No i jest moj pierwszy problem dotyczacy mojej 1,5 rocznej Vectry 1.9 CDTI. Przebieg 53tys, Dzis nagle zapalila sie kontrolka z kluczem, silnik stracil moc. Po kilkukrotnym wylaczeniu i wlaczeniu silnika kontrolka z kluczem juz gasla jednak zamiast niej pali sie kontrolka silnika ( taka mala najbardziej po prawej) i nadal nie ma mocy. Jade jutro o 10.00 do ASO zobaczyc co sie stalo...
Mam nadzieję że moderator wyczyści nieco temat . :) :) trochę sie rozpisałem niepotrzebnie ;)
edit Gawara - gotowe
Na pocieszenie dla Ciebie dodam że obok na stanowiskach w warsztacie stoi również BMW530tdi , Audi A6 2,5tdi
I Pasacik 1,9 tdi. :D :D o ile cię to pocieszyło ;) ;)
Użytkownik Gawara edytował ten post 24 sierpień 2007 - 09:56
mam problem audi a6 1.9TDI 2001 rok
kontrolka grzania świec gaśnie po 2 sekundach silnik odpala bez problemu i n ic sie nie dzieje ale nie raz jest tak że kontrolka śiweci długo i mimo że zasnie gdzieś pio 20 sekundach dy go odpale śilnik odpala na dużych obrotach dopier po jakimś czasie schodzi sobie sam z obrotów i jak go odpale że ta kontrolka świeci to też żle silnik pracuje przez pare sekund
co mo.że byc przyczyną ?????????????????
Wiatm
mam problem z licznikiem VDO 4B0 920 933G na pamieci 93C86
wczoraj wylutowałem pamiec, zmieniłem ładnie przepieg w AUDI VDO CRYPTO, no i wgralem oczywiscie spowrotem skorygowany wsad
no oczywiscie mam kopie zapasową dumpa orginalnego,
i teraz mam problem: po wgranym skorygowanym wsadzie silnik nie zapala, nawet wyswietlacze cyfrowe pozostaja bez odzewu i na dodatek świeci mi kontrolka od swiateł
No wiec instynkt nakazał mi wgrac spowrotem orginal, lecz po wgraniu samego orginalu nadal to samo.
problem jeszcze w tym gdyz chce sie polączyc z licznikiem w celu diagnozy czy to ST-6000 czy przez VAG to wyskakuje komunikat o braku komunikacji
co robic ??
Po instalacj pojawil sie problem przy duzych predkosciach warjuje komputer i zaczyna przerywac zapala sie kontrolka od silnika i dopuki nie wylacze zaplonu i nie poczekam troche to caly czas mam wypadanie zaplonu Przy jezdzie w miescie wszysko fun kcjonuje normalnie chyba ze wcisne pedal gazu do deski wtedy pojawia sie ten sam problem zaczyna przerywac i dopiero po wylaczeniu zaplonu wraca do normy.
Cz ktos mial cos podbnego muj gazownik nie ma pojecia co sie dzieje.
Pozdrowienia
Jarek
Witam
mam Audi A6 C4 z 96r. 2.5 TDI 140 km quarto teraz jak są te mrozy auto ma problem z odpaleniem
miesiąc temu wymieniony akumulator
na komputerze 0 błędów
kąt wtrysków dobrze ustawiony
nowe świece
przy odpalaniu na desce rozdzielczej pali się kontrolka grzania świec gaśnie przekręcam kluczyk i ma problem na zimnym silniku odpalić
mechanik mówi że mimo iż pali się kontrolka to świece nie grzeją co z tym zrobić pomocy
Regulamin pkt 14
Witam wszystkich forumowiczów mam problem z moim samochodem a jest to audi a6 c4 2.5 tdi silnik rzędowy AEL rok 1997 . Gdy dzisiaj jechałem samochodem zaświeciła mi się kontrolka temperatury i nie wiem co zrobić ponieważ zegar nie pokazuje temperatury kontrolka miga myślałem że to termostat więc go wymieniłem ale dalej to samo nie nie wiem co robić jeszcze dodam że gdy silnik jest nagrzany to zbiornik wyruwnawczy jest chłodny . i gdy silnik ciepły czy zimny cały czas miga . Proszę o pomoc co robić gdzie jechać z taką usterką Pomocy
Nie zawsze w granicach obrotów 1600-2200 jest szarpnięcie,tak jak by na chwile zamkną sie zawór na pompie(ten elektryczny).Rozmawiałem ze znajomym i słyszał że to może być wtysk z kabelkiem,on chyba jest czwarty.Może ktoś przerabiał ten temat.Pozdrawiam
Dodano po 3 [minuty]:
A cha jeszcze,migająca kontrolka świec żorowych po odpaleniu silnika,czasami.
Witam. Mam nietypowy problem w moim audi A6 C4 w silniku 2.6 V . Od Kilku Minut nie mogę poradzić sobie z moja Audi. Po wyłączeniu zapłonu Kontrolki się palą normalnie jakby zapłon był włączony tzn świecą słabiej, podświetlenie konsoli świeci, zaczyna pikać coś w środku tak jakby zuzyte klocki i pikanie w głośnikach. Nigdy czegoś takiego nie było. Zacząłem wypinać bezpieczniki. Po wypięciu bezpiecznika od abs nic nie świeci. Co może robić zwarcie? nawet problem z odpaleniem miałem i alarm nie chciał zamknąć drzwi. Włożyłem bezpiecznik i przejechałem kilka metrów i abs działa. lecz po wyłączeniu zapłonu choinka na konsoli. Obecnie jeżdzę na wyjętym bezpieczniku bez abs. Boje się że auto stanie w płomieniach
Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum znalazłem pare pasujących tematów, ale satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem. Otóż mam problem w Audi A6 1.9 tdi 110 km. Główny problem polega na tym, że gdy wyjade na trase i jade troche ostrzej (3.5 tys obrotow) po jakims czasie gdy wskazowka od temperatury dojdzie do ok 90 stopni i gdy zejde poniżej 2 tys obrotów zapala sie kontrolka oleju i mryga, kiedy wbije go powyzej 2 tysi przestaje. Olej (castrol polsyntetyk) i filtr zmieniony, czujnik ciśnienia też. Co może być przyczyną ? Silnik chodzi cichutko nic w nim nie brzęczy. dzieki za pomoc !!
Witam
Mam problem z licznikiem w a6 z 2000 r. Chodzi dokladnie o kontrolke temperatury plynu i kontrolke poziomu paliwa. Kontrlka temperatury zaczyna pomiar od 70 st C zaraz po przekreceniu kluczyka zamiast 60 i koztrzymuje sie na 100 stC zamiast 90 tak jakby byla przeskalowana o 10 stC, czasem potrafi takze spac spowrotem do 70stC i gdy stoje na luzeie wyskakuje kontrolka silnika. Drugi powaznijeszy problem to kontrolka poziomu paliwa, wskaznik warjuje jak sie naleje to pokazuje wartos odpowiednia ale potrafi spasc spowrotem do zera i podnies sie spowrtem i tak caly czas. pzy wartosci ok 10l powyzej rezerwy to ciezko zgadnac ile tego paliwa jest, czasem za pozno wskaze rezerwe itp. wskaznik potrafi takze stac na samym dole rezerwy. w vagu pokzuje bledy brak sygnalu poziomu paliwa. co z tym zrobic czego szukac i gdzie, wdzieczny bylbym za jakies schematy liczniki , kostek itp.
Witam wymieniłem ostatnio silnik w skodzie superb z 2003 r. był to 2.5 tdi v6 był mocno zdekompletowany , dodam od razu że nowy silnik pochodził z audi a6 .Po wymianie występują 2 problemy jeden to taki że różni się kostka od wtrysku sterującego gdyż przy wtrysku jest kwadratowa a w skodzie zaokrąglona ze spłaszczeniem i tu pierwsze pytanie: czy jest różnica w podłączeniu tych przewodów ? Jeśli tak to prosił bym o podpowiedż .Drugi problem to taki że silnik odpala ale tylko na moment choć na desce kontrolka immo gaśnie silnik zachowuje się tak jak by to właśnie immo nie pozwalało mu dłużej pracować po podłączeniu vaga wyświetla się błąd : STEROWNIK SILNIKA ZABLOKOWANY ( AUTOALARM ).I tu kolejne pytanie co z tym fantem ? Trochę poszperałem na forum i wychodzi na to że trzeba zaadaptować tę nową pompę ale jak ? Opis był zczytać pin z licznika ok, zczytałem pin był 4 cyfrowy ,potem zalogować się tym pinem zalogowałem, kanał 50 i adoptować .No i nie bardzo wiem jak.
Uff trochę się rozpisałem przepraszam,ale tak to wygląda.
Proszę o pomoc:cry: