Czekalem na taka pomoc - nie ma co.
Ciekawe czy bys sie tak cieszyl gdyby Tobie z piwnicy pojechalo prawie 6000 zł.
A tak poza - jak ktos zobaczy w swoim miescie to niech da znac.
Nie - nie byl.
do komisu czy innych lombardow raczej takiego roweru nie odda.
jeden > musisz zglosic na policje
dwa > policja nie znajdzie
ostatnio ukradziono nam motor, ktory byl na przeczepce.. po prostu ktos podjechal pod dom, otworzyl brame, przypial przyczepe i pojechal. policja powiedzia "dobrze ze tego nikt nie widzial, bo moglo by sie cos stac" ;>
Według mnie warto poświęcić na ten cel ok 200-300 zł, bo taki kask zapwni ci odpowiednią ochronę, na ile to możliwe. Poza tym jest to inwestycja długoterminowa, bo troche chyba pojeździsz na motorach. Jak nie na tym to na innym. Najlepiej żeby był to kask "pełny" tzn. z osłoną na podbródek i pasował kolorystycznie do motocykla. Zawsze można kupić urzywany kask z wyższej półki który normalnie kosztuje sporo więcej, a w komisie można znaleźć w miare przystępnej cenie.
Dlatego warto kupić nowe moto i mieć spokojną głowę, ciekawe kiedy zaczną w Polsce za to karać lub przynajmniej zakwalifikować to do oszustwa czy coś w tym rodzaju, uprościć maksymalnie procedurę zadośćuczynienia lub zwrotu pieniędzy włącznie z karą za oszustwo, w naszym kraju jest to nagminne !! Oszukują na wszystkim i wszędzie !! Motocykle, samochody i inny sprzęt, nawet zdarzają się nowe z salonu już naprawiane sprzęty i klienci nie są o tym informowani, też pojechałem dwa razy do "gości" po używanego DL-650, oba z luzami na główce i toną szpachli na plastikach, a miało być tak pięknie, super motory, jechałem do Sandomierza i do Radomia, tyko takiemu w mordę dać i o zwrot kosztów podróży "grzecznie" poprosić, generalnie komisy i handlarze w 95% to zwykli oszuści a dla mnie bandziory, więc kupiłem nowy!! jak coś używanego to tylko od pierwszego właściciela jest jakieś 50% że nie oszukuje ale i tak trzeba bardzo uważać, mieszkałem 3 lata w Niemczech i tam raczej się to nie zdarza ale na zimne trzeba chuchać taka jest moja zasada, dziwny ten nasz kraj
Jak szukałem Dr-ki dla siebie to dzwoniłem pod podany tutaj numer. To jest komis gdzie mało co wiedzą na jej temat, a z właścicielem kontaktu nie można uzyskać. Ale koleś powiedział, że jak go właściciel odpalił to coś ten silnik niewyraźnie chodził (coś stukało). Odpuściłem sobie tą sztukę chociaż była dość blisko mnie.
Btw. Dzisiaj miałem pierwszą mini awarię Dr-ki w terenie :jezyk1: . Po zgaszeniu, miałem zero reakcji na starter. Po szybkich oględzinach kabli pomyślałem, że spalił się bezpiecznik. Ale zerknąłem na klemę od akumulatora, która wystaje spod owiewki i okazało się, że ukruszyła się wtyczka klemy więc nie było styku. Delikatnie docisnąłem akumulator i "prund" sie pojawił więc zapaliłem Dr-ke i wrociłem do domku. Jutro popołudniu czego mnie mały serwis :smileee:
Btw2. Tak w ogóle to przednia zabawa na Dr-ce w terenie. Tylko czemu ja czekałem 25 lat żeby kupić motor?? <hmmm> "to ja nie rozumiem"
ale te enduro nie ma kierunkowskazów lusterek a wkładać w to kasy nie będę bo rodzice tylko mi kupują i to wszystko...
mój tata w komisie wyczaił ładny moto dokładnie taki sam http://www.motonova.fi/me...xv-jydzq%7D.jpg za 5tyś z przebiegiem 2500km i na gwarancji jeszcze ale ja chcę enduro i pytanie się rodzi czy da się SuperMoto przerobić na enduro http://motorbike-search-e...s/TRIGGER-X.jpg wygląda tak samo i nie wiem czy tylko koła są zmienione? czy da się tak zrobić aby ten moto jakoś dawał rade w terenie w lesie itp?
przepraszam że tak się wypytuje ale zależy mi na szybkim kupnie motoru i tacie zależy zeby dość nowy i żebym mógł wcześniej go zobaczyć przejechać się itp bo w pobliżu mojej miejscowości nie ma prawie wogule ofert -_-
[quote="tomek85_85"]kolpaki ma inne ale to o niczym nie swiadczy
silnik 1.8 byl w wersji na uboga mieszanke (7afe lb) i bez umogiej mieszanki (7afe)
to jaki motor siedzi w tej ave jest ciezko ocenic...nie mamy zdjecia silnika wiec nie mozemy nic ocenic. nie mamy tez podanego nr vin aby to sprawdzic...jedynie tel do wlasciciela pomoze w rozwiazaniu tego problemu[/quote,
właśnie nie był w stanie mi powiedzieć koleś z komisu,
Dzęki za info chłopaki, mam do krakowa 90 km to może się wybiorę tylko z czasem ciężko,
młody a gdy piszesz o sprawdzeniu klimy to masz na myśli tylko włączenie i sprawdzenie czy chłodzi i nie idzie żaden smród czy jeszcze jakieś inne metody??
i
Do sprzedania jest motocykl YAMAHA XVS 650 Dragstar.
Motocykl BEZWYPADKOWY, Kolor czarny,
Przebieg: 9300 mil (14900km),
Data pierwszej rejestracji: 17 luty 2005.
Do motocykla dołączony jest angielski raport potwierdzający:
- oryginalny i bezwypadkowy przebieg,
- brak zastawu finansowego na pojeździe
- model,
- kolor,
- numer silnika itd.
Potwierdzony przebieg (raport oraz przeglądy roczne):
09/10/2007 przebieg 7073 mil
07/10/2008 przebieg 8141 mil
09/09/2009 przebieg 8892 mil
Z wyposazenia akcesoryjnego posiada:
Stelarz + sakwy skorzane
oparcie dla pasazera
cena 16500zł
Niestety fotki jakie sa na www.viggen-motors.pl nie odzwierciedlaja aktualnego stanu motocykla.
W transporcie do pl powstalo otarcie na lewej stronie baku.
Nie zamierzam go malowac a zostanie w tym wlasnie stanie by uniknac niepotrzebnych konwersacji w kwestii udowadniania ze jednak nie mial wypadku.
Motocykl stoi w komisie Master Moto przy ul. Nowa 10 w Oświęcimiu.
www.master-moto.pl
W razie pytan numer gg fo mnie 4370730 lub prosze o kontakt telefoniczny do Oswiecimia na ponizsze numery:
tel: 501-445-758
511-570-571
BMW F 650 GS
Motocykl sprowadzony z Anglii, BEZWYPADKOWY, Kolor czarny,
Przebieg: 15801mil (25,420km),
Data pierwszej rejestracji: 11 marzec 2003.
Do motocykla dołączony jest angielski raport potwierdzający:
- oryginalny i bezwypadkowy przebieg,
- brak zastawu finansowego na pojeździe
- model,
- kolor,
- numer silnika itd.
Historia serwisowa:
10.07.2004 serwis BMW wymiana żarówki, oleju, wymiana łożysk w główce ramy, wyłącznika nożnego światła stopu oraz stabilizatora pomiędzy widełkami przebieg 8024 mile.
17.06.2009 serwis, nowe manetki, nowe przednie klocki.
Potwierdzona przebieg (raport oraz przeglądy roczne):
28.02.2006 przebieg 11270mil
31.03.2007 przebieg 12006mil
26.04.2008 przebieg 12776mil
07.08.2008 przebieg 13123 mile
18.06.2009 przebieg 15401mil
24.02.2010 przebieg 15801mil
Trzy kluczyki,
Kontakt:
Kontakt:
Gadu gadu: 4370730
wiecej zdjec na www.viggen-motors.pl lub stronie komisu.
Motocykl jest do zobaczenia w Mikolowie w komisie Master-Moto ul. Nowa 10 Oświęcim.
tel: 501-445-758, 511-570-571
cena 12000zł
Dzięki za dotychczasowe rady. Podoba mi się was sposób podejścia do sprawy. Bardzo dojrzały i daje do myślenia. Odnośnie motoru coraz bardziej kieruje swoje mysli ku Virago. Grzebie po necie i gazetach i może coś znajde. A może znacie jakieś miejsca, komisy gdzie warto by było pojechać?
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum. Jesli pisze w złym miejscu z gory przepraszam :). . Chce sprowadzic skuter z niemczech/francji, byłem w jednym z komisow w niemczech i ogladałem wiele skuterow o pojemnosci 125ccm jednak nie wszystkie z nich posiadały dokumenty, były to skutery po kradziezowe, czyli sprawa juz na policji została wyjasniona i papier jest ze motor nie kradziony. W komisie wystawiaja faktury. Moje pytanie: Chce sciagnac skuter o pojemnosci 125ccm i zastanawiam sie ktory ze skuterow moge zarejestrowac. Czy te bez dokumentow rowniez da rade zarejestrowac w PL?
Jak dla mnie to rok 2007 też nie był najgorszym rokiem
To właśnie w tym roku dołączyłem do forum exoticcars.pl.
Fotografowanie tych wszystkich przecudnych i fascynujących aut było dla mnie niezłym ubawem.
Poznalem także wielu pasjonatów (takich jak ja sam ).
Oprócz tego zawarłem wiele znajomosci z samymi właścicielami "tych" exotic'ów, jak i z pracownikami komisów/salonów tj. AutoSim czy BMW Bawaria Motors.
Wszystkich oczywiście pozdrawiam
kurde ja niby mam wszystkie papiery ale boje sie.Boje sie motorów a dokładnie stanu nawierzchni naszych drog.Jak pomysle ze auta, ba, TIRy koła urywaja to jaka szansze ma motocyklista
uwierz mi, że ja też się boję.. bo wiem jak ludzie jeżdżą ..
ale mam nadzieję, że będę miał więcej szczęścia niż niektórzy..
Conio to jest komis motocyklowy. Z tego co wiem to był ostatni taki tani egz
Reszta co zostało to wszystko powyżej 20tysi.. ale możesz sam zadzwonić
(0-22) 773 20 02
ul. Trakt Brzeski 80
BYlem w tym komisie 2 razy i 2 ogladalem 2 rozne motorki.i powiem tak ze oprocz motorow w naprawde ladnym stane trafiaja sie prawdziwe pazdziochy a na stronce i tak bedzie to opisane jako motocykl 100% bezwypadkowy i wogole w idealnym stanie.Nie wiem czy ktos pamieta ale byla u nich 929 taka czarno-grafitowa czy jakis takie malowanie ale przy lepszym przyjrzeniu okazalo sie ze moto bylo lakierowane(chyba cale) choc owiewki byly chyba nowe.Naklejki na baku to przyklejano chyba po pijaku.Silnik tez jakos chodzil jak sieczkarnia i oprocz napinacza tam bylo cos na 100%
Muri80, a ty swoj 1 post poswiecasz wlasnie zeby odpisac na ten temat??Dziwne to powiadam i wedlug mnie nie jest przypadkiem.Wiec jesli naprawde masz motor z opisu i chcesz z znami zostac proponowalbym isc do powitalni.
Słuchajcie ! Byłem wczoraj w Gnieźnie ze znajomymi po opla : chcieli kupić merivę 1,7 cdti 101 KM albo astrę III z tym motorkiem. I co? Przejrzałem około 70 aut (byłem we wszystkich komisach od 9-00 do 15-00 chodziłem !) i nie ma żadnego, powtarzam, żadnego auta w całości bez przygód ! A liczniki cofane ! na zegarach jest 88 tysięcy a motor jak zagadał to jak gruźlik ! na mój gust jakieś 500 tysięcy to przebieg autentyczny ! Listwy na butapren przyklejane, rzeźba jak cholera ! Miałem ze sobą profesjonalny czujnik grubości lakieru. Astra III ma zazwyczaj między 120 do 180 wskazanie ( w mikronach) rekordzista miał : 2474 ! Na dachu ! No i niosłem to cudo w walizeczce i już się na mnie w jednym komisie szykowali ! Wiuuuuuuuu ! Pojechaliśmy i nigdy więcej ! Jedna astra na pozór ładna ! Malowany tylko błotnik i mały przebieg - nawet autentyczny bym powiedział ale ! Kielich od mcphersona - odklejony ! Znajomi zażyczyli sobie wizytę w komisach a ja wiozłem ich do faceta, od którego wziąłem już któreś auto z kolei i gość jest uczciwy - ale chcieli poprzebierać - pojechaliśmy na końcu do niego i wzięli auto bez szemrania ! Ale ta wycieczka po komisach była potrzebna - przestrzegam przed kupowaniem na łapu-capu - nawet deski już kleją tak po wystrzale poduszek, że są nie do poznania !
czesc ma taki dłuzszy problem ze skuterem KINGWAY MARTINELI 50 4sów poniewaz niechce palic po nocy kiedy jest zimny a jak juz zapali to bedie palił kupiłem go juz bedzie 2 lata i ma przejechane 4tyś/km i zaraz jag go kupiłem nowego był robiony gaznik poniewaz czasami sie zawiszał czyli raczka od gazyu ie odbijała i motor czasami sam ruszał jak sie zacioł gaznik i zajechałem do serwisu bo miałem na gwarancji i tam w tym serwisie był troszke taki nie zabardzo dobry mechanik bo nie umiał go naprawic i wyrywał z tego gaznika jakiej sprezyny czy cos kleszczami i od tego czasu nie chodzi zbytnio dobrze i po jakims czsie zaczoł przerywac był słaby oddałem go znowu ale na własne zadanie do skkad przywiezil go (skuter)no ale oni poodejmowali jakies czesci i wezyki i nic z tego dalej sie tak dzieje
i tej zimy oddałem go do komisu gdzie mial ustawic zawory kolejny raz ale stwierdził ze to jakis iskrownik i wymiwnił ten iskrownik i dzwonił ze by go odebrac to poszedłam odebrac i jak zaczołwm jazde próbna to znowu zaczoł przerywac i czy to moze byc wina gaznika iskra jest na swiecy swieca nowa była i niewim a i dodam jescze ze gaznik był rozbierany przez tego mechanika 5 razy a i jeszcze przez filter powietrza leciało mi paliwoczy olej ale taki był zapach jak paliwo prosze o pomoc
OK, Panowie, mam jeszcze inne pytanie.
Otóż, trochę mam dosyć, bo byłem od czwartku w Rzeszowie, Zielonej Górze, Łodzi.
Inny moto: ma dość mocno poobcierane podnóżki, do tego stopnia, że te bolce, znaczy, nie ma tych bolcy, nawet same podnóżki są oba poobcierane. Więc widać (moto z Włoch, czytaj: dużo winkli), że poprzedni jeździec konkretnie sprzęta składał. Niby wszystko jest ładnie, lekkie odrapania na odważnikach kiery i plastikach, więc widać, że coś było, ale, ALE filtr oleju ma wgniotę, jakby od krawężnika. I teraz, najlepsze - rura do wydechu jest całkiem w dobrym stanie. Moto ma 16 kkm (ponoć) i rura nawet nie jest zardzewiała. Ale czy może dostać filtr, nie ruszając rury? Bo mi to nie pasuje, ale sprzęta nie kładłem do przymiarki
Ogólnie sprzęt dobrze wydląda. Suchy, ładny. Sprzedawany przez komis - sprzedawca opowiada, że w razie wad ukrytych wykrytych mam rękojmię i te sprawy.
Co o tym myślicie??
PS: i pytanie o kolor: czy są 2 różne kolory niebieskie (przypadki z Z. Góry): mój niebieski jest wiadomo - Suzuki niebieski, ale widziałem 3 motory z niebieskim bardziej, hmm, lazurowym...