logo
 Pokrewne renessmekomputer nie czyta dyskietek dyskietekkomputery pokładowe w samochodach jakie mają funkcjeKomputer zakupiony przed założeniem działalnościkomputer resetuje się podczas ściągania plikówkostka od modułu komputera Polonez gdzie jestkomputer zatrzymuje się podczas uruchamiania biosukomputer nagle się wyłącza przy rozruchukomputer się zawiesza przy włączaniu Skypekomputer resetuje się przy uruchamianiu skypakomputer wykrywa telefon jako MTP
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jamnix.pev.pl
  • renessme


    Uwaga na nawigacje GPS z pirackim oprogramowaniem!
      Uwaga na nawigacje GPS z pirackim oprogramowaniem!
    Policjanci z poznańskiego wydziału zajmującego się zwalczaniem przestępczości gospodarczej zatrzymali dwóch obrotnych biznesmenów. Przestępcy zostali schwytani, gdy próbowali sprzedać kilkadziesiąt nawigacji GPS z nielegalnym oprogramowaniem.
    Dwaj mieszkańcy Jarocina zostali namierzeni i złapani na gorącym uczynku dzięki współpracy policji z firmą zajmującą się ochroną praw autorskich. Cechą wyróżniającą urządzenia sprzedawane przez przestępców była wyjątkowo niska cena mimo zainstalowanej wewnątrz mapy Europy.

    W ciągu tygodnia na 3 aukcjach internetowych znalazło się ponad 30 urządzeń. Na każdym z nich sprzedawcy zarabiali ok. 200 złotych. Szacuje się, że od początku roku zysk przestępców przekroczył 100 tysięcy złotych.

    Sprzęt zabezpieczono. Dwaj mieszkańcy Jarocina usłyszą zarzut kradzieży oraz rozpowszechniania programów komputerowych, za co grozi do 5 lat więzienia.

    Nawigacje GPS są teraz niezwykle popularne, dlatego przed zakupem warto się upewnić, że wraz z urządzeniem otrzymujemy legalny system operacyjny, mapę oraz odpowiednie nośniki z oprogramowaniem.

    Na podobny temat: "Dwaj piraci z Warszawy zatrzymani"
    Źródło: Komenda Główna Policji



    producent: FireFly Studios
    wydawca: Gamecock Media Group.
    kategoria: strategiczne / RTS

    Data Premiery:
    Świat: 28 maja 2008
    Polska: obecnie brak planów wydania

    tryb gry: single / multiplayer
    tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1 - 8
    wymagania wiekowe: 12+
    wersja językowa: angielska


    Opis Gry

    Stronghold Crusader Extreme to udoskonalona wersja strategii Stronghold Crusader, przygotowana przez zespół Firefly Studios przy współpracy z firmą Gamecock Media.

    Gra przenosi nas w czasy średniowieczne, gdy oczy całej Europy zwrócone były w kierunku zniewolonej Jerozolimy, a poszczególni władcy organizowali kolejne krucjaty mające na celu wyrwanie Świętego Miasta z rąk niewiernych. Zabawę rozpoczynamy w miejscu, w którym kończył się Stronghold Crusader. Naszym głównym zadaniem jest stworzenie oraz poprowadzenie ogromnej armii rycerzy na podbój innowierców – w roli ich przywódców występuje osiem różnych komputerowych postaci. To druga, względem dostępniej w standardowej wersji gry, ścieżka wyprawy krzyżowej, nazwana przez twórców - Extreme Trail.

    Stronghold Crusader Extreme wykorzystuje ten sam silnik graficzny co Stronghold Crusader (rzut izometryczny, z możliwością obrotu mapy), aczkolwiek dzięki pewnym poprawkom możemy teraz staczać ogromne bitwy, gdzie liczba jednostek przekracza 10 000 wojowników widocznych na ekranie w jednym momencie. Twórcy zaimplementowali w swoim produkcie nowe opcje taktyczne, przez co mamy większą kontrolę nad panującą na polu boju sytuacją. Tytuł został również wzbogacony jednostkami i mapami, które wcześniej mogli poznać tylko gracze Stronghold Crusader w Stanach Zjednoczonych. Producenci postarali się też o kompatybilność z systemem Windows Vista.

    Tryb multiplayer, oferowany przez Stronghold Crusader Extreme, pozwala stoczyć średniowieczne bitwy w Internecie oraz sieci lokalnej - do ośmiu graczy jednocześnie.



    Dla Rosji Carskiej - cele były jasne i zrozumiałe.
    Aby spojrzeć na to ze strony Rosyjskiej poczytałbym trochę np Bazylowa ( po odjeciu frazeologii marksistowskiej - moze być niezłym materiałem merytorycznym ), z polskich autorów Pajewski.

    własnie nie :)
    głównymi celami wojennymi niemiec było dostanie się do elitarnego klubu mocarstw które korzystały z "wolności dyplomacji", "wolności ekonomicznej" jak to określał Bismarck :). Oczywiście jakies korekty w Europie były mozliwe - Galicja , pogranicze Belgijskie, itp w sposób ograniczony - ale głównie chodziło o rynki zbytu i kolonie. I trudno przypuszczać by Rosja która miała wlasnych kolonii dość, wraz z kłopotami z tym zwiazanymi - chciała jeszcze wiekszego terytorium ( i to z elementem niemieckim !!!! :) :) :) ) , raczej chodziło by tu o koncesje w Chinach, Iranie, Turcji, uwolnienie Cieśnin Czarnomorskich, etc etc ...
    Rozumiem że z punktu widzenia np gier komputerowych istotą potegi jest np ilośc terytorium :) - ale inaczej ma to się w realnym świecie...



    Akaki

    Wszystkie strony wojujące wydały mapy na których rysowały się nowe granice. Jednak Rzeczywistośc była inna.
    Jak ktoś pisze "****" to znaczy zdaje się że zna się lepiej na temacie od innych ? :) :) :)
    Właściwie to argument merytoryczny nie do odparcia - poparty stwierdzeniem "[...] o ile dobrze pamiętam[...] - moze jeszcze parę linków z internetu podasz i naprawdę będziesz gość :) studia niepotrzebne ... doktorat tez, habilitację od razu proponuję nt.:

    "Cele wojenne Rosji w *****, poparte o lie pamietam mapą wydaną propagandowo" :)

    Nie chce być moderatorem - i nie będę, ale pozwól na toczenie normalnej dyskusji i podawanie normalnych faktów.



    Ruch Autonomii Śląska – organizacja separatystyczna na Śląsku, żądająca odłączenia Śląska od Polski, a następnie przyłączenia jej w charakterze terytorium zależnego do Niemiec. Filozofia RAŚ to w skrócie: Polska nie dala nam nic, oprócz pieniędzy, armii, wyszkolonej kadry fachowców, zabezpieczenia logistycznego. Wszystko, co dzisiaj mamy zawdzięczamy własnemu nieróbstwu, Polska nie dała nam niczego, więc nic nie jesteśmy jej winni. To filozofia stosunkowo prosto, ale eś jes gorol, wiync tego ni zrozumisz, bo szystki gorole nienawidzom Ślonska, synek.

    Żądania

    * Zawarcie w Traktacie Konstytucyjnym wzmianki o śląskich korzeniach Europy.
    * Wpisanie go w poczet sześciu państw założycielskich Europejskiej Wspólnoty Węgla i Stali, bo gdyby nie polska okupacja na ziemiach śląskich, to Śląsk na pewno pierwszy poleciałby ze swoich wonglem do Krajów Beneluksu.
    * Stworzenie terytoriów zależnych Śląska wszędzie tam, gdzie na obszarze danego państwa występuje jedna osoba deklarująca narodowość śląską.
    * Odebranie ołówków ankieterom na spisach powszechnych, aby nie mogli fałszować śląskiej tożsamości narodowej.
    * Doprowadzenie do tego, aby po wpisaniu „bydziesz” w Google nie pojawiał się komunikat Czy chodziło Ci o: będziesz, albo przynajmniej, aby brzmiał on Jeli łaziło Ciebie, synek, ło: będziesz.
    * Lokalizacje programów komputerowych i utworzenie dla tego procesu nazwy „uśląskowienie” na wzór „polonizacji”.
    * Utworzenie śląskiego wydania „Gazety Wyborczej” z obecnego katowickiego.
    * Utworzenie telewizji TVP Śląsk. A właściwie TVŚ Śląsk.
    * Utworzenie pojezierza Śląskiego, pomorza Śląskiego, Gór Śląskich i Morza Śląskiego.
    * Utworzenie niepodległego państwa Śląskiego.
    * Wybudowanie muru na granicy Śląska i Czerwonego Zagłębia.
    * Z czasem: utworzenie Unii Śląskiej w zastępstwie Unii Europejskiej

    Mapa Polski według Ślązaków:

    http://images2.wikia.nocookie.net/no...9/9f/Mapa2.jpg

    Gorol – w gwarze śląskiej określenie osoby, która mieszka poza Śląskiem, lub w tym regionie a nie jest jego rdzennym mieszkańcem. Przypomnijmy, że gorolem jest zarówno Warszawiak, jak i Francuz, rdzenny Aborygen czy Eskimos, aczkolwiek ci ostatni nie przepadają za nazywaniem ich gorolami.

    Matura 2010 (po reformie, czyniącej szkołę bliższą uczniom):

    http://images4.wikia.nocookie.net/no...ozmatmayy2.jpg



    Napoleon's Campaigns
      http://i32.tinypic.com/11s2n3n.jpg

    Cytat:
    Napoleon's Campaigns to historyczna gra strategiczna rozgrywana w systemie turowym, stworzona przez francuskie studio developerskie AGEOD. Skupia się ona na przedstawieniu bardzo ciekawego okresu w dziejach naszego świata, jakim niewątpliwie były lata 1808-1815 (Wojny Napoleońskie). Podobnie jak w przypadku poprzednich dwóch produktów tego zespołu, tj. Birth of America oraz American Civil War: The Blue and the Gray, podstawowym założeniem w pracach, było wierne przedstawienie realiów pól bitew tej epoki.

    Aby tego dokonać autorzy zdecydowali się wykorzystać ten sam silnik, który widzieliśmy w obu wyżej wymienianych produkcjach, aczkolwiek ulepszono go i dostosowano do nowych realiów, jak również przemodelowano i poprawiono A.I. jednostek. Zadbano także o udoskonalenie generowanej grafiki oraz o przygotowanie szczegółowej mapy Europy z lat 1808-1815, na której toczą się działania.

    Dla komputerowych strategów czeka tu szereg scenariuszy, których ukończenie może zająć kilka godzin, a także kilka dużo bardziej rozbudowanych i wymagających czasowo kampanii, takich jak: Austerlitz (1805), Trafalgar (1805), IĂŠna (1806), Friedland (1807), Danube (1809), Russie (1812), Allemagne (1813), France (1814), Waterloo (1815), Espagne (1808-1814) oraz jedna bonusowa England Invaded (1805). Dostępnych jest siedem grywalnych nacji, a dla każdej z nich setki autentycznych jednostek, formacji bojowych i dowódców, z ich charakterystycznymi cechami, siłą bojową, wyglądem itp. Nie zapomniano również o występowaniu historycznych zdarzeń, wpływających na przebieg gry oraz o takich czynnikach jak zaopatrzenie czy morale żołnierzy.
    Kod: Linki niżej

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl