CO DO 525TDS
Widzę ze wypowiadają sie głównie posiadacze benzyny,. wiec posiadam 525tds z
94
a wiec
spalanie 10.3 l srednia na 600 km
predkosci róznie od miasta po 200 km/godz na trasie
co do osczednego trybu jazdy to raczej trodno czos zaoszczedzic to n
szesciocylindrowiec wiec..
co do tej ceny 10 tys zł.. wiec z tego co kojarzę ale mogę sie mylic to w
roku 92 niebyło jeszcze w sprzedaż e34 s silnikiem 2.5 o mocy 143 koni
tylko zwykłe 2.5 .. nie wiem jakie tam miało parametty.. sprawdz sobie ..
za 10 tys zł .. no troszkę mało sie wydaje . co do przebiegu to b latwo to
sprwdzic jaki jestrzeczywisty z tego co pamietam to przytzymujesz przycis w
wyswietlaczu od kasowania przebiegu chwilowego ( czy ja to sie nazywa ) i
przekrecasz kluczyk nie pamietam w jaką pozycję i wyskakuje co ok 10
roznych informacji pierwsza z tego co równiez kojarze to wlasnierzeczywisty
przebieg .. miałem kilka bmw i w kazdej był cofniety licznik ..
co co pompy paliwa ..to ja wlasnie jestem po wymianie - regenerowana z
serwisu boscha zmontazem 4000 zł ( starą zabierają )
turbina czesto tez moze siadac koszt ok 500 zł ,
kompresor klimy koszt ok 550 zł za regenerowany
wisko ok 200 zł uzywane
to chyba wszystko co moze siadac w tym aucie
no głowica ok 1500 zł( mam nawet na sprzedaż )
jesli wszystko jest z autem ok to warto brać !
Parę tam robią, ale musi to być motor wykonany na zamówienie (powiększona
pojemność, czy jakieś inne modyfikacje) Choć AMG już się też trochę
"popsuł"
zaczeli monotwać na dużą skalę kompressory zastępując w ten sposób
kosztowniejszą modyfikację zwiększania pojemności.
Zwiększanie pojemności jest zajęciem dla amerykanów, prawdziwa przyszłość
(najbliższa) silników to właśnie turbo i kompresory czyli to co robi AMG.
AMG robi dobrą robotę, bo tworzą bardzo mocne ale i bardzo trwałe silniki.
Nie jest to może taka finezja jak M5 BMW, ale za to dużo większa trwałość
Poza tym po co koniecznie komuś ręczne wykonanie? Pomyślcie czy
chcielibyście w swoim komputerze mieć ręcznie zlutowany procesor... ? ;)
P.
Arek M <arkadiusz_dot_matus@gazeta.plnapisał(a):
| | Mercedes CLK 230
| Ja bym brał CLK :) Tylko jakis mocniejszy silnik...
| 230 byly bez kompresora? z kompresorem to ma 190KM, chyba wystarczajaco
| mocny silnik do takiego auta :
Jednym wystarczy, innym nie :)
To ciezka kobyła jest .....
Az tak strasznie ciezka nie jest. W208 (a tylko taki mozna kupic za ta cene)
ma ok. 1500-1600 kg. Ja mialem CLK320 i calkiem dobrze jezdzil - 7,4 s 0-100
i Vmax 240 km/h. CLK 230 KOMPRESSOR ma niewiele gorsze osiagi przy 193 KM.
Wazne tylko, zeby nie kupic wersji z reczna skrzynia biegow - w MB to jednak
automaty sa najlepsze (za to BMW tylko z MT ;) )
pzdr
"Leksem" <llek@lleksem.com.plwrote in message
Mysle ze kompresor sprawdza sie doskonale tylko w ciezkich,
wysokopojemnych silnikach. Tam jest latwo o dobry dol, a kompresorem
poprawia sie gore.
Popatrz na wykres dwulitrowego Saturna.
http://www.scdyne.com/dyno.html
S2000
http://www.vortechsuperchargers.com/images/s2k_dyno.gif
Czyli w malych silniczkach tez sie da. A kwestia czy podnosi moment u dolu
czy u gory zalezy od ksztaltu wirnika. Powodem dlaczego Merc uzywa
superchargerow zamiast turbo jest wlasnie plynna dostawa mocy bez laga i
roznych innych spikeow. BMW nawet nie uzywa kompresorow twierdzac, ze tylko
silnik NA daje wlasciwa dostawa momentu. Troche racji maja.
Powiem ci jeszcze, ze mialem okazje byc wieziony NSXem z kompresorem i czulo
sie go jak bardzo mocny motor i tyle. Nie dalo sie wyczuc zadnego
doladowania co w aucie z turbo jest latwe do zauwazenia.
Użytkownik The_EaGle napisał:
[cut]
i znów najtanszy diesel.
No w tym wypadku masz racje ale to chyba z powodu, ze te silniki sa
montowane w innych modelach (tak jak C200 kompresor i E200 kompresor,
czyli najgorsze gowna ;] ). Jak juz sie kupuje taka limuzyne to chyba
nie takiego wolnego mula ale to imho. Poza tym rozmowa zaczela sie od
malych/srednich samochodow (BMW 3, Octavia) a przeszlismy na ciut inny
"rynek" samochodow :)
Marcin Marski schrieb:
FoxŁódź_nspam wrote:
| coś normalnego ale naprawdę głośnego i porządnego
Ja kupilem na allegro 3x traba + kompresor, mam podlaczone obok oryg.
Efekt przechodzi najsmielsze marzenia :):):) W koncu stare mohery wiedza
gdzie ich miejsce. Szczegolnie lubie kiedy jade przez Wiskitno, tam sa
chodniki ale mieszkancy chyba sami je budowali, bo niechetnie ich
uzywaja. Ale jak zatrabie to jednak wskakuja piorunem na nie. Dodatkowo
skrzyzowanie Tatrzanska/Przybyszewskiego -- swiatla tam sa dla pieszych,
ale nie dla dziadkow oslepionych prochami. Tym jest wsio rawno czy
jedzie autobus czy tramwaj, czy ja ale do czasu..... W kazdym razie
droge czysci skutecznie.
Tym ktorzy zaraz sie oburza, powiem tak - skierujcie swe wysilki ku
cywilizowaniu pieszych oraz posiadaczy BMW i innych pierdolotow z
dziurami w tlumiku. Nie stwarzam zagrozenia, nie jestem uciazliwy w
przeciwienstwie do pierdolotow, jezdze na swiatlach, nie strasze
sygnalem w ostatniej chwili itp. Po prostu w miescie czasem jest tak
glosno, ze normalnego pipczyka nie slychac - trabie z daleko i dlugo,
jest czas zeby mnie zobaczyc i zejsc mi z drogi. Piesi maja byc na
chodniku a nie na srodku skrzyzowania, bo im wlasnie ktos kartofelki
wykupi na rynku wiec trzeba nie patrzac na nic wpychac sie pod kola.
Pzdr
MM
A śpisz już w garażu, czy jeszcze w domu?
Pozdr.
Podam wam troche cen samochodow niemieckich w Ameryce
Dwa rodzaje Base Model: podstawowe wyposarzenie i Tested Model: nieraz
cale wyposarzenie albe prawie ze calo wyposarzony...a wiec
Mercedes-Benz
C280 Sport $35,280 base, $40,380 tested
E320 $43,500 base, $46,729 tested
E430 $50,600 base, $59,705 tested
SL600 $120,100base, $133,527 tested
SLK230 Kompressor $39,700 base, $42,896 tested
Porsche
911 Turbo $99,000 base, $112,082 tested
Boxster $39,900 base, $45,775 tested
Audi
A4 1.8 T Quattro $22,990 base, $26,550 tested
BMW
318ti $20,560 base, $25,850 tested
540i $49,900 base, $56,014 tested
Volkswagen
GTI VR6 $19,685 base, $20.885 tested
Jetta GLX $20,930 base, $22,665 tested
Passat GLS $21,250 tested
Wiec z tego wynika ze Germance sa tanie jak barszcz w twojej tak
zwanej HAMERYCE....
Marcin Los
| Cześć !
| Czy ktoś oglądał wczorajszy (a właściwie dzisiejszy - nadawany po
północy)
test
| Mercedesa Coupe z silnikiem 2.0 Kompressor (nadawany w magazynie Auto -
II
pr.
| TVP). Jeśli tak to co o nim sądzicie gdyż mnie ten samochód bardzo się
podoba
| (gdyby tylko nie ta cena).
| Pozdrawiam.
Pierwsza sprawa to zadne z tego Coupe to zwykly kompakt (szyba drzwi z
ramka
do tego brak bagaznika) MB oczywiscie tak nazwac autka za 100k PLN nie
moze
;)))), a druga to jesli chodzi o osiagi to jest to zenada 163PS z 2.0
popedzanego kompresorem - smiech na sali - nie dziwie sie czemu DC nie
mogl
dogonic RSC na Imoli :)))) - BMW z 2.0 wolnossacego ma 170PS :))))
Porazka jesli juz to kupilbym 325ti - za podobne pieniadze nie
oszukiwalbym
sie ze jezdze kupeta i jezdzil bym autem duzo dynamiczniejszym niz ten
zlom
:))))
I tutaj się z Zagórem zgodzę w zupełności. Mercedes niech pozostanie przy
autach dla "statecznych głów rodzin", a auta do wyszalenia się niech
produkuje BMW... ;-)
Jurand.
alfisti wrote:
jprz wrote in message <8lrfg3$1d9@news.ipartners.pl...
| Jaki jest sens kupowania 180KM auta i natychmiastowego tuningu
| ktory zwykle powaznie moze zmniejszyc zywotnosc auta, ktore
| po takiej przerobce zwykle nie dokreca do 200kkm...
Sens? Po pierwsze dlatego, ze mozna. Po drugie dlatego, ze stosunkowo
niedrogo. Po trzecie - i najwazniejsze - dlatego, ze poprawia to osiagi.
Seryjny Leon turbo zbiera sie do stu w 7,7 sek, a wiec spora grupa
popularnych aut (w tym takze niesportowych) leje go spod swiatel, np Laguna
V6, Clio Sport 2,0, BMW 328 i 528, Honda Civic VTi, Honda Accord Type R,
Alfa 156 V6, Mercedes E320, Mercedes S 430, Mercedes SLK 230 Kompressor,
Saab 9-3 HOT i Viggen, Lexus LS400, Volvo S70R i S80 T6 i kilka innych.
Jaki to kraj, w ktorym sa to "auta popularne"... ??? ;-)))
Ile razu dziennie mozna stanac na swiatlach obok w/w ???
Ktore z w/w aut miesci sie w 70.000 PLN ????
WooWoo wrote:
Dziadzia M. napisał(a) w wiadomości: <39850885.1D35@z.pl...
| alfisti wrote:
[...]
| Seryjny Leon turbo zbiera sie do stu w 7,7 sek, a wiec spora grupa
| popularnych aut (w tym takze niesportowych) leje go spod swiatel, np Laguna
| V6, Clio Sport 2,0, BMW 328 i 528, Honda Civic VTi, Honda Accord Type R,
| Alfa 156 V6, Mercedes E320, Mercedes S 430, Mercedes SLK 230 Kompressor,
| Saab 9-3 HOT i Viggen, Lexus LS400, Volvo S70R i S80 T6 i kilka innych.
| Jaki to kraj, w ktorym sa to "auta popularne"... ??? ;-)))
| Ile razu dziennie mozna stanac na swiatlach obok w/w ???
| Ktore z w/w aut miesci sie w 70.000 PLN ????
Dokładnie o to samo chciałem zapytać. A najbardziej mnie ubawił Saab 9 -3 Viggen - gdzie on jest popularny? Może ja mieszkam w
jakimś innym kraju :-)))) A jeśli chodzi o cenę to Leon jest chyba najtańszy z tej grupy, no może Clio Sport, ale reszta?
---------------------------------
Do Clio Sport musisz dorzucic jeszcze 10.000 PLN
i otrzymujesz troche bogatsze wyposazenie niz w
Leonie 20 VT. Niestety, gdy masz rodzine nawet
w najnizszym standardzie (tzn. 2+1+pies) Clio sta-
je sie zdecydowanie mniej uzyteczne od Leona.