buja tyłem?? lekko na boki, szczególnie gdy jedziesz po np pofalowanej drodze??
jeżeli tak to jeden z drążków zawieszenia z tyłu jest do wymiany, bodajże reakcyjny, jak znajdę schemat zawieszenia to ci powiem który...
warto by było jechać na ścieżkę diagnostyczną do jakiejś stacji kontroli pojazdów wtedy z grubsza będziesz wiedział co jest nie tak
ps nie kupuj 220cdi, poszukaj 270cdi, pali wcale nie więcej, a ma normalne osiągi, 220cdi jest po prostu za słabe do tak ciężkiego samochodu!!
Sieranc - Stacja kontroli pojazdów ul. Chemików 24
tutaj masz stronke jego (nawet nie wiedziałem że ma, dopiero dzisiaj znalazłem xD)
http://www.stacjakontroli.oswiecim.pl/index.htm
Krys ul. Kamieniec 1
tel. 0 33 844 26 46
Stacja diagnostyczna Salezjanie ul. Jagiełły 10 (wjazd obok banku BPH jak co)
tel. 033 841 13 50
zajmują się naprawami pojazdów, okresowymi badaniami technicznymi, geometrią zawieszenia itp.
Ja osobiście korzystam z tych trzech i mogę je z całą odpowiedzialnością polecić
PS. Sorki że tak późno odpisałem ale nie zauważyłem tematu.
Witam serdecznie.
Mam dylemat kupiłem auto z homologacją ciężarową - nie prowadzę firmy ani kratka w aucie mi nie przeszkadza. Właśnie jestem przed przerejestrowaniem auta i nie wiem co zrobić czy zmienić mu homologację na osobowe czy nie ? Obecnie auto ma kratkę i jest zarejestriowane na 5 miejsc siedzących więc jakby problemu nie było ale czy ta homologacja dla mnie nie przyniesie nieprzyjemnych niespodziankek ?? zdążyłem wyczytać na innych forach że na granicy mogą ustawić mnie na pas dla cieżarówek ale czy tylko takie niespodzianki mnie czakają ? Czytałem też że był kiedyś jakiś problem z parkowaniem np na chodniu ale ponoć zmienili to i dotyczy to tylko aut o masie przekraczającej 3,5 tony ale czy to wszytsko co nieprzyjemnego mogłoby mnie spotkać z tą kratką? Zrobiłem rozeznanie i musiłabym dostarczyć odpis homologacji cieżarowej i tu mały problem bo jak kupiłem w komisie to jej nie dostałem ale ponoć można dostać duplikat u dilera następnie ściągnąć kratke - sam tak powiedział facet z kontroli pojazdów -( chyba dlatego że auto seryjnie było osobowe i jest zarejestrowane na 5 osób )i potem powinienem pojechać na stacje diagnostyczną - tam sprawdzą auto i wydadzą zaświadzenie i z tym zaświadczeniem do wydziału komunikacji Koszty: 182 pln na stacji i jakies 59pln w urzędzie no i jak stary właściciel nie znajdzie homologacji to duplikat kosztuje coś ok 100 pln w sumie 341 pln więc może jeździć z tą kratką ????!!!!
Bardzo proszę Was o rade
Tak trochę dziwnie ale polecę siebie .....
A.R.S. Perfect Service
05-830 Nadarzyn ul.Leśna 5
www.ars.net.pl (strona jeszcze nie zaktualizowana pod kątem mechaniki i elektryki)
(ceny dla klubowiczów)
Zakres działalności: Servis i montaż klimatyzacji (pełen servis klimy z odgrzybianiem - 150zł przerobienie układu z napełnieniem z r12 na r134a - 300zł inne naprawy wg. roboczogodzin -60zł/h)
Serwis i montaż instalacji gazowych (coraz mniej, sami wybieramy sobie samochody do których montujemy kiedy mamy czas...)
Pełna mechanika pojazdowa.
Pełna elektyka pojazdowa i diagnostyka komputerowa
zniżki dla klubowiczów.
Specjalizacja rozrząd w 4g63 i 420a i nie tylko. Ogólnie eclipsy.
Ja osobiście poza zakładem w spółce z klubowiczem Papą oferujemy także strojenie sondą szerokopasmową Bosha na interfejsie Innovate LC-1. Czy to gazu czy smt6/apexi
Posiadam także dostęp do oryginalnych części po super cenach od Kiepucziego. Prowadzę także sprzedaż i wysyłkę części JC AUTO po cenach rabatowych 5%.
Sprzedam kompletną, używaną scieżkę diagnostyczną firmy CEMB model DCA-3 do podstawowej stacji kontroli pojazdów (do 3,5 t)
Bardzo dobry stan.
Wszelkie pytania proszę kierować pod numer
tel. 664 765 391
Producent: CEMB model: DCA-3
W skład wchodzi:
DCA-D do oceny poślizgu bocznego kół (wstępnej zbieżności)
DCA- S do badania zawieszenia (przyczepności kół)
DCA- FR do badania hamulców (rolki)
PBP-4LPA próbnik luzów przegubowych (szarpki)
czujniki gazowe 3 szt.
wyciąg spalin NED-1
Rezultaty przedstawiane są w sposób przejrzysty i czytelny na kolorowym monitorze oraz drukowane na kolorowej drukarce w formie cyfrowej i graficznej (wykresy).
Rok produkcji 2002 (bardzo niewiele użytkowana, stan bardzo dobry)
Oczywiście ze wszystkimi certyfikatami do SKP
CENA 39 000 zł netto
Lepsze zdjęcia mogę przesłać na meila.
No i szlag trafił swapy w III lidze
4.3. SILNIK
4.3.1. Kadłub silnika, muszą być zgodne z marką, modelem i typem samochodu
A co z głowicą?? Może być z innego silnika?? Tego już nie ma w regulaminie.
I do tego można stracić dopuszczenie do ruchu
5. UWAGI KOŃCOWE
5.1. Każdy samochód musi być zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku rejestracji czasowej samochodu obowiązuje przedłożenie zaświadczenia
z badania technicznego wystawionego przez uprawnioną stację diagnostyczną
i ważnego na czas trwania imprezy.
5.2. Komisja techniczna w przypadku wystąpienia wątpliwości dotyczących sprawności
technicznej samochodu podczas badania kontrolnego BK1 zastrzega sobie
możliwość skierowania samochodu na dodatkowe badanie diagnostyczne. Badanie
to będzie przeprowadzone we wskazanej przez organizatora Stacji Kontroli Pojazdów
w obecności sędziego technicznego i upoważnionego diagnosty w dodatkowym czasie
wyznaczonym przez kierownika BK1. W przypadku negatywnego wyniku badania
zostanie sporządzony protokół do ZSS z wnioskiem o niedopuszczenie samochodu
do startu w zawodach.
Nie ma co - jest za......ie Panowie z PZM znów się popisali
A ponadto moim skromnym zdaniem już "z definicji" CCS był samochodem homologowanym do sportu, więc raczej do rajdu RD-3L musi być podstawiony zgodnie z homologacją. Czyli mój WuRC KityKar nie pojedzie w takim rajdzie. Tym bardziej Twój Wini nowy Evo Maxi.