logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekkomputery pokładowe w samochodach jakie mają funkcjeKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputer wykrywa telefon jako MTP
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl
  • renessme


    Troche zakurzona maszynka do mielenia powietrza...



    Wykorzystałem presostat ze starego kompresora tłokowego, odwadniacz z zatartego kompresorka MAR, butle po gaśnicy (aluminium, plus w planach jest jeszcze jeden zbiornik) do tego sprężareczka o mocy o ile się nie mylę 130W, wszystko w obudowie od komputera... docelowo wszystko zabudowane...



    Użyłeś odkurzacza, którego plastikowa końcówka węża zbiera niebezpieczne dla elektroniki ładunki elektrostatyczne. Nawet nie musiałeś nią dotknąć karty czy innego podzespołu, wystarczyła maleńka iskierka wyładowania i po scalaku.
    Komputera nie wolno odkurzać odkurzaczem! należy użyć sprężonego powietrza, choćby korzystając z kompresora na stacji paliw.
    Moja diagnoza-uwaliłeś RAM albo kartę VGA odkurzaczem.
    Wyjmij RAMy i włącz PC: czy komputer wydaje równomierne piski?
    Włóż RAMy i wyjmij kartę VGA, włącz PC - jeżeli komputer wyda 1 długi i kilka krótkich beepów- karta umarła.



    Samm, u sydneya komputer silnika (a raczej jedna jego czesc) jest zaprojektowana pod ten konkretny regulator i jego wartosci wiec raczej ta droga prowadzi donikad. Pewnie takie zmiany czyli dobra, mocna pompa + wydajniejszy regulator + przerobienie kompresora na wieksze doladowanie dalyby ladny przyrost ale watpie zeby ktos podjal sie projektowania tego ukladu na nowo (tym bardziej w Polsce).



    Ciśnienia w klimie nieznam ale powinno być dobre bo chyba w ASO by tego nie przeoczyli czy kompresor chodzi cały czas ciężko mi powiedzieć-niewiem jak to sprawdzić co do wentylatorów to działają, tester nie wykrywał żadnych błędów z tym związanych jedynie błąd hamulca awaryjnego i wycieraczek co jeszcze wydaje mi się, że nadmiernie skropla się woda tzn. są obfite ślady pod autem po zatrzymaniu i pojawiają się w dwóch miejscach tj. przed przednim prawym kołem i za kołem, ten za jest sporo obfitszy. Jeszcze jedna myśl na postoju po dłuzszym otwarciu drzwi wentylator ten wewnątrz powinien chyba zwiększyć obroty przy nastawie na automat, by zbić temperaturę która się podniosła ale niestety tego nie robi. Ja niweiem czemu nieufam w dalszym ciągu temu czujnikowi temp.wewnętrznej chyba że jakiś moduł sterujący niedziała poprawnie. Jesli wiecie grzie szukać tego czujnika to podpowiedzcie i czy można go odłączyć i bez ryzyka że trzeba będzie jechać na komputer do ASO



    a co ma elektryka do obciążenia silnika przez kompresor klimatyzacji który jest mechaniczny ? Mylicie całkowicie pojęcia.

    Jak byście przyjrzeli się charakterystyka silników to byście wiedzieli dla czego auto tak muli przy starcie (zwłaszcza diesel fordowski). Do tego dorzućcie sobie fakt że w starszych modelach (przed połowa 1997) escorta nie było odłączania kompresora pod wpływem chęci szybszego przyspieszenia i potem takie efekty że ciężko ruszyć. Z ciekawostek,klima z auta td endura miała przy przekazniku dodatkowy pin którego nie było w starszych wersjach który właśnie był podpiety fabrycznie do komputera silnika, i komputer decydował kiedy potrzeba wyłączyć kompresor gdy występowało duże zapotrzebowanie na moc silnika. Ja przy przekładce klimy musiałem ten pin zewrzeć do masy,bo mój komputer nie miał takiego sterowania,dlatego klima zamulała cały czas auto

    A całą prawdę napisał jamszoł,w mocnym dużym silniku nie czuć spadku mocy,bo jest jej pod dostatkiem,jedynie spalanie wzrasta. Ja nie zauważam kiedy włącza mi się kompresor w silniku 2.9,start jest taki sam,do tego odpowiednio sterowany kompresor sprawia,że jak wcisne gaz mocno to kompresor się wyłączy żeby silnik miał pełną moc do wykorzystania na kołach. I właściwie to wyłączenie nie jest mocno odczuwalne w komforcie jazdy,bo z reguły maksymalne wcisniecie gazu nie trwa długo.



    WinRar v3.70 PL - FULL (2007)



    Producent: Eugen Roschal
    System operacyjny: MS Windows 95/98/Me/NT/2000/XP/Vista
    Data opublikowania: 2007.09.26
    Typ: Kompresor plików




    Program WinRar jest obecnie uznawany za jeden najlepszy programów do archiwizacji danych. Charakteryzuje go głównie zapisywanie plików we własnym, bardzo dobrym algorytmie do formatu *.rar. Oprócz tego program obsługuje kilkanaście innych formatów, m.in. ZIP.

    W programie, oddzielnie dla plików: tekstowych, graficznych i dźwiękowych występują różne, jak najlepiej przystosowane do danego formatu algorytmy kompresji.

    Najważniejsze funkcje:

    - wyboru metody kompresji (od najszybszej, do najlepszej).
    - ustalenie wielkości archiwum.
    - opcja wyłączenia komputera po skończeniu archiwizacji.
    - wprowadzenie hasła dla archiwum.
    - dostępność programu w języku polskim.




    Nazwa pliku: WinRAR.v3.70.PL.FULL-p2mforum.cba.pl.rar
    Rozmiar Pliku: 1,21 MB
    CRC32: F0BD3CF0
    Rozmiar segemntu: 7
    Liczba segmentów: 1
    Liczba mirorów: 2





    1.mam pytanko, jak zgaszę silnik na dłużej np na całą noc to mi się komputer resetuje dzieje się tak od 2 dni, kasuje się średnie spalanie, prędkość, przejechany dystans.
    gdy wyłącze silnik na krótko np 15 min to wtedy nic się nie kasuje o co chodzi?

    2.poza tym co oznacza w fabce takie piknięcie i wyświetlana temp. 4C na wyświetlaczu komp.?
    dziś gdy jechałem do pracy było na pewno powyżej 4C a mimo wszystko się to włączyło?

    3. klimatyzacja mi się nie załącza przycisk AC się podświetla ale kompresor nie startuje ktoś ma pomysł? sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok. czy można coś zrobić jeszcze bez vac?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl