logo
 Pokrewne renessmeKompresja bezstratna AVI dvixkompresor do butli HP Paintballkompresyjne złamanie kłykcia bocznegoKompresor olejowy duży Cenakompresyjne złamanie kręgosłupa a odszkodowaniekompresja filmu do DVD za długokompresor WMA na MP3Kompresor do kół samochodowychkompresja filmów na PS2kompreser filmów Fraps
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • racot.htw.pl
  • renessme


    CO DO 525TDS
    Widzę ze wypowiadają sie głównie posiadacze benzyny,. wiec posiadam 525tds z
    94
     a wiec
    spalanie   10.3 l srednia na 600 km
     predkosci róznie    od miasta po 200 km/godz na trasie
      co do osczednego trybu jazdy  to raczej trodno czos zaoszczedzic to n
    szesciocylindrowiec  wiec..

     co do tej  ceny 10 tys zł.. wiec  z tego co kojarzę ale mogę sie mylic to w
    roku 92 niebyło  jeszcze w sprzedaż  e34 s silnikiem 2.5  o mocy 143 koni
    tylko zwykłe 2.5 .. nie wiem jakie tam miało parametty.. sprawdz sobie ..

      za 10 tys zł .. no troszkę mało sie wydaje . co do przebiegu to b latwo to
    sprwdzic jaki jestrzeczywisty z tego co pamietam to przytzymujesz  przycis w
    wyswietlaczu od kasowania przebiegu chwilowego ( czy ja to sie nazywa ) i
    przekrecasz kluczyk nie pamietam w jaką pozycję  i  wyskakuje co ok 10
    roznych informacji  pierwsza z tego co równiez kojarze to wlasnierzeczywisty
    przebieg .. miałem kilka  bmw i w kazdej był cofniety licznik  ..

      co co pompy paliwa ..to ja wlasnie jestem po wymianie  - regenerowana  z
    serwisu boscha  zmontazem 4000 zł ( starą zabierają )
      turbina czesto tez  moze siadac koszt ok 500 zł ,
     kompresor klimy koszt ok 550 zł za regenerowany
     wisko ok 200 zł  uzywane
       to chyba wszystko co moze siadac w tym aucie
     no głowica ok 1500 zł( mam nawet na sprzedaż )

      jesli wszystko jest z autem ok to warto brać !




    Parę tam robią, ale musi to być motor wykonany na zamówienie (powiększona
    pojemność, czy jakieś inne modyfikacje) Choć AMG już się też trochę
    "popsuł"
    zaczeli monotwać na dużą skalę kompressory zastępując w ten sposób
    kosztowniejszą modyfikację zwiększania pojemności.


    Zwiększanie pojemności jest zajęciem dla amerykanów, prawdziwa przyszłość
    (najbliższa) silników to właśnie turbo i kompresory czyli to co robi AMG.
    AMG robi dobrą robotę, bo tworzą bardzo mocne ale i bardzo trwałe silniki.
    Nie jest to może taka finezja jak M5 BMW, ale za to dużo większa trwałość

    Poza tym po co koniecznie komuś ręczne wykonanie? Pomyślcie czy
    chcielibyście w swoim komputerze mieć ręcznie zlutowany procesor... ? ;)

    P.



    Arek M <arkadiusz_dot_matus@gazeta.plnapisał(a):


    | | Mercedes CLK 230
    | Ja bym brał CLK :) Tylko jakis mocniejszy silnik...

    | 230 byly bez kompresora? z kompresorem to ma 190KM, chyba wystarczajaco
    | mocny silnik do takiego auta :

    Jednym wystarczy, innym nie :)
    To ciezka kobyła jest .....


    Az tak strasznie ciezka nie jest. W208 (a tylko taki mozna kupic za ta cene)
    ma ok. 1500-1600 kg. Ja mialem CLK320 i calkiem dobrze jezdzil - 7,4 s 0-100
    i Vmax 240 km/h.  CLK 230 KOMPRESSOR ma niewiele gorsze osiagi przy 193 KM.
    Wazne tylko, zeby nie kupic wersji z reczna skrzynia biegow - w MB to jednak
    automaty sa najlepsze (za to BMW tylko z MT ;) )
    pzdr




    "Leksem" <llek@lleksem.com.plwrote in message



    Mysle ze kompresor sprawdza sie doskonale tylko w ciezkich,
    wysokopojemnych silnikach. Tam jest latwo o dobry dol, a kompresorem
    poprawia sie gore.


    Popatrz na wykres dwulitrowego Saturna.
    http://www.scdyne.com/dyno.html
    S2000
    http://www.vortechsuperchargers.com/images/s2k_dyno.gif

    Czyli w malych silniczkach tez sie da. A kwestia czy podnosi moment u dolu
    czy u gory zalezy od ksztaltu wirnika. Powodem dlaczego Merc uzywa
    superchargerow zamiast turbo jest wlasnie plynna dostawa mocy bez laga i
    roznych innych spikeow. BMW nawet nie uzywa kompresorow twierdzac, ze tylko
    silnik NA daje wlasciwa dostawa momentu. Troche racji maja.
    Powiem ci jeszcze, ze mialem okazje byc wieziony NSXem z kompresorem i czulo
    sie go jak bardzo mocny motor i tyle. Nie dalo sie wyczuc zadnego
    doladowania co w aucie z turbo jest latwe do zauwazenia.



    Użytkownik The_EaGle napisał:

    [cut]


    i znów najtanszy diesel.


    No w tym wypadku masz racje ale to chyba z powodu, ze te silniki sa
    montowane w innych modelach (tak jak C200 kompresor i E200 kompresor,
    czyli najgorsze gowna ;] ). Jak juz sie kupuje taka limuzyne to chyba
    nie takiego wolnego mula ale to imho. Poza tym rozmowa zaczela sie od
    malych/srednich samochodow (BMW 3, Octavia) a przeszlismy na ciut inny
    "rynek" samochodow :)



    Marcin Marski schrieb:

    FoxŁódź_nspam wrote:

    | coś normalnego ale naprawdę głośnego i porządnego

    Ja kupilem na allegro 3x traba + kompresor, mam podlaczone obok oryg.
    Efekt przechodzi najsmielsze marzenia :):):) W koncu stare mohery wiedza
    gdzie ich miejsce. Szczegolnie lubie kiedy jade przez Wiskitno, tam sa
    chodniki ale mieszkancy chyba sami je budowali, bo niechetnie ich
    uzywaja. Ale jak zatrabie to jednak wskakuja piorunem na nie. Dodatkowo
    skrzyzowanie Tatrzanska/Przybyszewskiego -- swiatla tam sa dla pieszych,
    ale nie dla dziadkow oslepionych prochami. Tym jest wsio rawno czy
    jedzie autobus czy tramwaj, czy ja ale do czasu..... W kazdym razie
    droge czysci skutecznie.
    Tym ktorzy zaraz sie oburza, powiem tak - skierujcie swe wysilki ku
    cywilizowaniu pieszych oraz posiadaczy BMW i innych pierdolotow z
    dziurami w tlumiku. Nie stwarzam zagrozenia, nie jestem uciazliwy w
    przeciwienstwie do pierdolotow, jezdze na swiatlach, nie strasze
    sygnalem w ostatniej chwili itp. Po prostu w miescie czasem jest tak
    glosno, ze normalnego pipczyka nie slychac - trabie z daleko i dlugo,
    jest czas zeby mnie zobaczyc i zejsc mi z drogi. Piesi maja byc na
    chodniku a nie na srodku skrzyzowania, bo im wlasnie ktos kartofelki
    wykupi na rynku wiec trzeba nie patrzac na nic wpychac sie pod kola.

    Pzdr
    MM


    A śpisz już w garażu, czy jeszcze w domu?
    Pozdr.



    Podam wam troche cen samochodow niemieckich w Ameryce

    Dwa rodzaje Base Model: podstawowe wyposarzenie i Tested Model: nieraz
    cale wyposarzenie albe prawie ze calo wyposarzony...a wiec

    Mercedes-Benz

    C280 Sport $35,280 base, $40,380 tested
    E320          $43,500 base, $46,729 tested
    E430          $50,600 base, $59,705 tested
    SL600        $120,100base, $133,527 tested
    SLK230 Kompressor $39,700 base, $42,896 tested

    Porsche

    911 Turbo $99,000 base, $112,082 tested
    Boxster     $39,900 base, $45,775 tested

    Audi

    A4 1.8 T Quattro $22,990 base, $26,550 tested

    BMW

    318ti   $20,560 base, $25,850 tested
    540i    $49,900 base, $56,014 tested

    Volkswagen

    GTI VR6       $19,685 base, $20.885 tested
    Jetta GLX     $20,930 base, $22,665 tested
    Passat GLS  $21,250 tested

    Wiec z tego wynika ze Germance sa tanie jak barszcz w twojej tak
    zwanej HAMERYCE....

    Marcin Los



    | Cześć !
    | Czy ktoś oglądał wczorajszy (a właściwie dzisiejszy - nadawany po
    północy)
    test
    | Mercedesa Coupe z silnikiem 2.0 Kompressor (nadawany w magazynie Auto -
    II
    pr.
    | TVP). Jeśli tak to co o nim sądzicie gdyż mnie ten samochód bardzo się
    podoba
    | (gdyby tylko nie ta cena).
    | Pozdrawiam.

    Pierwsza sprawa to zadne z tego Coupe to zwykly kompakt (szyba drzwi z
    ramka
    do tego brak bagaznika) MB oczywiscie tak nazwac autka za 100k PLN nie
    moze
    ;)))), a druga to jesli chodzi o osiagi to jest to zenada 163PS z 2.0
    popedzanego kompresorem - smiech na sali - nie dziwie sie czemu DC nie
    mogl
    dogonic RSC na Imoli :)))) - BMW z 2.0 wolnossacego ma 170PS :))))

    Porazka jesli juz to kupilbym 325ti - za podobne pieniadze nie
    oszukiwalbym
    sie ze jezdze kupeta i jezdzil bym autem duzo dynamiczniejszym niz ten
    zlom
    :))))

    I tutaj się z Zagórem zgodzę w zupełności. Mercedes niech pozostanie przy
    autach dla "statecznych głów rodzin", a auta do wyszalenia się niech
    produkuje BMW... ;-)

    Jurand.




    alfisti wrote:

    jprz wrote in message <8lrfg3$1d9@news.ipartners.pl...
    | Jaki jest sens kupowania 180KM auta i natychmiastowego tuningu
    | ktory zwykle powaznie moze zmniejszyc zywotnosc auta, ktore
    | po takiej przerobce zwykle nie dokreca do 200kkm...

    Sens? Po pierwsze dlatego, ze mozna. Po drugie dlatego, ze stosunkowo
    niedrogo. Po trzecie - i najwazniejsze - dlatego, ze poprawia to osiagi.

    Seryjny Leon turbo zbiera sie do stu w 7,7 sek, a wiec spora grupa
    popularnych aut (w tym takze niesportowych) leje go spod swiatel, np Laguna
    V6, Clio Sport 2,0, BMW 328 i 528, Honda Civic VTi, Honda Accord Type R,
    Alfa 156 V6, Mercedes E320, Mercedes S 430, Mercedes SLK 230 Kompressor,
    Saab 9-3 HOT i Viggen, Lexus LS400, Volvo S70R i S80 T6 i kilka innych.


    Jaki to kraj, w ktorym sa to "auta popularne"... ??? ;-)))
    Ile razu dziennie mozna stanac na swiatlach obok w/w ???
    Ktore z w/w aut miesci sie w 70.000 PLN ????




    WooWoo wrote:

    Dziadzia M. napisał(a) w wiadomości: <39850885.1D35@z.pl...
    | alfisti wrote:
    [...]
    | Seryjny Leon turbo zbiera sie do stu w 7,7 sek, a wiec spora grupa
    | popularnych aut (w tym takze niesportowych) leje go spod swiatel, np Laguna
    | V6, Clio Sport 2,0, BMW 328 i 528, Honda Civic VTi, Honda Accord Type R,
    | Alfa 156 V6, Mercedes E320, Mercedes S 430, Mercedes SLK 230 Kompressor,
    | Saab 9-3 HOT i Viggen, Lexus LS400, Volvo S70R i S80 T6 i kilka innych.

    | Jaki to kraj, w ktorym sa to "auta popularne"... ??? ;-)))
    | Ile razu dziennie mozna stanac na swiatlach obok w/w ???
    | Ktore z w/w aut miesci sie w 70.000 PLN ????

    Dokładnie o to samo chciałem zapytać. A najbardziej mnie ubawił Saab 9 -3 Viggen - gdzie on jest popularny? Może ja mieszkam w
    jakimś innym kraju :-)))) A jeśli chodzi o cenę to Leon jest chyba najtańszy z tej grupy, no może Clio Sport, ale reszta?
    ---------------------------------


    Do Clio Sport musisz dorzucic jeszcze 10.000 PLN
    i otrzymujesz troche bogatsze wyposazenie niz w
    Leonie 20 VT. Niestety, gdy masz rodzine nawet
    w najnizszym standardzie (tzn. 2+1+pies) Clio sta-
    je sie zdecydowanie mniej uzyteczne od Leona.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl