" />oj zależy, duluxa mam w kuchni kolory świata- magnolie- świetnie się malowała
serie once w salonie - okropnie trzeba bylo 2 razy, z mieszalnika na bazie lateksowej w gabinecie wyszlo troche jasniej niz we wzorniku (podobno wychodzi ciemniej...)
Dekoral i sniezka z mieszalnika wyszly idealnie jak na probniku.
Nie będę utrzymywał, że malowanie tego Mi-2 to mistrzostwo świata. Sprawa wyglądała dość kuriozalne, jak zwykle zresztą. Najpierw został wysłany poniższy projekt:
Został odrzucony w BLMW ze względu na jego âŸinnośćâÂÂ. Po przedstawieniu tego projektu:
okazało się, że jednak ten pierwszy bardziej trafia w gusta pryncypałów. Jak widzicie linia falista (miała symbolizować falujące morze)miała znajdować się zdecydowanie wyżej, niemniej niemożność zdjęcia zbiorników spowodowała zdecydowane niższe jej umiejscowienie. Czy można było zastosować linię prostą jak w LWL? Pewnie, że było można, jednakże trzeba było się trzymać, choć w ogólnych zarysach przyklepanemu projektowi. Oczywiście wiodącą rolę w odbiorze odgrywają tu zastosowane odcienie farb. Gdyby udało się dobrać kolory jak w wyżej przedstawionym projekcie, być może nie byłoby powyższej dyskusji. Niestety, nie udało- środkowy kolor wg mnie jest zbyt ciemny i czarny, co zdecydowanie psuje cały efekt. Powinien być w miarę zbliżony do górnego, z wiodącym odcieniem niebieskiego tak, aby nie było zdecydowanego kontrastu pomiędzy nimi.
Osobiście lobbowałem za drugim rozwiązaniem- mały PŁ-ek byłby bardziej na miejscu. Po pierwsze bardziej sensowny, po drugie łatwiejszy do wykonania. Niestety â siła wyższa.
Pomimo wszystko dobrze, że taka dyskusja miała tu miejsce- przynajmniej wiadomo jak środowisko modelarskie odbiera efekt końcowy. Mam też skromną nadzieję, że jeszcze kiedyś uda się coś zrobić, aby ktoś przy budowie modelu przynajmniej się spocił z wysiłkuâŒ;-)
Nawiążę jeszcze do któregoś z postów, odnośnie nowego błękitnego malowania Mi-8 MTW-1 nr 5528. To nie żaden eksperyment, czy szukanie nowych koncepcji kamuflażu- to jak zwykle pomyłka w doborze koloru. Komuś się wzornik RAL w Helisocie pomerdał w sensie - może być taki? Może być... No i wyszedł błękitek wypisz wymaluj jak ruskie Kamowy...
Pzdr
Mam ogromną przyjemność zaprosić Państwa do zapoznania się z ciekawą ofertą współpracy z firmą EUROCOLOR,
lidera w Polsce w produkcji okien i drzwi z markowych profili REHAU, opartych na najnowszych rozwiązaniach technologicznych.
Obok 12 letniego doświadczenia w produkcji markowych okien i drzwi PVC w systemach REHAU,
w ofercie posiadamy także stolarkę PCV w systemach SCHUCO, stolarkę aluminiową na bazie systemu PONZIO, rolety zewnętrzne, parapety i inne towary uzupełniające zapewniające kompleksowość oferty okien i drzwi.
EUROCOLOR to wysoka jakość życia biznesowego, bezpieczeństwa,
wiedzy, ekonomiczności i komfortu.
Dzięki stworzonym wyjątkowym i korzystnym warunkom oferty Partnerzy Handlowi EUROCOLOR
z łatwością zyskują przewagę konkurencyjną, która skutecznie prowadzi do zwiększania sprzedaży
i rozwoju każdej firmy.
Partnerzy EUROCOLOR dzięki podjętej współpracy handlowej mają zapewnione profesjonalne
wsparcie, którego nieodzownymi elementami są:
- kompleksowa, nowoczesna ekspozycja okien, wzorniki produktów
- profesjonalne oznakowanie punktu handlowego, prospekty, banery, tablice, prezentery
- wsparcie reklamowe, przyczyniające się do promocji marki i gwarantujące umocnienie
pozycji na rynku
- oprogramowanie komputerowe do wyceny wszystkich produktów EUROCOLOR, w tym
nowoczesny i jedyny na rynku innowacyjny SYSTEM OBSŁUGI WYCEN umożliwiający szybką
i prostą kalkulację wybranych przez Państwa systemów stolarki okiennej i drzwiowej
- krótkie terminy realizacji zamówień wynoszących 10 do 15 dni roboczych bez względu na
rodzaj profilu i kolor okna i drzwi
- szybki i bezpłatny transport do punktu handlowego
- opiekę przez wykwalifikowanego i dyspozycyjnego przedstawiciela, który na co dzień służy
wsparciem zakresu doradztwa technicznego, finansowego i ekonomicznego
- indywidualnie uzgodnione, atrakcyjne upusty hurtowe, które umożliwią aktywną sprzedaż
oferowanych produktów, w duży stopniu przyczyniając się do osiągnięcia wysokich zysków
finansowych.
Innowacyjność jest znakiem firmowym EUROCOLOR, która wprowadzając nowe, niezawodne i
nietuzinkowe rozwiązania, spełnia potrzeby najbardziej wyrafinowanych klientów. Wśród naszych
nowości produktowych na szczególną uwagę zasługują:
- Okna Energo: system okienny spełniający najbardziej ekstremalne oczekiwania odnośnie
izolacyjności termicznej. Osiągający rewelacyjny współczynnik Uw=0,97 W/m2K (dla szyby
dwukomorowej 0,7 W/m2K ).
- Okna do pokoju dziecka: nowe okna z technologią âŸTilt-Firstâ â uchylanie przed otwieraniem
posiadający inteligentny mechanizm zabezpieczający blokujący skrzydło w pozycji uchyłu po
przekręceniu klamki o 90o (poziomo) i nie pozwalający na przejście skrzydła z pozycji uchylenia do
otwarcia bez przekręcenia klucza.
- Okna z okuciem chowanym: jedyne na rynku, całkowicie ukryte okucie z nośnością skrzydła o masie
nawet do 130 kg i dużym kątem rozwarcia skrzydła, dochodzący do 100o, co sprawia, że skrzydło nie
przesłania widoku od zewnątrz.
- Rolety Comfort: innowacyjne i zaawansowane rozwiązanie rolet zewnętrznych, zapewniające
każdemu użytkownikowi skuteczną ochronę przed zimnem, hałasem, gwarantujące
dodatkowe zabezpieczenie przed włamaniem oraz ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem
i ciekawskim spojrzeniem. Posiadający także zintegrowany system ochrony w postaci siatki przeciw
owadom.
EUROCOLOR chcąc wyróżnić swoje produkty na rynku w ofercie posiada:
- w standardzie klamki Hoppe, jednego z najlepszych producentów klamek na świecie
- kolory wchodzące w standard cenowy i terminowy , którymi są:
- dla systemów 70 i 80 mm: biały, złoty dąb, mahoń, dąb bagienny, ciemny dąb, orzech
włoski , soft cherry , antracyt , siena noce (jednostronnie) , siena rosso (jednostronnie)
- dla systemów 60 mm: biały, złoty dąb, mahoń, dąb bagienny, ciemny dąb
- podwyższone parametry wytrzymałościowe konstrukcji okien
- nowoczesne pochwyty do drzwi wejściowych firmy Hoppe
Wystarczy, że zadzwonisz, wyślesz e-mail do przedstawiciela handlowego naszej firmy lub zalogujesz
się w serwisie Logowanie dla Partnerów na naszej stronie internetowej www.eurocolor.com.pl,
a niezwłocznie zostaniesz zapoznany z wieloma korzyściami płynącymi z podjęcia współpracy
handlowej z EUROCOLOR.
I Ty postaw na bezpieczeństwo
- przejdź do EUROCOLOR!
Z wyrazami szacunku
Michał Paluch
Przedstawiciel handlowy
EUROCOLOR Sp.J.
Tel.+48 (32) 330 47 79
Tel.kom.0 603 644 004
e-mail michal.paluch@eurocolor.com.pl
" />Klub Gier Bitewnych "Ośmiornica Łódzka" oraz Towarzystwo Budownictwa Społecznego zaprasza na Turniej Warhammera Fantasy Battle "2010 po raz pierwszy"
Czas i miejsce:
31 stycznia 2010 roku (niedziela). Turniej odbędzie się tam gdzie zawsze czyli w "Kopalni" od blokiem TBS przy ulicy 1 Maja 50. Sędziowanie: sprawami organizacyjnymi (zapisy, wyniki, laptop itp.) zajmę się ja, natomiast od sędziowania zasad będzie nasz naczelny gracz masterowy - Zembol.
Format:
Zaliczony do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej jako klasa lokal. Limit punktowy: 2010 (jak tytuł sugeruje).
W trakcie turnieju rozegrane zostaną 3 bitwy na stołach 72” x 48” z dodatkowymi zasadami opisanymi poniżej. Oprócz tego odbędzie się Ocena Malowania.
Obowiązują zasady 7 edycji Warhammer Fantasy Battle z uwzględnieniem Balancing Patch.
Rozpiski jawne. Turniej rozgrywany będzie systemem szwajcarskim.
Dopuszczone są listy z dodatku Storm of Chaos, z wyjątkiem armii, które otrzymały już 7-edycyjny podręcznik. Obowiązuje zakaz special characters oraz Dogs of War / Regiments of Renown branych jako slot rare. Wolno oczywiście wystawić armię Dogs of War wg listy ze strony GW.
Opłata wejściowa: 5 zł (na chleb, smalec i może zwróci mi się jeszcze za obijanie stołów:))
Rozpiski proszę wysyłać na adres: wraith.pl@wp.pl
Będą sprawdzane przez Michała ze Zgierza - świetnie mu poszło poprzednio . Rozpiski wysłane do 29.01. (piątek) premiowane będą 1 punktem do końcowego wyniku.
Plan czasowy:
9:00- 9:30 zapisy
9:30-11:45 pierwsza bitwa
12:00-14:15 druga bitwa
14:15-15:00 przerwa
15:00-17:15 trzecia bitwa
Punktacja:
000-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-2000 19:1
2001+ 20:0
Ocena modelarska
0-4 pomalowane modele(minimum 3 kolory)0%-0 25%-1 50%-2 75%-3 100%-4
0-4 wykończone podstawki 0%-0 25%-1 50%-2 75%-3 100%-4
0-1 konwersje na wysokim poziomie
0-1 spójnie wyglądająca w pełni pomalowana, zadbana armia
Dopuszczone są proxy, ale za każdy oddział lub pojedynczy duży model, uznany za proxa lub będący pustą podstawką: kara do -5 punktów do oceny końcowej turnieju!
Za proxa na pewno nie zostaną uznane:
- oddziały, w których maksymalnie 1/4 stanu będą stanowić zamienniki / puste podstawki
- dopracowane samoróbki
- przekonujące konwersje
- pasujące modele innych producentów
- modele nie do końca złożone (w tym dopuszczamy kawalerię bez jeżdźców, pod warunkiem, że wierzchowce będą prawidłowe)
W przypadku, gdy będzie problem z subiektywną oceną samoróbki czy konwersji, sędziowie mogą przyznać zmniejszoną karę.
Scenariusze
Bo do tanga trzeba... C2H5OH
Armie Starego Świata dostały ważne zadanie. Lokalni książeta / władcy / kacykowie zlecili eskortę transportu alkoholi na swoje bankiety noworoczne. Popularność tej nowej świeckiej tradycji urosła tak bardzo, że doszło do kilku incydentów spotkania się takich konwojów eskortujących. Nie lada to gratka - wyżłopać zdobyty na wrogu trunek, a jednocześnie dowieźć swemu zleceniodawcy, co mu się należy. Nic więc dziwnego, że w każdym takim przypadku dochodziło do zaciętych bitew.
Przed rozpoczęciem bitwy, ale po zakończeniu rozstawiania, każdy z graczy stawia w swoim deployment zone znacznik. Znacznik ten symbolizuje jego tabor z cennym ładunkiem beczek, butelek i gąsiorów. Na koniec bitwy przysługują dodatkowe małe punkty zwycięstwa według poniższego:
- Kontrola własnego taboru +100 pkt. Jeżeli na koniec bitwy w odległości 6" od własnego znacznika znajduje się przynajmniej jeden Twój oddział (US>=5) i zero oddziałów wroga (US>=5).
- Kontrola wrogiego taboru +200 pkt. Jeżeli na konice bitwy w odległości 6" od znacznika przeciwnika znajduje się przynajmniej jeden Twój oddział (US>=5) i zero oddziałów wroga (US>=5).
Punkty te są kumulatywne. W obu przypadkach wystarczy aby przynajmniej jeden model z oddziału był w odległości =<6" od znacznika.
Bal wszystkich ściętych
Noworoczne balangi trwają w najlepsze w całym Starym Świecie - zarówno w bogatych posiadłościach, jak i zapuszczonych ruinach a nawet w leśnych ostępach. Większość bankietowiczów osiągnęła już ten transcendentalny stan, w którym niewiele ze świata zewnętrznego do nich dociera.
Przed rzutem o wybór strona/zaczynanie gracze rzucają D6. Ten, kto wygra rzut wybiera jeden z terenów na polu bitwy (dom, las lub ruina). Na czas bitwy teren ten staje się terenem nieprzekraczalnym, blokującym LOS, z którego może w czasie bitwy wsykoczyć jeden z efektów ubocznych balangi tam się odbywającej. Na początku każdej fazy strzelania (przed deklaracjami zasięgów guess weaponów) aktywny gracz rzuca D6:
1-2 "To wino z grzybków trochę się odbija.. błeee!" W kierunku wyznaczonym przez scatter dice przykładamy wzornik łezki (wąskim końcem do krawędzi terenu najbardziej wystającej w kierunku wskazanym przez kość). Każdy model dotknięty wzornikiem dostaje hit z S3, armor piercing (wyroby lokalnego gorzelnictwa potrafią byc żrące)
3-4 "Niecierpię pustych naczyń!" W kierunku wyznaczonym przez scatter dice leci deszcz pustych flaszek na odległość 4D6". Pierwszy oddział na linii "strzału" zostaje trafiony - 3D6 autohitów z S2
5-6 "A na cholerę nam ten kredens!" W stanie upojenia różne pomysły przychodzą do głowy, a że sił nie brak, to w kierunku wyznaczonym przez scatter dice leci na odległość 3D6" jakiś ciężki obiekt. W miejscu upadku przykładamy mały okrągły wzornik i stosujemy podręcznikowe zasady trafienia z katapulty, ale z siłą 3 (6 za centralny punkt), no armor save, powodującą D3 ran.
Noworoczne postanowienia
Każdy chciałby być w Nowym Roku ważniejszy, silniejszy, mądrzejszy i lepszy. A jeżeli to nie możliwe, to chociaż chciałby na pocieszenie dokopać tym, którzy są ważniejsi, silniejsi, mądrzejsi i lepsi!
Obowiązują dodatkowe punkty zwycięstwa za zniszczenie całkowite oddziałów przeciwnika:
Special +50 pkt za oddział
Rare +100 pkt za oddział
Lista chętnych:
0. Voltar R
1. Rydl R
2. Zembol
3. Gorbag
4. Sokół R
5. Senior
6. Bartollo R
7. Michał von Łask R
8. Mateusz von Łask R
9. Łukasz von Bedoń R
10. Michał von Zgierz R
11. Krysiak
12. ReyQ
13. Azael
14. Shinue
15. Gutek R
16. Jacek