Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać
na wymianę.
Ibex
Użytkownik <curei@poczta.onet.plnapisał:
Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać
na wymianę.
A wymieniałeś już w ciągu tych 74 tyś? Jeśli nie to jak najszybciej to zrób.
Użytkownik <curei@poczta.onet.plnapisał:
| Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
| wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
| mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
| Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać
| na wymianę.
A wymieniałeś już w ciągu tych 74 tyś? Jeśli nie to jak najszybciej to zrób.
--
Dariusz Żołna
Tigra 1.4
A co sądzicie o paskach Gatesa jako zamienne do oryginalnych?
Ibex
calkiem mozliwe ze to moze byc pasek rozrzadu
pasek ten powinien byc sprawdzany co 60 tys. km jezeli nie byl tak jak
piszesz ze masz przejechane 74 to powinienes to zrobic jak najszybciej :)
Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać
na wymianę.
Ibex
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
NIE TO NIE USTERKA ROZRZĄDU .EWENTUALNIE LUŻNY PASEK ZĘBATY (czasami żle
ustawiają fabrycznie samoregulator {napinacz})
Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać
na wymianę.
Ibex
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
On 9 Sep 2001 00:27:18 +0200, <curei@poczta.onet.plwrote:
Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać na wymianę.
Silnik 2.0 ? W nubirkach pasek padal przy ~85 kkm, wiec zmien jak
najpredzej.
Ale mowiac szczerze watpie zeby to byl pasek - to sie da na sluch
wychwycic ? Ale moze znajomy ma swietne ucho.
J.
Czesc !!
A ja powiem tak: Co do paska i terminow jego wymiany w DU sie nie znam, jak
mowia, ze czas wymienic to to zrob ale:
1. Napinacze paskow zebatych jesli sa uszkodzone nie wpadaja w rezonans
tylko piszcza, wiec to mozesz wykluczyc.
2. Odglos wcale nie musi pochodzic z silnika (chyba ze wyraznie go stamtad
slychac ale zeby to stwierdzic to musial bys poprosic kogos aby wsiadl do
auta i trzymal silnik na pozadanych obrotach. Ty w tym czasie powinienes
stac z glowa nad otwarta maska silnika i dokladnie posluchac) bo podczas
jazdy pudlo kazdego auta wzmacnia wszelkie niepozadane odglosy.
3. I wreszcie najwazniejsze: moim zdaniem powinienes usterki poszukac w
oderwanej oslonie kolektora wydechowego POD samochodem (np. na skutek
uderzenia kamieniem, lub po prostu zerwanego wieszaka ukladu wydechowego
(moze np. o cos zawadziles podwoziem). Ja w swoim Oplu mialem taki sam
problem - jezdzilem z brzeczeniem przez 40 tys i sie wkurzalem, dopoki nie
zalozylem na miejsce wieszaka srodkowego tlumika. Brzeczenie ustalo !!
pozdrawiam
Przy około 3000-3500 rpm słychać jakiś dziwny rezonans z silnika
wydawało się że jest to kolektor wydechowy ale nie. Znajomy powiedział
mi że jest to pasek rozrządu. Mam przejechane 74 kkm. Moj samochód to DU
Leganza. Czy jest to możliwe że rozrząd czy powinienem od razu jechać
na wymianę.
Ibex
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Witam,
Zamierzam zagazaowac Leganze. Spotkalem sie z kilkoma pozytywnymi
opiniami nt BKZ. O Fuagazi tylko na ich stroni poczytalem. Ktory z
powyzszych zakladow, a moze jakis inny, moglibyscie polecic?
I jeszcze jdno pytanie - czy do Leganzy zakladac zwykla instalacje
(koszt ok 2550) cz z wtryskiem (ok 4000?)...jaki to auto ma kolektor?
Pozdrawiam,
T.
Na to czy gaziarz jest obeznany i czy nie robi Cie w bambuko.
Napisz jakie masz autko jaki wtrysk, jaki kolektor, ktory rocznik a na pewno
Ci pomozemy.
I jeszcze co to jest ta okazja??
Pozdrawiam SK
Auto to Daewoo Leganza 1998 2.0 przejechane 90tys. okazja to instalacja nowa
zbiornik zamiast kola za 2000.-
Dzieki za wszelkie info
| Witam
| Mam okazje zalozenia LPG na co zwrocic uwage?
| Producenta ? Dodatki ?
| Pozdrawiam
| Artur
| --
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Sprzedam :
Firmowe radio samochodowe ze zmienarka firmy BLAUPUNKT z DAEWOO Leganzy
(8mies.) sprzęt jest na podzespołach BLAUPUNKT`a, posiada tylko logo DAEWOO
nadrukowane na panelu i zmieniarce. Radio posiada RDS, 4x20W, zdejm. panel,
pelna regulacje barwy dzwieku, wiele bajerów, w komplecie sa wszystkie
oryginalne kable połączeniowe + dodatkowy przedłużacz do zmieniacza(można
zamontować ją w bagażniku). Radio jest legalnie kupione i wpełni sprawne,
100% gwarancji pochodzenia. Zmieniarka jest na 6 płyt CD, odporna na nasze
drogi, montowana pionowo lub poziomo lub pod kątem 45 stopni. Dodatkowo
dodam za friko korektor sygnału z High na Low do pieca. Sprzęt jest narazie
podłączony i gra SUPER!!! Koszt samego kabla do zmieniarki to ok. 150zł!!!
Kontakt tel. 0502-032-319
lub
Wichr@poczta.ontet.pl
to zdecyduj sie jakie sa ceny bo tutaj napisales co innego
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=47059
Użytkownik Paweł W. <wichr@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:xxhc5.6214$pD2.121@news.tpnet.pl...
Sprzedam :
Firmowe radio samochodowe ze zmienarka firmy BLAUPUNKT z DAEWOO Leganzy
(8mies.) sprzęt jest na podzespołach BLAUPUNKT`a, posiada tylko logo
DAEWOO
nadrukowane na panelu i zmieniarce. Radio posiada RDS, 4x20W, zdejm.
panel,
pelna regulacje barwy dzwieku, wiele bajerów, w komplecie sa wszystkie
oryginalne kable połączeniowe + dodatkowy przedłużacz do zmieniacza(można
zamontować ją w bagażniku). Radio jest legalnie kupione i wpełni sprawne,
100% gwarancji pochodzenia. Zmieniarka jest na 6 płyt CD, odporna na nasze
drogi, montowana pionowo lub poziomo lub pod kątem 45 stopni. Dodatkowo
dodam za friko korektor sygnału z High na Low do pieca. Sprzęt jest
narazie
podłączony i gra SUPER!!! Koszt samego kabla do zmieniarki to ok. 150zł!!!
Kontakt tel. 0502-032-319
lub
Wichr@poczta.ontet.pl
Gość portalu: noras napisał(a):
> Mam Espero `97 90tys. km i jest ok. Podobno linia Lanos-Nubira-Leganza jako
> skonstruowana po rozstaniu z GM jest technologicznie kroczkiem wstecz.
> Espero jest fajnym autkiem (szczególnie z LPG) - a do tego w rewelacyjnej
> cenie - polecam.
Potwierdzam , mam Espero'96 2000ccm z klimą 170tys. km i też jestem
zadowolony . Nie spodziewam się , że będzie miało jakość toyoty , ale opinia
mówi , że jest bezawaryjne . Do tego tanie elementy w sklepie firmowym
(porównuję z wcześniejszymi wizytami w skepie toyoty) .
Za inne auto porównywalnej klasy (wielkość , liczba bajerów , ładna sylwetka)
musiałbym zapłacić dużo , dużo więcej kasy .
Instalacja LPG z tych najtańszych (metalowy kolektor dolot.) .