logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekkomputery pokładowe w samochodach jakie mają funkcjeKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputer wykrywa telefon jako MTP
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • opowiastki.keep.pl
  • renessme


    - - - - - - WIEDŹMIN PL - - - - - -

    http://pic.skapiec.pl/f1/242142b1.jpg
    http://www.gry4ever.pl/wp-content/uploads/2008/04/wiedzmin.jpg

    Wiedźmin – fabularna komputerowa gra akcji, osadzona w świecie wiedźmina autorstwa Andrzeja Sapkowskiego tworzona przez polskie studio CD Projekt RED. W Polsce gra wydana została przez CD Projekt, a poza Polską – przez Atari. Produkcja kosztowała 19 mln złotych, dotychczas (30 października 2008) sprzedano ponad 1 000 000 egzemplarzy na całym świecie[3]. Poza tym Wiedźmin otrzymał około 100 nagród i wyróżnień[4]. Gra została wydana w 15 wersjach językowych, jest przez to pierwszą polską grą o tak dużym zasięgu.

    1 DVD
    Wymagania

    (Oficjalne)
    * Procesor: Pentium 4 2,4 GHz lub AMD Athlon 64 +2800 (zalecane: Intel Core 2 Duo 2.13 GHz lub AMD X2 5600+)
    * Pamięć: 1 GB RAM (Windows XP) / 1.5 GB RAM (Windows Vista) (zalecane: 2 GB RAM)
    * Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6600/ATI Radeon 9800 lub lepsze (128 MB) (zalecane: NVIDIA GeForce 7900 GTX / ATI Radeon X1950 PRO wyposażona w 256 MB VRAM)

    Tresć widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
    Kliknij tutaj aby się zarejestrować



    PO PIERWSZE: Na forach niepodaje sie takich rzeczy bo to zabronione... czyta sie najpierw regulamin

    PO DRUGIE: Co Beyond Divinity ma do RPG :| ,

    moze rozwine ROLE-PLAYING GAME czyli na polski GRA FABULARNA

    nieznaczy to ze komputerowa,

    PO TRZECIE: Niewolno czitowac/oszukiwac ...

    i jeszcze na koniec czy masz bana na google ? :dry:



    Z wielką przyjemnością informujemy, że do planu wydawniczego CD projektu trafił nowy, głośny tytuł firmy Microsoft, Fable: Zapomniane Opowieści! Gra w polskiej wersji językowej i w sugerowanej cenie 99,90 PLN trafi do sprzedaży na początku 2006 roku.

    Fable to przełomowa gra, która wyznacza nowe trendy w gatunku komputerowych gier fabularnych RPG. W żadnej innej grze działania bohatera nie mają takiego wpływu na jego umiejętności, wygląd i zasady moralne. Więcej o tym tytule można przeczytać na tej stronie.

    Gra objęta jest dożywotnią gwarancją CD Projekt, a w każdym pudełku znajdziecie Wirtualne Pieniądze na zakup innych gier.



    Pamietacie na koniec Quaka 4 Szefo powiedział:
    Kayne you have new orders...

    Wchodze na stronke osiolka PATRZE a tu takie coś :





    Developer: Unknown
    Publisher: Unknown
    Category: Action/FPS/War
    Language: Russian
    Release Date: 2006
    Game Mode: single / multiplayer
    ESRB Rating: mature
    Recommended System Requirements: as in the original Quake IV

    Opis:

    Podróż w czasie trwała tylko kilka sekund, ale ile naprawdę czasu uplynęło, Richard nie wiedział. Wciąż był gotowy na wszystko. Twardoskóry komandos parł do przodu, wiedząc, że tylko w ten sposób będzie miał szanse powrotu do swoich czasów. To już druga cześć osobnych projektów gier opartych na silniku Quake'a 4, ale nie związanych z oryginalną linią fabularną gry. Nazwa serii brzmi Sides of Reality, a wcześniejsza gra z tej serii to The Mummy.

    Cechy gry:

    - nowele modele postaci: niemieccy żołnierze, oficerowie SS;
    - nowe modele pojazdów, włączając poduszkowce;
    - oryginalne modele broni z czasów Drugiej Wojny Światowej, w tym rakietniki;
    - wiernie odtworzony klimat tamtych czasów, dźwięki i tekstury;
    - wykorzystanie nowego algorytmu usprawniającego poczynania komputerowych oponentów, ich porozumiewania się i tworzenia zwartej drużyny;

    Uwagi:

    - osobny rosyjski projekt;
    - gra całkowicie po rosyjsku;
    - Jest wiele tego typu projektów np. Medal of Honor 1&2, Call of Duty 1&2, Half-Life 2, Far Cry i wiele innych;http://osiolek.com/i/i8/15087.jpg


    Co wy na to ?



    " />Anneke można usłyszeć na dwóch albumach - hardrock operach multiinstrumentalisty i utalentowanego kompozytora, Arjena Lucassena.
    Są to:

    Into the Electric Castle - monumentalna opowieść o ośmiu wyimaginowanych postaciach, przechodzących wielką próbę dotarcia do tajemniczego zamku. Cały koncept przypomina mocno... fabularną grę komputerową. Osiem wspomnianych postaci to m.in. Rzymianin, Rycerz, Egipcjanka, Barbarzyńca - szereg typowych charakterów wybranych z różnych epok
    z artrock.pl
    Anneke wciela się w rolę Egipcjanki. Próbka - Valley of the Queens

    01011001 - historia o mieszkańcach planety Y - Foreverianach, którzy tęskniąc za emocjami zasiedlają Ziemię nowym gatunkiem - wysyłają tam człowieka. Jednak efekt tego nie jest taki idealny... Anneke na "binarce" wciela się w rolę jednej z Foreverianek.
    Próbki:
    Comatose
    Age of Shadows



    Jak Wam się podobają efekty ich współpracy?



    " />
    ">Bo np. w grach komputerowych numer przy nazwie świadczy o tym, że jest to nowsza, bardziej rozbudowana wersja gry o tej samej nazwie.

    Co nie jest regułą. Patrz: Cywilzacja 2 i 3 miedzy którymi są spore różncie w mechanice. Albo GTA 1 lub 2 versus GTA 3, gdzie zmieniona jest juz cala filozofia gry. Albo Quake 1 i 2, gdzie zmian jest bardzo dużo ze światem włącznie. Wystarczy jedna gra w Machinę 2: Przeładowanie by się w tym połapać. Albo porównaj Warcraft 2 z Warcraft 3, mozna wymieniać i wymieniać. Oczywiscie mozna przytoczyć przykłady Doom 1 i Doom 2, albo Europa Universalis 1 i 2. Nie mniej w przypadku gier planszowych (i fabularnych) wersje rozwojowe nazywane są edycjami. Natomiast Machina 2 nie nazywa się druga edycją.




    Btw, gdyby Rosjanom naprawdę brakowało broni, to by wyciągneli z magazynów Berdany

    Albo Winchestery Model 95 dostosowane przecież do amunicji 7,62mmx54R, których posiadano około 300 tys., o Mosinach w wersji długiego, pierwszowojennego karabinu, którego (wg np. "Rifles of the World") wyprodukowano w dobrze ponad 7 mln. szt. w latach 1892-1922 w samej Rosji (zamówień zagranicznych nie licząc). Tak naprawdę to zapasów starych karabinów w Rosji nie brakowało, były oczywiście braki broni nowoczesnej np. nigdy nie udało się wyprodukować odpowiedniej ilości karabinów samopowtarzalnych (ale akurat braki etatowe tej broni uzupełniano zwykle pistoletami maszynowymi, których było w jednostkach o wiele więcej niż wykazywały to etaty), przejściowo brakowało rkm DP (rok 1942) i część drużyn piechoty w ogóle w tym czasie nie miały rkm. Brak karabinów nie występował, a wprost przeciwnie np. lufy pistoletów maszynowych PPSz tworzono w najtrudniejszym dla Związku Radzieckiego okresie poprzez niszczenie starych zapasów karabinów Mosin - z jednej lufy karabinowej uzyskiwano 2 lufy do pm.

    A filmy fabularne, gry komputerowe czy niejaki Suworow to raczej nie są wiarygodne "źródła historyczne".




    A filmy fabularne, gry komputerowe czy niejaki Suworow to raczej nie są wiarygodne "źródła historyczne".

    Witam
    Proszę nie wsypywać do jednego worka Suworowa i filmów fabularnych , o grach nie wspominając, wspomniałem o dokumencie, fragment z Suworowa postaram się znaleźć.
    Pozdrawiam



    " />Oglądałęm już kiedyś i powiem, że spodziewałem się czegoś więcej... O wiele więcej! A kiedy przeczytałem, że został zainspirowany grą komputerową to się załamałem... Może to gra komputerowa została zainspirowana grą fabularną! Strasznie namieszali... I w gazecie dali 3 gwiazdki... Ja bym mu nie dał ani jednej. Może skutecznie co niektórych odstraszyłem, więc... Życzę miłego oglądania



    Aj, faktycznie....:D Mój błąd:D Będzie więc tak:

    Gra komputerowa, w której gracz sterując pojedynczym bohaterem, bądź grupą bohaterów, przemierza fikcyjny świat, odgrywając postać/postacie zaprojektowane specjalnie na potrzeby danej gry lub tworzone od podstaw przez gracza. Podczas rozgrywki gracz wykonuje zadania: główne (związane z główną linią fabularną) oraz poboczne, dzięki którym zdobywa punkty doświadczenia, które umożliwiają mu poprawienie współczynników cech i umiejętności postaci. Gry tego rodzaju zawierają zarówno liczne sceny walk jak i (nie zawsze!) mniej lub bardziej zaawansowane opcje dialogowe z napotkanymi postaciami. Ich akcja toczy się zazwyczaj w scenerii fantasy lub science-fiction.




    Sesja RPG - pojedynczy seans narracyjnej gry fabularnej;
    Może jestem dyletantem, ale nie bardzo rozumiem czemu zastosowane zostało słowo seans a nie rozgrywka, które pasuje bardziej (chyba, że chodziło o estetykę związaną z ominięciem zestawienia "rozgrywka gry").


    Z definicji cRPG nie jest grą fabularną, a jedynie zawiera pewne jej elementy.
    Ponownie - może nie dość uważnie przeglądałem forum bo nie widziałem ścisłej definicji cRPG. Natomiast nawet jeżeli nie ma jeszcze gry komputerowej, która spełniałaby definicję gry fabularnej(a mam wrażenie, że możliwości związane z np. Neverwinter Nights mocno zacierają różnice), to można sobie dość łatwo wyobrazić stworzenie takiej gry komputerowej w niedalekiej przyszłości, stąd wnioskuję, że takie wnioskowanie jest dość ryzykowne.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl