Witam państwa bardzo serdecznie. Od tygodnia jestem posiadaczem VC kombi 1,9 CDTI 150 KM 2005r. Myślę że dużo się dowiem przebywając na forum na temat nowego nabytku, jak również będe starał podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Uczestniczę już w życiu jednego forum jako klubowicz a mianowicie fiata Bravo (BBTP) pod tym samym nickiem, które posiadam dwa i oczywiście JTD więc dizel nie jest mi obcy. Z tego co się z orientowałem to moja VC też posiada silnik produkowany w kooperacji z fiatem. To by było na tyle.
Pozdrawiam
Daniel
;) Posiadam Vb kombi z 97r. w dieslu DTL, niestety moja wersja nie posiada przednich świateł przeciw mgielnych, dlatego postanowiłem zamontować je sam. No i mam mały problem :huh: gdyż światła zamontowałem, włącznik, przekaźnik i kontrolka działają jak należy, a pod zderzakiem nie wyprowadzono wiązki elektrycznej do podpięcia świateł.
Może mógłby ktoś mi pomóc jak podłączyć i gdzie szukać tego miejsca do którego mógłbym podłączyć je.
Proszę o odpowiedzi na forum lub wysyłanie na e-mail: pks1981@wp.pl
Z góry bardzo dziękuję.
B)
Caravan to inaczej kombi
Wystarczy po pierwsze zajrzeć tutaj
http://forum.vectrak...act=Search&f=14
Temat już chyba wyczerpany
Witam ! jestem tu nowy ! Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy viki! ;)
Od miesiąca mam viktorie B 1.8 kombi automat , i od razu pojawił się problem skrzyni !, dopóki były małe przebiegi po mieście na krutkich odcinkach to wszystko było ok. Problemy się zaczęły na dłuższej trasie po przejechaniu kilku nastu kilometrów (15-25) przy przerzuceniu na najwyższy bieg przy 80 tce zaczyna wibrować , jak popuszczę lekko nogę z gazu to wibracje ustają i później powoli gazuje to przyśpiesza i po 90tce wszystko gra i buczy ( Rakieta normalnie :) Jak przejechałem 200 km to zakres wibracji poszeżył się od 70 tki do 100 tki. po klkogodzinnym postoju ostygł i ponownie ruszam w trasę i wszystko jest w porządku. Po kilku kilometrach zaczyna się wszystko od nowa . zaznaczam że olej nie jest stary a stan odpowiedni . Sugestie są takie że, albo sprzęgło hydro-kinetyczne zaczyna się kończyć albo poprzedni właściciel wlał nie odpowiedni olej !!!
Nie znalazłem odpowiedzi na forum skrzyni biegów więc zakładam nowe, chyba że nie wszystko przejrzałem . to sorki , gamoń ze mnie !
Mimo wszytko proszę o pomoc i poradę kolegów posiadających automata .
Ps. nie dodałem że to rocznik 2000
Witam wszystkich.
To moj debiut na forum. Przepraszam z gory za to, ze pytam nie o Vectre a Astre III.
Moj problem polega na tym, ze kupujac samochod opel astra III kombi 2006r mialem uszkodzone w nim lampy przednie. Zdecydowalem sie na zakup w zamian dedykowanych biksenonow firmy Hella przeznaczonych do tego modelu. Problem polega na tym, ze po podlaczeniu swieci wszystko tylko nie ksenony ( sa dlugie kierunkowskazy i mijania ). Samochod mam juz tak uziemiony przez 2 tyg i nikt nie potrafi mi pomoc zeby w koncu swiecily.
Jesli macie jakies pomysly to prosze o rady.
Pozdrawiam
Wyrażam wyłącznie własne zdanie. Jako użytkownik Opel Vectra 1998 roku nie jestem zbyt zadowolony z tego auta - jest dość awaryjne, co prawda części nie należą do najdroższych, ale częste drobne naprawy są wkurzające, do tego dochodzi korozyjność blachy (sam tego na razie nie doświadczam, ale wystarczy poczytać posty na forum). Są oczywiście zalety: np. bardzo ładny wygląd vectry B, jest to dość duży samochód, sam mam kombi i mogę załadaować do auta praktycznie wszystko. Proponuję poczytać posty na forum dotyczące właśnie tego modelu, który zamieżasz kupić, żeby się zorientować w zaletach i wadach wybranego modelu. Pozdrawiam
6 lat pracy i tylko 200 aut current gen'owej jakości? Stanowczo za mało.
PD zostawiło sobie szeroką bramę do wprowadzenia na rynek GT6 , które obowiązkowo odniesie sukces. Tą bramą są 800 niewymodelowanych do końca samochodów , teraz dają tylko 200 tych pełnoprawnych aut , GT6 odniesie pewny sukces , bo najprawdopodobniej wszystkie auta powinny być w niej wymodelowane.
Po co robić coś doskonałego , skoro można robić produkt stopniowo ulepszany i za każde ulepszenie brać nową kasę? Dzisiaj wydadzą GT z 200 samochodami , jutro samochodów będzie 600 , po jutrze 800 , a jeszcze później 1200 http://gameonly.pl/forum/Smileys/emots/tongue.gif
A wracając do kokpitów w SDT , to mogli by zrobić kilka wzorów kokpitów dla każdej klasy auta , czyli np 5 dla hatchback'ów , 5 dla sedanów , 5 dla kombi , 5 dla sportowych , 5 dla limuzyn , 5 dla classic'ów itp , dodatkowo w kilku wersjach kolorystycznych , losowo powrzucać je do autek i było by o wiele lepiej niż jazda z czarnymi szybami. Ale chyba zbyt wiele żądam , skoro nie mieli czasu nawet na poprawienie brył autek z GT4.
Nie wiem o jakiej masie tu mowa:p WLASNEJ ?// Joke
Chce byc szczesliwym posiadaczem radio CB, po co ? Bo praktyczne.
Chce przeznaczyc na to jakies 470 zl
Na allegro widzialem CB UNIDEN PRO 520 XL w cenei 290 zl jaka do tego polecacie antene do 170 zl bo jest lekki wybor czytam i czytam oceny sa sprzeczne
Ps. Anetna chcial by zamocowac na stale nie na magnes, radio pewnie bede chcial wmontowac w podlokietnik jak to jeden z uzytkownikow forum ma.
Mam auto VB Kombi i antene chcial bym zamiescic obok anetny radiowej czy nie bedzie z tym problemu ?
Co lepsze antena na stale czy antena na magnes? ( Mnie osobiscie draznil by wystajace kable na dachu, wole cos spojnego, stabilnego )
Użytkownik axton edytował ten post 29 czerwiec 2007 - 14:06
Witam,pomykam Zafirą CDTi.Jest to mój 3 opel(pierwsza była Viki A 1,8).Jako,że nie ma polskiego forum Zafiry to postanowiłem zarejestrowac się na forum Vectry.Mam nadzieję że dowiem się wiele ciekawego,a jak będe w stanie to pomogę.
Pozdrawiam Wszystkich
Witam wszystkich! Nazywam się Piotrek, jestem z Rzeszowa i od niedawna jestem posiadaczem VB kombi 1998 x20xev + sekwencja ze sportowym zawieszeniem i ślicznymi felgomi 16 cali twin spoke :D Fajne forum, sporo już się dowiedziałem na temat mojego autka. Pozdraiwam!
Witajcie jareki0077 i kubik_CDTi czyli nowi vectrowicze w dolnoslaskim i na rzeszowszczyżnie
Panowie nie tylko fajne forum a przede wszystkim fajni ludzie , bawcie sie dobrze i pomagajmy sobie wzajemnie
http://img129.imageshack.us/img129/8693/welcome052126yr7.gif
Witam. Tak jak w temacie mam Felgi 5x110 ET33 GM. Dwie felgi są w bardzo dobrym stanie a dwie są w dobrym. 180 zł do lekkiej negocjacji. + koszt przesyłki
Mam również do sprzedania relingi dachowe wraz z 2 mocowaniami rowerowymi. Pasują do VA Podejrzewam że do VB też ale nie Kombi bo Kombi ma relingi a to są wkręcane na 4 śruby pod uszczelką drzwiową. Cena jaka mnie interesuje to 200 zł. + koszt przesyłki (Lub możliwość dowozu na zlot).
Tu są fotki (inny temat)
http://forum.vectrak...23&#entry913623
Felgi z oponami - 4x100 (SPRZEDANE)
Użytkownik Andy_Vectra edytował ten post 16 kwiecień 2010 - 05:53
Witam użytkowników tego Forum!!!
Mam podobny problem,ale w swojej Asterce II G Kombi.Postanowiłem tu napisać ponieważ zauważyłem że tutaj na forum Vectry więcej się pisze o podobnych problemach.
W mojej Astrze 2.0 DTI (101km) mam taki problem,mianowicie mechanik wymienił świece no prawie byłoby wszystko ok, tylko pojawił się ponoć problem podczas wkręcania ostatniej świecy .Mechanik próbował mi wcisnąć kit że trzy gniazda w głowicy są takie same a czwarte było inne i podczas wkręcania ,wkręcił świece do połowy a dalej nie poszło i stwierdził że ten gwint jest inny jak tamte pozostałe,no i nie wymienił mi jej.Wkręcił starą świece i powiedział żebym przyjechał za parę dni jak bedzie miał tylko gwintownik to mi przegwintuje gwint i ja wkręci.Moje zdanie jest takie że podczas wkręcania świecy krzywo mu weszła do gwintu i po prostu zchrzanił gwint.Moje teraz obawy są takie ,czy przy nagwintowaniu nic przypadkiem(jakiś opiłek )nie dostanie się do wnętrza głowicy.Proszę mi pomóc i powiedzieć czy jest jakieś niebezpieczeństwo w związku z gwintowaniem i wkręceniem świcy.Czy po takim zabiegu wszystko będzie chodzić jak należy.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i proszę o wyrozumiałość.
P.S. Życzę wszystkim zdrowych i wesołych świąt.
ale żeś go ustawił tak to i seryjny by wyglądał na obnizonego ;) myslałem ze nie kombi w sumie obnizanie w samochodzie kombi ma sens ? ale z tej foty autko wmiare, teraz swiatła ala IV wyciągnąć maske na lampy, boczne progi kit, szybki na niebiesko i na zlot ;) odrazu przypomniał sie mi moj golfik
o fuuuu, nie rob mojemu autu krzywdy, dostanie tylko felgi i ewentualnie zniknie znaczek i pierdoly na klapie, lampy jedynie orginalne soczewki helli, a nie zaparowane angel eyes czy inne spedalone wzroy :P . w pierwszym kroku zamierzan hamulce usprawnic i tu sie zaczynaja schody, ale to duzo by pisac i nie na tym forum ;)
obnizanie kombi ma taki sam sens jak hatcha, te same zasady dzialaja na poruszanie sie pojazdu, wiec nie wiem o co ci chodzilo?
auta nie ustawialem, tylko przyjechalem na pole i reszte drogi musialem z buta pokonac, a wracajac mialem akurat aparat w lapie to cyknalem, stoi tak samo na plaskim pod gorke, z gorki