dodano: 2008-11-11, 19:05 ]



    Moge napisac jaki tel NIE kupowac wogule... x480/x481 boshe gorszej komorki w zyciu jeszcze nie mialem niby ladny ale po 3 miechach co sie z nim dzieje... batera pada i tra codziennie ladowac... sms to tragedia i jak sie sciagnie animacje lub gre to wydaje sie jak by srodek komorki zrobiony byl z gestego kisielu.. jak te same aplikacje wgralem na nokie 3100 to chodzily sprintem. ale wracajac do tematu to o v3 chodzilo mi o *tani
    *kolorowy wyswietlacz
    * stabilne oprogramowanie
    * prosta obsługa
    * nieźle wykonany.
    a baterie chyba mozna kupic taka o wiekszej wytrzymalosci... CHYBA. nie jestem pewien



    Ogólnie słabo.
    Szata i kolory nie bardzo.
    Crx wyciety kiepsko, mogles wyciac kola i zrobic tez animacje ruchu na nich, zeby sie obracaly jak wjezdza.
    Buttony kiepeskie. Lepiej jakies jednolite menu zrobic ( z guzikami prostokatnymi) zeby bylo widoczne caly czas, a zmieniala sie zawartosc ponizej menu. Tekst animowany tez kiepsko. Lepiej cos z alpa i maska zrobic. Np zeby pojawial sie od gory do dolu, ze stopniowym przechodzeniem z alpha 0-100.
    Buttony mogly by byc tez animowane.
    W galerii nie da sie otworzyc zdjec w wiekszym formacie.
    Mogles zrobic cos w stylu banera na samej gorze duzego prostokatnego a pod nim własnie menu, ktore jest caly czas widoczne.



    OK! mam ten plug! jak to dziala??? kombinuje i kombinuje i nic mi nie wychodzi ;-( Czy ten plug przechwyci cien do kanalu Alpha??

    [ Dodano: Wto 08 Mar, 2005 ]
    W koncu jakos mi sie udalo! zrobilem animacje w multipass z dodanym kanalem shadow, w photoshopie za pomoca rozdzki usunolem z dookola cienia biala powierzchnie, szkoda ze nie moglem ustawic kanalu alpha dla cienia ;-( (moze da sie?) i cale szczescie ze mialem tylko 21 klatek animacji! objekt liczylem z opcja object buffer (w multipass i composition tag) tak ze mialem ladna alphe dla objektu..wyszly mi z tego po dwie warstwy na klatke animacji (objekt i cien) tlo juz sobie podlozylem w photoshopie.. wszystko po to poniewaz sam rendering jest bardzo powolny, a co rusz przychodzily mi do glowy inne kolory/tekstury tla pod animacja..napewno sa inne sposoby ale ja tam wole najlatwiejsza droge

    pozdrawiam

    [ Dodano: Wto 08 Mar, 2005 ]
    ..natomiast nadal nie rozumiem zasady dzialania pluga shadow catcher ;-( jest do tego jakis tutek?



    Mam pytanie związane z HP:
    Kiedy premiera pierwszej części Deathly Hollows w polsce, oraz mniej więcej drugiej części ?

    Do zwiastuna:

    Nosz kurde, co to jest?! O.o Eee... po pierwsze: grafika sprzed kilku lat... Widzę tutaj niemałe różnice w porównaniu do poprzedniej części, bardziej taki nextgen, kilka efektów fajnych... ale ogółem pustka. Zero nowości. Stałe, zwykłe, wyblakłe kolory. Nawalanka jak w horrorach, a to przecież nasz mały, dziecinny Potter O.o Cóż, tą grę zakupię, choćby dla pobawienia się w te nawalanki. Animacje jakieś takie już lepsze, jednakże dalej sztuczne, co bardzo widać. Mam nadzieję, że rozgrywka nie będzie jak w ostatnich częściach, latanie stąd dotąd...



    Potrzebuję grafikę jakiejś dowolnej kuli ognia, byle oczywiście miała odpowiednie kolory.
    Potrzebuję takiej kuli ognia do animacji w grze, ale tak żeby wyglądała jak kula, a nie po prostu "buchała". Chciałbym żeby ta kula wyglądała jak pocisk, żeby miała ogon z ognia itp.

    W skrócie: chciałbym animację lecącej kuli ognia(obojętnie skąd)



    Blaszak + Nordmende 26" = problem z podłączeniem
      Cześć,

    to znowu ja z kolejnym problemem :] Nie wiem czy to właściwe miejsce na ten temat, ale nie znalazłem lepszego :]

    Problem jest następujący:
    Mam ja sobie telewizor 26" Nordmende "HD Ready". Postanowiłem podłączyć go jako drugi monitor do komputera. Wykorzystałem do tego celu kabel DVI->HDMI dzisiaj rano zakupiony.

    Po podpięciu kabla do kart graficznej komputer jakoś dziwnie się uruchamiał... Monitor włączył się dopiero na ostatnim etapie uruchamiania programów z autostartu. System zaczął się też jakoś dziwnie krzaczyć - poszarpane animacje, "rwący się" kursor. Ogólnie spadła wydajność.

    W nV Control Panelu ustawił mi się tryb pracy "Multiple display performance mode", ekrany zostały ustalone jako niezależne (rozdzielczość, kolory, refresh rate). Telewizor został wykryty jako HEIER TV o rozdzielczości natywnej 1024x768. Wg instrukcji powinien śmigać spokojnie w 720p.

    Sednem problemu jest niezmiennie czarny ekran telewizora.... WTF?

    Próbowałem mu zmieniać rozdzielczości, tryby kolory, odświeżanie i nic... Kaplica. Jego OSD reaguje na zmiany ustawień, ale ekran wciąż jest czarny. Kreator "Multiple Display Wizard" też nie pomógł....

    W instrukcji do TV nie ma żadnych specjalnych zaleceń w stosunku do podpinania do komputera...

    :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help::help: :help: :help: :help: :help: :help:



    O to chodzi - http://www.free.of.pl/s/student/Dance.bmp ?

    To jest format WBMP, rozmiar około 1 KB, ale możesz spróbować wrzucić większe, powinny działać, poszukaj programu do tworzenia takiego formatu, to nie jest zwykłe bmp, ten format ma tylko dwa kolory, czarny i biały

    Te pliki znajdują się w TPAPRESETSYSTEMmessagingSMSOBJECTSIMAGE
    ale to jest w FS i można się tam dostać tylko w trybie Flash Mode przez XS++

    Dźwięki są w formacie MID w TPAPRESETSYSTEMmessagingSMSOBJECTSSOUND

    Są jeszcze animacje w formacie GIF http://www.free.of.pl/s/student/Happy.gif
    Znajdują się w TPAPRESETSYSTEMmessagingSMSOBJECTSanimation



    Animacja GO!
      Mam małe pytanie :) .
    Więc potrzebuję Waszej pomocy. OK zaczynam moją 'opowieść'.
    Mam BUTTON, najeżdżam na niego myszką i odgrywa się jakaś animacja, np. :Text zmieniający kolory. Chcę zrobić tak aby po zjechaniu kursora z buttonu ten TEXT explodowal. Animację mam tylko nie wiem jak zrobić tak aby ten TEXT zmieniający kolor odgrywał sie non stop, dopóki nie zsuniesz kursora z myszki, wtedy następuje explozja TEXT-u.
    Nie wiem czy ja to dobrze wyjaśniłem, szukałem na forum ale nie mogłem tego znaleźć.
    Jestem początkujący w AS bo wydaje mi się że to będzie AS :)




      Witam, a czy możesz bliżej sprecyzować co za specyficzną sytuację masz że
    nie możesz użyć podwójnego buforowania ?

    Pozdrawiam
    jujo


    "k" <karol-wielki@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
    news:e5ugcc$50q$1@inews.gazeta.pl...
    > witam!
    > Chciałbym zrobić sobie animację przy użyciu trybu XOR, tzn. mam obrazek i
    > chciałbym go pzresuwać po ekranie, w taki sposób, że rysuje go, w trybie
    > XOR
    > rysuję go znowu w tym samym miejscu, obliczam polozenia, rysuje 2 razy
    > itd.
    > Ale niestety pojawił się problem w mojej koncepcji, ponieważ pzry
    > setowaniu na
    > XORa nalezy podac kolor z ktorym obrazek jest XOR-owany i wtedy moj
    > obrazek
    > zmienia barwy przy przesuwaniu się a także inne obiekty po których się
    > przesuwa zmieniają kolory.
    > Czy jest moze jakas mozliwosc podania "przezroczystego" koloru jako
    > argumentu
    > setXORMode albo inne rozwiazanie tego problem, tak by kolory sie nie
    > zmienialy. Moze juz ktos spotkal sie z tym rozwiazaniem
    > Niestety, nie moge uzyc tutaj podwojnego buforowania.
    > Pozdrawiam
    > Karol
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/
    >




    Dla potomności: działa.

    Dodam jeszcze kilka wrażeń z grania z dużym zestawem modów do BGT.
    - SCS: miód. Walki są trudne pod względem taktycznym, przeciwnikom zdarza się uciekać ale zwykle ciężko to przychodzi... bo gryzą, walczą, czarują, trąbią mikstury jak alkoholicy w zaawansowanym stadium. Jest ciężko i jest fajnie. Przyznam tylko, że dla wygody kilka razy zdarzyło mi się przywołać via konsola zwoje wskrzeszenia. Co jakiś czas Imoen aka beznadziejna złodziejka ale ulubiony towarzysz podróży ginie.
    - BG2 Tweaks: co jak co, ale Khalid jako Wojownik/Mag rządzi.
    - BG1 NPC Project: aarcydzieło. Questy, komentarze, bantery, romanse... wszystko jest conajmniej dobrze rozpisane. Khalid jest typowym pantoflarzem, Jaheira to Pani Dominująca Ucząca i Kochająca, matka polka zasrana. Dynaheir to zapatrzona w mapy miłośniczka opowieści, Minsc to Boo a Boo to Minsc. No i kochana Immy.
    - Secret of the Bonehill: rzal.ru . Ten mod to jakaś kompletna pomyłka jest. Myślałem, że będą klimatyczne questy w stylu Classic Adventures, a co napotkałem to:
    * masa przepakowanych przedmiotów z BG2 oraz duplikaty tych występujących w BG1 walających się po sklepach/karczmach. Elfia kolczuga, fajnie. Ale znowu te cholerne Buty ukrycia? Szata Arcymaga?
    * drętwe dialogi i ogólny nie-wiadomo-oco-chodzizm.
    * nędzne mapy, które w całości od razu są widoczne (Fog of war jest, ale nie ma 'tajemniczej czerni')
    * co do nędznych map... stary garnizon który rzekomo spłonął, a tak naprawdę to widać, że wycinano mu część dachu PAINTEM (jest maźnięte pędzlem że niby wtryniło dach - taka czarna wstęga; a do tego SPRAY na drzwiach, że podpalane)
    * [nie instalowałem Worldmap] nowych lokacji nie widać na mapie świata. gdy wyszedłem z lokacji okazało się, że tkwię w świątyni poranka. gdy przeszedłem do Beregostu... o dziwo, znalazłem się w Beregoście. Minęło 0h.

    Wieje wioską, wieje nudą. Odpuściłem sobie.

    A na dodatek, mody graficzne:
    - 1PP: pełny pakiet. Animacje wyglądają bardziej dopracowanie, chociaż nie podoba mi się powrót ikonek niektórych przedmiotów (zbroja skórzana, szaty maga). Ale fajnie, że płomienne ostrze grzeje aż miło, kijki mają kolory no i kobiety nie mają garbów od pancerza.
    - Amaurea Portait Packs: zestaw jednolitych portretów dla całej Sagi BG. Ładne, podobne do oryginalnych, fajne.
    - BG1TuTu GUI: trochę problemów z instalacją, ale efekt końcowy jest gut gut.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl