Jeżeli ma być NAPRAWDĘ, a nie na niby wygodny, to Citroena C5.
I jeśli chcesz stracić kupę nerwów, mnóstwo pieniędzy, być bez samochodu i stracić w 3 lata 80% wartości samochodu. Mam dla Ciebie kolejną propozycję, idź do mojego wujka, który kupił nowego Citroena C5 z salonu i poleć mu te auto, myślę, że wrócisz z solidnym liściem na gębie.
I powtórzę, pokaż mi w accencie climatronica, grzane fotele, komputer pokładowy, tempomat, automatyczną skrzynię, ksenony, napęd na 4 koła, golf mi to oferuje, a accent? Ponoć niszczy golfa, chcę widzieć to wyposażenie, skoro to konkurent.
uwielbiam oglądać stare prospekty samochodów europejskich z lat 70/80. Człowiek często niedowierza jak widzi, że w Saabie 9000 mającym premiere w 1985 roku był już komputer pokładowy.
poogladaj sobie prospekty Fiata...
Argenta 2000i.e. Climatizzatta z 1981 roku:
z komputerem, klima, skora, elektrycznymi szybami we wszystkich 4 drzwiach, elektrycznymi lusterkami, wspomaganie, zderzaki i listwy boczne w kolorze nadwozia... do tego tylny naped, dwulitrowa nowoczesna jednostka napedowa na pelnym wtrysku o mocy 122KM...
W opcji: lakier metallic; alufelgi Crommodora; wydech Abartha; pakiet Monte Carlo GT: skorzana sportowa kierownica, galka i mieszek skrzyni biegow, welurowe dywaniki z logiem Abartha; radiomagnetofon Blaupunkt Verona z zestawem 4 glosnikow; chromowana (w wersji Diplomatica) lub czerwona (sportowa) listwa w zderzakach i listwach bocznych; spoiler Abartha na klape; hak holowniczy;
Po prostu zyc nie umierac :)
Opis
Rok produkcji 1992
Przebieg [w km] 200100
Pojemność silnika [w cm3] 1600
Moc silnika [w KM] 113
Skrzynia biegów Manualna
Rodzaj paliwa Benzyna + LPG
Typ Sport/Coupe
Liczba drzwi 2/3
Kolor Czarny
Stan Używany
Uszkodzony Tak
Wyposażenie Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Komputer pokładowy, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy
Zamów inspekcję
witam, mam do sprzedania mitsubishi colt cao z 1992r 1.6 113KM, colt jest po pozarze, nie jestem w stanie ocenic co jest w nim sprawne dlatego sprzedaje go praktycznie w cenie zlomowej, w colcie przed pozarem zostalo wymienione:
-regeneracja przekladni kierowniczej(500zl)
-drazki kierownicze(140zl)
-koncowki drazkow(85zl)
-oslony maglownice+opaski(48zl)
-wahacz prawy(183zl)
-filtry(80zl)
-plyny+olej do skrzyni(230zl)
-maska ''bad looking'' (300zl)
i byloby jeszcze troche tego tylko nie pamietam, mam ten samochod od lutego 2008, i przez tan czas wymienilem w nim co trzebabylo,niestety auto splonelo 27.11.2008r. w aucie byl gaz, butla nie ulegla zniszczeniu,posiadam cala dokumentacje tego auta.
auto nieposiada juz kol i tylniego zderzaka. auto przed zakupem trzeba zobaczyc. wiecej foto na @. lub pod nr 793659559
Niestety ale nie ma możliwości skomunikowania komputera pokładowego (wyświetlacza) z Twoim radiem (Clarion). Firmowy odtwarzacz CD, moduł radia i wzmacniacza który znajduje się w dolnej części komunikuje się z radiem za pomocą szyny, realizowanej przez dwa kable (prawdopodobnie TX+ i TX-) umieszczone w osobnej kostce. Szyna ta jest używana do komunikacji urządzeń audio w samochodzie (pilot, komputer pokładowy, odtwarzacz CD, zmieniarka) i tylko urządzenia Toyoty dedykowane do danego modelu mogą ją wykorzystać.
Tobie pozostaje rozwiązanie następujące: Wywalić sam moduł dolny (radio, CD) i zamiast niego wstawić Swoje radio. Aby je podłączyć pod instalację potrzebujesz kostek przejściowych z Toyoty na ISO prawdopodobnie ( pewnie wtykami ISO - 2 kostki po 16 pinów, ma Clarion). Kupujesz te kostki albo na allegro TU kilka aukcji, albo w norauto lub innym podobnym sklepie i podpinasz swoje radyjko pod pozostałe dwie kostki.
Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz miał audio ze swojego radia, wyświetlacz u góry będzie pokazywał jedynie informacje o spalaniu, godzinę i temperaturę, ale nie będzie miał funkcji przypisanych do obsługi radia.
Mam pytanie do posiadaczy navi TNS600 tej otwieranej pod szybą czy jak ustawicie aby pokazywało spalanie/dane kompa pokładowego to po wyjęciu kluczyka/ zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu pozostaje w tej opcji czy urchamia sie navigacja i trzeba przełączyć zpowrotem w tryb komputera pokładowego
zafira 2006 1.9 cdti 150km na zagrzanym silniku po dłuższym hamowaniu silnikiem zaświeca się kontrolka auta z kluczem i wchodzi w stan awaryjny nastepnie po przekroczeniu 2500 obrotów gaśnie i auto idzie normalnie .odczyt błędu wykazał - nieszczelność układu ssania powietrza, ale wizualnie nic nie widać co to może być czy ktoś miał coś podobnego
Ja miałam podobną akcję, ale mam astrę, silnik Z16SE. U mnie zapalała się kontrolka samochodzika z kluczykiem przy mniejszych prędkościach (40 km/h) i był odczuwalny drastyczny spadek mocy. Samochód zwalniał, wchodził w stan awaryjny, ja cisnęłam gaz do dechy i prawie wogóle nie przyspieszał. Jak po raz pierwszy taka akcja mi się zdarzyła, to pojechałam z tym na stację i komuter odczytał, że coś jest z przepustnicą. No to wyczyścili przepstnicę. Potem było w porządku przez ok. 2 tygodnie. No i akcja zaczęła się na nowo, ale tym razem nie w trakcie jazdy, tylko od razu przy odpaleniu wozu. Tłukłam się tak przez całe miasto 20 km/h (bo szyciej nie chciał jechać) do ASO Opla i zdiagnozowali, że komputer pokładowy jest do wymiany, bo w astrach podobno nie da się tego rozebrać, bo jest zasilikonowany. Komputer kosztował 3 500 zł, więc trochę mnie to przejcheało po kieszeni. Od tamtej pory, jest z wózkiem w porządku.
Sprawdziłem i światła przeciwmgnielne też rozłącza. Tj. w przyczepie świecą w aucie nie. Natomiast cena wynika pewnie z tego że kupiłem zestaw wraz z tym modułem elektronicznym. Dodatkowo było całe okablowanie dedykowane do określonego typu samochodu. I nikt mnie nie naciągnął - pytałem w kilku miejscach - wszędzie około 100 Euro. Nie wiem jak działa bez modułu ale mam w aucie komputer pokładowy, twierdzili że może niepoprawnie funkcjonować bez niego i wolałem nie sprawdzać. Ale samo gniazdo faktycznie można kupić za kilka Euro.
Ok, po długich miesiącach problem został prawdopodobnie rozwiązany .
Odebrałem dzisiaj samochód z Chorzowa- oczywiście z VolvoTech'u. Moje Volvo spędziło tam ostatnie 2 tygodnie i jest już w pełni hamujące . W serwisie wymieniona została pompa hamulcowa oraz modulator ABS'u, układ został też odpowietrzony i napełniony nowym płynem hamulcowym. 250-kilometrowy test podczas drodzi powrotnej do domu wypadł pozytywnie i mam nadzieję, że tak już pozostanie ( chociaż wcześniej, po wymianie modułu ABS'u, hamulce działały prawidłowo przez ok. 500km, później problem wrócił ).
Powrót umilały mi również polskie komunikaty komputera pokładowego .
Przy okazji dowiedziałem się, że muszę oszczędzać na nowe wtryskiwacze, co może być powodem wyświetlania kiedyś, jak i dzisiaj- już po polsku- komunikatu "Silnik wymagany serwis", ale to skonsultuję w poniedziałek z serwisem. Doraźnie myślałem o zakupie jakiegoś dodatku do paliwa czyszczącego wtryski. Stosował ktoś z Was taki specyfik? Do wymiany mam również którąś piastę.
Dowiedziałem się również ciekawostki na temat serwisu Pro-Car z Janek. Zapewniali mnie, że wymienili pompę hamulcową. Niestety, jak się później okazało pompa ta była nietknięta. Żadne połączenie dochodzące do niej nie wskazywało na wymianę. Podejrzewam, że było tak również z innymi elementami, a mój samochód służył serwisantom jako auto, którym po pracy mogą dojechać do domu. Nie oddam im już nigdy swojego samochodu .
Ogólnie jestem pozytywnie nastawiony do tego serwisu i prawodpodobnie jakieś większe naprawy czy przeglądy serwisowe będę wykonywać właśnie u nich .
Wczoraj kupiłem S-80 2000 r. przebieg niby 205000, 2,5 D w automacie-....30 000 zl. Ok teraz do rzeczy
Mam problem
1- komputer pokładowy/ pokazuje tylko ze nie mam żadnych wiadomości- rozumię że chodzi o telefon(jest na wyposażeniu ale nie włożyłem sim karty). po wciśnieciu przycisku ready lub reset badz przekreceniu "kółka" pozostaje ciemny wyświetlacz, czyli żadnych info o spalaniu , paliwie itd itd. Pokazuje jeszcze tylko że drzwi otwarte ect.
2-nawigacja- brak płyty- pytanie czy ktoś mógłby coś załatwić... jakiś download...rec
3-nie włącza się zmieniarka w radiu ...601..
4-przy 120 km/h trochę mnie "trzepie" na boki (myślę o wyważeniu kół)ale pewności nie mam
5-nie rozumię pilota- lock -rozumię zamknięcie- zamyka się wszystko oprócz drzwi kierowcu, po kilku otwarciach i zamknięciach wreszcie się udaje (uszkodzenie czy muszę, nie wiem jakoś przytrzymywac coś, może kilka razy wciskać..)
6-przycisk żółty na pilocie- do czego to to jest
no i to chyba narazie tyle- oprócz tego że na dziurach coś puka we wszystkich kołach(nie wiem jakieś tuleje amortyzatory...) to jest ok . ogólnie samochód jest 4 lata w kraju to jeż czas na zmianę pewnie w układzie jezdnym czegoś...
teraz poproszę o pomoc w w/w sprawach, liczę na nią.
nowy klubowicz