" />Witam
Od pewnego czasu trapi mnie jedna rzecz - jakis czas temu w trasie, pod kielcami, pierscionek walnął w tłok, i moje m40b16 poszło w czorty. Postanowiłem zaufać mechanikowi ze wsi, w ktorej padła moja beta, i okazało się że był to całkiem dobry pomysł - za 800 zł gość znalazł silnik - ponoc m40b18, włożył do środkai zalał płynami
Poza tym, że wciąż nie wiem, czy moge mu wierzyć, że pod maską siedzi teraz 1,8 - jakoś nie czuje wybitnego wzrostu mocy, może być to tylko subiektywne wrażenie. Samochód napewno rozpędza się do tej samej prędkości maksymalnej. Komputer został od 1,6 - czy możliwe, że auto dalej zamula, bo chodzi w nie tym trybie co potrzeba? czy jest jakis sposób na sprawdzenie obiektywne, czy pod maską mam napewno b18? [przygotowuje sie psychicznie do chip-tuningu, nie chce wyrzucac pieniedzy w błoto]
Witam.
Padl mi silnik m40 b16 w e30 coupe.
kupilem na czesci e30 touring z silnikiem m40 b18.
przelozylem silnik.przekazniki na podszybiu.przekazniki w puszcze bezpiecznikow.zegary.komputer. pompe paliwa.
poskladalem wszystko i jest problem .....
Wpierw rozrusznik krecil ale auto nie odpalalo.
potem juz rozrusznik nie chcial sie obrocic ani razu.
dalem nowy rozrusznik i tez zadnego efektu.
przygasaly kontrolki wiec naladowalem aku na max ale to i tak nic nie zmienilo.
czy jesli zmieniam silnik m40 b16 na silnik m40 b18 to musze zmieniac wiazke ?? czy musze tez zmieniac skrzynie ??
co moglo isc nie tak ze nie chce zaskoczyc ??
biorac auto na hol aby w ten sposob je odpalic tez nie chce zapalic ...pare razy sie udalo ale znowu umarl ...
czy ktos moze cos poradzic ??mecze sie juz drugi tydzien i nie mam pomyslu
HELP