logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąkomunikacja prywatna busów z Krasnegostawukomunikacja prywatna Wysokie Lublinkomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kinojesttu.htw.pl
  • renessme


    Wydaje mi się, że w Lubinie nie jest to możliwe. Nazwanie linii musi do czegoś prowadzić. Nie jest to tylko po to, żeby były fajne numerki. We Wrocławiu zastosowano to po to, aby ułatwić potencjalnym pasażerom komunikacji miejskiej korzystanie z linii podmiejskich obsługiwanych właśnie przez POLBUS. Wsiada sobie człowiek na Dw. Świebodzkim, wysiada na Kwiskiej, płaci tyle samo, bo jedzie krócej niż tramwajem (POLBUS obsługuje mniej przystanków). W Lubinie taka konkurencja nie jest możliwa. Miasto by traciło na rzecz spółki, której płaci za prowadzenie Komunikacji Miejskiej. To jest moja opinia.



    " />
    ">Ej no, ja też nie wiem co może być złego we Wrocławiu, to jest chyba najlepsze, najbardziej nowoczesne i najbardziej na europejskim poziomie miasto w Polsce.
    ejejej, ale Poznan jest jeszcze :P Fakt ze mniejszy niz Wro ale tez daje rade. chociaz Wrocek tez bardzo lubie, jestem tam pare dni w roku i okej, jednak zachod Polski jest najlepszy ;]

    o Komornikach moich w sumie nie ma co pisac, bo to cos raczej jak przedmiescia Poznania, gdzie 3/4 ludzi tylko nocuje ;] jedyne co troche kuluje to komunikacja podmiejska i fakt ze nie ma jeszcze nocnych z Poznania.
    a tak jesli o P-ń chodzi to to samo co LMR pisal o swoim miescie ze korki to potrafia byc masakryczne. Cieszy fakt ze sa przebudowy drog calkiem spore inwestycje wlasnie na drodze nr 5 co laczy Poznan z Wroclawiem i przy okazji z Komornikami xD Tyle ze na przyklad ta ostatnia u mnie byla tak zjebanie nieprzymyslana ze korki są milion razy wieksze niz przed remontem ;/
    na ilosc pubow narzekac nie mozna tez, znajda sie kluby z czarna muzyka i to calkiem fajne naprawde. Szkoda z kolei ze zamkneli plays'a (www.plays.pl) bo wiadomo, ze kozackie rzeczy mozna tam bylo znalezc.
    moze troche malo jest jakichs takich miejsc rozrywki typu kregielnia czy cos.



    Rowerem na tramwaj...
    31-07-08 10:07:07:11, terazwroclaw.pl, opr. pk - gospodarkaslaska.pl
    We Wrocławiu wymyślono nowy sposób na ułatwienie mieszkańcom przedmieść i podmiejskich miejscowości dojazdu do centrum miasta. Do pętli tramwajowych i autobusowych będzie można dojechać rowerem, by następnie przesiąść się do komunikacji miejskiej.
    Do końca listopada na pętlach tramwajowych i autobusowych powstaną specjalne parkingi rowerowe na 30 miejsc. Na początek będzie ich 10. Na czas pobytu w pracy lub w szkole, przypięty rower będzie można zostawić przy przystanku. Jeśli pomysł się sprawdzi, to utworzone zostaną kolejne. Projekt nosi nazwę „Bike&Ride”.

    Listę 10 miejsc, w których powstaną rowerowe parkingi można znaleźć na stronie http://terazwroclaw.pl/files/bike_and_ride.pdf

    http://www.gospodarkaslaska.pl




    poopowiadać komuś o korkach we Wrocławiu?

    Coś w temacie:

    Mnóstwo ludzi przez prawie 40 minut mokło w centrum Wrocławia, bo na przystanku nie ma wiaty ani daszku. Kiedy w końcu autobus przyjechał, ludzie o mało nie stratowali wysiadających ludzi i wsiadających dzieci.

    Wypełniony prawie po sufit autobus smętnie wlókł się ulicami miasta, pokonując w 30 minut odległość dwóch przystanków. Mniej więcej tam minął go pusty spóźniony autobus, który przejął funkcję zbierania pasażerów. Niemniej biorąc pod uwagę spóźnienie, podróż trwająca przed remontem 30 minut wydłużyła się do prawie dwóch godzin.

    Jeśli Zarząd Miasta i Wydział Transportu w ten sposób promuje akcję zmniejszania korków wywołanych przez remonty blokujące niemal z każdej strony wjazd do centrum poprzez przesiadanie się z samochodów na komunikacje miejską (i podmiejską), to albo ma ludzi za idiotów, albo takich zatrudnia. Na czas remontu nie dodano ani jednego autobusu, jak wynika z rozkładu, a przecież czas podróży się wydłużył czasem nawet dwukrotnie, co prowadzi do rosnących spóźnień.

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5099015.html



    Witaj

    na dzien dzisiejszy:

    - wylot 19.07 z Wrocławia o 18.15 - z opłatami: 91zł
    - powrót 22.07 z Rzymu o 08.20 - z opłatami: 91zł

    Razem za wszystko: 182zł

    Dodam, że posiadam karte Mastercard prepaid, wiec nie zapłacimy prowizji, a to juz kolejne 40zł mniej (uwzględniam to w w/w 182zł).

    Pieniądze do wzięcia ze sobą: za 1 razem wydałem 10 euro, za drugim 5 euro przez 3 dni pobytu.

    Kase trzeba mieć na ewentualny bilet lotnisko-centrum, przynajmniej w 1 stronę, a to koszt koło 5 euro. Do miasta można złapać stopa, z powrotem trzeba sie liczyc, ze mozemy nie zdążyć itd - pare euro pasowałoby przy sobie miec na czarna godzine. Zawsze mozna jechac tez bez biletów, szczególnie jesli chodzi o poruszanie sie komunikacją rzymską - pociągi, autobusy podmiejskie, miejske, metro - allinclusive, wszystko za free bez, problemów

    Nocleg: 0zł

    Jedzenie/picie: wody wnosić do samolotu nie można, więc z 5 euro trzeba przeznaczyć na wode mineralną. Jedzenie bierzemy ze sobą, więc 0 euro.

    Oczywiscie powyższe wyliczenia to juz całkowita minimalizacja kosztów, niemniej tak wygladać bedzie wyjazd w moim przypadku, wszystko po kosztach. Jak ktoś chce to może sobie wziąć z 50 euro i szaleć, byli już tacy co kupowali za 20 euro karte roma pass na wszystkie środki transportu po Rzymie i przedmiesciach..



    Wracając do tematu klęski żywiołowej, to albo nie było jeszcze w Polsce klęski na taką skalę, jak wiatr ostatnio w Danii, albo po prostu polskie przedsiębiorstwa komunikacyjne mają do tego rozsądniejszy stosunek (myślę, że raczej to drugie). W każdym razie w Krakowie nie pamiętam, aby zdarzyło się, żeby z powodu klęski żywiołowej zawieszać kursowanie całej komunikacji miejskiej. Jedyne, co się zdarzało, to skracanie tras niektórych linii podmiejskich przy intensywnych opadach śniegu, szczególnie że wiele wiosek w okolicach Krakowa leży na terenach pagórkowatych, więc zdarzają się podjazdy dość strome. W 2001 roku, gdy występowało zagrożenie powodzią, podtopiona była część dzielnicy Dębniki, więc linie autobusowe kursujące tamtędy kierowane były na trasy objazdowe. Zawsze takie rozwiązania dotyczyły konkretnych tras, a nie całej sieci.
    Przypuszczam, że całkowita dezorganizacja komunikacji mogła następować w miastach, które były w ostatnim czasie dotknięte powodziami (np. Wrocław w 1997 roku), może forumowicze stamtąd coś o tym napiszą.



    WITAM MAM DO SPRZEDANIA SIEDZENIA DO BUSÓW I AUTOBUSÓW Z PASAM ORAZ ZAGŁOWKAMI. W OFERCIE SĄ SIEDZENIA 1-2-3-4 MIEJSCOWE. SIEDZENIA SĄ NOWE,ROBIONE OD PODSTAW.RÓZNE KOLORY MATERIAŁU.POSIADAMY MATERIAŁ PODOBNY JAK W VW T4 T5(ZDJECIE NUMER 3) ORAZ WIELE INNYCH PASUJACYCH DO ROZNYCH BUSÓW.ZAJMUJEMY SIE RÓWNIEZ MONTAZEM ICH NA MIEJSCU. ROBIMY RÓWNIEZ TAPICERKE DO BUSÓW,(PRZERABIAMY "BLASZAKI" NA OSOBÓWKI),WSTAWIAMY BOCZNE SZYBY,ROBIMY I WSTAWIAMY KRATKI GRODZENIOWE.itp. SIEDZENIA SĄ BARDZO WYGODNE.BARDZO DOBRZE SPRAWUJA SIE W KOMUNIKACJI PODMIEJSKIEJ JAK I W DALEKIE TRASY(WŁOCHY,HOLANDIA,FRANCJA,NIEMCY,ITD).GORĄCO POLECAM. PRZYKŁADOWA I MINIMALNA CENA SIEDZENIA 3 OSOBOWEGO ROZKŁADANEGO-DZIELONEGO -900ZŁ+VAT.NA ZYCZENIE KLIJENTA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT. ZDJECIA NA @. WIECEJ INFORMACJI: KONTAKT: 502-343-128 WROCŁAW-PEŁNA OFERTA SIEDZEŃ. DO GODZ 21! AUKCJA GRZECZNOSCIOWA NA PROSBE MOJEGO BRATA. PROSZE O POWIADOMIENIE ROZMÓWCY ZE TO OFERTA INTERNETOWA.POZDRAWIAM:-)



    " />Dolnośląskie Linie Autobusowe razem ze ŚLĘZĄ

    27.02.2006 r - Rafał Szeremeta
    http://wtksleza.webpark.pl


    Miło nam poinformować, że do grona firm wspierających nasz zespół dołączyły Dolnośląskie Linie Autobusowe z Wrocławia. DLA zajmują się obsługą autobusowych lini komunikacji miejskiej i podmiejskiej. Więcej informacji o sponsorze: >>> http://www.dla.com.pl



    Kombiak, racja racja, komunikacja podmiejska to primo, a dalej komunikacja we Wroclawiu.

    Porzadek z tramwajami, zrobic w koncu te linie magnetyczne czy co tam, wpuscic wiecej tramkow Skody, bo po pierwsze sa szybsze, po drugie cichsze, po trzecie tansze a po czwarte maja nowoczesny imydż.

    Dalej to juz tylko Metro. I sprawa nr 3 chyba najwazniejsza. Dopracowac tak pasy dla autobusow, zeby mialy w wiekszosci korkujacych sie fragmentow miasta swoj wlasny pas, stawiac tam czesto policje lapiaca cwaniakow z osobowek i czesc problemu rozwiazana.

    Jw. wiecej rozladuje juz tylko Metro.



    " />POLBUS – PKS Sp. z o.o. we Wrocławiu ogłosił przetarg ograniczony na zakup 10-u autobusów w formie leasingu 6-letniego, z przeznaczeniem dla komunikacji:
    Zad. 1: podmiejskiej – sztuk 6,
    Zad. 2: międzymiastowej – sztuk 4.
    Czas trwania zamówienia lub termin realizacji: 72 miesiące. Termin składania ofert: 20.04.2007. Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena. Szczegóły: LINK



    " />No to dorwałem się już do tego komputera.

    Po pierwsze: protest do pzetargu na nową linie zostal odrzucony, ale ponieważ dziś jest 30 września to oznacza, że zmiany czakją nas dopiero od nowego roku!

    Po drugie listy do prezydenta robią wrażenie - "no wiem, jesteśmy zasypyani mailami..."

    Po trzecie argument, że pełne skomunikowanie rozrastających się osiedli Jagodno i Lamowice z resztą Wrocławia za jedyne 400 tysiecy złotych rocznie wygląda badzo rozsądnie. Teraz całość poszła do spadwzenia pod wzgledem formalnym, czy podane cyfry się zgadzają, a później cąłość trafi do skrabnika i prezydenta.

    Wydaje sie, że jest realna szansa - dobrze działą argument, że mieszkańcy Wrocłaiwa chcą normalnej komunikacji z Wrocłąiwem, a nie za pośrednictwem linii podmiejskich, któe z założenia słuzą do obslgi gminy św. Katarzyna.

    Chyba problem caly czas tkwił w tym, że nikt tego nie policzył, a magiczne "nie ma poiueniędzy zawsze można powiedzieć"

    Kolejny ruch na naszej szachownicy już około 12 października, a najdalej 14.

    Aaaaa. I zapomniałem naisać, że najłatwiej o chyba z nocnymi będzie, bo jak się okazuje nikt nie wiedział, ze ten autobus na Brochów i do Bieńkowic ma aż 40 minut tam postoju i spokojnie może przyjechać do nas i tu postać jakieś 20 minut i kosztować to będzie naprawdę niewiele, a w nocy i tak autobusy jadą w miarę szybko (na pewno szybciej niż spacer z Bardzkiej) - a na pewno są tańsze niż taksóka spod MCDonlads.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl