logo
 Pokrewne renessmeKomis samochodowy samochody używaneKomis mebli używanych.plkomis telefonów komórkowych w KrakowieKomis mebli Miasto Wrocławkomis ubrań ciążowych Warszawakomis Samochodowy Zawada Mysłowicekomis rowerowy niskie łąkiKomis meble używane Warszawakomis sukni ślubnych WarszawaKomis z wózkami dziecięcymi Poznań
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adbuxwork.keep.pl
  • renessme


    Czesc,
    nie jestem juz z Lublina, ale znam komis na ul. 1 Maja (obok dworca PKP). Jest
    to slepa uliczka i na samym jej koncu (tym slepym), po lewej stronie w podworzu
    jest komis. Sama nic tam nie kupilam, ale kolezanka wozek. Widzialam tam m.in.
    wozki ABC Design. Polecam Baby Fant przy Lotniczej- bardzo duzy wybor wozkow,
    fotelikow sam., lozeczek, zabawek. Natomiast ubranka sa w wiekszym wyborze w
    Rampersie przy Smoluchowskiego lub w ich sklepie przy Dolnej Panny Marii (obok
    Placu Wolnosci)- bardzo mile i kompetentne Panie tam pracuja.
    Pozdrawiam
    Agnieszka



    Estakada!
    Jasne, płynność ruchu to podstawa. Dlatego konieczne jest przede wszystkim utrzymanie odpowiedniej prędkości przez kierowców: zielona fala jadą mniej więcej równo 50km/h(wiem, wiem, nikt tyle nie jeździ, ale zrywając i ścigając się efekt jest zupełnie odwrotny).

    A więc: ruszać płynnie ze świateł, zdecydowanie, ale bez pisków opon, nie ścigać się slalomem, i kiedy trzeba-przy zwężeniach jechać na (proponowany przez Gazetę) suwak. Do tego inteligentne zarządzanie ruchem-z kamerami nad sygnalizacją (przyda się też do respektowania czerwonego światła).



    A propos estakady (pewnie jeszcze długo wirtualnej):oczywiście, że łatwiej zbudować jedną od 3 Maja (Dolnej 3 Maja) do Prusa wykorzystując ukształtowanie terenu, jednakże w takim układzie tam raczej nie ma miejsca na pełne skrzyżowanie (wg. mnie z rondem i sygnalizacją pod estakadą, co zaraz pewnie będzie krytykowane).

    Konieczne jest przecież usprawniony przejazd dla wielu linii MPK łączących 3 Maja i Dworzec PKS,stanowiących trzon komunikacji miejskiej. Chociaż nie wiem jaki jest stan własności parkingu i komisu i dojazdu do budowy apartamentowca. Do tego dochodzi płynący wzdłuż trasy kanał/strumyk/rzeczka, nie wiem jak to się nazywa.



    Z drugiej strony: wzdłuż alei niby jest miejsce dzięki rozszerzeniu do zawracania (gdzie stoi tablica stacji Shell), ale pojazdy zjeżdżające z proponowanej przeze mnie estakady zaraz by stawały na światłach przy następnym skrzyżowaniu: z Wodopojną i z Lubartowską. /chociaż to jest nie uniknione-np. w Warszawie zjeżdżający z estakady Al. Jana Pawła II przy dw. centralnym też zaraz stają na światłach przy rondzie ONZ,i często stoją już na estakadzie/

    Wracając do Lublina:
    Jednak w drugą stronę, na jezdni północnej ruch odbywał by się płynnie aż do ronda Kompozytorów/Lubomelska. Przy tym: w godzinach szczytu by nie był blokowany ruch skręcających w lewo od dworca w 3 Maja, oraz jadących z i w Prusa. Ruch z 3 Maja w dół był by rozłożony: na skręcających w prawo (płynny prawoskręt), jadących PROSTO w Prusa, i (nowość) skręcających w lewo na rondzie, w kierunku stacji BP, a nie zawracających.

    To tyle futurystyki. Co dalej? Tunel pod al. Racławickimi? heheeh;)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl