Wg. mnie Live For Speed S2 (nie mylić z tym szajsem pod nazwą NFS), najlepiej gra sie myszką (kierujemy nią w boki i mamy pełną kontolę), autka kozna konfigurować jak w warsztacie czyli robimy z nimi WSZYSTKO! Jest to sieciowy symulator i to od Ciebie i konfiguracji auta bedzie zalezec czy pojeździsz w drifcie, dragu czy normalnym wyścigu. Obniżysz autko na maxa, poszerzysz koła, dasz zablokowany dyfer, maxymalny skręt kół, zmienisz geo zawieszenia żeby lepiej sie ślizgało i możesz sobie podrficić ale mozesz tez zrobic autko które bedzie miało bdb przyczepnosc zeby pościgać sie w normalnych wyścigach, niema tam jak w NFS trubów "race" "drift" itp bo NFS to arcade pełną gębą dlatego pozegnałem tą serię wraz z NFS:U2 a z LFS'em jestem od S1czyli koło 2001-2003roku i nadal sie nie znudziło! :D Niedługo wychodzi LFS S3 czyli finalna wersja i wtedy dopiero pokaże co to fizyka jazdy :D
@edit - tylko w SYMULATORACH nie patrz an grafe, od grafy są casualowe produkcje a w symulatorach programiści stawiają na fizyke =] dla przykładu: w LFS S2 jak jeździłem sam na Pentku 3GHz to działało bdb, ale jak dowaliłem 16 graczy offline to miałem 5fps xD a procek aż sie pocił by przerobić całą fizyke, wszystkie zależności itp... teraz na C2D E8400@3,51GHz wszystko bangla na 99fps
Ten post był edytowany przez sebxbiker dnia: 24 Maj 2009 - 13:21
Wg. mnie Live For Speed S2 (nie mylić z tym szajsem pod nazwą NFS), najlepiej gra sie myszką (kierujemy nią w boki i mamy pełną kontolę), autka kozna konfigurować jak w warsztacie czyli robimy z nimi WSZYSTKO! Jest to sieciowy symulator i to od Ciebie i konfiguracji auta bedzie zalezec czy pojeździsz w drifcie, dragu czy normalnym wyścigu. Obniżysz autko na maxa, poszerzysz koła, dasz zablokowany dyfer, maxymalny skręt kół, zmienisz geo zawieszenia żeby lepiej sie ślizgało i możesz sobie podrficić ale mozesz tez zrobic autko które bedzie miało bdb przyczepnosc zeby pościgać sie w normalnych wyścigach, niema tam jak w NFS trubów "race" "drift" itp bo NFS to arcade pełną gębą dlatego pozegnałem tą serię wraz z NFS:U2 a z LFS'em jestem od S1czyli koło 2001-2003roku i nadal sie nie znudziło! :D Niedługo wychodzi LFS S3 czyli finalna wersja i wtedy dopiero pokaże co to fizyka jazdy :D
@edit - tylko w SYMULATORACH nie patrz an grafe, od grafy są casualowe produkcje a w symulatorach programiści stawiają na fizyke =] dla przykładu: w LFS S2 jak jeździłem sam na Pentku 3GHz to działało bdb, ale jak dowaliłem 16 graczy offline to miałem 5fps xD a procek aż sie pocił by przerobić całą fizyke, wszystkie zależności itp... teraz na C2D E8400@3,51GHz wszystko bangla na 99fps
Do LFS i innych symulatorów lepsza jest kierownica zamiast myszki...
Live for speed nie potrzebuje aż tak mocnego sprzętu, nie wiem skąd takie informacje.
To jest mój konfig do lappera http://chomikuj.pl/p3ko/LFS/LFSLapper.lpr nie jest to typowa konfiguracja do drift'u, ale pokazuje punkty. Jeśli chcesz mieć tylko punkty drift'u to musisz zakomentować to co Cię nie interesuje.
To jest mój konfig do lappera http://chomikuj.pl/p3ko/LFS/LFSLapper.lpr nie jest to typowa konfiguracja do drift'u, ale pokazuje punkty. Jeśli chcesz mieć tylko punkty drift'u to musisz zakomentować to co Cię nie interesuje.
gdzie mam to wkleic??
Konfiguracja serwera z modyfikacją LFS Lapper
A) Uruchamiamy program DediGUI NG.
B) Rozpoczynamy konfigurację:
1. Server name: Nazwa serwera, wpisujemy tam nazwę naszego serwera która będzie wyświetlana na liście w grze.
2. Password: Hasło gry, jeżeli chcemy aby nasz serwer był prywatnym i tylko dla ‘znajomych’, czy np. treningi klanowe etc. wpisujemy tam hasełko
3. Admin PW: Hasło administratora do zarządzania grą. Podaje się je przy łączeniu z grą w polu game password/hasło.
4.
a) IP: Unikalny adres komputera na którym stawiamy dany serwer, np. 212.212.0.10
b) Port: ustawiamy port na jakim nasz serwer będzie działał, np. 65535
c) Mode: wybieramy tryb licencji gry, demo, s1, s2
5. InSim: Port na którym po postawieniu serwera uruchomimy skrypt Lapper.
6. Track Settings:
a) Track: wybieramy trase
b) Configuration: konfiguracja trasy, GP, Rally, etc.
c) Weather: pogoda w grze
d) Wind: siła wiatru, lub jego brak
7. Welcome message: Komunikat wyświetlany podczas łączenia się z grą.
8. Race lenght: Długość wyścigu, okrążenia lub godziny.
9. Allowed cars: Samochody które nasz serwer pozwoli wybrać do jazdy.
10. Po skonfigurowaniu serwera naciskamy SAVE/ZAPISZ i dajemy LAUNCH LFS SERVER
C) Konfiguracja Lappera:
1. Rozpakowujemy Lappera do jakiegoś folderu, dla przykładu będzie to C:Lapper.
2. Wchodzimy do tego katalogu, następnie do folderu CFG, tam znajdujemy plik LFSLapper.cfg który kopiujemy do folderu BIN, gdzie znajduje się plik LFSlapper.exe
3. Następnie otwieramy plik C:LapperinLFSLapper.cfg notatnikiem.
4. Edytujemy konfigurację wpisując w określonych linijkach to co mamy w konfiguracji serwera głównego. Dla przykładu:
a) Znajdujemy następujące linjki i wpisujemy dane
HOST = IP (ip serwera)
PORT = 29999 (port InSim)
PASSWORD = hasło administratora
RACEEESTARTACTION = /rcm ^3Please, beware and drift !|/rcm_all (text wyświetlany podczas startu wyścigu)
GoodDriftScore = 4000 (od tego wyniku I wyżej na serwerze podczas gry będzie wyświetlana wiadomość „User made excellent drift: punkty”
MinimumDriftSpeed = 25 (minimalna prędkość do naliczania punktów)
MinimumDriftAngle = 15 (minimalny kąt poślizgu)
MaximumDriftAngle = 100 (maksymalny kąt poślizgu)
b) Następnie zapisujemy konfigruację
D) Uruchamianie Lappera:
1. Tworzymy skrót do C:LapperinLFSLapper.exe
2. Dajemy jego właściwości
3. W polu ELEMENT DOCELOWY wpisujemy:
C:LapperinLFSLapper.exe LFSLapper.cfg
4. W polu ROZPOCZNIJ W wpisujemy:
C:Lapperin
5. Dajemy ok.
6. Po wykonaniu wszystkich czynności uruchamiamy DediGUI NG, startujemy server, gdy się pojawi okienko servera że załadowało
tor itd. uruchamiamy skrót do Lappera który przed chwilą utworzyliśmy, np. Pulpitlapper.lnk
To w zasadzie wszystko, reszty zmieniać nie trzeba, ale jeżeli ktoś chce to może
Miłej jazdy.