Fantom
Twoje wyliczenia są nieprawidłowe. W kompresji wideo nie stosuje się przestrzeni kolorów RGB, w której na każdą składową przypada tyle samo bitów, tylko YCbCr z subsamplingiem na ogół 4:2:0. Nie wdając się w technikalia oznacza to, że przy wideo 8-bitowym na jeden piksel przypada 8 bitów luminacji i po 2 bity chrominacji, co razem daje 12 bitów na piksel.
Masz rację. Nadmiernie uprościłem. Tu: http://www.hdmi.org/pdf/whitepaper/Silicao...Paperv73(2).pdf jest specyfikacja (i ładna tabelka).
Co nie zmienia toku rozumowania.
Proporcje (jeśli chodzi o kompresję) między sygnałami HD i SD są takie same (większość kompresorów pracuje w przestrzeni YUV).
to ja mam jeszcze pytanie: jakie programy powinno dodać się do piaskownicy?
Na chwilę obecną mam przeglądarkę (z tym, że musiałem wyłączyć opcję wirtualizacji plików i rejestru bo gdy pobierałem pliki np. na pulpit to w dziwny sposób wcale się tam nie zapisywały) oraz komunikator.
Najwyższy poziom ochrony jest wówczas, gdy dodamy do sandboxa wszystkie programy łączące się z netem (przeglądarki internetowe, komunikatory, playery, downloadery, programy pocztowe) a także przeglądarki PDF, kompresory plików i pendrive (w Comodo się nie da). Oczywiście nie jest to zbyt praktyczne rozwiązanie ale można zrobić skrót ukrytego folderu piaskownicy na pulpicie i wtedy będzie łatwy dostęp do plików. Bardziej praktycznym rozwiązaniem od Defense+ z sandboxem jest HIPS z piaskownicą DefenseWall:
http://programyzadar...freeedycja.html
No w internecie raczej trudno znale?? jakiekolwiek sensowne poradniki co do masteringu niestety, nie mowi?c juz o 'instrukcjach' do poszczególnych urz?dzen.
Mam u siebie na kompie sporo skanów w PDF z 'Estrady i Studia', tak fajnie opisali kompresor, equalizer i pare innych sprzetów, ktora ga?eczka do czego : D W ogóle, zajebiscie opisany caly proces masteringu, z tego sie nauczylem wszystkiego. Jak sie dostane do siebie to wrzucam, bo musicie to mie? xD
Są regulowane amortyzatory RANCZO seria RS 9000 do zestawu jest kompresor i regulator twardości. Był temat o tym jak znajde to wkleję.
Tu masz linka
http://jeepnieci.pl/dokum...ki_sprezyny.pdf
nowa promocja z Metabo dostępna tutaj: http://www.metabo.pl/file...1_INFO_ZIMA.PDF
zapraszam do nowo otwartego punktu w hurtowni ALWO na ulicy Starobrzeskiej tel.077 416 54 35
Największy wybór elektronarzędzi dla profesjonalistów (METABO, DeWALT, WORX, MAKITA) i amatorów (BLACK&DECKER, EINHELL, PROMA) - wiertarki, szlifierki, piły, wkrętarki, kapówki, kompresory, spawarki, tokarki i wiele innych.
Polecam również profesjonalny osprzęt METABO. Jako POWER PARTNER METABO gwarantujemy duży wybór wierteł, grotów, brzeszczotów do wyrzynarek, pił szablastych, koronek i wiele innych.
Jesteśmy w stanie dobrać narzędzia do każdej roboty. Pomagamy firmom starającym się o dotacje z Urzędu Pracy. Od ręki dostępnych jest kilkaset narzędzi, a "pod klienta" możemy zamówić z naszej kilkutysięcznej oferty dowolną maszynę.
Jeżeli znalazłeś w internecie narzędzie które Cię interesuje w niskiej cenie, nie ma problemu abyśmy się dostosowali do tej ceny.
W trakcie budowania jest również sklep internetowy - www.ihb.pl Internetowa Hurtownia Budowlana - na którym będzie można zapoznać się z częściową ofertą maszyn oferowanych przez nasz sklep, oraz dokonać zakupu.
pozdrawiam
Krystian
Jestem posiadaczem VW Golfa Plusa z silnikiem 1.4 TSI 122 KM
kompresor jest na 100 %.
na 100% go nie ma
http://tbr.gr/122hp/SSP_4...urbocharger.pdf
Tak gadacie, Gortat w swojej M5 po modach wykrzesał 800km, tylko on ma większe perspektywy i może założyć porządny sprzęt pod maskę (modyfikacje kosztowały go 50tys USD)
http://www.imagebam.com/image/3fb2af62441236/
Ale Gortat ma w swojej eMce dwa kompresory a tutaj jest mowa o silniku wolnossącym.
A co do 600 koni w M5 to zobaczcie sami zestaw N600:
http://www.m5board.com/vb...ffer-e60-m5.pdf
Turbo i kompresorów tam nie ma a 613 koni jest.
W książce serwisowej jest opisane krok po kroku w których punktach instalacji należy sprawdzać. Ściągnij ją sobie - jest w pdf na stronie głównej.
U mnie w takiej sytuacji była spalona cewka sprzęgła kompresora, ale również może być jakiś bezpiecznik, przekaźnik czy coś jeszcze.
Jeśli klima nie była od dawna na chodzie, to prawdopodobnie jest nieszczelna i nie ma już w niej freonu. W mojej ceerce trzeba było po naprawie cewki kompresora wymieniać jeszcze skraplacz. Całkowity koszt naprawy klimy wyniósł mnie około 1000zł.
dremelek jak każde tanie narzędzie jest tanio zrobiony.
Łożyska są umieszczone w gniazdach z tworzywa (wypraska korpusu)
a powierzchnia nośna jest minimalna - szybko się wybijają.
Całość jest stosunkowo wiotka.
Pewnym rozwiązaniem jest wklejenie łożysk.
Proxxon też nie jest szczytem marzeń hobbysty....
Dla mnie np. Kress jest za duży/ciężki/mocny/wolny,
gdy maksymalna średnica freza to 3mm.
Brakuje na rynku pewnego, ale nie drogiego wrzeciona
100W(do45000/min).
Pewnym rozwiązaniem mogą być wrzeciona pneumatyczne,
posiadające wiele zalet i główną wadę: kompresor:
http://www.onsrud.com/pdf/Routing_with_Air.pdf
obiecujące są prace nad wrzecionem napędzanym i łożyskowanym
czynnikiem chłodząco/smarującym (czy np. wodą):
http://pergatory.mit.edu/perg/awards/TURBOTOO.html
ale to są tematy w inne miejsca na forum
Odnosnie wagi - Tez do tego sceptycznie podchodzę .
Fotka Silnika .
Jak by chcial ktos pójść w moje ślady instrukcja montażu .
Keny Bell 2,8 Mamoth.
Link do PDF-a
Montaz Kompresora w GT500 05-09
Witam. Jako, że na razie nie chce pakować się w kompressor ani turbo a zrobić piekielnie mocne wolnossące V6 zastanawiam sie nad Power Pakiem właśnie od nich. Stage3 kosztuje u nich wraz z wszystkimi rzeczami potrzebnymi to montażu ok 3000$ i wzrost mocy o ok 100hp na silniku. To już sporo a mam jeszcze kilka pomysłów na wykrzesaniu kilku koni więc powinienem się zamknąć na ok 340hp. Myślicie, że warto? Cena jak widać wcale nie mała.
Oto ten Power Pak http://www.supersixmotors...v1PowerPaks.pdf
Nie daje mi spokoju ten kompresor dźwięku. Co myślicie o wykorzystaniu takiego gotowego przedwzmacniacza http://www.sklep.avt.com.pl/go/_info/?id=32355 albo link do pdf: http://www.sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/AVT2312.pdf
Pozdrawiam
Drwal
wlasnie kupilem maly filtr produkcji coltri - jako pomocniczy filtr przed boosterem.
wklad tez jest produkcji coltri i jest zaadoptowany z kompresora coltri mch-6. daje to jako-taka pewnosc co do jakosci tego co w srodku i przewidywanego czasu pracy filtra.
po krotkich poszukiwaniach w necie udalo mi sie znalezc pdf-a z instrukcja od kompresora, ponizej zalecany okres wymiany wkladu (zrzut z pdf-a) razem z przelicznikami "zycia" wkladu.
przepustowosc kompresora to 100L/min albo 6m3/h. w zaleznosci od temp. uzytkowania filtr zyje odpowiednio krocej. koszt filtra - 130eur (egipt). wklad - ok. 30eur.
Do benzynowych w tym kompressor znalazłem ksiązkę do kupienia ... jak znajde ją w pdf to wkleje na pewno
no dobra, prawdziwa rewolucja, dostałem schemat od FSO...
opis schematu: (cyt. e-mail)
"Schemat jest opcyjny, czyli dopinany do wiązki przygotowanej pod klimę (2 złączki pod maską przy mocowaniu amortyzatora). I tak:
- złącze z wiązką 1.75.212 <9> - tu przychodzi 12V po wciśnięciu wyłącznika "AC" w module nagrzewnicy (oczywiście, gdy wentylator nagrzewnicy pracuje). 12V przechodzi przez wyłącznik podwójny <8> (styk jest zwarty, gdy w układzie AC jest ciśnienie) i wprowadzany jest na złącze z wiązką 1.75.216 <13>. Stąd przechodzi do ECM na pin A8 (Delphi) lub pin 22 (Bosch).
Drugi przewód w złączu z wiązką 1.75.216 jest przewodem sterującym przekaźnikiem kompresora - z pinu A15 (Delphi) lub pinu 30 (Bosch).
Dioda jest dla eliminacji prądów wirowych przy rozłączaniu sprzęgła kompresora (bez diody sprzęgło potrafi ze trzy razy kłapnąć zanim się rozłączy)."
poniżej schemat, który dostałem od FSO-SA:
tutaj link do oryginalnego PDF'a, który dostałem:
http://student.pwsz.elbla..._schemat_AC.pdf
generalnie schemat zgadza się z mniej więcej z tym, co zostało do tej pory opracowane przez ludzi na forum za wyjątkiem diody, która należy dodać. Nie wiem, na jaki prąd diodę, ale się dowiem więcej. Brakuje tez legendy do kolorów, ale to już generalnie nie jest problem, ale załatwię to w między czasie.
Dolne kierownic powietrza (067755 i 067756)
Mam nadzieję, że schemat rozwieje ewentualne wątpliwości...
Witam serdecznie Szanownych Forumowiczów
Chciałem zbudować sobie kompresor do warsztatu.
Mam zbiornik od LPG 90L , do którego chciałem zastosować jedna z polskich sprężarek.
mam do wyboru
HS-17
http://www.polmo-lodz.com...soby/601_15.pdf
HS-19
http://www.polmo-lodz.com...soby/601_07.pdf
Obydwie miałbym w tej samej cenie z tym ze hs17 po remoncie a 19 zdemontowana jako działająca z samochodu.
Silnika ani pozostałych rzeczy nie mam i będę musiał dokupić , do 19 pewnie potrzebny był by większy silniczek.
Kompresor chciałem wykorzystywać do ogólnie pojętych prac w warsztacie ,coś pomalować , jakieś narzędzia pneumatyczne (kluczyk czy szlifierka), może kiedyś piaskowanie jakiś małych rzeczy . I nie wiem czy brać ta większą czy i tak nie ma to sensu bo będzie potrzebny większy silnik a i tak z piaskowaniem to będzie problem bo jest za słaba lub jakieś inne przeciwskazania , no i ryzyko ze coś w niej trzeba będzie wyremontować. Jak by się udało to poproszę o jakaś szybka podpowiedz bo w niedziele muszę się zdecydować i wybrać sprężarkę.
Kolejne zagadki to jaki silnik proponowalibyście zastosować. (mam w warsztacie „siłę”)
oraz jakie optymalnie obroty zastosować ?
Nie będzie tam oleju pod ciśnieniem do smarowania panewek .widziałem na "elektrodzie" przeróbki polegające na nawierceniu korbowodu i panewki cienkim wiertłem w celu lepszego penetrowania olejem walka w panewce , co o tym myślicie?
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Robert
Hej,
Znalazlem bardzo rzeczowy artykul w intercarsie (nie wiem czy on mial byc publiczny ) http://www.intercars.com....i26_dodatek.pdf odnosnie dzialania klimatyzacji. Czesc "obrazkow" juz sie przewinela w artykule z jakiejs gazety (byl na forum) o pielegnacji klimy - tutaj jest znacznie wiecej informacji.
A teraz mam pytanie - mam problem z klima - dziala jak szalona ale sie nie wylacza. Na wylocie powietrza mam <7 stopni (w samochodzie) gdy na zewnatrz 23. Poprzedni wlasciciela cos juz robil w okolicach czujnika cisnienia, bo ten nie stykal i byly przewody wymienione.
Podczas wymieniania przewodow i juz po "udanej" operacji oraz prawie godzinie chodzenia, nagle jeden przewod zadymil (stopil sie) i polecial bezpiecznik od ECC. Przewod zaraz przy czujniku cisnienia klimatyzacji. Wymienilem 20cm przewodu (jak juz robil poprzednik - bo znalazlem kastka laczaca no i mierzylem ile sie da - prad tam jest stale ~3A (duzo, ale przewodu stopic nie powinno).
A teraz seria pytan:
- czy na czujniku cisnienia powinien byc tak duzy prad... jesli to tylko czujka to po co - moze ktos zmierzyc lub wie? (chodzi o ten czujnik)
- nie dziala mi (klimatyzacja automatyczna) wylaczenie jej przez "pstryczka" AC OFF na panelu ECC - kompresor caly czas chodzi - diodka od wylaczenia klimatyzacji sie zapala. Inne funkcje dzialaja, regulacji temp, nawiewy, recyrkulacja etc.
- komp klimatyzacji nie pokazuje innych bledow niz poprzednio (mam do naprawy dlawik (dumper) powietrza po stronie kierowcy)
- teraz pytanie pomocnicze. na ktore nie znalazlem odpowiedzi. Czy wylacznik AC OFF w srodku wylacza kompresor, czy tylko z zalozenia zamyka zawor rozprezania czynnika i zaklada ze kompresor sam sie wylaczy jak sprezy caly czynnik chlodzacy.
- pytanie pomocniczne 2 - czy czujnik cisnienia klimatyzacji jest tylko zabezpieczeniem na wypadek braku czynnika chlodzacego, czy rowiez steruje praca sprezarki (to wiaze sie w powyzszym pytaniem pomocnicznym).
Za odpowiedzi bede bardzo wdzieczny - bede wiedzial co dalej rozbierac
[ Dodano: 2009-04-06, 13:34 ]