logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiikomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • opowiastki.keep.pl
  • renessme


    Nowsza wersja rozkładu jazdy komunikacji miejskiej.

    MIASTA:

    Aktualne dostępne rozkłady:
    Białystok
    Bielsko-Biała
    Bydgoszcz
    Elbląg
    Gdańsk
    Gdynia
    Kalisz
    Kraków
    KZK GOP
    Lublin
    Łódź (MPK nie ponosi odpowiedzialności za aktualność rozkładów)
    Nowy Sącz (MPK nie ponosi odpowiedzialności za aktualność rozkładów)
    Olsztyn
    Opole
    Poznań
    Radom
    Rzeszów
    Szczecin
    Tychy (MZK Tychy nie ponosi odpowiedzialności za aktualność rozkładów)
    Warszawa
    Wrocław
    Zielona Góra

    Planowana kolejność pojawiania się nowych baz jest następująca:

    Jaworzno
    Jastrzębie
    Kielce
    Gorzów Wielkopolski
    Grudziądz
    Siedlce
    Stalowa Wola
    Słupsk
    Częstochowa
    Tarnów
    Trójmiasto SKM
    Warszawa SKM
    Toruń
    Koszalin
    Świdnica
    Zamość
    Przemyśl
    Piła


    Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować



    Jakoś u nas nie ma problemu z produktami PESY - SA103 i SA134.

    Fakt, że szynobusy uratowały Opole - Kluczbork. Dzieki temu skrócono czas podróży z 1:05 do 50 minut.

    Obecnie nie ma problemów, ale z SA103 była masa problemów jak weszły do eksploatacji u nas. Pamiętam akcję jak w którejś małej pesie się hamulce spieprzyły (nie dało rady wyluzować) w (sic!) TRZECI dzień eksploatacji. Inna sprawa, że w przypadku szynobusów polskiej produkcji dopiero od niedawna można mówić, że są to pojazdy produkcji seryjnej. 50% tych pojazdów to tak naprawdę prototypy. O kolzłomach to już nawet nie będę wspominał...

    Zupełnie inną sprawą jest też kwestia wygody - raczej wolałbym jechać sto ileś kilometrów starą bipą czy czymkolwiek aniżeli czymś co ma najbliżej do autobusu komunikacji miejskiej, albo (o zgrozo) kiblem z siedzeniami full-plastik-fantastik (komfort podróżowania typu klatka w policyjnym VW Transporter.)




    Z tego co później czytałem to Nysa miała komunikację miejską wcześniej od Opola.
    a co to jest Opole?



    Czyli wynika z tego że ZKM w nysie podlegał pod opole. Kiedy oddzielił się od nysy?
    Może ma to związek ze zmianą nazwy, na bramie starej zajezdni widnieje ZKM (zakład komunikacji miejskiej) , obecnie nazywa się MZK , ktoś wie może kiedy nastąpiła ta zmiana?



    Panowie!

    Biadolimy na monopolistę, czy wysyłamy wnioski do Urzędu Marszałkowskiego? Bo to on jest ORGANIZATOREM regionalnych przewozów pasażerskich i to on zamawia pociągi w spółce PKP Przewozy Regionalne?

    Szynobusy, ktore kupuje UM też należą do samorządu i zazwyczaj jeżdżą tak jak chce urząd (pod warunkiem, że dopłaci do przewozów - tak jest wszędzie, za wyjątkiem samofinansujacych się eksperesów, jak Intercity w Polsce, TGV we Francji oraz ICE w Niemczech, Pendolino w Czechach). Do PKS-u, metra, komunikacji miejskiej - nawet przy takich tłumach jak w Warszawie - też się dopłaca.

    W UM nieoficjalnie powiedziano tak: "Uruchomimy linię Nysa - Brzeg, jeśli spłynie do nas odpowiednia liczba wniosków od pasażerów i władz samorządowych". Jeśli ludzie nie chcą tych pociągów, bo wolą PKS lub busy, to ich nie będzie. Jeśli chcą - niech napiszą zwykłego maila i kilka krótkich zdań.

    Najprostszy wzór

    Szanowny Panie Marszałku!

    Postuluję i domagam się reaktywacji linii kolejowej z Nysy do Brzegu (i Wrocławia), ponieważ dojeżdżam jako student (argument dowolny; może być do pracy, na zakupy, do cioci, żony, kochanki, na wycieczkę itp.)
    Pociąg jest szybszy, tańszy, jest w nim więcej miejsca na bagaż/ rower/ wózek, jest też toaleta, wreszcie w szynobusie jest monitoring przez co podróż jest bezpieczna.
    Trasa do Wrocławia przez Brzeg jest najkrótsza.

    Proszę o szybką odpowiedź.

    Z poważaniem
    Podpis

    W przypadku wprowadzenia szynobusu (takiego jak jeździ do Kędzierzyna) podróż do Brzegu trwałaby TYLKO 1 godzinę (PKS jedzie od 1 h 20 min do 1 h 40 min w zależności od trasy). Bilet byłby tańszy. Oczywistością jest, że pociągi Nysa - Brzeg byłyby skomunikowane z pociągami do Wrocławia i dalej (tak zresztą już było, kiedy linia jeździła od 7 lutego 2005 do 9 grudnia 2006).

    Co ważne: studenci mieliby w niedzielę tzw. dodatkowy pociag po 17 do Brzegu skomunikowany w Brzegu z pociągiem osobowym "Żak" z Kędzierzyna/Opola do Wrocławia.
    A w piątek powrót z Wrocławia ok. 14.30 z przesiadką w Brzegu. W Nysie ok. 16.30.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl