logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiikomunikacja prywatna busów z KrasnegostawuKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lkw.htw.pl
  • renessme


    Dla oznaczeń w komunikacji w Olkuszu potrzeba było trochę "mydła" myślę ze, tak radykalne zmiany jak przemianowanie nazw z cyfrowych na literowe nie było konieczne, wprowadziło to na początku duży chaos, ale kwestia przyzwyczajenia, poza tym problemem są tzw. "Olkuskie tekturki", czyli małe zniszczone dykty wielokrotnie poprawiane flamastrem lub nawet długopisem, nie wspominając już o tablicach PKS-u Zawiercie ( Olkusz Orzeszko )
    Oznaczenia powinny się z czymś wiązać i utrwalać w pamięci pasażera w krótkim czasie, najlepsza numeracja była by od setek wzwyż np: 1xx- linie w granicach strefy miejskiej, 2xx jedna jednostka adm. itd., drugą liczbą porządkową mógł by być konkretny kierunek, trzecią liczbą numer porządkowy jeżeli w tym kierunku wiodą różne trasy np. do Sławkowa, czy Klucz



    Z tym dzieckiem to przenośnia. Nam też się nie wszystko podoba (patrz to co wyczynia PKS Zawiercie np) ale patrzymy na to ze spokojem, bez zbędnych emocji. Wy po prostu wiele rzeczy nie wiecie, macie jeszcze ograniczoną wiedzę na temat funkcjonowania komunikacji miejskiej. Gdyby przeprowadzenie zmian o których piszecie było takie proste to już dawno byśmy to wprowadzili.




    Z tym dzieckiem to przenośnia. Nam też się nie wszystko podoba (patrz to co wyczynia PKS Zawiercie np) ale patrzymy na to ze spokojem, bez zbędnych emocji. Wy po prostu wiele rzeczy nie wiecie, macie jeszcze ograniczoną wiedzę na temat funkcjonowania komunikacji miejskiej. Gdyby przeprowadzenie zmian o których piszecie było takie proste to już dawno byśmy to wprowadzili.

    Przenośnia nie przenośnia obraziłeś mnie i tyle... Mam swoje lata i żadem chpiec nie będzie mnie dzieckiem nazywał...

    Fakt że wielu rzeczy nie wiemy ale przy waszym podejściu się nie dowiemy niczego bo organizacja komunikacji w Olkuszu jest tajna i nei wolno mówic na jakich zasadach funkcjonuje...

    Trzeba ruszyc się z krzesła i próbówac coś zmieniac bo komunikacja Nam tonie...




    Kierowcy niech jeżdżą jak chcą, tylko potem niech się nie dziwią jak dostaną wysokie kary.
    dzisiaj tj 16 LIPCA 2008r ok godziny 13.00 Autobus NAJLEPSZEJ LINII W SIECI ZKGKM tj ZGH, doznał awarii na ul Kazimierza wielkiego zaraz przed skrzyżowaniem z ulicą kościuszki. Pomijając fakt żę zablokował całą ulice to FIRMA PKS ZAWIERCIE S.A. nic w zamian nie podstawiło. Dlatego mam pytanie: Czy ZKGKM nakłada jakieś kary na firmy które nie wykonały kursów, czy znowu przymruży oko i uzna że jest wszystko w należytym porządku.
    Jeszcze jedno: Czy zarząd ZKGKM zastanowił się co dopuścił do jazdy, bo autobusy PKS-U Zawiercie to JEDNA WIELKA ZłOMOWNIA, i chyba te pojazdyczegoś nie spełniają : CYTAT "autobus musi spełniać wymogi techniczne przewidziane przepisami prawa, a także Polską Normą dla pojazdów używanych w komunikacji miejskiej"




    jakich kursów brakuje na stronie?
    to to takie pierdoły są i tak mało kto korzysta z internetowego rozkładu jazdy, najważniejsze jest to co pisze na tablicy przystankowej. Lepiej niech ZKGKM skomentuje co poczyni wobec PKS Zawiercie za to że nie zrealizowali zamówionych kursów i że wożą pasażerów autobusami które odstraszają potencjalnych klientów i nie spełniają norm dotyczących pojazdów używanych w komunikacji miejskiej, oraz posiadają wątpliwy stan techniczny



    Popieram w 100% filimera... Kto to widział żeby w komunikacji miejskiej ludzi wożono takimi wozami jakie oferuje PKS Zawiercie... Gdzie tak jest? A co do szyb... Niech ktoś ze zwiazku powie dlaczego zimą w połowie autobusów nie działa ogrzewanie i jest zimno jak w psiarni a latem przy trzydziestostopniowym gorącu jest włączone ogrzewanie?!?!?!
    No i co z tymi przetargami?



    W najnowszym Rozkładzie Jazdy Pociągów, który wchodzi w życie z dniem 13 grudnia, znajdziemy sporo zmian na plus, dla częstochowskiego węzła kolejowego. Nowe połączenia zostaną dodane na kierunkach: Częstochowa - Koniecpol i Częstochowa - Lubliniec. Lepiej niż obecnie dopasowane zostaną godziny odjazdów i skomunikowania z innymi pociągami.

    Oto godziny odjazdu pociagów w dni robocze:
    - Linia Częstochowa - Koniecpol:
    6:40, 9:40, 13:40, 14:40, 15:45, 17:18, 19:38 i 22:45.
    - Linia Częstochowa - Lubliniec:
    5:27, 6:27, 9:27, 12:27, 14:27, 15:49, 16:43, 18:27 i 20:27.

    W wielu przypadkach, np. Blachownia (Ostrowy) pociąg wydaje się być doskonałą alternatywą dla transportu drogowego!

    Nie ulegnie pogorszeniu oferta przewozowa na liniach w kierunku Radomska i Zawiercia. Na linii przez Brzeźnicę pozostaną dwa pociagi: popołudniowy Częstochowa - Zduńska Wola i wieczorny Częstochowa - Chorzew Siemkowice. Komunikacja na tej linii miałaby sens tylko wówczas, gdyby pociągi łączyły ze sobą duże ośrodki miejskie, np. Częstochowę z Kaliszem, Poznaniem, czy Bydgoszczą. Uruchamianie pociągów relacji Herby Stare - Chorzew Siemkowice z góry skazane jest na niepowiedzenie.

    http://www.koleje.one.pl/schemat.gif




    Kierowcom autobusów miejskich z Zawiercia, którzy dogrzewali pojazdy, obcięto premie. Decyzję podjął dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej. Kierowcy tłumaczą, że dogrzewali autobusy bo chcieli "stworzyć pasażerom godziwe warunki podróży".
    Dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej w Zawierciu stwierdził, że z powodu dodatkowego ogrzewania autobusów wzrosło zużycie paliwa. Dlatego postanowił ukarać kierowców. Styczniowe premie zostały więc obcięte o 1-2 proc.

    - Premia została zabrana tym kierowcom, którzy w listopadzie 2009 roku używali dodatkowych systemów ogrzewania przestrzeni pasażerskiej przy dodatnich temperaturach na zewnątrz - tłumaczy dyr. ZKM Józef Pabian. Zasłania się przepisami. - Średnia temperatura dzienna z miesiąca listopada to 8 stopni C. Zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi nie było potrzeby włączania tych systemów grzewczych. Wystarczyłoby grzanie z układu chłodzenia silnika - mówi Pabian w rozmowie z TOK FM.
    Na decyzji dyrektora kierowcy stracili od 3,70 zł do 11,10 zł. - To niedużo, ale chodzi o zasadę. Kierowcy chcieli przecież stworzyć pasażerom godziwe warunki podróży - komentuje Małgorzata Benc, szefowa Biura Terenowego Śląsko-Dąbrowskiej "Solidarności" w Zawierciu. - Poza tym, według moich informacji chodziło o dogrzewanie autobusów nie w listopadzie, a w grudniu, kiedy naprawdę było zimno - dodaje.

    http://wiadomosci.gazeta....y.html?skad=rss

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl