- - - - - - WIEDŹMIN PL - - - - - -
http://pic.skapiec.pl/f1/242142b1.jpg
http://www.gry4ever.pl/wp-content/uploads/2008/04/wiedzmin.jpg
Wiedźmin – fabularna komputerowa gra akcji, osadzona w świecie wiedźmina autorstwa Andrzeja Sapkowskiego tworzona przez polskie studio CD Projekt RED. W Polsce gra wydana została przez CD Projekt, a poza Polską – przez Atari. Produkcja kosztowała 19 mln złotych, dotychczas (30 października 2008) sprzedano ponad 1 000 000 egzemplarzy na całym świecie[3]. Poza tym Wiedźmin otrzymał około 100 nagród i wyróżnień[4]. Gra została wydana w 15 wersjach językowych, jest przez to pierwszą polską grą o tak dużym zasięgu.
1 DVD
Wymagania
(Oficjalne)
* Procesor: Pentium 4 2,4 GHz lub AMD Athlon 64 +2800 (zalecane: Intel Core 2 Duo 2.13 GHz lub AMD X2 5600+)
* Pamięć: 1 GB RAM (Windows XP) / 1.5 GB RAM (Windows Vista) (zalecane: 2 GB RAM)
* Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6600/ATI Radeon 9800 lub lepsze (128 MB) (zalecane: NVIDIA GeForce 7900 GTX / ATI Radeon X1950 PRO wyposażona w 256 MB VRAM)
Tresć widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Kliknij tutaj aby się zarejestrować
PO PIERWSZE: Na forach niepodaje sie takich rzeczy bo to zabronione... czyta sie najpierw regulamin
PO DRUGIE: Co Beyond Divinity ma do RPG :| ,
moze rozwine ROLE-PLAYING GAME czyli na polski GRA FABULARNA
nieznaczy to ze komputerowa,
PO TRZECIE: Niewolno czitowac/oszukiwac ...
i jeszcze na koniec czy masz bana na google ? :dry:
Z wielką przyjemnością informujemy, że do planu wydawniczego CD projektu trafił nowy, głośny tytuł firmy Microsoft, Fable: Zapomniane Opowieści! Gra w polskiej wersji językowej i w sugerowanej cenie 99,90 PLN trafi do sprzedaży na początku 2006 roku.
Fable to przełomowa gra, która wyznacza nowe trendy w gatunku komputerowych gier fabularnych RPG. W żadnej innej grze działania bohatera nie mają takiego wpływu na jego umiejętności, wygląd i zasady moralne. Więcej o tym tytule można przeczytać na tej stronie.
Gra objęta jest dożywotnią gwarancją CD Projekt, a w każdym pudełku znajdziecie Wirtualne Pieniądze na zakup innych gier.
Pamietacie na koniec Quaka 4 Szefo powiedział:
Kayne you have new orders...
Wchodze na stronke osiolka PATRZE a tu takie coś :
Developer: Unknown
Publisher: Unknown
Category: Action/FPS/War
Language: Russian
Release Date: 2006
Game Mode: single / multiplayer
ESRB Rating: mature
Recommended System Requirements: as in the original Quake IV
Opis:
Podróż w czasie trwała tylko kilka sekund, ale ile naprawdę czasu uplynęło, Richard nie wiedział. Wciąż był gotowy na wszystko. Twardoskóry komandos parł do przodu, wiedząc, że tylko w ten sposób będzie miał szanse powrotu do swoich czasów. To już druga cześć osobnych projektów gier opartych na silniku Quake'a 4, ale nie związanych z oryginalną linią fabularną gry. Nazwa serii brzmi Sides of Reality, a wcześniejsza gra z tej serii to The Mummy.
Cechy gry:
- nowele modele postaci: niemieccy żołnierze, oficerowie SS;
- nowe modele pojazdów, włączając poduszkowce;
- oryginalne modele broni z czasów Drugiej Wojny Światowej, w tym rakietniki;
- wiernie odtworzony klimat tamtych czasów, dźwięki i tekstury;
- wykorzystanie nowego algorytmu usprawniającego poczynania komputerowych oponentów, ich porozumiewania się i tworzenia zwartej drużyny;
Uwagi:
- osobny rosyjski projekt;
- gra całkowicie po rosyjsku;
- Jest wiele tego typu projektów np. Medal of Honor 1&2, Call of Duty 1&2, Half-Life 2, Far Cry i wiele innych;http://osiolek.com/i/i8/15087.jpg
Co wy na to ?
" />Anneke można usłyszeć na dwóch albumach - hardrock operach multiinstrumentalisty i utalentowanego kompozytora, Arjena Lucassena.
Są to:
Into the Electric Castle - monumentalna opowieść o ośmiu wyimaginowanych postaciach, przechodzących wielką próbę dotarcia do tajemniczego zamku. Cały koncept przypomina mocno... fabularną grę komputerową. Osiem wspomnianych postaci to m.in. Rzymianin, Rycerz, Egipcjanka, Barbarzyńca - szereg typowych charakterów wybranych z różnych epok
z artrock.pl
Anneke wciela się w rolę Egipcjanki. Próbka - Valley of the Queens
01011001 - historia o mieszkańcach planety Y - Foreverianach, którzy tęskniąc za emocjami zasiedlają Ziemię nowym gatunkiem - wysyłają tam człowieka. Jednak efekt tego nie jest taki idealny... Anneke na "binarce" wciela się w rolę jednej z Foreverianek.
Próbki:
Comatose
Age of Shadows
Jak Wam się podobają efekty ich współpracy?
" />
">Bo np. w grach komputerowych numer przy nazwie świadczy o tym, że jest to nowsza, bardziej rozbudowana wersja gry o tej samej nazwie.
Co nie jest regułą. Patrz: Cywilzacja 2 i 3 miedzy którymi są spore różncie w mechanice. Albo GTA 1 lub 2 versus GTA 3, gdzie zmieniona jest juz cala filozofia gry. Albo Quake 1 i 2, gdzie zmian jest bardzo dużo ze światem włącznie. Wystarczy jedna gra w Machinę 2: Przeładowanie by się w tym połapać. Albo porównaj Warcraft 2 z Warcraft 3, mozna wymieniać i wymieniać. Oczywiscie mozna przytoczyć przykłady Doom 1 i Doom 2, albo Europa Universalis 1 i 2. Nie mniej w przypadku gier planszowych (i fabularnych) wersje rozwojowe nazywane są edycjami. Natomiast Machina 2 nie nazywa się druga edycją.
Btw, gdyby Rosjanom naprawdę brakowało broni, to by wyciągneli z magazynów Berdany
Albo Winchestery Model 95 dostosowane przecież do amunicji 7,62mmx54R, których posiadano około 300 tys., o Mosinach w wersji długiego, pierwszowojennego karabinu, którego (wg np. "Rifles of the World") wyprodukowano w dobrze ponad 7 mln. szt. w latach 1892-1922 w samej Rosji (zamówień zagranicznych nie licząc). Tak naprawdę to zapasów starych karabinów w Rosji nie brakowało, były oczywiście braki broni nowoczesnej np. nigdy nie udało się wyprodukować odpowiedniej ilości karabinów samopowtarzalnych (ale akurat braki etatowe tej broni uzupełniano zwykle pistoletami maszynowymi, których było w jednostkach o wiele więcej niż wykazywały to etaty), przejściowo brakowało rkm DP (rok 1942) i część drużyn piechoty w ogóle w tym czasie nie miały rkm. Brak karabinów nie występował, a wprost przeciwnie np. lufy pistoletów maszynowych PPSz tworzono w najtrudniejszym dla Związku Radzieckiego okresie poprzez niszczenie starych zapasów karabinów Mosin - z jednej lufy karabinowej uzyskiwano 2 lufy do pm.
A filmy fabularne, gry komputerowe czy niejaki Suworow to raczej nie są wiarygodne "źródła historyczne".
A filmy fabularne, gry komputerowe czy niejaki Suworow to raczej nie są wiarygodne "źródła historyczne".
Witam
Proszę nie wsypywać do jednego worka Suworowa i filmów fabularnych , o grach nie wspominając, wspomniałem o dokumencie, fragment z Suworowa postaram się znaleźć.
Pozdrawiam
" />Oglądałęm już kiedyś i powiem, że spodziewałem się czegoś więcej... O wiele więcej! A kiedy przeczytałem, że został zainspirowany grą komputerową to się załamałem... Może to gra komputerowa została zainspirowana grą fabularną! Strasznie namieszali... I w gazecie dali 3 gwiazdki... Ja bym mu nie dał ani jednej. Może skutecznie co niektórych odstraszyłem, więc... Życzę miłego oglądania
Aj, faktycznie....:D Mój błąd:D Będzie więc tak:
Gra komputerowa, w której gracz sterując pojedynczym bohaterem, bądź grupą bohaterów, przemierza fikcyjny świat, odgrywając postać/postacie zaprojektowane specjalnie na potrzeby danej gry lub tworzone od podstaw przez gracza. Podczas rozgrywki gracz wykonuje zadania: główne (związane z główną linią fabularną) oraz poboczne, dzięki którym zdobywa punkty doświadczenia, które umożliwiają mu poprawienie współczynników cech i umiejętności postaci. Gry tego rodzaju zawierają zarówno liczne sceny walk jak i (nie zawsze!) mniej lub bardziej zaawansowane opcje dialogowe z napotkanymi postaciami. Ich akcja toczy się zazwyczaj w scenerii fantasy lub science-fiction.
Sesja RPG - pojedynczy seans narracyjnej gry fabularnej;
Może jestem dyletantem, ale nie bardzo rozumiem czemu zastosowane zostało słowo seans a nie rozgrywka, które pasuje bardziej (chyba, że chodziło o estetykę związaną z ominięciem zestawienia "rozgrywka gry").
Z definicji cRPG nie jest grą fabularną, a jedynie zawiera pewne jej elementy.
Ponownie - może nie dość uważnie przeglądałem forum bo nie widziałem ścisłej definicji cRPG. Natomiast nawet jeżeli nie ma jeszcze gry komputerowej, która spełniałaby definicję gry fabularnej(a mam wrażenie, że możliwości związane z np. Neverwinter Nights mocno zacierają różnice), to można sobie dość łatwo wyobrazić stworzenie takiej gry komputerowej w niedalekiej przyszłości, stąd wnioskuję, że takie wnioskowanie jest dość ryzykowne.