logo
 Pokrewne renessmeKomunikatory Gadu Gadukomuniator Gadu-Gadukomunikator gadu gadukomunikacja Sagem 400X z komputeremkomunikacja w małżeństwie Artykuły z psychologiiKorwin Mikke komunikacją miejskąKomunikacja PKS Wrocław Informacjakomunikat brak tonera OKIKomunikacja interpersonalna-psychologia rozwojowakomunijne wianki z żywych kwiatów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • janekx82.keep.pl
  • renessme


    Użytkownik "Wojciech Borczyk" <b@moon.astro.amu.edu.plnapisał w
    wiadomości

    On Mon, 30 Apr 2001, Marcin Kaniewski wrote:

    | No wlasnie, mam dosyc skorodowana tablice rejestracyjna - stary wzor:
    | czarna.
    ? Nie chce placic 135PLN za nowy zestaw bialych tablic,

    Prywatne warsztaty, ktore kiedys dorabialy tablice, nie maja dzis
    pozwolenia na taka dzialalnosc - jedynie wybrane warsztaty sa do tego
    upowaznione i procedura jest taka, ze musisz zdac stare tablice
    rejestracyjne w Wydziale Komunikacji, wziac od nich zaswiadczenie i z tym
    zaswiadczeniem udac sie po odbior nowych. Na moje pytanie, w jaki sposob
    mam dojechac samochodem bez tablic z Poznania do Gruszczyna (gdzie
    znajduje sie wytwornia tablic) pani w urzedzie z rozbrajajaca szczeroscia
    odpowiedziala "moze Pan pojechac autobusem"... :(((

    Nie jestem natomiast pewien, czy beda jeszcze chcieli dorobic tablice w
    "starym" stylu (czarne)...


    To wszystko prawda, ale niestety każą Ci przerejestrować autko na nowe
    numery.
    Jeśli uda się we własnym zakresie poprawić stare tablice to jeszcze jakiś
    czas pojeździsz, ale trzeba uważać na miśków, bo mogą się przyczepić,
    że jeździsz ze zniszczoną tablicą.
    Pozdrowienia




    Akcje gminom, albo innemu inwestorowi, przy czym to drugie jest utopia,
    gdyz
    nikt tego nie wezmie. Gdyby przejely to gminy, wowczas bylyby
    odpowiedzialne
    za swoj majatek i tak czy inaczej musialyby go dofinansowywac.
    MFK


    Fakt istnienia Tramwajów Śląskich wbrew wszystkim znakom na niebie i na
    ziemi potwierdza tylko, że ta firma mogłaby być - o zgrozo - dochodowa!
    Nic zresztą dziwnego, bo sieć linii tramwajowych budowali kiedyś prawdziwi
    biznesmeni którzy na nich zarabiali.
    Nie ulega wątpliwości że Marek ma rację - tramwaje powinny być gminne jak na
    całym świecie. Prywatne tez mogłyby być, ale to juz czysta teoria - blisko
    60 lat panującej po dziś dzień komuny zrobiło swoje.
    Bo że w komunikacji śląskiej panuje głęboka komuna, nie ma cienia
    wątpliwości.
    Żyły wyłażą człowiekowi, jak czyta, ile w modernizację sieci tramwajowej
    wkłada Kraków, Gdańsk czy Poznań. A w Katowicach... no cóż, jeśli dworzec
    autobusowy komunikacji międzynarodowej jest błotnistym placem za hasiokami,
    dworzec kolejowy targowiskiem i noclegownią bezdomnych, to jak ma wyglądac
    komunikacja lokalna...

    JH



    Czesc

    Czy mozecie mi pomoc w uzupelnieniu numerkow drugich wagonow w skladach:

    Poznan:
    166+
    170+
    100+
    236+
    156+
    118+
    332+
    208+
    286+
    132+
    194+
    138+
    180+

    Slask:
    683+
    659+
    354+
    705+
    769+
    675+
    318+

    Dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Michał Wojtaszek

    Prywatna Strona Miłośnika Komunikacji Miejskiej i Szynowej
    *                       www: http://www.complan.krakow.pl/psmkms
    *                      e-mail: psm@complan.krakow.pl
    *   Świat Stodwójek: http://www.stodwojki.prv.pl




    "Krystian Kalicki" <kry@poczta.onet.plwrote in message



    Ty caly czas swoje, ze kompromitacja i kompromitacja...
    dla mnie nie jest to zadna kompromitacja, dla Ciebie jest i tutaj sie
    dogagdamy.
    Natomiast nie piszesz ani slowa o tym, ze szanowni radni Krakowa, nie
    powinni mieszac miasta do kampanii wyborczej, ze wg maja o wiele
    wazniejsze
    dla tego miasta tematy do dyskusji.... no ale moze sie myle, moze
    mieszkancow Krakowa, nie interesuja np. rozsypujace sie drogi i kamienice,
    za to bardzo obrazeni sa na Kwacha....

    cale szczescie mieszkam w warszawce i mam nadziejej ze do takiej uchwaly
    tutaj nie dojdzie...


    Heh, już sobie to wyobrażam jak sejm i okolicę przenoszą do...
    Poznania na przykład, bo prezydenci mają zakaz wstępu do miasta,
    a tam bliżej do UE, listy gończe wiszą na wszystkich latarniach,
    pubach i innych  saloonach (nie wyłączając przystanków komunikacji
    miejskiej).
    To by było fajne, zobaczyć zamiast plakatu wyborczego list gończy.

    P.S.
    Piszę to całkiem prywatnie i nie ma to nic wspólnego
    z polityką firmy której nazwa widnieje w moim adresie
    E-mail.



    Przekaz: Centrala Bene Gesserit -"Forgoth" <p@go2.pl


    zastanawia mnie czy ludziom uda sie stworzyc AI na miare czlowieka
    byc moze ludzki mozg jest tylko narzedziem do komunikacji z dusza, wiec nie
    odpowiada on za inteligencje ?


    "Poznanie swiadomosci wymaga zrozumienia, ze jest to zjawisko biologiczne,
    jak wszystkie inne, takie jak trawienie i wzrost. Mozg rodzi swiadomosc,
    tak samo jak zoladek trawi. W zadnym z tych przypadkow nie ma mowy o czyms
    duchowym, eterycznym czy tez mistycznym, o czyms, co wykracza poza
    dziedzine zwyklych procesow fizycznych. Dwie najwieksze pomylki w
    rzeczywistosci wynikaja z tego samego bledu. Pierwsza polega na uznaniu, ze
    swiadomosc - ze wzgledu na jej prywatny, subiektywny, delikatny, uczuciowy
    i eteryczny charakter - nie moze byc czescia zwyklego, fizycznego swiata, w
    ktorym zlopiemy piwo i zajadamy kielbase. Druga wielka pomylka to pomysl,
    ze chodzi tu tylko o odpowiedni program komputerowy."
                    John Searle



    Czemu akurat tam? Masz jakieś konkretne wyjśnienie? Na UJ można studiować
    przecież dziennikarstwo i komunikację społeczną, a na AGH na tym wydziale jest
    socjologia, ktorą można studiować i w W-wie, i w Toruniu, i w Poznaniu, i w
    Gdańsku, i (niestety) na większoście różnych uczelni prywatnych...



    Zgadzam się z Pawciem. Potrzebna jest kompletna reforma komunikacji. Wyróżnić
    metro jako kręgosłup południa, tramwaje jako siatkę dojazdową do Centrum a
    autobusy wykorzystać wyłącznie do celów dowozowych do środkó głównego
    transportu (tramwaje i metro). Kiedyś taki manewr wykonał Poznań i co.........,
    komunikacja w tym mieście jest jedną z najlepiej prosperujących. Autobysy w
    Centrum to po prostu nieporozumienie. Oczywiście należałoby uzupełnić układ
    tramwajowy w Centrum, np.:Świętokrzyska, Nowy Świat itp.
    To na początku na pewno byłby szok dla mieszkańców, ale jeśli reforma byłaby
    dobrze zrobiona, szybko by spostrzegli, że tak musiało być.
    Dobrze by było, aby na końcach linii tramwajowych budować wielkie dworce
    autobusowe, nie tylko dla MZA, ale dla PKS i przewoźników prywatnych. Takie
    dworce mogłyby powstać na Dwocu Południowym, Żeraniu FSO, Annopolu, Hucie,
    Osiedlu Górczewska, Cmentarzu Wolskim, Okęciu.
    Pozdro.



    Melduje,ze Orzelek juz kolo mnie, poinstruowany co i jak jutro ma odwiedzic/bo
    wazna kolejnosc,zeby nie latal bez sensu, a musi zdazyc na konkretny pociag
    spowrotem/, ale jestem srednia optymistka, wlasnie ze wzgledu na "pamietliwosc"
    naszych urzedniczek i ich "konsekwencje" w przestrzeganiu przyslugujacego im
    czasu zalatwiania spraw, ktore mogly by nie lezakowac, gdyby tylko im sie
    chcialo zalatwiac sprawy "od reki" .
    W nawiazaniu do wydzialu komunikacji moj epizod- naczelnikiem/ kierownikiem czy
    jak go zwal zostal facet, z ktorym wczesniej sporadycznie ale dlugoletnio
    wspolpracowalam / gdy oboje pracowalismy w innych pracach / bylismy na ty i
    mielismy wielu wspolnych zwodowo znajomych/- pan ten nagle stal sie formalista-
    nie moglam zlozyc wniosku o nowy dowod rejestracyjny / z powodu wyczerpania
    wolnych miejsc na pieczatki/- za meza, bo on powiedzial, "to, ze znam pania
    prywatnie nie zmienia faktu,ze wiem,ze to pani przyniosla wniosek, a nie maz".
    No i nawet argument-ze odbierac bedzie na pewno osobiscie maz / to rozsadny
    wymog - ze wlasciciel/, nie przekonal pana urzednika - kazal mu sie stawic
    osobiscie z tym wnioskiem, bo przepis to przepis, nawet jak z gatunku -
    nieszkodliwe odstepstwo od reguly. No ale mozna jeszcze bardziej dbac o
    przestrzeganie formulek: miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,4110445.html



    Już raz tacy specjaliści jak Ty Lunch po 1990 roku wymyslili, że prywatny
    przewoźnik jest lepszy od komunalnego. Teraz tą sama bajeczkę po szyldem zarządu
    transportu miejskiego chcecie raz jeszcze wepchnąć mieszkańcom. Niby, że jakaś
    nowa instytucja (w której pewnie chciałbyś pracować) wybierze w drodze przetargu
    niby najlepsze firmy. To dopiero będą ustawiane przetargi. Bo najlepszymi będą
    oczywiście firmy prywatne. Nie widzę powodu, ze by miasto dawało zarobić
    biznesmenom od siedmiu boleści, kiedy ma własne przedsiębiorstwo przewozowe. Nie
    wciskaj kitu, że to myślenie zaściankowe, bo tak postępuje dobry gospodarz. W
    Poznaniu nie ma żadnych takich wymysłów a komunikacja funkcjonuje jak należy, z
    nowymi autobusami i wogóle.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl