" />Witam.
Czy ktoś mi powie czym się rózni (poza ceną) Kawasaki Brute Force "NRA Outdoors" od innych modeli tej kawy, oczywiście mam na mysli 750'tkę. Mam zamiar sprawić sobie takiego quada, ale nikt jak dotychczas w serwisach, czy komisach nie sprecyzował różnic na tyle zrozumiale, aby to było logiczne. Słyszałem, że różnica polega TYLKO na kolorze felg i osłony przedniej ( zderzaka). czy jest to możliwe, że te 2 do 4 tyś złotych płaci klient za inny kolor kilku elementów? Myślałem, że "NRA" jest wzomocnionym modelem w porównaniu z innymi, bo tak niektórzy dilerzy piszą na reklamach, że jest to model limitowany. Czy tak jest ?
Czekam na inforamcje od was.
" />Witam na forum! To mój pierwszy post w tym towarzystwie więc witam wszystkich i pozdrawiam. Mam pewien problem ze swoim nowym nabytkiem (do tej pory jeździłem Hyundaiem Scoupe). W mojej 306-tce (rocznik 1999, silnik 1,6, sedan w wersji Saint Tropez) zauważyłem spadek mocy podczas przyspieszania. Objawia się to tym że na 3-ce powyżej 4000 rpm a na 4-ce i 5-ce powyżej 3000-3500 silnik zaczyna jakby przerywać i szarpać. Szczególnie jest to widoczne na podjazdach. Co ciekawe podczas przyspieszania na płaskim i powoli naciskając gaz silnik się rozpędza w miarę (na razie do 140) ale jak potrzebowałem dzisiaj wyprzedzić na drodze busa który przyspieszał to się trochę spociłem.... W porównaniu do Scoupe (silnik 1,5 82 KM) wrażenie jakbym jeździł silnikiem 60 KM 1,1. Trochę mnie to niepokoi. Wymienione są filtry powietrza i oleju, nowy olej. Rozrząd był robiony rok temu (jest faktura) wtedy też były wymieniane świece i filtry (przy przebiegu 115000). Moje podejrzenia kierują się na filtr paliwa (jeszcze nie wymieniłem) ewentualnie świece lub sonda lambda. Co do paliwa to po spaleniu tego co było w baku jest teraz Shell V-power i dodatek czyszczący wtryski (Xeramic). Proszę o poradę czego szukać dalej... Ogólnie autko niezłe, przyjemnie się jeździ, nie zaniedbane, bez poważnego wypadku kupione w komisie dilerskim (poprzedni właściciel zostawił w rozliczeniu). Mam wszystkie faktury począwszy od tej zakupu w 99r. Trochę było już wymienione ale muszę teraz zrobić z tym co jest... Pozdrawiam PP.
Czy są problemy ze znalezieniem kupca na auta z nie do końca spłaconym kredytem
Dziś są problemy, żeby sprzedać normalne auta a co dopiero z cesją banku. Ja osobiście nie byłbym zainteresowany kupnem auta, które stanowi zastaw bankowy.[/quote]
Czy dilerzy BMW przyjmują takie auta do odprzedaży komisowej i w rozliczeniu oferują nowe auto z nowym kredytem?
Hmmm - nie wiem jak to jest ale umowa sprzedaży auta jest pomiędzy dwoma osobami - posiadaczem auta oraz kupującym ( pośredniczącym w sprzedaży lub kupującym od ciebie auto komisem). W tym wypadku posiadaczem auta nie jesteś ty - tylko bank. Więc to bank powinien wstawiać sobie auto do komisu a nie ty.
Wątpię aby którykolwiek komis chciał zakupić od ciebie auto, na którym widnieje cesja banku - i stanowi ono zabezpieczenie kredytu. W takim przypadku mozliwa byłaby sytuacja, gdzie jednym autem spłacasz drugie gdyż kupowałbyś sobie samochód na kredyt, pojeździł nim trochę ( 2 miesiące ) - po czym wstawił w komis i wziął nowe. A najważniejsze to - że nie byłbyś prawnym właścicielem auta. I tak w kółko Macieju.
Moim zdaniem sytuacja niemożliwa - chyba, że dealer jest tak głupi, że na to pójdzie .
Pzdr,
Bede kupowal samochod od dealera ktory wystawi mi fakture VAT
VAT czy VAT marża ??
1. Kto bedzie zmuszony placic podatek u Urzedzie Skarbowym ?
on się wzbogaca więc on płaci podatek, ty jesteś zwolniony z opłat. oczywiście rozumiem, że samochód rejestrujesz na siebie czyli na osobę prywatną.
2. Jak wyglada kolejnosc z urzedem komunikacyjnym itd ?
to samochód zarejestrowany czy jak ? jak zarejestrowany to idziesz do WK przerejestrować na siebie, z dowodem zakupu (faktura), dokumentami samochodu, czasami wymagają też potwierdzenia tego, że firma od której kupiłeś samochód może nimi handlować (np. wpis do działalności)
jak nowy to rejestrujesz na podstawie faktury zakupu i dokumentów samochodu (homologacja, książka pojazdu) które da Ci diler
oczywiście jednocześnie musisz sobie samochód ubezpieczyć (dilerzy zazwyczaj mają tam jakąś ofertę)
3. Co z ubezpieczeniem OC i autocasco ?
OC obowiązkowe, AC zależne od Ciebie (chyba, że kredyt to bank wymaga AC powyżej 30 tyś wart, pojazdu)
4. Jestem kierowca ktory ma 24 lata i nie oplaca mi sie brac ubezpieczenia na siebie, dlatego chce aby przez ten rok ojciec byl wlascicielem, a ja wspolwlascicielem (nizsze skladki - mimo ze mam prawko od 2002 r. grrr) W 2010 chce przerejestrowac samochod tylko na mnie. Czy znowu bede musial placic jakis chory podatek ? Darowizna ect ?
to jest trochę zagmatwane, bo albo musisz sporządzić pomiędzy sobą a ojcem umowę kupna-sprzedaży i ojciec musi Ci tak jak by odsprzedać połowę wartości samochodu, wtedy płacisz podatek w US (jak to jest naliczane tego Ci nie powiem bo nie pamiętam, ale podejrzewam, że od połowy wartości) i z tymi dokumentami (umową i potwierdzeniem opłat z US do wydziału kom. w celu wykreślenia z dowodu ojca - czyli nowy dowód)
jest jeszcze 2ga opcja tzw. darowizna, czyli sporządzacie pomiędzy sobą umowę darowizny, że ojciec Tobie daruje tą połowę hehe, i wtedy z podatku jesteś zwolniony bo przy jakimś tam stopniu pokrewieństwa tego podatku się nie płaci (ale glowy nie dam sobie uciąć - musisz zapytać w US) tutaj też musisz zmienić wpis w dowodzie rej. pojazdu
wiadome, że takie zmiany musisz zgłosić też w ubezpieczalni by naliczyli Ci prawidłową składkę.
można to jeszcze przepuścić przez komis, opcje w każdym razie są różne.
3cia opcja to popierdzielić całe zmiany i jeździć z ojcem w dowodzie hehehe.
Użytkownik slavOK edytował ten post 02 luty 2009 - 18:13