logo
 Pokrewne renessmekomórki jajowe ile uszkodzonych po35 rokuKomórka jako podstawowa jednostka życiaKOMÓRKA PERSONALNA JAKO CENTRUM ZYSKUkomis telefonów komórkowych w Krakowiekomórki rakowe w węźle chłonnymkomórki duży wybór z aparatemkomórka ci pika masz chomikujkomis Telefony komórkowe Warszawakomórka wyłączyć T9 SamsungKomórka jako mikrofon do kompa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rgawlik.xlx.pl
  • renessme


    " />mam wazne zadanko...potrzebuje male info na temat funkcjonowania hotelu do licencjatu i nie bardzo moge to zalatwic...moze ktos z tutaj zagladajacych pracuje w hotelu albo ma jakies inniejsze dojscia to bym byla bardzo wdzieczna jakby mi pomogl...
    a oto temacik:


    G?. temat : Wspolpraca sluzby pietrowej z pozosta?ymi komorkami.
    I. STRUKTURE ORGANIZACYJNa SLUZY PIETROWEJ
    II.OBOWIAZKI PRACOWNIKOW
    III.ODPOWIEDZIALNOSC MATERIALNA PRACOWNIKOW.
    > Te trzy pozycje to sa takie teoretyczne oni pewnie maja to w dokumentach u
    siebie wystarczy aby to skserowali i Ci dali.A kolejne to taki krociutki
    wywiad.
    > Oto pytania:
    > 1. Jak wyglada wspolpraca sluzby pietrowej z innymi dzialami?
    > 2. Jak wspolpraca sluzby pietrowej z goscmi?
    > 3. A jak to jest z recepcj - mowi sie ze to centrum hotelu i organ
    dowodzacy?
    > 4.Jak wyglada wspolpraca z dzialem rezerwacji?
    > 5. Business Center to tez parter? A wiec jak tu wyglada wspolpraca?
    > 6. Jak wyglada wspolpraca z restauracja i barem.
    > 7. Jak wyglada wspolpraca z ochrona.
    > 8. Jak wyglada wspolpraca z dzialem technicznym
    > 9. Jak wyglada wspolpraca z dzialem marketingu
    > Na te pytania to moga byc takie krociotkie konkretne odpowiedzi, tak pare
    zdan.
    > A a a no i jeszcze oczywiscie takie ogolen wiadomosci jaki jest ten hotek
    duzy ile j.m i ile kondygnacji.
    > A a a jeszcze najlepiej jak by to by? hotel 4 lub 5 gwiazdkowy aczlolwiek nie konieczne.
    A a a i moj e_mail na wszelki wypadek jakby komus sie udalo cosik wykombinowac : pipi1986@tlen.pl



    fragment art z DZ

    "Piotr Uszok powołał w Urzędzie Miasta nową komórką organizacyjną - referat kongresów i konferencji. Czy to mnożenie biurokracji, czy może strzał w dziesiątkę i referat stanie się lekiem na słabą promocję miasta, okaże się niebawem. Zadaniem pracowników nowego referatu (jak na razie to cztery osoby oddelegowane z wydziału zagranicznego), jest nawiązanie i rozwijanie współpracy oraz prowadzenie rozmów z partnerami, którzy w Katowicach chcieliby zorganizować kongresy i konferencje. - Referat powstał, aby przyciągać kongresy do naszego miasta. Interesują nas te największe, branżowe, które wymagają dużej powierzchni i będą skupiały po kilka, albo kilkanaście tysięcy uczestników. Kongres w Katowicach to reklama dla miasta, duże pieniądze dla hotelarzy i sektora usług - tłumaczy Jakub Jarząbek z biura prasowego Urzędu Miasta w Katowicach.

    Powstanie referatu znacznie wyprzedza budowę Międzynarodowego Centrum Kongresowego, w którym największe kongresy mogłyby się odbywać. Obecnie sprawa budowy Centrum jest zaledwie na etapie projektowania.

    - W przyszłym roku mogłyby ruszyć prace budowlane. Organizację tych największych międzynarodowych kongresów planuje się z kilkuletnim wyprzedzeniem - dodaje Jarząbek.

    Referat jest jednostką miejską, docelowo ma mieć siedzibę w kosztującym 47 mln euro Międzynarodowym Centrum Kongresowym i uniezależnić się od miasta. Najbliższą imprezą, w której organizację przyłączy się referat, będą wrześniowe Międzynarodowe Targi Górnicze, które odbędą się w Spodku."

    Justyna Przybytek - POLSKA Dziennik Zachodni

    http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/1022195.html



    Identyfikacja
    Znak sprawy: 76240/117/09
    Data złożenia: 2009-09-01
    Nazwa organu - adresata wniosku: Prezydent Miasta Wałbrzycha
    Sygnatura własna
    Nr w wykazie decyzji: 188/B/2009
    Informacja może być udostępniana: TAK
    Miejsce przechowywania
    Nazwa organu: Gmina Wałbrzych
    Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Rozwoju Miasta
    Numer pokoju: 1c
    Tel. kontaktowy: 74 66 55 335
    Dane osobowe wnioskodawcy
    Nazwisko/Nazwa: Dudek
    Imię/Siedziba: Aleksander
    Ulica
    Kod
    Miejscowość
    REGON
    Zakres przedmiotowy wniosku
    Opis: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: ‟Modernizacja budynku byłego hotelu Sudety w Wałbrzychu ul. Parkowa 15 nr działki 56/1 ul. Parkowa 15, działka nr 31/3 ul. Parkowa - parking
    Tematyka:modernizacja budynku
    Nazwy załączników
    Uwagi
    Data edycji: 2009-09-03 12:18:19
    Osoba wprowadzająca: Admini Strator


    Identyfikacja
    Decyzja/Postanowienie: DECYZJA
    Znak sprawy; 76240/117/09
    Data wydania: 2009-09-08
    Nazwa organu wydającego decyzję:Prezydent Miasta Wałbrzycha
    Sygnatura własna:
    Nr w wykazie wniosków: 189/A/2009
    Informacja może być udostępniana TAK
    Decyzja jest ostateczna NIE
    Miejsce przechowywania
    Nazwa organu: Gmina Wałbrzych
    Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Rozwoju Miasta
    Numer pokoju: 1c
    Tel. kontaktowy: 74 66 55 335
    Dane podmiotu otrzymującego decyzję
    Nazwisko/Nazwa: Dudek
    Imię/Siedziba: Aleksander
    Ulica:
    Kod:
    Miejscowość:
    REGON:
    Zakres przedmiotowy wniosku
    Opis: Decyzja stwierdzająca, iż dla przedsięwzięcia pod nazwą: ‟Modernizacja budynku byłego hotelu Sudety w Wałbrzychu przy ul. Parkowej (dz. nr 56/1, obręb 20 Stary Zdrój) nie jest wymagane przeprowadzenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia a tym samym nie jest wymagane przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
    Tematyka: modernizacja budynku
    Uwagi:
    Data edycji: 2009-09-14 12:09:42
    Osoba wprowadzająca: Admini Strator



    Władze Katowic nie oszczędzają na promocji stolicy aglomeracji
    dziś


    W Katowicach nie żałują pieniędzy na promocję. Czy jednak lekka ręka samorządowców do wydawania kasy mieszkańcom się opłaca? Jak na razie efektów tych wydatków niestety nie widać.

    Duże pieniądze władze miasta przeznaczyły między innymi na promocję własnych poczynań. Chodzi o konsorcjum firm Imago PR i Media Partner, które zajmują się promocją przebudowy centrum Katowic. Ten PR kosztuje miasto ponad 695 tys. zł. Co w zamian? Cykl konferencji dla dziennikarzy o tym, na jakim etapie jest przebudowa.

    Wymierne korzyści ma za to przynieść zatrudnienie specjalistycznej firmy, która pomoże miastu w walce o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Gra jest warta świeczki, bo to nie tylko prestiżowy tytuł, ale i całkiem duża suma pieniędzy, za którą miasto będzie mogło się przez rok promować. Pod warunkiem jednak, że firma będzie solidna i będzie co reklamować. Ile urzędnicy zapłacą za profesjonalne przygotowanie do walki o tytuł? Nie wiadomo.


    - Sprawa jest w przygotowaniu i nie wiemy, jaka to będzie firma. Nie wiadomo także, w jaki sposób będzie wyłoniona - mówi Dagmara Ignor z biura prasowego w urzędzie miasta.

    Działań promocyjnych w mieście nie brakuje. Była już kampania "Katowice miasto wielkich wydarzeń", inwestycja - ok. 90 tys. zł - w nową witrynę miasta i ok. 5 tys. zł w logo Katowic. W międzyczasie podsumowano pieniędzy wydane na promocję - w zeszłym roku to ok. 3 mln zł. Mimo znacznych wydatków wszystkie te działania zostały w czerwcu tego roku słabo ocenione w badaniach przeprowadzonych przez agencję Ciszewski PR. Katowice w rankingu najlepiej promujących się miast zajęły 10. miejsce na 13. możliwych.

    Słabe noty włodarzy Katowic nie zrażają. Na dodatek mamy jeszcze urzędnicze konsultacje. Ostatnio od 22 kwietnia do 8 czerwca w katowickich dzielnicach odbyło się 25 spotkań z mieszkańcami w sprawie stanu kanalizacji. Ich organizacja pochłonęła ok. 60 tys. Kosztuje także organizacja cyklicznych spotkań prezydenta Piotra Uszoka z mieszkańcami. Od początku roku było już ich kilkanaście. Teraz są nowe pomysły, jak promować Katowice. Piotr Uszok powołał w Urzędzie Miasta nową komórką organizacyjną - referat kongresów i konferencji. Czy to mnożenie biurokracji, czy może strzał w dziesiątkę i referat stanie się lekiem na słabą promocję miasta, okaże się niebawem. Zadaniem pracowników nowego referatu (jak na razie to cztery osoby oddelegowane z wydziału zagranicznego), jest nawiązanie i rozwijanie współpracy oraz prowadzenie rozmów z partnerami, którzy w Katowicach chcieliby zorganizować kongresy i konferencje. - Referat powstał, aby przyciągać kongresy do naszego miasta. Interesują nas te największe, branżowe, które wymagają dużej powierzchni i będą skupiały po kilka, albo kilkanaście tysięcy uczestników. Kongres w Katowicach to reklama dla miasta, duże pieniądze dla hotelarzy i sektora usług - tłumaczy Jakub Jarząbek z biura prasowego Urzędu Miasta w Katowicach.

    Powstanie referatu znacznie wyprzedza budowę Międzynarodowego Centrum Kongresowego, w którym największe kongresy mogłyby się odbywać. Obecnie sprawa budowy Centrum jest zaledwie na etapie projektowania.

    - W przyszłym roku mogłyby ruszyć prace budowlane. Organizację tych największych międzynarodowych kongresów planuje się z kilkuletnim wyprzedzeniem - dodaje Jarząbek.

    Referat jest jednostką miejską, docelowo ma mieć siedzibę w kosztującym 47 mln euro Międzynarodowym Centrum Kongresowym i uniezależnić się od miasta. Najbliższą imprezą, w której organizację przyłączy się referat, będą wrześniowe Międzynarodowe Targi Górnicze, które odbędą się w Spodku.
    Justyna Przybytek - POLSKA Dziennik Zachodni
    http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/1022195.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl