nissan micra k12 2005 1,2 mam problem z obrotami wysokimi. Samochód czesto zdarza sie po deszczu, ze przy nastepnym odpaleniu.... samochod w ogole nie wchodzi na wysokie obroty pow. 1,5 tys.... przepustnice byly juz 4 albo i wiecej i nadal to samo... samochod chodzi na bp 95.
wydruk z komputera:
SYSTEM ENGINE
DATE 01/14/1980 22:19:58
P/# 23710 - BC120
SELF-DIAG RESULTS
DTC RESULTS TIME
CAN COMM CIRCUIT 1t
[U1001]
nikt nie wie co jest grane.... a Wy moze wiecie albo macie pomysl gdzie w Bydgoszczy mozna rozwiazac ten problem...?
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Micry K12 2005r 5d i mam kilka pytań z racji że przeszukałem całe forum i nie znalazłem.
Jak w temacie - po dłuższym postoju, tj. kilka dni (auto w garażu, centralny nie zamknięty, kluczyk w mieszkaniu) kasuje mi się ustawienie zegara i daty. Co z tym zrobić?
Przejrzałem już: bezpieczniki - OK, panel z komputerem i radiem (ten na środku) - przewody i kostki OK, akumulator - OK.
Pomocy.
Witam nie mogę założyć nowego tematu więć tutaj.
Mam problem z Nissanem Micrą 2003 rok. Samochód po prostu czasami nie odpala. Po jakimś czasie jednak sytuacja się zmienia i samochód odpala lecz z problemami. Praca na wolnych obrotach po uruchomieniu jest nierówna co po chwili znika. Cały czas pali się pomarańczowa kontrolka silnika na tablicy zegarowej.
W samochodzie wymieniono już szereg elementów:
- rozrząd z napinaczem
- czujnik położenia wału ( sprawdzony sprawny - po wymianie na nowy także nie odpalał)
- świece i przewody nowe
- akumulator nowy
Samochód przeszedł już kilku mechaników i dalej nic. Wykonano kompleksową diagnostykę elektroniczną i elektryczną. Brak usterek. Firma JETRONIC z Wrocławia siedziała nad tym trzy dni i nic. To ich przerosło i nawet pieniędzy nie wzięli.
Jak pojechałem do pierwszego salonu NISSANA to po podłączeniu pod komputer stwierdzili, że wymienią rozrząd a później zobaczą co się stało.
W drugim salonie NISSANA po wstępnej diagnostyce stwierdzono, że uszkodzony jest WAŁ KORBOWY co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe.
Cała historia zaczęła się po wymianie sprzęgła. Może to miało jakiś wpływ? Nie wiem co mam robić i proszę o pomoc.
Witam.
Mam problem z Nissanem Micrą 2003 rok 1,4 benzyna 88kM. Samochód po prostu czasami nie odpala. Po jakimś czasie jednak sytuacja się zmienia i samochód odpala lecz z problemami. Praca na wolnych obrotach po uruchomieniu jest nierówna co po chwili znika. Cały czas pali się pomarańczowa kontrolka silnika na tablicy zegarowej.
W samochodzie wymieniono już szereg elementów:
- rozrząd z napinaczem
- czujnik położenia wału ( sprawdzony sprawny - po wymianie na nowy także nie odpalał)
- świece i przewody nowe
- akumulator nowy
Samochód przeszedł już kilku mechaników i dalej nic. Wykonano kompleksową diagnostykę elektroniczną i elektryczną. Brak usterek. Firma JETRONIC z Wrocławia siedziała nad tym trzy dni i nic. To ich przerosło i nawet pieniędzy nie wzięli.
Jak pojechałem do pierwszego salonu NISSANA to po podłączeniu pod komputer stwierdzili, że wymienią rozrząd a później zobaczą co się stało.
W drugim salonie NISSANA po wstępnej diagnostyce stwierdzono, że uszkodzony jest WAŁ KORBOWY co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe.
Cała historia zaczęła się po wymianie sprzęgła. Może to miało jakiś wpływ? Nie wiem co mam robić i proszę o pomoc.
Przede wszystkim chcę serdecznie powitać wszystkich użytkowników forum:)
Bardzo proszę o radę ew pomoc w rozwiązaniu problemu z moją Micrunią. Do tej pory elektryka działała bez zarzutu jednak autko przekazałem żonie - ona niewiele jeździ więc ostatnie tygodnie samochód stał w garażu.Niby dobrze ale ostatnie opady deszczu sprawiły,że w tym garazu było jak w saunie.Przy próbie uruchomienia sotkało nas niemiłe zdziwienie. Po podniesieniu maski z przerażeniem zobaczyłem jakby pleśń w całej komorze,podejrzewam ,że to jakaś reakcja oleju z wodą.W każdym razie wysuszyłem wszystko sprawdziłem kostki, bezpieczniki, przekaźniki wszelkie możliwe styki i nic.
Nie ma iskry i paliwo nie dochodzi. Po telefonicznych konsultacjach z mechanikiem ustaliliśmy ,że może to być moduł w aparacie zapłonowym podobno kiedy jest niesprawny odcina dopływ paliwa. Immo do dziś zachowywało się normalnie czyli mrugało do chwili przekręcenia kluczyka - potem gasło.Ale dziś zauważyłęm, że mruga co prawda ale lekko się żarzy po przekręceniu kluczyka też.I teraz zaczynam wątpić czy to aparat czy może immo bo już raz kilka lat temu było naprawiane po zalaniu.....A może komputer fiksuje od tego podłączania i rozłączania kostek?
Aparat wyjąłem i daję do naprawy......ale dalej nie będę wiedział czy to jest to - auto stoi za granicą - naprawiam w Polsce.
Sądzicie ,że komputer też może być niesprawny?
Sorka za przydługawy opis - jesli ktoś ma podobne doświadczenia bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Samochód to nissan micra k12 silnik benzynowy (z gazem) - podczas jazdy zgasła brak błędów, świece zalane paliwem i jest słaba iskra samochód ma każdy cylinder ma osobną cewke, podmieniałem komputer bcm oraz ipdm wiązka sprawdzona - jest ok zasilanie na komputer oraz cewki - ok, masy sprawdzone, cewki podmienione oraz świece.
Co może być przyczyną słabej iskry
" />
">Polskie przedstawicielstwo Nissana wyceniło już najnowszą, IV generację modelu Micra. Ceny auta segmentu B zaczynają się od 38 900 zł.
Taką kwotę trzeba zapłacić za wersję Visia. W standardzie mały Nissan posiada bogate wyposażenie, mi.n.: 6 poduszek powietrznych, ESP, elektrycznie sterowane przednie szyby, komputer pokładowy oraz centralny zamek.
Nowa Micra pojawi się w polskich salonach w listopadzie, natomiast auto można będzie zamawiać już od początku października. Pierwsi klienci mogą liczyć na specjalną, atrakcyjniejszą ofertę.
autoinfo
" />Mam Nissana Micre 1.0 .Chcę wymienic silnik na 1.3 i zalożyć do niego turbinę .
A teraz pytanie:
Czy kupować silnik z komputerem od 1.3 czy da sie zmodyfikować ten od 1.0
P.S. Znalazłem juz taki komplet silnik skrzynia i komputer.A może poszukać 1.4 od almery?