Normanie jakbym komputer świat czytał, notabene chyba największy szmatławiec
Wyrzucasz z autostartu wszystko co nie potrzebne (msconfig), wyłączasz niepotrzebne usługi typu telefonia (jeśli nie używasz neostrady), aktualizacje, firewall, kompozycje itd...
Ale największego koma dostanie jak potniesz xp w nlite, wtedy nawet na pentium2 chodzi jak rakieta
Kiedyś zrobiłem taki eksperyment i nie zużywał więcej jak 110MB ramu bez optymalizacji usług, autostartu, ze wszystkimi wymaganymi sterownikami typu detonatory, directx it
Wypraszam sobie - ja sam z "porad" szmatlawych pisemek nie korzystam. ;) Po prostu piszę, co można zrobić od razu, bez kopania w instalce. Sam się przymierzam do krojenia swojej Windy (niekoniecznie pod gry), więc byłbym wdzięczny za jakiś w miarę przystępny opis co można bez ryzyka wywalić, bo jak chłopak się nie zna, to może mieć szybki, ale dysfunkcjonalny system, wykastrowany niechcący z jakiś istotnych funkcji.
Kiedyś zrobiłem taki eksperyment i nie zużywał więcej jak 110MB ramu bez optymalizacji usług, autostartu, ze wszystkimi wymaganymi sterownikami typu detonatory, directx itd
Chciaż sprzęt z siga jest dużo szybszy niż PII, to jednak chętnie bym bo sobie odchudził do takiego stanu, bo traz potrafi zająć ponad 300MB.
Ten post był edytowany przez Galvatron dnia: 17 Lipiec 2008 - 13:53
Zgadzam się, przyznaję rację. Mnie po prostu drażni nachalne wykorzystywanie tych samych motywów z muzyki klasycznej. Dzięki temu łatwo, nie wysilając się na nowe kompozycje, uzyskać efekt patosu.
Rozumiem co masz na myśli. Ale wiesz, nie chciałabym popaść w nadinterpretację, ale akurat w Odysei walczyki Straussa spełniały jeszcze jedną funkcję - a mianowicie łączyły epoki, były świadectwem postępu jaki dokonał się przez ostatnie stulecia. Walce Wiedeńskie zna każde dziecko, kojarzą się z dorożkami i paniami w krynolinach - przepaść dzieli tamten świat od świata przedstawionego w Odysei - komputery, loty w kosmos, odkrywanie nieznanych przestrzeni.... Moim zdaniem nieprzypadkowo wykorzystano muzykę która jest wszystkim znana...
29 maja będzie można wieczorem odwiedzić Muzeum Górnośląskie. Więcej informacji w poniższym tekście:
Wystawa "Militaria w obrazach", prezentacja pojazdu wojskowego oraz zwiedzanie muzealnych wystaw to atrakcje Militarnej Nocy w Muzeum Górnośląskim, która odbędzie się 29 maja.
Wystawa "Militaria w obrazach" otwierana w Muzeum Górnośląskim w Bytomiu jest jedną z pierwszych - jeżeli nie pierwszą - w Europie szerszą prezentacją twórców zajmujących się wizualizacjami militarnymi.
Zaprezentowanych zostanie na niej około 100 prac grafików z Australii, Holandii, Niemiec, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy Polski, a wśród nich prace najlepszych: Wieka Luijkiena i Garetha Hectora. Możliwości współczesnych komputerów osiągnęły poziom, który jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić.
Wizualizacja trójwymiarowych elementów, tworzenie całych scen, w których są one umieszczane, bywa wykorzystywana zarówno w rozrywce (kino, telewizja, gry komputerowe), jak i w profesjonalnej prezentacji istniejących bądź planowanych obiektów.
Ta gałąź wizualizacji trójwymiarowych wywodzi się pośrednio z klasycznego modelarstwa, którego lwią część stanowiły właśnie modele pojazdów wojskowych. Przeniesienie w wirtualny świat grafiki komputerowej nie jest jednak proste i wymaga specjalistycznej wiedzy, wyobraźni przestrzennej oraz znajomości podstawowych praw fizycznych, np. rządzących światłem i optyką.
W przypadku wizualizowania obiektów tworzenia modeli prezentacyjnych, gdzie scena nie jest istotna, nacisk kładziony jest na precyzję odwzorowania obiektu. Gotowe ilustracje z udziałem tych modeli to już jednak pełnoprawne dzieła graficzne, uwzględniające zasady kompozycji obrazu, dynamiki, kolorystyki i oświetlenia.
Wystawa "Militaria w obrazach" otwarta zostanie 29 maja o 21.00, zaś od 18.00 do 21.00 będzie można zwiedzać wystawę "Obszar warowny Śląsk 1936-1939", zobaczyć prezentację pojazdu wojskowego oraz zwiedzić inne wystawy, w tym: "Galerii Malarstwa Polskiego", "Przyrody Górnego Śląska i lasów" czy wystawy pokonkursowej "Portret Matki".
"Które elementy filmu są dla ciebie najważniejsze i dlaczego ?"
Na dobry film składa się kilkanaście składników takich jak : muzyka ,efekty specjalne, aktorzy,
scenariusz czy stroje, jeśli każdy z elementów zostanie dobrze do siebie połączony powstanie dzieło ,
oczywiście w dzisiejszych czasach bez komercjalizacji w reklamie filmu , to dzieło nie ma co liczyć na
uznanie zwykłych "wyjadaczy chleba " lecz tylko(albo aż ) na ludzi którzy zajmują sie zawodowo
opisywaniem i ocenianiem filmów , ale oni nie przyniosą takich dochodów jak milionowo publiczność
multipleksów.
Ja najbardziej zwracam uwagę na obsadę aktorską.Wiadomo że dobra gra przynajmniej głównego
bohatera to połowa sukcesu.Jeśli aktor jest znany i ceniony za kilka wcześniejszych ról to wtedy nawet
przy samym tytule gdzie jest często podawane obsada myślimy sobie : " O, gra Robert De Niro , muszę obejrzeć".
Czasem, choć rzadko kiedy talent aktorski jest tak widoczny że nie potrzebny jest wtedy wpis w filmografii
ze zagrało się w "Titanicu" czy "Quo Vadis" aby zauważyć ze dzięki tej osobie film jest bogatszy , lepszy
na przykład dam p. Danutę Szaflarską , która zagrała tak wiarygodnie w filmie "Pora umierać" że każdy
bliżej nie wtajemniczony w polskie kino zaczął się zastanawiać : " Kim Ona jest ? ".
Tak więc dobranie dobrej obsady aktorskiej to ważna rzecz , nie zawsze zatrudnienie gwiazd gwarantuje
dobry film np."Batman i Robin" plejada gwiazd :George Clooney, Arnold Schwarzenegger, Alicia Silverstone, Chris O'Donnell, Uma Thurman
a jednak już teraz sie uważa ten film za jeden z najgorszych w historii kina , aktorzy to też ludzie , raz są w formie raz nie.
Drugą sprawą jest muzyka , ta nie jest raczej oceniana przez ludzi którzy nie zajmują sie filmem na co dzień.
Gdyby się nad tym zastanowić to można wywnioskować że dźwięk działa na nas podświadomie ale też oddziałowywuje na końcową ocenę filmu
,no i tu My Polacy mamy się czym pochwalić , wybitny polski kompozytor Jan Kaczmarek dostał w 2004 r. Oscara za muzykę do filmu "Marzyciel ".
Trzecią już sprawą na jaką zwracam uwagę są efekty specjalne , w dobie komputera sięgają one coraz wyżej.
Jednak jeśli cofniemy się kilkanaście lat wstecz takie "bajery " dopiero raczkowały , i teraz dla nas wydaje się
śmieszne gdy widzimy ewidentnie wklejonego człowieka na tle jakiś wulkanów czy coś w tym rodzaju ale
kiedyś było to szczyt możliwości wówczesnej technologii.
Ostatnim ważnym dla mnie elementem filmu są stroje , potrafią one przenieść nas w "Inny Świat ".
Gdy ogląda się "Katyń" chwilami wydaje się ze zdjęcia do filmu były naprawdę kręcone w tamtych czasach.
Wyżej wymieniłem najważniejsze dla mnie składniki filmu , te które przyciąga widownie do kin,
przed telewizory i do ... piractwa.
,
moze komus sie przyda
zajebiste to to nie jest ale na 3 bedzie
Jojo Mayer & Nerve
Jojo Mayer & Nerve to skład, który tworzy nowe hybrydy współczesnej muzyki jazzowej.
Jojo Mayer & Nerve to sekwencja żywych uderzeń przez bębny, bas i klawisze.
Jojo Mayer & Nerve jest czymś więcej niż koncert to wydarzenie!
UWAGA: Jojo Mayer & Nerve może zmienić Twoje życie ...
Jojo Mayer & Nerve to muzyka improwizowana na żywo z elektronicznych instrumentów konwencjonalnych.
Improwizowany charakter Jojo Mayer & Nerve jest zawsze wyjątkowy. To gorący przypływ energii stworzony specjalnie dla publiczności.
Ich koncepcja wykonywania okazała się skuteczna w wielu różnych miejscach i ustawieniach. Skład intensywnie koncertował w Ameryce Północnej, Europie i Azji od małych klubów do wielkich festiwali.
To nie nowe style muzyczne a raczej werbalna próba wyjaśnienia nowych muzycznych paradygmatów tworzonych przez szwajcarskiego perkusitę JoJo Mayer?a oraz jego międzynarodowy projekt NERVE. Główną ideą NERVE jest przedstawienie struktur i rytmów muzyki elektronicznej w swych korzeniach wywodzącej się z kultury DJ ?skiej , poprzez ?żywy? kontekst. Akustyczna perkusja, gitara basowa, klawisze oraz interaktywna obróbka dźwięku ? bez pętli , sekwencerów oraz wstępnej produkcji. Wszystkie dźwięki powstają w czasie rzeczywistym! Poprzez połączenie kultury DJ-skiej oraz jazzowej interakcji wraz z wykorzystaniem procesów obróbki dźwiękowej mających zastosowanie przeważnie w studiu (real time audio deconstruction), . Koncepcja "real time audio deconstruction" wykorzystywana przez akustyka oraz producenta NERVE Roli Mosimann?a nadaje zupełnie nowy wymiar sferze brzmieniowej projektu głównie za sprawą unikatowej roli artysty podczas koncertów NERVE. Zespół nie przestaje poszukiwać nowych form ekspresji muzyki. Dostarczając brakujące ogniwo pomiędzy żywymi oraz klubowo-tanecznymi ?mechanicznymi? dźwiękami tworzy platformę dla nowej generacji miłośników muzyki.
Jojo Mayer
Szwajcarski perkusista, kompozytor i producent, samouk, który pierwszy raz wystąpił publicznie w Hong Kongu w wieku zaledwie trzech lat. Występował i nagrywał z wieloma różnymi artystami reprezentującymi różne style muzyczne od DJ Spooky po Orkiestrę Wiedeńską. Został wymieniony jako jeden z największych perkusistów współczesnych. Jego trasy koncertowe pokryły większość cywilizowanego świata. Swój pierwszy solowy projekt ? NERVE określa tymi słowami ?starania o przeniesienie rytmu, muzyki i tekstur generowanych przez komputer do muzyki prezentowanej na żywo?. Jego występy spotkały się z bardzo pozytywnymi reakcjami, na tyle pozytywnymi, że Jojo Mayer został nominowany do statusu ?Boga Perkusji? (Magazyn Modern Drummer).
Koncert:
09.10.2010 Państwowa Szkoła Muzyczna - Opole
godz.19.00
Cena biletu w przedsprzedaży 50 / 60 zł
Bilety są już dostępne w Salonach Muzycznych Ragtime i punktach sprzedaży Ticket Portal
www.ragtime.pl www.ticketportal.pl
Plastic Tune aka DJ OZI - producent muzyczny, remixer & aranżer. Pod tą nazwą kryje się Marcin Cichoń, który urodził się 7 lipca 1982 roku w Katowicach, gdzie obecnie mieszka. Muzyką zaczął się interesować w wieku 8 lat, kiedy to jego starszy brat dostał na urodziny keyboard MC-3000. Jego bratu jakoś nie podszedł do gustu, więc Marcin wziął go w swoje ręce i zaczął wydobywać z niego różne dziwne dźwięki. Rodzice szybko zauważyli, że ma bardzo dobry słuch i zapisali go na prywatne nauki gry na keyboardzie. Uczył się grać 4 lata i w ciągu tych lat poznał tajniki gry na klawiszach. Później zafascynowała go muzyka z komputera, był ciekaw jak to wszystko działa. I tak się zaczęła jego przygoda z tym sprzętem.
Pisał różne partytury i aranże, czasami podpatrywał jak są zrobione inne utwory w MIDI, lecz nie zawsze wychodziło. Nauka trwała latami, była ciężka i żmudna i dzisiaj może powiedzieć, że nie żałuje tego. Bez muzyki poprostu nie może żyć, ją kocha. Kocha tworzyć, fakt zawsze były i nadal są te gorsze i lepsze dni, ale nie poddaje się i cały czas walczy. Rok 2002 to wydanie utwóru Sound Message, który znalazł się na składance dla DJ'ów DJ ZONE za pośrednictwem HIT'N'HOT Music z którymi już nie wspópracuje.
DJ OziRok 2003 to nawiązanie współpracy z Sebastianem Golasik i Sebastianem Kaizik aka Flashrider. Mieli dużo roboty, nie wyrabiali się z czasem więc postanowili, że od czasu do czasu zrobi on jakieś melodie i aranże. Przysyłali mu same vocale i wtedy brał się poważnie do roboty. Efekt tej pracy można usłyszeć w tych utworach: Desire - Why Me (flashrider rmx), Treesh - Brighter Day (flashrider rmx), Sunstorm - Path To Paradise (flashrider rmx) i Beam vs Cyrus - Can’t Touch This (flashrider rmx). Aktualnie Marcin pracuję nad nowymi utworami i podobno będzie to dla Was duża niespodzianka, bo utwory te nie będą tylko klubowe, ale również znajdzie się troche muzyki pop.
NEW:
Muzyk oraz kompozytor Marcin Cichoń, który skomponował m.in. utwory na najnowszą płytę Stachurskiego "2009" "Zostań i bądź" oraz "Nieodwracalnie"
Jest też autorem kilkanastu remixów dla światowych artystów jak:
DJ Manian & Yanou (Cascada, Lowrider), Tania Costa, Thomas Klingenberg
"Can't Get Enough" to tytuł najnowszego utworu któremu popularność przyniósł dosyć kontrowersyjny utwór,a przede wszystkim klip "JUICY PEN"
O kontrowersyjnosci klipu niech swiadczy fakt, że stacje telewizyjne VIVA czy 4Fun TV emitowały go dopiero po 23.
Teraz przyszedł czas na kolejny nowy singiel "Can't Get Enough"
4 stycznia 2010 r. debiutancki singiel trafił do internetowych sklepów muzycznych na całym świecie takich jak iTunes, musicload, djshop itp.
Singiel mp3 wprowadził do sprzedaży label Squad of Sound.
Releases:
OZI - Can't Get Enough
OZI - Juicy Pen
OZI vs Tom Mountain - Dreams
2 Brothers On The 1st Floor - Let The Drum Beat Goes
2 Brothers On The 1st Floor - Time
Partycheckerz - Baby I Love Your Way
OZI - Sound Message
Remixes:
2008: Lowrider - Cool
2007: Manian ft. Aila - Heaven
2007: MYPD ft. Liz - You're Not Alone
2007: Yanou - Sun Is Shining
2007: C.R.E.A.M ft. Dana - Why
2006: Tom Mountain - Little Respect
2006: Akira - Wanna Be With You
2006: Deep Spirit - Lonely
2006: The Yorkers - All I Wants Is You
2006: Lunatic D.J.T.M - Shimmy Shake
2006: Deep Spirit - The One What I Want
2006: Clubraiders - I Want Your Love
2006: Azuria - Forgive Me
2006: Bass Ball - Your eyes
2006: Ray Silver - Forever In Love
2006: Flashback - Acid Folk
2006: Deep Spirit - You're Making Me high
2006: Withard & Juve - Taking Me high
2006: Lawrence - Bad Day
2006: Banda i Wanda - Nie Bede Julia
2003: Desire - Why Me
2003: Treesh - Brighter Day
2003: Sunstorm - Path To Paradise
2003: Beam vs Cyrus - Cant Touch This