logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputer wykrywa telefon jako MTPkomputery używane Bielsko Biała
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • renessme



    Witam,
    Bylem w serwisie "JA RO" w krakowie(polecanym na forum vectry):), podejzenia sa takie. Albo pompa paliwa, lub tez wyskoczyl blad zczytany z komputera: -czujnika walu korbowego. tylko ze z tym bledem to nie wiadomo kiedy on byl. poniewaz ja rok uzytkuje vectre i od tego czasu nigdy nie byl kasowany komputer, nawet jak od poprzedniego wlasciciela przejmowalem samochod to nie wiem czy byly skasowane bledy. Usterka od tamteego tygodnia nie pojawila sie ponownie... hmmm... moze jakies nowe sugestie??



    No i padło na pompe paliwa. Jaka polecacie?? szukałem na forum ale nie znalzłem jakis konkretnych sugesti co do marki pompy paliwowej. Silnik 2.0 8v... Dzieki z gory za odpowiedz



    Witam!
    Jestem tu nowy, także pozdrowienia dla wszystkich. Szukałem dużo tu na forum i nie widzę żeby ktoś miał podobny problem do mojego.
    Otóż mam silnik w vectrze b 1.6 16V i chyba wszyscy wiedzą jak te silniki lubią brać olej :D (kontroluje to dosyć często). Parę dni temu wymieniłem olej na nowy, po przejechanych 100 km sprawdziłem poziom oleju, ku mojemu zaskoczeniu było go więcej niż przy wymianie. Olej zakrył całą miarkę na bagnecie, do tego zrobił się "majonez". Ale to może akurat normalne przy mojej jeździe (5-10km dziennie) silnik się dobrze nie rozgrzeje. Więc wziąłem olej na palce i było czuć samą benzyną. Samochód chodził dobrze cały czas, silnik pracował równo. Wczoraj sprawdziłem wtryskiwacze, bo innej drogi nie widzę, którą by się mogła dostać benzyna do oleju. Wtryskiwacze działają poprawnie, tzn. gdy włączałem zapłon wtryskiwacze podawały paliwo, gdy wyłączałem, nie przeciekały (komputer wyrównuje ciśnienie paliwa po wyłączeniu zapłonu - i myślałem że tu tkwi usterka, że jak wyłączam zapłon to paliwo przecieka przez któryś z wtryskiwaczy - widać jednak nie). Chyba że, gdy silnik się nagrzeje, to wtedy z któregoś może przeciekać? Nie wiem? Może problem jest w czymś innym?
    Miał ktoś może już do czynienia z podobnym problemem? Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrowienia!



    Witam wszystkich. Na forum to trafilem szukajac w internecie sposobu rozwiazania problemu z ABSem w mojej vektrze. Wygladal on tak jak u wiekszosci tzn zapalala sie czasem kontrolka (zima zadziej, latem czesciej) ABSu i gdy sie swiecila caly ten uklad nie dzialal, na poczatku dalo sie to reetowac ponownym uruchomieniem silnika jednak pozniej bywaly dni ze swiecila sie nonstop. Bylem w autoryzowanym serwisie opla w Szczecinie, Zaplacilem 500zl za diagnostyke, ktora... nic nie wykazala. Panowie powiedzieli tylko, ze trzeba zmienic caly uklad abs wraz z hydraulika i ze kosztowac to bedzie 3,5 tys zl... Po tak optymistycznej diagnozie bylem jeszcze u kilku innych specow jednak pomimo ogladania i podlaczanie do komputera nic im nie wychodzilo. Po przeczytaniu tego topica wykonalem to co opisaliscie wyzej i powiem, ze ABS zaczal dzialac! Nie chce zapeszac gdyz bywaly takie dni ze sie poprostu nei zapalal jednak mam juz powazne podejrzenia, ze moze to dzialac, gdyz w tak upalny dzien nie zdazalo mi sie by lamka nie zapalila sie ani razu po przejechaniu dzis ok 50km. Dzieki wiec wielkie za ta porade i za dosc dokladny opis jak to wykonac, choc nie ejstem mechanikiem i nei znam sie raczej na samochodach poradzilem sobie z tym samemu. Za kilka dni jesli lampka faktycznie dalej nie ebdzie sie zapalac uznam naprawe za pelni skuteczna i z pewnoscia o tym napisze - moze kogos to zacheci do naprawy swojego absu :)
    pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za dokladny opis!



    Witamy na forum.

    Kolego coś chyba pomyliłeś - chwilowe spalanie zmienia się przy każdym naciśnięciu pedału gazu bez względu na reset.

    Myslę, że Tobie chodzi o spalanie na 100km ogólne.

    Wskazanie spalania ogólnego jest mierzone od momentu zresetowania pamięci komputera i bierze pod uwagę całość dystansu przejechanego oraz całość spalonego paliwa. W momencie gdy zatankujesz samochód i nie zresetujesz kompa spalanie będzei pokazywało cały czas dystans od ostatniego resetu.
    Po zresetowaniu pokazuje spalanie od momentu resa.

    Moja wskazówka - zawsze resetuj sobie cały system (reset all) po zatankowaniu - wówczas będziesz mógł na bieżąco pilnować sobie spalania średniego.



    Witam wszystkich na wstepie. Czytuje forum elektroda od dawna choc dopiero od dzis jako uzytkownik. Przepraszam za brak polskich znakow.

    Problem mam nastepujacy. Zbudowalm CarPC i chcialem podpiac komputer za pomaca urzadzenia Car2PC firmy GROM audio, ktore podpina sie przez wejscie zmieniarki zewnetrznej w jednostce sterujacej BOSE. Sprzet Car2PC kupilem z USA i umozliwai sterowanie komputera przez przyciski w jednostce i na kierownicy oraz przekazuje dzwiek z komputera do samochodu (podlaczenie przez USB i 3,5" jack). Nie dlugo po zakupie, ale jeszcze przed montazem na stronie producenta pojawila sie informacja ze urzadzenie nie wspolpracuje z jednostkami, ktore posiadaja firmware w wersji 9.81 i 10.01. Jak sie pozniej okazalo, posiadam ten ostatni. Czy jest ktos kto pomoglby mi, albo w zmianie firmware (w serwisie Mazdy chyba nie potrafia nic w tej kwestii zrobic) albo innej formie - szczerze mowiac nie wiem jakiej.

    Oczywiscie ostateczna forma jest zmiana jednostki na starsza lub lutowanie kabelkow, ale wtedy nie bede mial sterowania.

    Licze na pomoc ludzi znajacych sie na temacie, ale kazda dobra rada jest w ceni.

    Pozdrawiam, Tomek.




    Witam Serdecznie.
    Mam problem z odpaleniem mojego auta Golfa 3 2,0 gti benzyna bez gazu. Kiedy silnik jest zimny nie chce on odpalic za pierwszym razem nawet nie ma szans. Przekrecam kluczyk czekam az kontrolki zgasna odpalam a tu nic nawet nie lapie. Nastepnie powtarzam czynnosc i cos powoli zalapie ale trzeba go dlugo krecic lecz nadal nie odpala. Po kilku takich powtorzeniach nagle odpala jakby od szczala wrecz perfekt ale dopiero po tych czynnosciach. Gdy auto jest juz nagrzane odpala od szczala bez problemu ale gdy znowu oziebnie niestety problem powraca...
    Jesli mozecie podpowiedzcie czym to moze byc spowodowane?? Co jest tego przyczyna?? Czy podpiecie pod komputer cos pomoze??
    Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam

    może spróbuj odpalić samochód po kilkukrotnym włączeniu zapłonu. Nieszczelny układ paliwowy?

    mam golfa 3 1.9 sdi diesel i za każdym razem kiedy próbuje odpalic podczas mrozów odpala dopiero za 6-8 razem .Podczas dłuższego krecenia
    cos zgrzyta w silniku.A wszystko przed zimą wymieniałem.Olej filtry paski itp.wiem ze diesel nie pali w zime za pierwszy ale 6-8 razy krecic to przesada.Poza tym strasznie wolno sie nagrzewa.Czy zakładać jakąś osłone

    Sprawdź świece żarowe, jak? jest na forum. Może w ogóle nie dochodzi napięcie do świec? uszkodzony czujnik odpowiedzialny za wyłączenie grzania świec, gdy silnik jest nagrzany. Sprawdź termostat, ewentualnie może być zapowietrzony układ chłodzenia. Powinien palić za pierwszym razem.



    mam garmina NUVI 350, byc może trzeba ściągnąć nowe oprogramowanie, kiedyś podobny problem miały jakieś modele.
    ładowanie może być na dwa sposoby jeden to przez stojak/ ładowarkę w samochodzie przez złacze, drugia możliwość to właśnie USB, usb to przy podłączeniu do komputera, ściagnij z www.garmin.com, program updater, następnie postępuj zgodnie z komunikatami, program ten sprawdzi czy masz aktualne oprogramowanie (nie mapy)
    forum po polsku http://www.forum.garmin.pl/



    Witam,
    Kilka dni temu zauważyłem jadącą przede mną Mazde CX-7 i to była miłość od pierwszego wejrzenia
    Po powrocie do domu rzuciłem się do komputera aby wyszukać info o tym aucie i w ten sposób trafiłem
    tutaj.
    Obecnie jeżdżę, ze względów praktycznych, Renault Kangoo 2008 1,5 dCi 105 KM, a jak chcę poszaleć
    to wskakuję w Jeepa Grand Cheerokie 2006 5,7 HEMII 330 KM
    Miałem w życiu kilka samochodów m.in 125p, Polonez,MB 123, Daewoo Nubira, BMW 525 tds, KIA Sorento -
    czas więc wypróbować jakiegoś Japończyka
    Kiedy "kangurek" zakończy swoją misję (myślę że będzie to za kilka miesięcy) przymierzę się do kupna
    wspomnianej CX-7. Puki co, będę przeglądał forum, bo jak widzę można tu znaleźć dużo ciekawych informacji
    nt. tej marki.
    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl