logo
 Pokrewne renessmekolumny GDS 13:30kolumnowe iglaki wyskokieKolumny głośnikowe chłodzonekolumny aktywne Beringerkolumny podłogowe TONSILKolumny głośnikowe producenciKolumna neuronalnakolumny CodaKolumny podłogoweKolumny betonowe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • leszczyniacy.pev.pl
  • renessme


    Zwieszenie wstepnie bedzie zmontowane na Bilsteinie B6 Sport, konfiguracja sprezyn jeszcze nie do konca ustalona ale prawdopodobnie Jamex badz H&R przod, M-Technik tyl, pozatym zostaje seria, nie zamieniam zadnych laczen gumowych na sztywne. Czy zdecyduje sie na mocniejsze stabilizatory jeszcze nie wiem, bede musial najpierw zobaczyc jaka uda mi sie skombinowac szpere, jak to wszystko zachowuje sie na torze i czy jest w ogole taka koniecznosc. Zalezy mi narazie zeby auto sprawowalo sie dobrze na torze plaskim ale "nie balo" sie takze nieduzych wybojow, lekkich kolein itd... generalnie zeby bylo w stanie pojechac rowniez np. w rajdzie afaltowym, czy po lekko dziurawych prubach Youngtimer Party.

    Przed swietami udalo mi sie wygospodarowac dwa dni na prace przy petardzie ale juz nie pierwszy raz w ferworze walki umknelo mi to, jak bardzo wazna jest przy tej okazji sesja zdjeciowa.

    Nabylem sportowa kierownice Raid, taka jaka mi pasuje, niestety z pewna wada, a mianowicie naba na wiloklin po 1985r. , moja piatka miala niestety jeszcze stary. Postanowilem przelozyc cala kolumne kierownicza z rocznika 1986, okazalo sie , ze nie jest to tak piekne plug & play jak sie spodziewalem, ale udalo sie. Za pomoca dystansu z nakretek M10 na strone, opuscilem cala kolumne w dol. Bez tego manewru, wyciagnieta na regulacji na max w strone kierowcy kierownica, wyposarzona dodatkowo w dystansujaca nabe zmierzala powoli w strone dachu :) . Teraz dla odmiany po ustawieniu wszystkiego jak nalezy, kierownica przyslania mi w sposob bardzo skuteczny zegary. Bede musial jeszcze troche poeksperymentowac.

    Udalo mi sie podocinac i zamontowac deske rozdzielcza, zdecydowalem sie na demontaz obudowy nagrzewnicy jak i wszsytkich kanalow wentyalcyjnych, teraz zostaje juz tylko kwestia co zrobic aby w trakcie deszczu nie parowala przednia szyba :) Za tydzien jade znow powalczyc pare dni, obiecuje tym razem ostatecznie jakas sesje zdjeciowa.

    A tymczasem powoli przygotowuje sie do wyjazdu





    Zgryzliwym odrazu odpowiem, TAK ten niebieski kijek to seryjne wyposarzenie E34

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl