W artykule news:bj01ls$dfr$1@sunflower.man.poznan.pl,
niejaki(a): Aongus z adresu <aon@go2.plnapisał(a):
Chciałbym zapytac Szanownych Grupowiczow o najbardziej optymalny wybor
monitora 19'' , wazne przy ocenie sa ogolne charakterystyki pracy i
obrazu .Wybor raczej ekonominczy. Duze znaczenie ma komfort pracy dla
oka ( TCO , etc)
Polecam CTX PR960F, powinien spełnic Twoje wymagania.
Użytkownik "Michał Marcinowicz" <Mic@nie.dla.spamu!.poczta.fmnapisał w
wiadomości
Gazeta Poznańska
Przejadą przez dworzec
Co na to gwiazda (sowiecka) poznańskich arhitektuf, niejaki Pełeszuk ?
Obstawiam, ze za 2 dni przeczytamy "Niestety, Poznan nie dolaczy w
najblizszym czasie do czolowych miast Unii Europejskiej. Stworzona przeze
mnie koncepcja, majaca na celu podwyzszenie komfortu podroznych i likwidacje
nikomu niepotrzebnych torow wiodacych na polnoc, przegrala z populistycznymi
teoriami wrogow postepu. Najsmutniejsze jest to, ze przeciwnicy mojej
koncepcji nie
zdaja sobie sprawy z moich kompetencji, i to wlasnie przez te
nieodpowiedzialne glosy, jeszcze wiele bedzie brakowac Poznaniowi do Londynu
czy Rzymu." :D
p, zul
* w przetargu nieograniczonym wpłynęła tylko jedna oferta. Nie wniesiono
protestów i odwołań.
a jakie były terminy?
* koszt jednego ezt typu 14WE wynosi 7 390 000 zł. netto. Wymieniona kwota
stanowi mniej niż połowę ceny porównywalnych pojazdów oferowanych przez
światowe koncerny.
to jest bardzo drogo zważywszy na prymitywizm techniczny.
Za kwotę 610 000 zł. netto zakupiono części zamienne. SKM Sp. z o.o. otrzymuje
zwrot podatku VAT.
* w dostarczonych przez NEWAG S.A. pojazdach typu 14WE wykorzystano
następujące elementy pochodzące z używanych elektrycznych zespołów trakcyjnych
typu EN57:
~ wózki - zostały zmodernizowane wg projektu Instytutu Pojazdów Szynowych z
Poznania,
komfort jazdy jest chyba gorszy niż w EN57, jazda bardzo niespokojna.
Ogólnie cała ta sprawa to afera gospodarcza, trudna jednak do
udowodnienia, bo formalnie wszystko pewnie w porządku. Kolej w systemie
komunikacji miejskiej jest bardzo potrzebna, ale można było wykupić
usługę u Kolei Mazowieckich...
GnP
"Michał Mraczek" <michalmrac@poczta.onet.plwrote
| A w czym konkretnie przejawia sie ta atrakcyjnosc?
Jakoś tak mi się wydaje, że u góry to wszystko jest jasno wytłumaczone,
Dotychczas nie bylo - sama propaganda, zadnych faktow.
Jak ktoś jedzie łamiac wszelkie ograniczenia i w dodatku bez przystanków
to
moze i tak - tylko wypada postawić pytanie jaki jest komfort takiej
podróży,
siedziec bez ruchu w samochodzie te 6 czy 7 godzin ?
Ty chyba nigdy nie jechales samochodem lepszym niz fiat 126p...
Tylko wspomne, ze w samochodzie sam sobie reguluje temperature, wysokosc
fotela (ktory na pewno jest wygodniejszy od siedzenia w wagonie typu 111A)
po drodze moge zjesc w lokalu o lepszym i tanszym asortymencie niz bar Wars.
A co powiesz nt. Ex Barbakan? Jazda z Brzegu do Świnoujścia zajmuje mi nim
7
godzin. Samochodem nigdy nie udało się zejść ponizej 10... Uwżasz, ze nie
jest atrakcyjny?
Nie jest - odleglosc drogowa wynosi ~500 km z czego ~140 to autostrady/drogi
ekspresowe a wiec spokojnie mozna to zrobic w 7h
No chyba, ze ty jezdzisz przez Wroclaw-Poznan?
Jechałem kilkoma kiblami z nowymi wózkami.
To nie sa nowe wozki.
muszę stwierdzic że jest poprawa
na lepsze. komfort podróży jeast dużo inny, choć szkoda, że nie wymienio
wóżki na te z ED73 (ZNTK Poznań)
I bardzo dobrze, ze z tkaimi wozkami jest tylko jeden kibel.
DF
Adam lagoda wrote:
Zdaniem
konstruktora, dzi?ki zastosowaniu
wagonów z wózkiem 25AN oraz lokomotyw szybkich, wzro?nie bezpiecze?stwo i komfort
jazdy, skróci si? czas przejazdu z
Poznania i Krakowa do Warszawy. Informacj? t? potwierdzi?y w pe?ni wyniki bada?
homologacyjnych.
O!
Pierwszy raz skads do Warszawy a nie na odwrot.
Użytkownik Słoń <big@kki.net.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37fcd@security.net.pl...
Wymienię doświadczenia i opinie o eksplatacji Opla Tigry 1.4 16V
Ja mam jedno doswiadczenie, po 5 minutach jazdy probnej mialem dosc ;))) i
zrezygnowalem...
Po prostu lubie samochody wieksze, komfortowe no i mocniejsze...
Przyciagnal mnie jej wyglad..., ale przy blizszym poznaniu ( huehue skad ja
to znam )
pozdrawiam
Przemek
Sławomir Rubach wrote:
Konrad Urbanski napisał(a) w wiadomości:
<36604110.57E14@sol.put.poznan.pl...
| Conan wrote:
| Natomiast samochody niemieckie (mimo , ze coraz bardziej komfortowe ,
| bezpieczne , ekonomiczne , dynamiczne?) staja sie jakies nijakie .
| Audi A6 nijakie?
Przy Chryslerze 300 M, czy Alfie 166?
Jak najbardziej - dwa fajne światełka i jedno inne przetłoczenie klapy
bagażnika nie za wiele mogą zdziałać.
Dodalbym odjazdowa linie zderzakow, "ostre" tylne drzwi i pare innych
drobiazgow. Alfa jest dla mnie przeslodzona (kiczowata?) , A6 jest pojazdem
projektowanym przez artyste (co nie kazdemu sie moze podobac - mozna
porownac liczbe wielbicieli muzyki powaznej i disco polo - z autami jest
podobnie).
Konrad