logo
 Pokrewne renessmeKompresja bezstratna AVI dvixkompresor do butli HP Paintballkompresyjne złamanie kłykcia bocznegoKompresor olejowy duży Cenakompresyjne złamanie kręgosłupa a odszkodowaniekompresja filmu do DVD za długokompresor WMA na MP3Kompresor do kół samochodowychkompresja filmów na PS2kompreser filmów Fraps
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lkw.htw.pl
  • renessme


    niestety jak to w życiu bywa zawsze się ma ważniejsze sprawy niż kompresor do i tak już w miare szybkiego auta, ale prawda jest taka ze raczej nie zamierzam S4 sprzedawać i jak tylko bedzie taka możliwość to zestaw zainstaluje ale to może być nawet roczek albo i dłużej. Co do VR6 to własnie także pojemność robi swoje, ten golfik IV z turbinami jezdzi nieziemsko, twój projekt też będzie masakratorem, ja tam jestem zadowolony że każdemu kto mówi 4,2V8 jest lipny bo cieżki, nie trzyma mocy i bierze olej i do niczego sie nie nadaje mogę opisać kilka przykładów i dać kilka linków że auto z tym silnikiem po kuracji za ponad 20tysi może byc przeciwnikiem najszybszych aut drogowych dostępnych dzisiaj w salonach (których ceny zaczynają się od 3 lub 4 z przodu i pozniej duuużo zer LOL)



    Ludzie co za herezje wypisujecie ;D jak wyraznie pisze to 2.0 16V i to jest auto do jazdy na co dzien, dlatego mowi sie ze to najlepszy silnik w corrado do codziennej eksploatacji, w miare przyspiesza i malo pali jak na 2.0. Nie mam zamiaru znowu ogladac na dystrybutorze spalania rzedu 16,6 do 20 litrow na 100km, na pewno nie przy obecnych zarobkach. Masz racje, vr6 ma szersze nadkola ale od modeli sprzed liftingu czyli G60 i 1.8 16V KR (silnik wystepujacy w golfie gti), tylko ze ja mam takie same bo od 92 szla nowa buda z wypukla maska, szerszymi nadkolami, innymi zderzakami, wypukle przednie lampy, inny grill, inne migacze, zegary itd. Wiec nie wiem gdzie widzisz roznice miedzy vr6 w budzie ;D i vr6 mialo pojemnosc 2.9 litra, 2.8 to amerykanska wersja, golfy vr6, passaty vr6... G60 nie mialo turbiny spalinowej tylko kompresor napedzany paskiem. Jeszcze jedno sprostowanie g60 - 8 zaworow, vr6 - 12 zaworow. Lampy kupie jak bedzie kasa ;D ze stylistycznymi modyfikacjami trzeba poczekac do wiosny, na razie, jak juz pisalem, mechanika.

    Najlepiej przytocze tekst z forum corrado:

    "co to jest: kosztuje 15 tysiecy, potem wsadzasz do tego kolejne 20 tysiecy i dalej nie wszystko jest gotowe"



    Cytat:
    Waheto206 napisał/a Zobaczymy jaka trwałość jest tych silników. Za 10 lat nie będzie z czego zbierać. A stare, dobre Merce typu Baleron jeżdżą do dziś... ;) moge sie zalozyc ze beda latac i to tak samo dobrze jak przy wyjezdzie z fabryki przyklad? silniki 1.8 g60( 160 i 180KM wersja rallye) Golfów mk2 i vw corrado oraz 1.3 g40 z polo( seryjnie 113KM, ale da sie spokojnie wiecej z niego wycisnac widzialem takie polo z moca 140KM) oczywiscie odpowiednio uzytkowane ale trudno zajezdzic g60 rallye ktore mialo "zakuty" silnik. A jak sie kompressor znudzi to mozna zastapic turbina i jeszcze wiecej mocy z tego da sie wyrwać troche zabawy i oczywiscie kasy i 240KM jest osiagalne a 200KM z silnika g60 to jest prawie ze standard.
    A co do tych zestawów Kitów turbo i tak dalej... to trzeba byc mocno naiwnym zeby sie na to nabrac. I jeszcze Turbo do VR6 za 4k... HAHAHA:sese niezly zart



    po co ladowac w turbine jak mozna wlozyc kompresor i wyjdzie zdecydowanie latwiej i troche obetniesz koszty choc jak tak naprawde chcialbys podkrecac to najlepszym rozwiazaniem bedzie zakup 1.8 T albo vr6 ..... i wtedy to juz możesz kręcić.......
    pozdrawiam

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl