Gdyby miały wrocic to juz by to zrobiły, im dłuzej Bizona nie ma tym gorzej dla niego. Jak mamy isc do przodu jak mamy sentyment do tych PRL-owskich kombajnów. Predzej NH stanie sie nowa narodowa marka niz Bizon powstanie z popiołow.
Prosze nie mowcie ze Bizona łatwo sie naprawia bo chyba nie robiliscie zachodniego kombajnu. Moze chodzi ze czesci sa łatwo dostepne ale z tym bedzie juz tylko gorzej gdyz brak oryginalnych czesci zmusza ludzi do montowania podrobek "made in garaz pana heńka" ktore odbiegaja trwałoscia i to bardzo od porządnych czesci.
Gdyby miały wrocic to juz by to zrobiły, im dłuzej Bizona nie ma tym gorzej dla niego. Jak mamy isc do przodu jak mamy sentyment do tych PRL-owskich kombajnów. Predzej NH stanie sie nowa narodowa marka niz Bizon powstanie z popiołow.
Prosze nie mowcie ze Bizona łatwo sie naprawia bo chyba nie robiliscie zachodniego kombajnu. Moze chodzi ze czesci sa łatwo dostepne ale z tym bedzie juz tylko gorzej gdyz brak oryginalnych czesci zmusza ludzi do montowania podrobek "made in garaz pana heńka" ktore odbiegaja trwałoscia i to bardzo od porządnych czesci.
Bizona na pewno łatwiej naprawić niż te zachodnie kombajny, wiem bo naprawiałem kombajny wielu marek i Bizon jest jednym z najprostszych kombajnów.