[disks]
update2 = 1
update3 = 1
americas = 1
britannia = 2
crusades = 2
teutonic = 2
4.Tworzymy nowy plik tekstowy i nazywamy go disk1 (disk1.txt)
5.Nazwa Dysku(label) powinna być
Med II - Disc 1
Teraz klikamy na plik i zapisz jako (UWAGA!!! Nie klikać na zapisz tylko Zapisz jako w przeciwnym wypadku możemy uszkodzić obraz wcześniejszy) Nazywamy plik iso np. Med II - Disc 1
DVD2
1.Otwieramy DVD9 (obraz) przy pomocy programu UltraIso
2.Kasujemy wszystko oprócz:
main
teutonic
crusades
britannia
Autorun.inf
setup.ico
3.Tworzymy nowy plik tekstowy i nazywamy go disk2 (disk2.txt)
4.Edytujemy Autorun.inf, open=0
5.Nazwa Dysku(label) powinna być
Med II - Disc 2
Teraz klikamy na plik i zapisz jako (UWAGA!!! Nie klikać na zapisz tylko Zapisz jako w przeciwnym wypadku możemy uszkodzić obraz wcześniejszy) Nazywamy plik iso np. Med II - Disc 2
Kopiowanie bez zgody autora zabronione
Konwerter® by lazlo31
ps. proszę każdego o napisanie czy sposób działa, bo dziś nie mam okazji przetestować
obslugiwane formaty plikow
mp3.wma.wav.mtv.wav.adpcm.jpg,bmp,txt
po konwersji
avi.wmv.mpeg1.mov,qt.mpeg2.real media.mpeg4.3gp
jest roznica miedzy obsługiwanymi plikami a po konwersji wprowadzaja w bład chociaz moze nie tyle co w bład tylko licza na niewiedze ludzi mianowicie po konwersji powiedzmy jakiegos pliku wideo do formatu obsługiwanego przez odtwazacz do wmv. a konwertowany plik w zasadzie moze byc z jakiego kolwiek formatu pliku na powiedzmy wmv co obsługuje odtwazacz.
Zapewne oni dali jescze płytke z oprogramowaniem do odtwazacza i tam jest konwerter czyli program do przerabiania filmikow i muzyki do odpowiedniego dla playera czyli program konwertujacy obsługuje avi.wmv.mpeg1.mov,qt.mpeg2.real media.mpeg4.3gp zmienia tez na odpowiednia wielkosc obraz jaki moze wyswietlic player.(avi.wmv.mpeg1.mov,qt.mpeg2.real media.mpeg4.3gp)format tych wałsnie plikow jakie rozpoznaje program i zamienia na mozliwy do urzycia dla playera)
tak wiec mp3.wma.wav.mtv.wav.adpcm.jpg,bmp,txt sa mozliwe do uzycia niemal w takiej postaci w jakiej juz sa a pliki formatuavi.wmv.mpeg1.mov,qt.mpeg2.real media.mpeg4.3gp po przekonwertowaniu sa mozliwe do urzycia przr playera
tylko pytanie tez czemu powtarza sie powiedzmy 2 razy wmv a to dlatego ze plik niezawsze ma odpowiednia wielkosc rozmiaru obraz do mozliwej dla wyswietlenia przr player dlatego mimo ze wmv to i tak trzeba go przerobic czyli przekonwertowac jeszcze raz na wmv tylko ze juz ze zgadnym rozmiatem optymalnym dla playera
wiem ze lipnie wytłumaczone ale lepiej niewytłumacze nie o tej godzinie jesli masz jakies pytania napisz na 4528780 GG moze jakos bardziej hałupniczo wyjasnie
Robert Sachs napisał(a):
chavez <cha@o2.pl napisał(a):
nie bardzo wiem gdzie powinienem umiescic to pytanie wiec niech zostanie
tutaj. czy zna ktos moze i moglbymi podac nazwe [link] programu do
konwertowania utworow audio [najlepiej mp3] do midi?
A jak ty sobie wyobrazasz taka konwersje ? Pliki midi zawieraja pewien
rodzaj notacji muzycznej, w skrocie, jaki instrument ma zagrac jaka nute w
danym momencie. Cos w rodzaju nut muzycznych. Mp3 to - wiadomo - plik
zawierajacy skompresowane probki dzwiekowe. Rownie dobrze moglbys zapytac o
konwerter sporzadzajacy opis literacki obrazu na podstawie jego skanu.
fugasi
Google + mp3 to midi conversion
i pierwszy link:
http://www.mp3towav.org/TS-AudioToMIDI/
albo drugi:
http://www.hitsquad.com/smm/news/1289/
itp. itd.
Chyba jednak sie da :)
P.S. ale tez uwazam ze to bzdura...
Pozdrawiam
Grzesiek
Paweł Prokop napisał(a):
Przy czym uważam że pomysł 1 monitora do podglądu nie jest trafiony.
Osobiście pracuję na 2 monitorach, a podgląd na żywo mam na 21" TV
Rozumiem, że przez firewire na TV
Jasne im więcej ekranów, tym lepiej :-), ale uważam, że praca
proponowana przez in5ane jest jak najbardziej sensowna.
Na 6 pracowałem na dwa ekrany - na 1 premier, na drugim ZAWARTOŚĆ okna
"monitor" Ten drugi ekran to monitor lub tv podłączone do drugiego
wyjścia matroxa.
Z tego co próbowałem, to w AP1,5 ZAWARTOŚĆ okna "monitor" można dostać
wyłącznie na wyjściu firewire. Czyli do TV - przez konwerter lub kamerę.
Oczywiście jeżeli sygnał 16:9 wypuszczamy na TV 4:3 (taki, który nie
zmienia trybów) to zobaczymy go zdeformowany - bo premier nie potrafi go
przeskalować zgodnie z naszym życzeniem.
Reasumując - nie da się w AP1,5 dostać na drugim monitorze podłączonym
do karty grafiki zawartości okna "monitor" tak jak było to w AP6.
IMHO to cholerny brak.
Tak więc zyskałem w ten sposób ogromny obszar roboczy (2560x1024)
Jak ktoś lubi pracować na 2 monitorach. Ja wolę 1 szt 21''
bezpośrednio na TV co pomaga przy korekcji kolorów, kontroli obrazu itd.
W AP6 było z tym lepiej.
chyba, że masz jakąś cwaną metodę, to się podziel
Pozdrawiam
MAc
| Nie wiemczy to dobra grupa ale co tam.
| Kupilem 3 unikalne kasety w USA na ebayu za 5$ :)). Unikalne dlatego, ze
| bardzo ciezko je dostac a zawieraja filmy o tematyce astronomicznej. Na
| amazonie sa 20$/kasete :))))
| Chce je zgrac do DivXa zeby mozna bylo znajomym porozdawac i zeby miec
kopie
| bezpieczenstwa.
| Dalem to gosciowi co sie zajmuje zgrywaniem. Ma super magnetowid, mixer,
| Kam. cyfrowa i rozne takie cuda, ale stwierdzil ze NTSC nie da sie zgrac
| nawet na inna kasete. Gdy puszcza sygnal na TV z VHS to jest OK (u mnie
| tylko glos, ale mam stary magnetowid) ale jak chce to nagrac to jest
tylko
| glos.
| Probowal magnetowid-magnetowid, przez mikser, nagrac z magnetowidu na
| kamere, obraz z TV na inny magnetowid. Zawsze BRAK OBRAZU.
| Czy ktos ma pomysl jak to zrobic ?????
Witam,
W Krakowie robi konwersje firma KAROT. Jesli jestes zainteresowany -
podam
namiary.
Większość nowych - tych droższych magnetowidów ma coś takiego jak: "NTSC
playback on PAL TV"
co oznacza że jeśli posiadasz odbiornik PAL to magnetowid ładnie wyświetli
obraz (ma wbudowany konwerter do PAL - tylko do odtwarzania)
Nie widzę więc problemu by podłączyć to do karty typu pinnacle DV 500+ i
zgrywać jak zwykły PAL
Dodam że są to moje przemyślenia - nigdy tego nie robiłem
Ale logika nakazuje mi tak podejść do sprawy.
Pozdrawiam
PA weł
Ktuś, czyli "Piotr W" posługując się mailem <nielu@spamerow.org, po
przemyśleniu napisał(a):
| Witam. Zdecydowałem się na kamerę cyfrową. Chciałbym bardzo prosić o
| poradę p.t. "Co kupić ?"
| Chcę wziąć kamerkę na raty i ma ona kosztować w sklepie do max. 2500.
| Nie mam specjalnych wymagań co do wyposażenia kamerki, chciałbym tylko
| kupić coś co jest gabarytowo małe, da mi przyzwoitą jakość obrazu i jest
| mało awaryjne. No, taki pewny strzał za 2500PLN. Dziękuję za
| wyrozumiałość dla "newbie" i pozdrawiam, Piotr
Canon MXV300i albo 300 (1.33Mpixel) albo Sony HC-30, a może Panasonic
GS-120 (już do kupienia za 2600zł). Ostatnio znajomy kupił Canona MVX200
(poprzednik następców Canona serii 3xx) i jest bardzo zadowolony. Kolejna
osoba pytała tu o konwerter szerokokątny, hmmm w komplecie, w tej cenie
?...Rzadkość...Czasem dają akumulatorki, torbę podróżną, jakieś
adaptery...na http://www.pixmania.com/ są takie promocje, no i w
supermarketach (MM).
Witam
Ja polecam www.foto-raj.pl lub www.e-panasonic.pl (Panasonic GS 75 jest w
super cenie!!)
P.S. Roberto a moglbys zapytac tego kolegi jak ta kamera nagrywa w slabym
oswietleniu, i jak nagrywa w calkowitej ciemnosci???
Pozdrawiam
Ryba
bełkot
Czy ktos posiada takowe urządzonko , czy warto , interesuje mnie ten
fragment:
Obraz generowany przez urządzenia SVHS jest znacznie wyższej jakości, niż
zwykły VHS, zatem używając urządzenia SVHS jako źródła sygnału video, można
wykonać kopie w systemie VHS o zwykle nieosiągalnej w inny sposób jakości -
nawet na gorszych kasetach video. Dzieje się tak dlatego, gdyż sygnał SVHS
zawiera 500 linii obrazu (pasmo 6 MHz), a w standardzie VHS jest tylko do
250 linii (do 3 MHz). Ponieważ sygnał video VHS, wytworzony przez nasz
konwerter, zawiera znacznie więcej szczegółów obrazu (dwukrotnie szersze
pasmo przenoszenia, znacznie wyższa amplituda najwyższych częstotliwości),
to jakość kopii VHS będzie również znacznie wyższa, niż w przypadku zwykłego
kopiowania VHS - VHS.
Nie posiadam magnetowidu SVHS więc to byłoby niezłe rozwiązanie bo róznica
filmu puszczonego z kamerki a odtworzonego z magnetowidu VHS jest kolosalna.
Sławek
i zalety. Mam teraz HC1 i myślę o naramiennym - jak się to sprawuje? Który
polecacie, np. z oferty Fotonu?
Piotr
Długo wstrzymywałem się przed zakupem statywu naramiennego. W końcu wybrałem
jeden z Fotonu (Krypton). Generalnie jest do d....
Mam taki malutki Cullmana i może to kwestia przyzwyczajenia, ale daje mi
stabilniejszy obraz. Kupiłem konwerter szerokokątny Sony, do tego duży
akumulator i jeszcze żelowy, więc po noszeniu tego w niedzielę nie nadawałem
się do niczego :/ Dlatego zdecydowałem się na zakup Kryptona. Faktem jest,
że ręka, kręgosłup w pewnym stopniu wypoczywają. Ale ten wynalazek ciągle
się rozłazi. Skręcam śruby niemal na maxa i po parunastu minutach statyw nie
przypomina tego co założyłem na siebie :)
Mariusz
"zeza" można postawić na jakiejkolwiek antenie niezależnie od wielkości
chociaż 65cm to bardzo mało nawet na jeden konwerter (szczególnie o ile mówimy
o Polsacie).
Minimum 90 cm jest potrzebna do konwertera zwanego "mono" czyli dwa konwertery
w jednej obudowie - jeden Hotbird, jeden Astra.
65 to przy zakłóceniach atmosferycznych widać niby spadek jakości obrazu.
Zresztą kiedyś były analogi (mam taki) i jak padał deszcz, to było widać
zakłócenia.
ZESTAW 2 KONWERTERY FULLBAND + PRZELACZNIK 2/1
- konwerter FULLBAND CAMBRIDGE prawdopodobnie 0.8dB
- konwerter FULLBAND PHILIPS prawdopodobnie 0.6dB
- przelacznik DiSEqC 2.0 coax switch s.162-cw 2/1
komponenty uzywane, w pelni sprawne, stan IDEALNY
wspolpracuja z karta SkyStar2
pozwalaja osiagac poziom 75% /wg ProgDVB/ z 13E i 19E na antenie 70cm nawet
przy deszczowej pogodzie dajac obraz bez zaklocen
zdjecia:
http://members.lycos.co.uk/paweljanetta/_pub/2konwertery_przelacznik2...
POLECAM !
cena 35zl
tel 502951913
Krakow