logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputer wykrywa telefon jako MTPkomputery używane Bielsko Biała
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jaczytam.htw.pl
  • renessme



    Jeżeli ma być NAPRAWDĘ, a nie na niby wygodny, to Citroena C5.
    I jeśli chcesz stracić kupę nerwów, mnóstwo pieniędzy, być bez samochodu i stracić w 3 lata 80% wartości samochodu. Mam dla Ciebie kolejną propozycję, idź do mojego wujka, który kupił nowego Citroena C5 z salonu i poleć mu te auto, myślę, że wrócisz z solidnym liściem na gębie.


    I powtórzę, pokaż mi w accencie climatronica, grzane fotele, komputer pokładowy, tempomat, automatyczną skrzynię, ksenony, napęd na 4 koła, golf mi to oferuje, a accent? Ponoć niszczy golfa, chcę widzieć to wyposażenie, skoro to konkurent.




    uwielbiam oglądać stare prospekty samochodów europejskich z lat 70/80. Człowiek często niedowierza jak widzi, że w Saabie 9000 mającym premiere w 1985 roku był już komputer pokładowy.

    poogladaj sobie prospekty Fiata...

    Argenta 2000i.e. Climatizzatta z 1981 roku:
    z komputerem, klima, skora, elektrycznymi szybami we wszystkich 4 drzwiach, elektrycznymi lusterkami, wspomaganie, zderzaki i listwy boczne w kolorze nadwozia... do tego tylny naped, dwulitrowa nowoczesna jednostka napedowa na pelnym wtrysku o mocy 122KM...

    W opcji: lakier metallic; alufelgi Crommodora; wydech Abartha; pakiet Monte Carlo GT: skorzana sportowa kierownica, galka i mieszek skrzyni biegow, welurowe dywaniki z logiem Abartha; radiomagnetofon Blaupunkt Verona z zestawem 4 glosnikow; chromowana (w wersji Diplomatica) lub czerwona (sportowa) listwa w zderzakach i listwach bocznych; spoiler Abartha na klape; hak holowniczy;


    Po prostu zyc nie umierac :)




    Opis
    Rok produkcji 1992
    Przebieg [w km] 200100
    Pojemność silnika [w cm3] 1600
    Moc silnika [w KM] 113
    Skrzynia biegów Manualna
    Rodzaj paliwa Benzyna + LPG
    Typ Sport/Coupe
    Liczba drzwi 2/3
    Kolor Czarny
    Stan Używany
    Uszkodzony Tak

    Wyposażenie Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Komputer pokładowy, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy


    Zamów inspekcję


    witam, mam do sprzedania mitsubishi colt cao z 1992r 1.6 113KM, colt jest po pozarze, nie jestem w stanie ocenic co jest w nim sprawne dlatego sprzedaje go praktycznie w cenie zlomowej, w colcie przed pozarem zostalo wymienione:


    -regeneracja przekladni kierowniczej(500zl)

    -drazki kierownicze(140zl)

    -koncowki drazkow(85zl)

    -oslony maglownice+opaski(48zl)

    -wahacz prawy(183zl)

    -filtry(80zl)

    -plyny+olej do skrzyni(230zl)

    -maska ''bad looking'' (300zl)

    i byloby jeszcze troche tego tylko nie pamietam, mam ten samochod od lutego 2008, i przez tan czas wymienilem w nim co trzebabylo,niestety auto splonelo 27.11.2008r. w aucie byl gaz, butla nie ulegla zniszczeniu,posiadam cala dokumentacje tego auta.

    auto nieposiada juz kol i tylniego zderzaka. auto przed zakupem trzeba zobaczyc. wiecej foto na @. lub pod nr 793659559



    Niestety ale nie ma możliwości skomunikowania komputera pokładowego (wyświetlacza) z Twoim radiem (Clarion). Firmowy odtwarzacz CD, moduł radia i wzmacniacza który znajduje się w dolnej części komunikuje się z radiem za pomocą szyny, realizowanej przez dwa kable (prawdopodobnie TX+ i TX-) umieszczone w osobnej kostce. Szyna ta jest używana do komunikacji urządzeń audio w samochodzie (pilot, komputer pokładowy, odtwarzacz CD, zmieniarka) i tylko urządzenia Toyoty dedykowane do danego modelu mogą ją wykorzystać.
    Tobie pozostaje rozwiązanie następujące: Wywalić sam moduł dolny (radio, CD) i zamiast niego wstawić Swoje radio. Aby je podłączyć pod instalację potrzebujesz kostek przejściowych z Toyoty na ISO prawdopodobnie ( pewnie wtykami ISO - 2 kostki po 16 pinów, ma Clarion). Kupujesz te kostki albo na allegro TU kilka aukcji, albo w norauto lub innym podobnym sklepie i podpinasz swoje radyjko pod pozostałe dwie kostki.
    Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz miał audio ze swojego radia, wyświetlacz u góry będzie pokazywał jedynie informacje o spalaniu, godzinę i temperaturę, ale nie będzie miał funkcji przypisanych do obsługi radia.



    Mam pytanie do posiadaczy navi TNS600 tej otwieranej pod szybą czy jak ustawicie aby pokazywało spalanie/dane kompa pokładowego to po wyjęciu kluczyka/ zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu pozostaje w tej opcji czy urchamia sie navigacja i trzeba przełączyć zpowrotem w tryb komputera pokładowego




    zafira 2006 1.9 cdti 150km na zagrzanym silniku po dłuższym hamowaniu silnikiem zaświeca się kontrolka auta z kluczem i wchodzi w stan awaryjny nastepnie po przekroczeniu 2500 obrotów gaśnie i auto idzie normalnie .odczyt błędu wykazał - nieszczelność układu ssania powietrza, ale wizualnie nic nie widać co to może być czy ktoś miał coś podobnego

    Ja miałam podobną akcję, ale mam astrę, silnik Z16SE. U mnie zapalała się kontrolka samochodzika z kluczykiem przy mniejszych prędkościach (40 km/h) i był odczuwalny drastyczny spadek mocy. Samochód zwalniał, wchodził w stan awaryjny, ja cisnęłam gaz do dechy i prawie wogóle nie przyspieszał. Jak po raz pierwszy taka akcja mi się zdarzyła, to pojechałam z tym na stację i komuter odczytał, że coś jest z przepustnicą. No to wyczyścili przepstnicę. Potem było w porządku przez ok. 2 tygodnie. No i akcja zaczęła się na nowo, ale tym razem nie w trakcie jazdy, tylko od razu przy odpaleniu wozu. Tłukłam się tak przez całe miasto 20 km/h (bo szyciej nie chciał jechać) do ASO Opla i zdiagnozowali, że komputer pokładowy jest do wymiany, bo w astrach podobno nie da się tego rozebrać, bo jest zasilikonowany. Komputer kosztował 3 500 zł, więc trochę mnie to przejcheało po kieszeni. Od tamtej pory, jest z wózkiem w porządku.



    Sprawdziłem i światła przeciwmgnielne też rozłącza. Tj. w przyczepie świecą w aucie nie. Natomiast cena wynika pewnie z tego że kupiłem zestaw wraz z tym modułem elektronicznym. Dodatkowo było całe okablowanie dedykowane do określonego typu samochodu. I nikt mnie nie naciągnął - pytałem w kilku miejscach - wszędzie około 100 Euro. Nie wiem jak działa bez modułu ale mam w aucie komputer pokładowy, twierdzili że może niepoprawnie funkcjonować bez niego i wolałem nie sprawdzać. Ale samo gniazdo faktycznie można kupić za kilka Euro.



    Ok, po długich miesiącach problem został prawdopodobnie rozwiązany .

    Odebrałem dzisiaj samochód z Chorzowa- oczywiście z VolvoTech'u. Moje Volvo spędziło tam ostatnie 2 tygodnie i jest już w pełni hamujące . W serwisie wymieniona została pompa hamulcowa oraz modulator ABS'u, układ został też odpowietrzony i napełniony nowym płynem hamulcowym. 250-kilometrowy test podczas drodzi powrotnej do domu wypadł pozytywnie i mam nadzieję, że tak już pozostanie ( chociaż wcześniej, po wymianie modułu ABS'u, hamulce działały prawidłowo przez ok. 500km, później problem wrócił ).

    Powrót umilały mi również polskie komunikaty komputera pokładowego .

    Przy okazji dowiedziałem się, że muszę oszczędzać na nowe wtryskiwacze, co może być powodem wyświetlania kiedyś, jak i dzisiaj- już po polsku- komunikatu "Silnik wymagany serwis", ale to skonsultuję w poniedziałek z serwisem. Doraźnie myślałem o zakupie jakiegoś dodatku do paliwa czyszczącego wtryski. Stosował ktoś z Was taki specyfik? Do wymiany mam również którąś piastę.

    Dowiedziałem się również ciekawostki na temat serwisu Pro-Car z Janek. Zapewniali mnie, że wymienili pompę hamulcową. Niestety, jak się później okazało pompa ta była nietknięta. Żadne połączenie dochodzące do niej nie wskazywało na wymianę. Podejrzewam, że było tak również z innymi elementami, a mój samochód służył serwisantom jako auto, którym po pracy mogą dojechać do domu. Nie oddam im już nigdy swojego samochodu .

    Ogólnie jestem pozytywnie nastawiony do tego serwisu i prawodpodobnie jakieś większe naprawy czy przeglądy serwisowe będę wykonywać właśnie u nich .



    Wczoraj kupiłem S-80 2000 r. przebieg niby 205000, 2,5 D w automacie-....30 000 zl. Ok teraz do rzeczy
    Mam problem
    1- komputer pokładowy/ pokazuje tylko ze nie mam żadnych wiadomości- rozumię że chodzi o telefon(jest na wyposażeniu ale nie włożyłem sim karty). po wciśnieciu przycisku ready lub reset badz przekreceniu "kółka" pozostaje ciemny wyświetlacz, czyli żadnych info o spalaniu , paliwie itd itd. Pokazuje jeszcze tylko że drzwi otwarte ect.
    2-nawigacja- brak płyty- pytanie czy ktoś mógłby coś załatwić... jakiś download...rec
    3-nie włącza się zmieniarka w radiu ...601..
    4-przy 120 km/h trochę mnie "trzepie" na boki (myślę o wyważeniu kół)ale pewności nie mam
    5-nie rozumię pilota- lock -rozumię zamknięcie- zamyka się wszystko oprócz drzwi kierowcu, po kilku otwarciach i zamknięciach wreszcie się udaje (uszkodzenie czy muszę, nie wiem jakoś przytrzymywac coś, może kilka razy wciskać..)
    6-przycisk żółty na pilocie- do czego to to jest
    no i to chyba narazie tyle- oprócz tego że na dziurach coś puka we wszystkich kołach(nie wiem jakieś tuleje amortyzatory...) to jest ok . ogólnie samochód jest 4 lata w kraju to jeż czas na zmianę pewnie w układzie jezdnym czegoś...

    teraz poproszę o pomoc w w/w sprawach, liczę na nią.
    nowy klubowicz

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl