logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekkomputery pokładowe w samochodach jakie mają funkcjeKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputery używane Bielsko Biała
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl
  • renessme


    Elo,

    Mam problem z podłączeniem kierownicy do komputera tj lampki się świecą a kierownicy nie wykrywa. Nie mam pojęcia co z tym zrobić bo próbowałem już wszystkich sterowników zmieniałem porty USB i nic. Ludzie help me bo zaraz rzucę moim złomem o ścianę (kierownicą szkoda bo nowa xD)

    Mój komp (tj komp do którego chce to podłączyć to:
    CPU: P4 630 3,0ghz@3,8ghz
    MoBo: MSI MS-7071 (złom )
    RAM: 512mb Elixir (standardowo 266Mhz)
    GPU: Sparkle GF FX5500 128/128 xD (Crisis idzie na min xD)
    PSU: Amacrox Warrior 450PNF
    HDD: Samsung SpinPoint 120Gb 2mb cache xD

    Podałem bo może cos pomoże Nie pytajcie gdzie mam nowego kompa

    Pzdr



    Czesc, mam kierownice do kompa i mam z nia maly problem .
    1. Podlanczam kable ... komp nie wykrywa
    2.Sciagam sterowniki ze stronki producenta ... i nadal nic
    3. swiatelko na kierownicy swieci:)

    WIndows XP SP2


    KIEROWNICA : MEDIA-TEECH MT156
    fotka:



    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Witam, mam taki problem:
    Za każdym razem gdy odłącze np. Myszkę, Kierownicę itp.
    To po ponownym podłączeniu komputer mi wykrywa to jako nowy sprzęt.
    Niejest w stanie zapamiętać sprzętu, Muszę odnowa instalować sterowniki.
    W czym może tkwić problem?

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



    William napisał(a):

    BartekK napisał(a):
    | William napisał(a):
    | - gniazda (stereo) "maly jack" do wlutowania w plytke z
    | zintegrowanym wylacznikiem, ale nie "powrot sygnalu" tylko po prostu
    | styk/wylacznik zwierany w momencie wsadzenia wtyczki (i to nie do
    | masy), izolowany od reszty zlacza. W dodatku jakby jeszcze byl wybor
    | koloru plastiku zlacza (czerwone, zielone, niebieskie? zeby trzymac
    | sie juz kolorystyki jak w AC97 i komputerach, kazdy bedzie wiedzial
    | gdzie podlaczac mikrofon i sluchawki)...

    | Obym się mylił, ale widziałem takie gniazda tylko w wersji jack
    | 6,3mm. Kolorowe jacki 3,5mm raczej nie potrzebują innego przełączania
    | jak właśnie odłączenie wbudowancyh głośniczków czy mikrofonu.
    | No wlasnie - potrzebuja. Wg standardu hd-audio takie wlasnie switche
    | sa wymagane do wykrywania podlaczenia, w ac97 wystarczalo robic petle.

    Wykrycie podłączenia wtyczki do gniazdka można wykonać na trzecim
    rozwiernym styku - tym od ekranu. Oczywiście potrzebne jest gniazdko 6
    stykowe a nie 5, ale te już można kupić.


    Mozna wykonac. Ale nie bedzie to zgodne z standardem
    hd-audio-front-panel. Niestety, wykrywanie jest zrobione dosc dziko, cos
    jak piloty/sterowanie z kierownicy w radiach samochodowych - jeden
    wspolny sygnal, kodowanie drabinka rezystancyjna, w dodatku - podlaczana
    "gdziestam do jakiegos Vref" a nie do masy.



    Kierownica Mediatech Mad Runner (MT166)
    Witajcie

    Bardzo prosze o pomoc. Kupiłem kierownicę Mediatech Mad Runner (MT166).
    Podłączyłem ją na USB, ale mam problemy z instalacją pod Win98SE. System
    wykrywa nowe urządzenie ale nie rozpoznaje (nieznane urządzenie). Do
    kierownicy załączona jest dyskietka z aplikacją. Po uruchomieniu aplikacji
    wszystko wydaje się w porządku (instalacja zakończona pomyślnie). Po
    zresetowaniu komputera w menedżerze urządzeń jest "urządzenie nie włączone".
    Po włączeniu - "nieznane urządzenie - brak zainstalowanych sterowników". Z
    kolei jak doinstalować sterowniki kiedy dołączono tylko dyskietkę na której
    jest jeden plik setup. Poszukiwałem w sieci sterowników ale znalazłem to
    samo co mam na dyskietce.

    Natomiast pod WinXP kierownica zaczęła działać więc nie może być mowy o
    wadliwym sprzęcie. Przypuszczam że może chodzić o sterownik urządzenia HID,
    ale nie wiem jak rozwiązać ten problem.

    Pomóżcie.


    Dziękuję i pozdrawiam



    Stery wgrałem w panelu też patrzyłem ale tak można ino sprawdzić czy wszystko działa nic innego nie ma. Komp wykrywa kierownicę.



    a wykrywa ci kierownice komp ?? wszystko jest dobrze zainstalowane sterowniki itp ?? moze poprostu gra nie widzi kierownicy....









    pomoglem daj pulus:D




    BartekK wrote:
    William napisał(a):
    | BartekK napisał(a):
    | William napisał(a):
    | | - gniazda (stereo) "maly jack" do wlutowania w plytke z
    | | zintegrowanym wylacznikiem, ale nie "powrot sygnalu" tylko po
    | | prostu styk/wylacznik zwierany w momencie wsadzenia wtyczki (i to
    | | nie do masy), izolowany od reszty zlacza. W dodatku jakby jeszcze
    | | byl wybor koloru plastiku zlacza (czerwone, zielone, niebieskie?
    | | zeby trzymac sie juz kolorystyki jak w AC97 i komputerach, kazdy
    | | bedzie wiedzial gdzie podlaczac mikrofon i sluchawki)...

    | Obym się mylił, ale widziałem takie gniazda tylko w wersji jack
    | 6,3mm. Kolorowe jacki 3,5mm raczej nie potrzebują innego
    | przełączania jak właśnie odłączenie wbudowancyh głośniczków czy
    | mikrofonu.
    | No wlasnie - potrzebuja. Wg standardu hd-audio takie wlasnie switche
    | sa wymagane do wykrywania podlaczenia, w ac97 wystarczalo robic petle.

    | Wykrycie podłączenia wtyczki do gniazdka można wykonać na trzecim
    | rozwiernym styku - tym od ekranu. Oczywiście potrzebne jest gniazdko 6
    | stykowe a nie 5, ale te już można kupić.
    Mozna wykonac. Ale nie bedzie to zgodne z standardem
    hd-audio-front-panel. Niestety, wykrywanie jest zrobione dosc dziko, cos
    jak piloty/sterowanie z kierownicy w radiach samochodowych - jeden
    wspolny sygnal, kodowanie drabinka rezystancyjna, w dodatku - podlaczana
    "gdziestam do jakiegos Vref" a nie do masy.


    Ja przerobiłem zwykłe gniazda (AC97) z tyłu dokleiłem mikrowyłączniki od
        starej myszki.

    AW

    P.S. Oczywiście dwie zbędne blaszki wywaliłem



    AW napisał(a):

    BartekK wrote:
    | William napisał(a):
    | BartekK napisał(a):
    | William napisał(a):
    | | - gniazda (stereo) "maly jack" do wlutowania w plytke z
    | | zintegrowanym wylacznikiem, ale nie "powrot sygnalu" tylko po
    | | prostu styk/wylacznik zwierany w momencie wsadzenia wtyczki (i to
    | | nie do masy), izolowany od reszty zlacza. W dodatku jakby jeszcze
    | | byl wybor koloru plastiku zlacza (czerwone, zielone, niebieskie?
    | | zeby trzymac sie juz kolorystyki jak w AC97 i komputerach, kazdy
    | | bedzie wiedzial gdzie podlaczac mikrofon i sluchawki)...

    | | Obym się mylił, ale widziałem takie gniazda tylko w wersji jack
    | | 6,3mm. Kolorowe jacki 3,5mm raczej nie potrzebują innego
    | | przełączania jak właśnie odłączenie wbudowancyh głośniczków czy
    | | mikrofonu.
    | No wlasnie - potrzebuja. Wg standardu hd-audio takie wlasnie switche
    | sa wymagane do wykrywania podlaczenia, w ac97 wystarczalo robic petle.

    | Wykrycie podłączenia wtyczki do gniazdka można wykonać na trzecim
    | rozwiernym styku - tym od ekranu. Oczywiście potrzebne jest gniazdko
    | 6 stykowe a nie 5, ale te już można kupić.
    | Mozna wykonac. Ale nie bedzie to zgodne z standardem
    | hd-audio-front-panel. Niestety, wykrywanie jest zrobione dosc dziko,
    | cos jak piloty/sterowanie z kierownicy w radiach samochodowych - jeden
    | wspolny sygnal, kodowanie drabinka rezystancyjna, w dodatku -
    | podlaczana "gdziestam do jakiegos Vref" a nie do masy.

    Ja przerobiłem zwykłe gniazda (AC97) z tyłu dokleiłem mikrowyłączniki od
       starej myszki.


    Tak bym tez zrobil, gdybym sobie pare sztuk musial zmajstrowac, ale mam
    zrobic kilkadziesiat (razy 4 gniazdka), i tutaj juz zaczyna byc
    niefajnie z jakims rzeźbieniem w mechanice i dorabianie pstryczkow,
    dlatego pytam czy ktos cos widzial gotowego...




    Tomczanek wrote:
    stwierdzili, że drgania które
    wyczuwane są na kierownicy wczasie jazdy(w związku z czym samochód ściąga w
    prawo) są rezultatem tego, że zostały przypalone opony w trakcie jednego
    gwałtownego hamowania? :-)


    Miałem przypadek gwałtownego hamowania po ktorym opony zaczęły "grać" -
    taki śmieszny dźwięk przy wyższych prędkościach. Dałem do wywarzenia i
    przelożyłem tył z przodem - zero problemu. Takę operację zalecałbym na
    początek. To jednak nie ma nic do rzeczy ze ściąganiem na bok (rozumiem,
    że jak jadąc prostą drogą puścisz kierownicę, to auto ucieka w bok ?)-
    No chyba, że tylko jedna opona jest sfelerowana?
    To wygląda na problem z geometrią (zbieżność). Zdiagnozowanie zbieżności
    trwa jakieś 3 sek., jak serwis ma odpowiednie urządzenie (po prostu
    przejeżdzasz po takich płytach , a komputer pokazuje stan zbieżności).
    Są też inne patenty do regulacji zbieżności (optyczne) - bardziej
    czasochłonne.
    Ściąganie uznalbym z poważny feler i nie można dać się zbyć. Diagnostyka
    i regulacja nie jest tu truda i kosztowna, a niedezpiecznie z tym jeździć!
    Jeżeli ASO twierdzi, że winne są opony, to zamień tył z przodem, założ
    zimówki lub zpowrotem letnie, pożycz koła od sąsiada :) i niech wtedy
    sprawdzą.
    Droższą finansowo (ale z oszczędnościa nerwów) jest metoda
    zdiagnozowania auta w dowolnym "bezstronnym" serwisie. Ja tam nie mam
    czasu i nerwów na niektórych p#$%# z ASO (ale oni pewnie na to wlaśnie
    liczą!)
    Niestety ASO zwykle nie wykrywa żadnych usterek w aucie na gwarancji, a
    po gwrancji wypiszą ci całą listę rzeczy, które koniecznie trzeba
    wymienić - ze względu na Twoje bezpieczeństwo!

    Pozdrawiam,
    Zbig.



    Witam !

    dzięki za odpowiedź

    pozdr
    narazie

    Miałem przypadek gwałtownego hamowania po ktorym opony zaczęły "grać" -
    taki śmieszny dźwięk przy wyższych prędkościach. Dałem do wywarzenia i
    przelożyłem tył z przodem - zero problemu. Takę operację zalecałbym na
    początek. To jednak nie ma nic do rzeczy ze ściąganiem na bok (rozumiem,
    że jak jadąc prostą drogą puścisz kierownicę, to auto ucieka w bok ?)-
    No chyba, że tylko jedna opona jest sfelerowana?
    To wygląda na problem z geometrią (zbieżność). Zdiagnozowanie zbieżności
    trwa jakieś 3 sek., jak serwis ma odpowiednie urządzenie (po prostu
    przejeżdzasz po takich płytach , a komputer pokazuje stan zbieżności).
    Są też inne patenty do regulacji zbieżności (optyczne) - bardziej
    czasochłonne.
    Ściąganie uznalbym z poważny feler i nie można dać się zbyć. Diagnostyka
    i regulacja nie jest tu truda i kosztowna, a niedezpiecznie z tym jeździć!
    Jeżeli ASO twierdzi, że winne są opony, to zamień tył z przodem, założ
    zimówki lub zpowrotem letnie, pożycz koła od sąsiada :) i niech wtedy
    sprawdzą.
    Droższą finansowo (ale z oszczędnościa nerwów) jest metoda
    zdiagnozowania auta w dowolnym "bezstronnym" serwisie. Ja tam nie mam
    czasu i nerwów na niektórych p#$%# z ASO (ale oni pewnie na to wlaśnie
    liczą!)
    Niestety ASO zwykle nie wykrywa żadnych usterek w aucie na gwarancji, a
    po gwrancji wypiszą ci całą listę rzeczy, które koniecznie trzeba
    wymienić - ze względu na Twoje bezpieczeństwo!

    Pozdrawiam,
    Zbig.


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl