W B6 po właczeniu nawigacji na wyświetlaczu komputera pokładowego (MFA Plus) automatycznie pokazują się strzałki z kierunkiem ruchu. Wyświetla się także nazwa ulicy po której jedziesz. Tak powiino być. Możesz przełączyć na inne wskazania komputera tzw. menu. Wystarczy nacisnąć przycisk na kierownicy wielofunkcyjnej po prawej stronie (ten z poziomymi kreskami). Naciskając przycisk zmienia się widok menu na wyświetlaczu.
Jeżeli nie ma kierownicy wielofunkcyjnej to widok na komputerze przełącza się przyciskami na dzwigni wycieraczek, są dwa przyciski: na końcu dzwigni z boku i od dołu. Na górze masz przełacznik szybkości pracy wycieraczek ale on nie uczestniczy w przełączaniu widoku komputera. Widok przełącza się przyciskiem z boku, jeżeli zajdziesz w menu kilka poziomów w dół to przytrzymując ten przycisk ponad 2 sek. wracasz od razu do menu głównego. Przyciskiem dolnym wchodzisz do opcji ustawień komputera np. czas, data, język, jednostki miar km/mile, ustawienia świateł itd. zależnie co ma samochód na wyposażeniu.
Mam tę nawigację od ponad miesiąca z NavRoad Map, rzadko używałem bo poruszam się po znanych miejscach. Po podłączeniu zasilania (z zapalniczki lub z komputera przez USB) dotychczas startowała od razu. Wczoraj wziąłem ją do mieszkania i chciałem sprawdzić czy ruszy na niej AutoMapa EU 6.0.0 wgrana na inne karty pamięci (notabene każda ruszała z przycisku NAWIGACJA, ale żadna nie mogła załadować mapy). W trakcie działań wymieniałem karty pamięci kilkunastokrotnie, nawigacja była połączona z komputerem przez USB, po wprowadzeniu w stan uśpienia i zmianie karty resetowałem przyciskiem RESET i zawsze odpalał, aż do momentu, kiedy zaniemógł i nie pomogło nic - system nie rusza CIEMNO i GŁUCHO. Ani w samochodzie ani w domu. Zaznaczam, że ustrojstwo ani nie upadło, ani nie zostało zalane. Podładowywałem je z gniazda zapalniczki 2 h i całą noc przez USB (nie posiadam ładowarki sieciowej) i NIC.
Czy ktoś z czymś takim się spotkał? Czy to może być bateria - brak ładowania?
Urządzenie oczywiście na gwarancji, ale wysyłać od razu do serwisu?
Witam.
Jestem tu nowy, cieszę się, że udało mi się tu trafić. Mam możliwość kupienia od dobrego znajomego Mitsubishi Space Star`a 1.3 z 2000 r. Stan ponoć bardzo dobry, przebieg 117 tys.km. Mam kilka pytań.
Po pierwsze jak jest z dostępnością i cenami części. Wiem (przeczytałem większość wiadomości o tym samochodzie w sieci i na tym forum) że jest to auto mało awaryjne, ale co jeśli coś się stanie w Polsce jak i poza Polską (np. Słowacja czy Chorwacja). Pytam dlatego, że jak wybito mi szybę w Fiacie Palio to na całej Słowacji nie było takiej szyby - trzeba było jechać po nową do Polski. Myślę, że z innymi częściami jest tak samo. Czy ktoś ma takie doświadczenia jeśli chodzi o MSS ?
Po drugie co tak naprawdę w MSS komputer pokładowy wskazuje ? Mój znajomy twierdzi że tylko chwilowe spalanie, godzinę i temperaturę a z tego co czytałem w sieci powinien także zasięg i przeciętną prędkość. Czy ten komp w jego (może przyszłym moim?) MSS jest zepsuty czy może on nie umie go obsłużyć? A może trzeba zrobić jakiś reset ?
Po trzecie jeśli otworzy się do końca szybę kierowcy to nie zawsze "łapie" i nie można zamknąć. Problemu tego nie ma jeśli zamknie się szybę nie do końca. Czy to można łatwo i tanio naprawić ?
Po czwarte i chyba najważniejsze - na co zwrócić uwagę przy kupnie tego auta.
Dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Ya
Witam serdecznie,auto na sprzedaż to BMW E30 325i (m20b25) coupe z 1989r. Wersja chromline. Auto oryginalnie miało silnik 2.0. Samochód posiada instalację LPG po poprzednim właścicielu, która obecnie jest odłączona. Samochód do sprzedaży dokładnie tak jak na zdjęciach. Nie uznaje driftu ani "palenia gumy".Przebieg zachowany oryginalny bez cofania po przekładce silnika. Auto na bieżąco serwisowane.
Na wyposażeniu:
-Kierownica M-technik II
-Lusterko wewnętrzne M-Technik II
-Check panel
-Komputer OBC (temp,gong)
-Fotele Recaro
-Elektryczne lusterka
-Halogeny
-Ori roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby
-Alufelgi Ronal 16'
Cena 7500zł do uzgodnienia po obejrzeniu samochodu, Tel. kontaktowy 668 38 31 31...więcej zdjęć mogę przesłać na pocztę e-mail.
http://moto.allegro.pl/it...25i_m25b25.html
Witam,
Przeczytałem tutaj wiele postów na ten temat ale nie znalazłem odpowiedzi.
Dzisiaj byłem na sprawdzeniu mojego Leonka bo coś dziwnie się zachowywał. W trakcie jazdy zachowywał się jakby turbo nie było podłączone. Wieczorem po uruchommieniu silnika i rozgrzaniu go wszystko działało sprawnie aż do dzisiaj. W weekend byłem w trasie i wszystko śmigało jak należy.
Komputer pokazał błąd czujnika podciśnienia. Kosztuje około 400 zł i nie wiem czy jest to to samo co zawór N75?
Oczywiście muszę wyczyścić przepustnicę i sprawdzę czy stan się poprawi czy nie. Nie wiem czy to ma w ogóle coś wspólnego. Samochód ma już przejechane 92 tyś a niestety nie wiem czy poprzedni właściciel czyścił przepustnicę i ewentualnie kiedy.
Pozdrawiam,
Darek