logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputer wykrywa telefon jako MTPkomputery używane Bielsko Biała
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl
  • renessme


    witam wszytkich mam pytanie mam komputer pokladowy w swojej niuni i chcialbym sie dowiedziec czy pokazuje on ile mam spalania i td itp bo mam taki co na gorze jest zołty pasek w ktorym pokazywane jest np rezerwa ze klocki chamulcowe trzeba wymienic a pod spodem na czerwonoi olej woda itp czy wszytko sprawne i niewmczy mam ta opcje pokazywanie spalania itp



    Chcialbym zmienic oryginalne radio cd z mojej Toyoty na jakies lepsze z MP3. Jest problem bo to oryginalne ma w sobie komputer pokladowy, pokazuje parametry samochodu . Potrzebuje takiej zaslepki http://www.allegro.pl/ite...la_avensis.html i czy po podlaczeniu nie bede mial zadnych przykrych konsekwencji z tego powodu?



    Patrzyłem się, jak wujek w swojej Fieście odłączał aku i restartował kompa, który mu zgłupiał, i potem podłączył i działa na nowo, coś za dużo paliwa brała.

    I teraz mam pytanie: czy taki numer przejdzie w e11 i czy potem te ustawienia wyświetlane w komputerze pokładowym w e11 to będą dobre, czy coś mu się po*****? Odpiszcie, bo mi ostatnio pokazuje po wymianie oleju i filtrów dziwne spalanie, raz 7,7l a raz nawet po 9 litrów.



    Witam serdecznie i proszę o radę i pomoc, jednocześnie przepraszam jeżeli wszedłem nie tak w temat, ponieważ jestem nowym uczestnikiem forum i niedawnym nabywcą v40, więc moja tu orientacja jest żadna.
    Sprawa dotyczy prawego zegara na desce rozdzielczej, który pokazuje temperaturę silnika oraz stan paliwa, a poniżej umieszczony jest elektroniczny wyświetlacz komputera pokładowego, który nagle przestał być widoczny, po prostu cyfry zginęły i nie wiem co jest grane. Pojechałem na komputer, ale ten nie wskazał żadnego błędu, nadmieniam, że podświetlenie wskazówek zegara świeci i teraz nie wiem czy ten elektroniczny wskaźnik ma może osobne podświetlenie czy nie, bo jeżeli tak to pewnie trzeba wyjąć całą deskę rozdzielczą. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem i może pomóc jak to naprawić??? Za pomoc serdecznie dziękuję.



    Dla mnie średnia prędkość to średnia którą pokazuje komputer pokładowy (albo najzwyklejszy licznik rowerowy), a nie "średnie" wskazanie prędkościomierza.

    Jadąc średnio 100km/h autostradą mamy średnia 100km/h, a jadąc "średnio" 100km/h np przez jakieś wioski mamy średnią ok 70km/h bo co chwile musimy zwalniać lub nawet zatrzymywać sie.

    Pytałem Frema jaką ma tą prawdziwą średnia, a nie wskazywana przez prędkościomierz?




    - ile ma koni ten samochód bo w dowodzie jest napisane 55 kW a nigdzie nie znalazłem w Internecie silnika z takimi parametrami i myślę, że jest to błąd i powinno być 75 kW,
    - komputer pokładowy pokazuje mi wszystkie parametry tj. zużycie, przebieg itd. nie podaje natomiast ile zostało do przejechania do najbliższej stacji paliw na pozycja ciągle mruga,
    - co jest powodem braku możliwości sterowania lusterkiem prawym (można regulować tylko góra duł i w prawo a nie można w lewo)
    - czy jest możliwość dorobienia kluczyka z „immobilajzerem” poza serwisem renault bo tam do kosztuje prawie 700 zł
    - czy ktoś może ma instrukcje do tego modelu bo chętnie ją kupię,
    - czy są może jakieś strony z opisem tego samochodu bo nie mogę znaleźć.
    Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
    [/i]


    Moim zdaniem 75 KW
    Będzie mrugać, gdy masz rezerwę. Jeśli się nie pali powinien pokazywać.
    Być może wychaczyło się sterowanie mechanizmu pod szkłem.
    Kluczyka nigdzie nie dorobisz. Tylko Renault Polska.
    Z instrukcją jest bardzo duży problem. Wielu tu szukało.



    Check-engine - to jest starszego typu rozwiązanie stosowane w silnikach z wtryskiem jak i gaźnikowych, W audi są to dwie kontrolki ostrzegawcze po środku zegarów które informują o: niskim poziomie płynów: hamulcowy, chłodnicy i wspomagania, oraz o zbyt wysokiej temp. cieczy chłodzącej.
    Check-control - to jest rozwiązanie w silnikach z wtryskiem paliwa i posiada jedną kontrolkę w desce rozdzielczej świecącą na pomarańczowo gdy jest jakiś błąd. W środku tej kontrolki jest narysowane takie coś z piorunem. Jak się świeci w czasie pracy silnika to trzeba wywołać kody za pomocą urządzenia VAG w serwisie (drogo jak cholera) lub w mniejszych warsztatach z urządzeniem Bosch KTS i programem VW/AUDI. Nie jestem pewien jak to się ma do audi ale w oplu odczytywałem z tabeli kodów. Wtedy mostkuje się dwa wyjścia w urządzeniu sterującym i po włączeniu zapłonu kontrolka miga w różny sposób pokazując kody. Check-control jest w stanie sprawdzić działanie wszystkich czujników silnika oraz sonde lambda.
    W nowszych Audi jest już komputer pokładowy z wyświetlaczem który pokazuje błędy.



    Jezeli chodzi o dane komputera to na gazie pokazuje spalanie okolo 8-9 litrow/100, ale wiadomo ze to bajka i nawet nie zwracam na to uwagi. Natomiast jesli mowimy o benzynie to wskazania komputera pokladowego mowia o 9.8 l /100km + 20% bo tyle oszukuje komputer wedlug moich obliczen i wagi portfela... Swoja droga przestalem z niego korzystac, bo tylko psuje mi humor gdy wsiadam do auta.



    ja w komputerze pokładowym nie mam chwilowego spalania tylko srednie i w pełni rozumiem producenta że zrezygnował z tej beznsensownej opcji, która nie daje tak naprawdę żadnego odzwierciedlenia rzeczywistości

    spalanie chwilowe owszem podaje pewnie bliską wartość obecnego spalania ale to jest do niczego nie potrzebne nie ocenisz z tego swojego stylu jazdy bo nieważne praktycznie jak jeżdzisz przy przysp. i tak wartośc gwałtownie urośnie do kosmicznych wartości i nie udawajcie zaskoczenia bo to jest poprostu oczywiste, w drugim samochodzie jakim mam okazję jeżdzić, Yarisie jest średnie i chwilowe i oba są po kopane bo średnie pokazuje czasami kilkanaście litrów a chwilowe to strata czas na patrzenie bo skacze co chwile




      DoQ pisze:

    >> Jakie zużcie paliwa pokazuje komputer, w autach, które takowy komputer
    >> mają? Znajdź kogoś z autem z takim komputerem i sprawdź.
    >
    > To co pokazuje komputer moze byc bajka.
    > Wiele kompow wskazuje "--" chwilowego spalania na biegu jalowym, co
    > przeciez nie znaczy ze nic nie spala. Nie jest to dobry dla mnie argument:P

    Nie da się zrobić zrzutu z komputera pokładowego z wynikami pomiarów.
    Pedał gazu jest puszczony, bieg wrzucony, sprzęgło niewciśnięte, obroty
    wyższe niż biegu jałowego to jednostka centralna odcina dopływ paliwa.
    Komputerek w samochodzie pokazuje 0.0, na jałowym pokazuje w l/h.

    --
    Tomek



    Komputer pokładowy-dokładka w FFII
      Poszukuję informacji o możliwościach dołożenia komputera pokładowego do Focusa 2 TDCI 1,6 z 2005r. Moja wersja pokazuje jedynie kilometry i przebieg dzienny.
    Wszelkie informacje o takim procesie, które znalazłem dotyczą modeli FFI. Czy w FFII taka modernizacja jest możliwa ?
    Czy wymianie podlegają tylko manetka kierunkowskazów na wersję z przełącznikami kompa oraz licznik na wersję z wyświetlaniem alfanumerycznym.
    Czy dodatkowo potrzebne są jakieś inne interwencje ?
    Proszę o informacje

    PS. Użycie funkcji szukaj - przerobione i na forach i google.
    Może słabo szukam, ale żaden temat nie dał mi odpowiedzi na to pytanie.
    Pozdrawiam.



    Witam. Odłączyłem akumulator od mojej Renówki i na komputerze pokładowym wyświetla mi teraz tylko trzy funkcje (było sześć nie ma teraz na przykład ile spala ) Jak go z powrotem zaprogramować. Z góry dziękuję za wszelkie porady.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl