Zdjęcie 1:
Widoczny na środku komputer od silnika możesz zdemontować, widoczny też obok serwa i zbiorniczka od hamulców map sensor również - wężyk z mapsensora podłącz do tej puszki okrągłej przy aparacie zapłonowym (na 2 zdjęciu widać ją kawałek)
Zdjęcie 2:
Widoczny w dole czujnik prędkości jazdy (taki walec na lince od prędkościomierza) mozez wywalić gdyż nie będzie potrzebny, linkę wkręć bezpośrednio do skrzyni, jak podłączyć moduł zapłonowy - uśmiechnij się ładnie do diody, cewka aby odpalić silnik może być jakakolwiek od starek fiesty (mk1/2) od poloneza, dużego fiata o biedy pojedyncza z malucha... zapali. Ale najlepsza będzie taka gdzie aparat zapłonowy jest taki jak u ciebie czyli bezstykowy, a najodpowiedniejsza by była od Twojego silnika. Widać też czujnik temperatury, w 1,1 jest zypełnie z drugiej strony więc będziesz musiał przedłużyć przewód.
Zdjęcie 3:
Co to za chłodnica... dolny otwór wyjściowy , środkowy do zbiorniczka - i tak chyba podłączyłeś, wejściowy górny - do termostatu, obok aparatu zapłonowego w drugim końcu silnika.
Zdjęcie 4:
To co pisałem o czujniku prędkości jazdy - to chyba nie to, gruby wąż co wychodzi z sinika i sobie wisi, to układ przewietrzania (chyba) wystające z przegrody króćce to od ogrzewania - górny wejściowy podłączany z okolic kolektora ssącego, dolny powrotny w okolice termostatu (chyba)
Zdjęcie 5:
Gaźnik,,, normalny, może i polonez ma taki sam, w tyle widać (odcięty) przewód podciśnienia do zasilania wspomagania hamulców, niżej ten od podłączenia ogrzewania w aucie, z boku 2 króćce od paliwa, wejście i powrotny - pompka w głowicy silnika, jak ta elektryczna w silniku przepuszcza paliwa to ją podzastaw, ale nie podłączaj (żeby nie działała) jak nie będziesz musiał wymontować, do tego gaźnika nie założysz automatu rozruchowego, tyle sterowanie ręczne, na gaźniku będzie gdzieś złączka do podłączenia przewodu (12V po włączeniu zapłonu, która z kostką od aparatu zapłonowego i cefką stanowi całą elektrykę silnika)