[quote=benzynah,11.06.2005, 19:02]
a ja Ci podam pare przykladow jesli moge...
Dzięki,benzynach,o to mniej więcej mi chodziło Dodałabym jeszcze Maciusia Maleńczuka,który był wielkim bojownikiem walczącym z komercją,po czym zasiadł w komisji Ajdola, Kasie Kowalską,która zaspiewa KAZDE dziadostwo które da sie sprzedac , Borysewicza & Kukiza w chwytliwych piosnkach,Skawińskiego odgrzewającego Kombi po zgonie ONA(bo z czegoś trzeba żyć)...itd.itp.
Panowie jest sprawa, a myśle, że raczej nie opłaca się robić nowego tematu, dlatego napisze tutaj... :wink:
Otóż, jest pomysł na kupno samochodu kombi z 2005r i doszliśmy do wniosku, że mógłby to być Ford Focus II z silnikiem 2.0 TDCI 136KM albo Opel Astra III z silnikiem 1.9 CDTI 120KM. Są to podobno dynamiczne i oszczędne silniki i oba mają 6-cio stopniową skrzynie, ale czy wiecie coś więcej na temat tych silników? Jak z ich awaryjnością i jak z awaryjnością ogólnie samochodów? Który bardziej polecacie? :roll:
Z góry dzięki :wink:
Ja mogę się wypowiedzieć na temat Fordów, bo ojca jest Mondeo, a brata Focus (przedostatniej generacji). Z silnikami nic się nie dzieje, jedyne co się popsuło to spryskiwacze i plastik jeden w środku
Jest tak w v3 ;)
SpeedmeterIV
[img]http://img19.imageshack.us/img19/4092/gtaiv2009080414250031.jpg[/img]
Fury:
ADMIRAL - Mazda 3 Sport
BANSHEE - Lamborgini Murcielago + mój handling
BLISTA - Honda CRX 1991 1.3
BOBCAT - BOBCAT Monster
COMET - Porsche Cayman S v2 + mój handling
COQUETTE - Mazda RX-7 FD3S
EMPEROR - Audi R8
EMPEROR2 - Pontiac 1969
ESPERANT - Mitsubishi Lancer Evolution VIII Tuned
FACTION - Mazda RX-7 Standard
FELTZER - Mercedes-Benz SL65 AMG
FEROCI - Mitsubishi Lancer Evolution VIII
FORTUNE - Nissan Skyline R34 GT-R Z-tune
INFERNUS - Lamborghini Gallardo LP560-4 + mój handling
INGOT - Łada Kombi
MANANA - Volkswagen Brasilia
ORACLE - BMW M5 e60
PACKER - DAF Cf
RANCHER - Ford Mustang Truck
RUINER - TOYOTA 300CX
SABRE - Nissan 200SX 1995
SABREGT - Ford Mustang Shelby GT500
SCHAFTER - BMW M3 e46 v1.1
SENTINEL - BMW M3 Coupe E46
SULTAN - Mitsubishi Lancer Evo X
SULTANRS - Nissan R35 GT-R Mine's Tuned v1.1
SUPERGT - Audi S4 Quattroto + mój handling
TURISMO - Ferrari F430 2005 + mój handling
URANUS - Subaru Impreza v2
VIRGO - Dodge Charger STR8
CHAVOS - Renault Megane
FUTO - Dodge Viper
Ten post był edytowany przez seba84_2005 dnia: 04 Sierpień 2009 - 15:57
Ludzie ratujcie mam Merca 124 2.0 kombi 1989 i pali 15-16 :o litrów na 100 , czy to możliwe ??? A jeśli coś jest nie tak to może podsuńcie jakieś możliwe usterki.
"Sorry wiem ze już jest jeden temat o mercach ale to jest pilne - jeżdze nim na codzień do pracy około 36 km"
Pozdrawiam :exclam:
Ten post był edytowany przez taunus13 dnia: 08 Grudzień 2005 - 17:50
Proponuję Ci Forda Focusa :).
Świetny samochód, w kombi ładnie wygląda i jest sporo miejsca. No i to zawieszenie.... poezja :P. Mój znajomy, który ma firmę zrobił nim już prawie 200tys. km i w sumie nic w nim się nie popsuło (rocznik 2004). Nie wiem jaki musisz mieć w tym silnik, ale myślę, że 2.0 16V (131KM) powinien Ci wystarczyć. Znajomy ma Diesel'ka 1.8 CDTI (115KM) i powiem Ci, że spisuje się świetnie i ma naprawdę dobre przyspieszenie, więc ta benzyna powinna być jeszcze lepsza ;). No i jest jeszcze jedna sprawa, cena. Takie Focus kombi z 2003-2004(na upartego nawet z 2005 MK-2 byś kupił) mieści się w cenie i ma pełne wyposażenie, dlatego jest wart uwagi :)
Polecam! =]
Nie w tym życiu. Wyjeździłem się trochę Focusem - w tym aucie wszystko przestaje działać (sprawdzone na kilku modelach). Zawieszenie się sypie, często pada podświetlenie deski rozdz., 1.8 w benzynie chodzi jak 1.4 (zarówno jak chodzi o osiągi jak i dźwięk silnika), pali jak V6, w środku jest średnio wygodnie.
Co do tematu - A4 w Avancie albo Paska :) Ale tylko z Niemiec.
Witam serdecznie.
Pytanie dotyczy silnika 2,2 D-CAT 177KM wyposazonego standardowo w filtr cząstek stałych. Auto to avensis kombi z 09/2005 czyli przed liftingiem.
W sieci przeczytalem, ze filtr sie oczyszcza dzieki dodatkowemu wtryskowi paliwa. I potrzebuje na to ok. 20 min przy predkosci ponizej 160 km/h.
Po pierwsze czy to rzeczywiscie prawda?
Czy silnik oczyszczajac sie wyrzuca chmare dymu za siebie, czy to sie dzieje wlasnie w momencie oczyszczania czy to jest objaw czegos innego? I czy rzeczywiscie wymaga na to min. 20 min przy predkosci ponizej 160 km/h?
Jesli nie to jakie sa optymalne parametry do samooczyszczenia?
Dym jest oczywiscie jasnego koloru, moglbym rzec ze jest bialy albo delikatnie szary, rzeklbym ze zostawiam za soba mgle.
I pytanie na koniec - jakie paliwo tankujecie - czy rzeczywiscie paliwa typu BP Ultimate sa lepsze dla tych silnikow czy wystarczy zwykly diesel np. na Neste?
Witam serdecznie.
Pytanie dotyczy silnika 2,2 D-CAT 177KM wyposazonego standardowo w filtr cząstek stałych. Auto to avensis kombi z 09/2005 czyli przed liftingiem.
W sieci przeczytalem, ze filtr sie oczyszcza dzieki dodatkowemu wtryskowi paliwa. I potrzebuje na to ok. 20 min przy predkosci ponizej 160 km/h.
Po pierwsze czy to rzeczywiscie prawda?
Czy silnik oczyszczajac sie wyrzuca chmare dymu za siebie, czy to sie dzieje wlasnie w momencie oczyszczania czy to jest objaw czegos innego? I czy rzeczywiscie wymaga na to min. 20 min przy predkosci ponizej 160 km/h?
Jesli nie to jakie sa optymalne parametry do samooczyszczenia?
Dym jest oczywiscie jasnego koloru, moglbym rzec ze jest bialy albo delikatnie szary, rzeklbym ze zostawiam za soba mgle.
I pytanie na koniec - jakie paliwo tankujecie - czy rzeczywiscie paliwa typu BP Ultimate sa lepsze dla tych silnikow czy wystarczy zwykly diesel np. na Neste?
Pytanie gdzie jezdzisz tym samochodem miast oczy trasa. Mechanik, z ktorym rozmiawalem powiedzial ze jezeli jezdzisz samochodem po miescie ktory ma filtr czasteczek stalych powinno sie olej wymieniac po 7tys. Ponieważ wszystkie brudy osiadaja na same dno filtra i olej nie jest sprwny w smarowaniu i moze miedzy innymi powodowac dymienie. Takimi samochodami powinno sie jezdzisz na dlugie trasy i wtedy olej wymienia sie ksiazkowo. Oczywiscie to jest skrot myslowy, o ktorym wyzej napisalem pownieważ zanudzil bym was informacjiami ktore nikogo nie interesuja - bo kazdy chce jezdzic i sie cieszyc z jazdy. No ale nowe samochody sa tak budowane zeby raz na jakis czas dowiedzac serwis po to zebym tylko im zostawiac kase nic wiecej na czyms musza zarabiac...