Hej! Mój sprzęt może nie jest zbyt dobry ale da się jeżdzić!!
Kierownica tranz x rogi to samo
Manetki -- Sram Rocket
Klamki -- Deore
Przeżutka przednia -- Deore xt
Przeżutka tylna -- Deore
Hamulce V-break przód -- shimano Nexave z naci+giem
-------------------- tył -- shimano Deore
Przednia korba shimano Altus ale musze zmienić
Kaseta tylnia shimano, niestety tylko 7 ale od 11-34
Rama to lepiej nie pisać bo jest do wymiany jeszcze stalowa, ale juz może niedługo chce zmienić na aluminow+
To by było na tyle, rawki to wiadomo ze alu
Witam wszystkich,
Rower to jest to!!!
Dlatego też, mam propozycję może ktoś się skusi :D
Mam do sprzedania rower (niebieski), cena do negocjacji:
Rower Merida Matts - Slick Rock z 1998r w dobrym stanie. Rama; Al 7005 Matts, rozmiar 18". Przerzutka przód Shimano Nexave 3 biegi, tył Shimano Nexave - Megarange 8 biegów, korba Alivio. Hamulce; V-brake; Dia-compe. Piasty Sahs. Obręcze Ritchey. Wspornik kierownicy- regulowany UNO.
Wymieniony widelec ze sztywnego Cr-Mo na widelec z amortyzatorem kolor srebrny Suntour XC 600
Ps.:
Przepraszam, że swoją ofertę umieściłam nie w dziale "sprzedam", ale w tym poście zauważyłam, że nie wszyscy chętni do jazdy rowerem, mają rower. W dziale sprzedam wkrótce się ukaże moje ogłoszenie ze zdjęciami rowerka.
Ten post był edytowany przez emine dnia: 01 Kwiecień 2005 - 07:09
Mam do sprzedania rower (niebieski), cena do negocjacji:
Rower Merida Matts - Slick Rock z 1998r w dobrym stanie. Rama; Al 7005 Matts, rozmiar 18". Przerzutka przód Shimano Nexave 3 biegi, tył Shimano Nexave - Megarange 8 biegów, korba Alivio. Hamulce; V-brake; Dia-compe. Piasty Sahs. Obręcze Ritchey. Wspornik kierownicy- regulowany UNO.
Wymieniony widelec ze sztywnego Cr-Mo na widelec z amortyzatorem kolor srebrny Suntour XC 600
Zdjęcia ukażą się wkrótce, a na razie można zobaczyć jak mi służył ten rowerek.
Aż łezka :cry: się kręci w oku, że muszę się z nim rozstać.
Ten post był edytowany przez emine dnia: 17 Kwiecień 2006 - 16:46
Opłaca się kupić taki rower za cene 1050zł?:
Mam do sprzedania kompletny rower do trialu (Stock - czyli kółka 26")
-ramka Mielca BT
-z tyłu hampelki Magurki (klocki te czerwone nie pamiętam nazwy)
-z przodu V-ki Sram
-mostek firmy Try All
-korba no name (ale naprawde pancerna nie do zajechania i nawet lekka) oring (gruby mocny z nawiertami)
-tylnia piasta to Silent clutch Nexave
-założona przeżutka (w roli napinacza) Shimano STX
-kiera to AMOEBA SCUD (wersja gięta)
-wielotryb z zębatkami o bardzo niskim przełożeniu, zębatki różnią sie dosłownie o pare ząbków
-przednia oponka to Continental Vertical Pro
-z tyłu jest michelin
rama ma kolorek żółty, jest porysowana i od spodu ma może 1 wgniota, na rowerku uczyłem sie skakać od podstaw więc nie był on katowany dropami z dużych wysokości itp
Witajcie
Jestem tu po raz pierwszy wiec wypadałoby sie przedstawić. Mam na imię Maciej. Podobnie jak wszyscy tutaj podzielam pasje do rowerów. Od dobrych 10 lat rower stanowi główną formę spędzania wolnego czasu, będąc źródłem wielkiej niewyczerpanej frajdy. Preferuje głównie jazdę turystyczną (jestem tzw sakwiarzem )
Postanowiłem prosić Was o radę w zakresie doboru napędu do posiadanego roweru.
Musze dokonać wymiany całego napędu (korba, tylna piasta, kaseta i łańcuch).
Dodam ze poruszam się trekkingowym Wheelerem. Z przerzutek z przodu mam Shimano Nexave, z tylu - Acera ( kaseta 11-30), korba 48-28; niestety nie wiem jaki dokładnie jest to typ ( z tylu na korbie jest znaczek trójkąta). Manetki - również Acera. Przyznam ze zależy mi na dobrej sprawdzonej klasie osprzętu ( nawet za nieco większe pieniądze) ale tak "pożenionego" by dobrze wspolgral ze sobą.
Największy problem jest ze znalezieniem odpowiedniej korby. W pierwszej chwili byłem skłonny "wejść" w Deore LX ale znalazłem opinie iż jest to przedmiot przereklamowany głownie za sprawą niskiej trwałości aluminiowych tarcz i słabej szczelności łożysk.
Niestety nie za bardzo widzę alternatywę dla takiej korby.
Zeby nie przedłużać, będę wdzięczny za wszelkie konkretne rady i uwagi jak dobrać te wszystkie elementy by stanowiły trwałą i niezawodną całość.
Pozdrawiam
Maciek
Witam.
Rwę już włosy z głowy... Mam Wheelera ProRide 2900. Posypał się trochę więc dałem mu nowe klamkomanetki ALIVIO, tylną przerzutkę ALIVIO i korbę ALIVIO na dedykowanym jej środku suportu o dł. 118mm. Pozostawiłem starą przednią przerzutkę NEXAVE. I tu jest zgrzyt. Jak wchodzi blat, to nie wchodzi albo ociera mała tarcza i na odwrót. Gdy mała chodzi bez zgrzytu nie wchodzi blat.
O co chodzi?? Zakres jest tylko jakby skok inny?? Czy muszę wymienić przerzutkę??
Stefan
Siedo jest nowością, tak więc chyba nikt Ci nic konkretnego nie powie. Jeśli jesteś zdecydowany na kupno to zdaj relacje
Patrząc na ceny w sklepach to są bardzo zbliżone do siebie, więc zapewne są podobne jakością.
Jesli bym miał wybierać pomiędzy Siedo a Super GT to wybrał bym ten drugi ze względu na genialna podwójną korbkę i nie wiem jak Siedo ale Super GT ma spowolnioną oscylację szpuli.
wadą Super Gt jest kiepska grafitowa zapasowa szpula
Niestety - jest to wada wszystkich Shimanowców. Szpula zapasowa jest kiepskiej jakości ...
obecnie na polskim rynku Shimano to tylko STELLA jest produkcji japońskiej ? w takim przypadku resztę ładujemy do jednego worka pt. "Malezja syf ? "?
Tylko Stella? Wiem, że Shimano przeniosło większość produkcji do Malezji ale nie zapominajmy, że jest to nadal fabryka Shimano. Poza tym Japonia do niedawna produkowała modele od Techniuma w zwyż. Mam Nexave oraz Super GT oba z tylnym hamulcem oraz w wersji 2500. Super GT pracuje na feederze i od trzech sezonów nie mam z nim żadnych problemów. Nexava mam 4-ty sezon i jest podobnie - działa na spinningu i bolonce. Najmniejszych zająknięć nie ma. Działa bez zarzutu.
Jeśli chodzi o Shimano ... są to bardzo dobre kołowrotki, estetyczne, bardzo dobrze spasowane, choć czasem może trafić się bubel.
Jeśli chodzi o Seido - wg mnie godny następca Super GT choć szkoda tylko, że zrezygnowali z podówjnej korby. Miałem okazję nim pokręcić i sprawdzić. Nie odbiega wykonaniem od Super GT - wg mnie wart swojej ceny
Witam Serdecznie wszystkich zapaleńców O^O kółek
Mam na imię Radek, urodziłem się w 1982 roku i mieszkam sobie jak na razie w Opolu Na rowerku śmigam od dzieciaka, niegdyś spędzało się na nim całe wakacje, ostatnio niestety mam coraz mniej czasu na to (studia, praca itp.) Jednak jak tylko mogę to wskakuję na siodełko i jadę gdzie mnie oczy poniosą Kiedyś jeździłem przeważnie na góralach, mój pierwszy góral który kupiłem sobie na komunię ważył chyba z 25kg (made in Taiwan) ale byłem z niego bardzo dumny Obecnie śmigam na Kellys'ie - model Phanatic 2005 na osprzęcie Deore LX. Tym razem wybór nie padł na górala tylko na Cross'a - z racji tego, że bardziej interesuje mnie turystyka rowerowa i długie trasy. Jak na razie nie żałuję, ale przy najbliższej okazji mam zamiar sobie złożyć rowerek do pojeżdżenia w terenie
Nie mam żadnych wybitnych rowerowych osiągnięć, jeżdżę po prostu 4fun
Fajnie, że powstało forum na którym można spotkać ludzi z okolicy, wcześniej przebywałem na forum ogólnopolskim ale to jednak nie to samo No i przynajmniej, można się w końcu ustawić na rowerek (oraz - ) z "sąsiadami"
Nie mam jeszcze zdjęć z moim rowerkiem, bo kupiłem go w listopadzie (jakoś nie było okazji) wrzucę zdjęcie samego bike'a Oraz mojej skromnej osoby
Specyfikacja Mojego Bike'a :
Kellys Phanatic '05
rama Aeroprofile alloy
rozmiar ramy 21"
widelec SR Suntour NRX7500, 63mm, coil spring / hydraulic system, Lockout
stery Ritchey Logic Zero integrated
suport Kinex cartridge
korba SR Suntour XCC314
p. przód Shimano Nexave T301
p. tył Shimano Deore LX
ilość biegów 27
manetki Shimano Deore LX SL-M570
kaseta Sram PG-950-9 11-32T
łańcuch Sram PC-950
hamulce Hayes Sole Hydraulic Disc
dźwignie ham. Hayes Sole
piasty Shimano M475 Disc
obręcze Kelly's Double Combat 2-eyelets
opony Kelly's Softline 38C skinwal
mostek KBIX PRO-Race
kierownica KBIX PRO-Comp
rogi Kalloy UNO 3D lite
sztyca Ritchey Comp
siodło KBIX PRO-Race Cr-Mo
pedały alloy
Jeszcze raz witam wszystkich, miło mi przebywać tutaj w takim gronie !!!