logo
 Pokrewne renessmekolejność spraw przed budową domukolejność układania płytek na balkoniekolejny singiel Partizan Homoapatiakolejność układania płyt gipsowokartonowychkolejność wyświetlania w wyszukiwarkachkolejność wychodzenia sims2kolejnosc Novynettekontrolka silnika Audi A6komputer w Audi A4komis Audi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • leszczyniacy.pev.pl
  • renessme


    Hmm no żeby 1.9tdi objeżdżało 2.5 AKE (jakies 8.8s do sety) to dziwna sprawa )

    Tutaj nachodzi myśl człowieka który jeździł 2.5tdi i przeżył problemy z wycierającymi się wałkami rozrządu, czy nie lepiej jeździć wyżyłowanym 1.9tdi, które w utrzymaniu i tak będzie tańsze niż 2.5 i tak? rozwiązanie do przemyślenia. Pamiętajmy iż masa auta z 1.9tdi a masa 2.5tdi na dodatek w automacie jest znacznie większa. Wierze w to iż a6 1.9tdi potrafi dobrze jeździć.


    Ciekaw jestem jak w tym całym porównaniu wypada 2.8 w benzynie.

    Jeśli chodzi o chipowanie, również jestem zwolennikiem, pomimo tego iż na dłuższa metę można spodziewać się kosztów, tj. dwumas, sprzęgło, przeguby... o silnik nie mam się co martwić chodzi jak żyleta (chips mu służy).

    Kolejna dygresja: czemu w audi nie produkowano ze sławnym silnikiem 1.9tdi ARL (kute tloki, turbo+, pompki+, IC+, chlodniczka oleju+) 150koni, którego możemy znaleźć w VW, seacie...?



    [quote="roman_tyk"

    Kolejna dygresja: czemu w audi nie produkowano ze sławnym silnikiem 1.9tdi ARL (kute tloki, turbo+, pompki+, IC+, chlodniczka oleju+) 150koni, którego możemy znaleźć w VW, seacie...?[/quote]

    A najwięcej chyba do Seata poszło bynajmniej na allegro najwięcej ARL to seaty a jak pięknie by było dać do A6 150km z 1.9TDI?? Pewnie zrobili by konkurencje 2.5TDI hehe



    Drutem? Tłokiem? Kto Ci takich rzeczy naopowiadał? Komora spalania musi mieć wysokie ciśnienie, żeby zawór przytrzymać, uszczelniacz nie wchodzi ot tak sobie na trzonek tylko trzeba użyć sporej siły aby go wcisnąć. Kolejna rzecz to przyrząd do zdejmowania sprężyn zaworowych, w Audi są głęboko osadzone, bo jest miejsce na szklanki i różnego rodzaju podręczne narzędzia się do tego nie nadają. Kończy się z reguły holowaniem rozgrzebanego auta do warsztatu, a poprawiać po kimś nikt nie lubi.



    Witam,

    na początek przypomnienie :

    http://www.a6klub.pl/a6-c...-cd-vt12029.htm

    2 miesięczne walki z zapowietrzaniem sie układu paliwowego zakończyły się pełnym sukcesem (tak wierze)...

    Reasumując co zostalo zrobione oraz koszty, oczywiście w kolejności działań :
    - laweta 150 zł
    - wymiana zaworka zwrotnego w ASO - 169 zł zawór + 260 zł roboczo godzina
    - laweta 150 zł
    - wymina filtra paliwa na oryginał 159 zł + 260 zł roboczo godzina
    - laweta 150 zł
    - dodatkowy zawór zwrotny + uruchomienie samochodu (berlin) 200 eu
    - laweta 150 zł
    - odpowietrzenie + przegląd układu paliwowego + wymiana węża doprowadzającego do pompy 500 zł
    - laweta 150 zł
    - wyjęcie pompy + regeneracja pompy + nowe węże przelewowe 350 + 3300 + 50


    (w pompie zostały wymienione : tłok przestawiacza, czujnik katu obrotu, głowica rozdzielaczowa, kpl uszczelniaczy)

    Paragne dodać że laweta miejwięcej co 3 - 4 dni, teraz wszystko wygląda ok, pali na dotyk, żdnej chmurki, autko tak jakby lepiej sie zbierało... ogólnie gdyby nie wydanie dochodu narodowego brutto jakiegoś małego afrykańskiego państewka, napewno cieszyłbym sie bardziej.

    Tu pragne jeszcze polecić warsztat oraz pompiarza :
    - Warsztat "Dobrucki" VW,AUDI,SEAT ul. Prymasa 1000-lecia 42 tel. 501084413

    - Service Bosch "Eko-Diesel Serwis" p. Rolnik Sochaczew, Andrzejów Duranowski 1A tel. 506068998

    Serwis profesjonalny, szybka obsługa dobre ceny ( jestem umówiony na rozrząd ze wszystkimi zabawkami typu pompa wody napinacze i takie tam - 2000 zł z robocizną)

    Pan od pomp, przywiózł wymienione graty, wszystko pokazał wytłumaczył, przed naprawą wiele czasu wisiałem z nim na telefonie gdzie też tłumaczył mi jak rozwiązać problem z zapowietrzaniem

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl