a ja własnie jestem w trakcie zmiany autka.. mialem astre full optic tune plus engine tune plus elctronic (cpx chip:) + 25KW :) ) no i jadąc na weselicho brata ciotka wjechała mi w kuper 60 na godzine a ja stałem i przyrżnąłem w tico z przodu nikomu nic sie nie stało i na weselichu sie upiłem ale teraz czakam na kase z oc ciotki bo walsnie mi kasacje przyznali:) moim celem nr 1 jest mx 6!! jak sie nie uda trafic 2,5 v6 w dobrym stanie to tylko 323 f 1,8 albo 2,0... gdyby i to nie wypaliło to mx3 2,0v6 ale troszke mala bo mieszkam sam z mama i czasem jezdze z mama i z moja kobieta (magda - pasuje do mazdy:) ) gdzies na weekend i w mx 3 byloby ciasnawo ale w mx 6 tez nie ma rewelki ale zawsze wieksza niz mx3:) no i to wkrecanie sie tej 2,5 v6.. ahh w niedziele jechalem taka na jezdzie probnej u kola w komisie.. cudo... no ale ogółem to chce zmienic na mx6 i mam juz ze dwie na oku tylko trzeba sprawdzic z mechanikiem:) pozdro for all!!
mx-6 w komisie
Przepraszam za przydlugi link. To ta o ktorej mowie.
Ps. Heh moze i jestem nowy na forum Mazdy, ale nie nowy na forach moto (streetracing itp.). Wyczulem sarkazm. Prosze o rzeczowe odpowiedzi. Mam nadzieje ze moj pierwszy post nie zabrzmial chaotycznie.
Dziś właśnie zarejstrowałem się na forum - ale śledzę stronkę już od jakiegoś czasu.
Mam na imię Daniel, ksywka Huano, mieszkam w Redzie (koło Gdyni - przez Redę przejeżdża się w drodze na Półwysep Helski). We wrześniu tamtego roku zakupiłem niebieską Mazde 626 coupe 1990 rok z dość fajnym silikiem - - 2.0 DOHC 16V 140 KM (z małymi zmianami - według serwisu Mazdy około 148-150 KM). Niestety autko było dość mocno zaniedbane (prawie rok stało w komisie w okolicach torów kolejowych ) tak więc walczę z nią jeszcze do teraz - ale jest warto
Na chwilę obecną wymieniam to co wymaga wymiany (w najbliższym czasie przegub) i powoli staram się wymieniać to co chiałbym (zmieniłem tarcze z tyłu na Brembo, wstawiłem strumienicę, no i niestety dla osiągów ale z ulgą dla finansów - LPG). Mam jeszcze przy niej mnóstwo roboty i poprawek, na pewno często będę liczył na Waszą pomoc - część gmeram sam, część w warsztacie a część w ASO.
Jeśli chodzi o Mazdy to jest to druga z którą mam styczność - mój ojciec jeździ MX-3 1.8 V6 i właściwie stąd wzięła się moja fascynacja tą marką
Postaram się bywać na jakiś spotkaniach - ale obiecać nie mogę bo do niektórych dość daleko...
To tyle na chwilę obecną - niezadługo postaram się dorzucić jakieś fotki.
witam,
oglądałem kilka dni temu mx3 -> http://auto-com.otomoto.pl/mazda-mx-3-C6322500.html
kilka faktów: blacha i lakier w fajnym stanie - oglądałem z kolegą blacharzem, wizualnie samochód prezentuje sie lepiej niz na fotkach, okazuje sie jednak, że jest bez klimy (az własciciel przyjechał specjalnie i sie kłócił że jest ), środek można powiedzieć że zadbany jak na takie nastoletnie autko, przejażdzka wykazała, że silnik przerywa i kopci momentami starsznie stawiając zasłony dymne na skrzyżowaniach, po jeździe pod maską śmierdziało olejem, zresztą nie wiadomo jakim, bo nie ma karteczki a karki z komisu tez do konca nie byli zorientowani co wlane do motoru- książka serwisowa puściutka.
efekty - chciałem targować, bo remoncik silnika to bym zrobił - (remont + brak tej klimy co niby była) - to moje argumenty - ale "pan" właściciel jeszcze mnie wyśmiał, wiec podziękowałem i tyle z zakupu
Ładne felgi aczkolwiek znacznie lepiej wygladalyby gdyby ramiona byly wypolerowane ala chrom a reszta felgi w kolorze czarnym. No ale tylko taka moja wizja. Ogolnie bardzo ladny samochod, ktory pewnie gdybym nie kupil swojego MX-3 stalby sie rowniez moja pasja. Stala w komisie taka wlasnie mazda rocznik 1995 z silnikiem Z5 ale po przejechaniu sie MX-3 choc byl 2 lata starszy zdecydowalem sie na niego.
Witam wszystkich.
Wlasnie kupilem mazde MX3. Kupowalem ja w komisie i powiedzieli mi, ze ma ona pojemnosc silnika 2.5 (miala wymieniany silnik). Z tego co sie zorientowalem, to MX3 byly produkowane z silinikami 1.6 i 1.8, ale popularne sa wymiany silnikow np. na silniki z serii KL. Mam jednak wrazenie, ze troche sprzedawce poniosla fantazja i mam silnik 1.8. Jak moge sie upewnic? Czy wystarczy jesli sprawdze numery silnika i zobacze czy sie zaczynaja od KL czy tez od K8? Jesli tak, to w ktorym miejscu znajduja sie numery silnika? A moze jest prostszy sposob?
Z gory przepraszam, jesli moje pytanie jest glupie, ale prawde mowiac to jestem kiepski w temacie motoryzacji
" />Potrzebuje pomocy i kieruje swoja prozbe do grupy warszawskiej!
Chlopaki mam prozbe!! Czy nie mogl by ktos z was podjechac do tego komisu samochodowego tutaj podaje link http://www.335.pl/
i powaznie ogladnac dla mnie jednej furki (nawet jezeli mozna porobic fotek i przeslac mi na maila) ! jest tam Mazda Mx-5. Byłbym bardzo zobowiazany!! plisssss
Djcie znac na forum czy ktos moze podjechac tam!
Ja już taki lakoniczny bywam LawaLover:)
Autko kupione w polskim komisie...po 2 latach poszukiwania i składania kasy Przez ten czas przeszedłem ewolucję od mazdy mx3, przez celice i wszystkie wcześniejsze generacje HC. Ale w końcu się udało...i warto było na niego czekać. Teraz to już się zakochałem...i serce boli, nawet jak musiałem go oddać na wymianę rozrządu, oleju itp.
Mały przebieg potwierdzony bardzo dobrym stanem wnętrza, mechanicznie skrupulatnie sprawdzony itp. Bez problemów. Pojawił się niby mankament przybywającego oleju. ale wizyty w 3 warsztatach wykluczyły go. Musiałem coś źle sprawdzać, bo teraz już po kontrolach w powtarzalnych warunkach wszystko jest ok. Jak to mi ktoś powiedział, to coś w rodzaju auto-hipohondrii...ale jak tu się nie troszczyć o HC? Wymieniałem opony...ale dobrze, bo z nowych Toyo jestem zadowolony. I wizualnie pasują do tego typu samochodu.