co do reg to nie odpuszcze z tymi wymaganiami sprzetowymi (minimalnymi) dla gier PC, wg mnie dla posiadaczy słabszych komputerów jest to pozycja obowiazkowa, nieraz tez stanowi dużą ciekawostke. Stąd wniosek jeśli wymaganie sa dostepne dla zapowidzi to powinny tez byc zamieszczone, a dla recek obowiazkowo
Dodałem to do regulaminu.
Myśle ze to są bardzo ciekawe tematy, więc możesz liczyć na moje aktywne postowanie (jesli bede mial cos ciekawego do powiedzenia), oczywiscie na to trzeba czasu, nie wszystko na raz(co za dużo to nie zdrowo)ale mam nadzieje ze wakacje pozytywnie wplyna na dział.
TG dopiero zaczyna się rozkręcać, więc muszę najpierw wszystko uporządkować, ale potem zacznę "płodzić" potencjalnie ciekawe tematy .
Narazie to od kilku godzin "oczyszczam" TG i tak przeglądając topici, myślę że można "przerobić" przyklejony temat Solucje, kody, porady na subsekcję o tej samej nazwie. Topiców z prośbami o kody, solucje, pomoc w jakimś momencie w grze, różne porady, prośby o adresy serwerów nie brakuje i nie mam za bardzo co z tym zrobić (poza tym Gutek i tak już udupił mi temat podając linki do stronek z kodami (żart ). Machne jakiś króciutki regulamin do takiej sekcji i wszystko bedzie grało.
8600 GT to dobra karta, pracuje w sklepie komputerowym i miałem okazję porównać ją z 7900GS przy identycznej konfiguracji sprzętowej. Wypadło to róznie raz wygrywał 8600 raz 7900, jednak róznice były minimalne. Za 8600 przemawia nowsza architektura i wsparcie DX10, które w sumie na razie do niczego nie potrzebne ale jest .Z koeli za 7900 256 bitowa szyna i lepiej dopracowane stery. Z tym DX10 to tez nie jest taka prosta sprawa... Wydaje się, że jak w końcu wyjdą gry zrobione od początku do końca pod DX10 to może okazać się, że żadna z obecnych teraz na rynku kart ich nie "uciągnie". I mała ciekawostka, wraz z SP1 dla Visty ma wyjść aktualizacja DX10 do DX10.1, obecnie żadna karta nie obsługuje funkcji w nim zaimplementowanych, włącznie z 8800. To taka mała dygresja.
Spokojnie można kupić dziś 8600 GT, obecne na rynku gry będą chodzić przyzwoicie, tylko unikajcie 8600 z pasywnym chłodzeniem, bo to kompletna porażka, chyba że ktos ma bardzo dobrze wentylowaną obudowę. Osobiście polecałbym cos od Galaxy z chłodzeniem Coolermastera. Natomiast wersji GTS nie ma za bardzo sensu brać. Dołoży się 300-400 zł i można już dostać najsłabszego 8800 który będzie dużo wydajnieszy. Poza tym GT można spokojnie podkręcić do zegarów z jakimi pracuje GTS. Niezłą opcją jest też Galaxy 8600 GE, jeśli ktoś nie chce bawić się w podkręcanie to Galaxy robi to za niego
We wtorkowym (04.03.2003) TELEEXPRES'ie podano informację o rozpoczynających się w Łodzi targach INTERTELECOM. W informacji tej, jako ciekawostkę pokazano urządzenie do przesyłania danych za pomocą sieci energetycznej. Z wyglądu przypominało to zasilacz (wkładany do gniazdka) lub taką większą ładowarkę do telefonu, tylko zamiast wyjściowego kabla było gniazdo sieciowe typu RJ-45.
Czy orientuje się ktoś, czy przy zastosowaniu powiedzmy trzech takich „adaptorów” można utworzyć wewnętrzną sieć w domku jednorodzinnym lub bloku. Zakładam, że potrzebny będzie jeszcze ROUTER (sprzętowy lub programowy) i każdy komputer będzie musiał mieć kartę sieciową?
Może ktoś był na tych targach i pamięta jaka firma wystawia ten produkt, bo chciałbym uzyskać więcej informacji na ten temat.
Płyta główna GIGABYTE GA-MA78LM-S2H, oparta na nowym układzie AMD 760G, ma docelowo zastąpić starszą serię AMD 740G.
Model GA-MA78LM-S2H został zbudowany w oparciu o chipset AMD 760G z podstawką AM2+ wspierający obsługę procesorów AMD AM2+/AM3 (Phenom II/ Phenom/ Athlon). Płyta, pomimo wymiaru mikro ATX, została wyposażona we wszystkie elementy niezbędne w nowoczesnej platformie domowej.
Dodatkową zaletą jest zintegrowany układ graficzny ATI Radeon HD 3000, który dzięki wsparciu dla DirectX 10 zapewnić ma płynną obsługę dostępnych obecnie na rynku gier i aplikacji multimedialnych. Na laminacie znajdziemy ponadto dodatkowe złącze PCI x16, umożliwiające obsługę zewnętrznej karty graficznej oraz wsparcie technologii Hybrid CrossFireX, kanał IDE, cztery porty SATA 3.0 Gb/s, Gigabit Ethernet oraz komplet wyjść D-Sub, DVI i HDMI ze wsparciem dla formatu Full HD 1080 Blu-ray z HDCP. GA-MA78LM-S2H obsługuje pamięci DDR2 pracujące w trybie dwukanałowym z maksymalną częstotliwością 1 200+ MHz.
Ciekawostką są funkcje ACC i AOC , które pozwalają na odblokowanie 4 rdzenia w przypadku niektórych procesorów, a tym samym dodatkowe zwiększenie wydajności systemu komputerowego. Dodatkowo, płyta GA-MA78LM-S2H wspiera technologię DualBIOS oraz wyposażona została w wysokiej jakości kondenstatory aluminiowo-polimerowe w układzie zasialnia procesora. DualBIOS zapewnia podwójną sprzętową ochronę BIOS-u przed uszkodzeniami wskutek działania wirusów lub nieprawidłowej aktualizacji, natomiast kondenstatory aluminiowo-polimerowe charakteryzuję się podwyższoną trwałością i mniejszymi stratami energii, co w rezultacie zapewnia także lepsze możliwości OC.
Wszystkie produkty GIGABYTE objęte są 3 letnią gwarancją.
chip.pl
na 1 pytanie sam znalazlem odp
SlawekR
"
Telewizory Samsunga, jak już wspominałem, potrafią pracować w dwóch trybach. Pierwszy tryb to typowy tryb telewizora High Definition. Tak też jest telewizor wtedy widziany i interpretowany z poziomu komputera. Ten tryb nie różni się niczym od każdego innego telewizyjnego trybu pracy. W trybie tym Samsung dla komputera jest widoczny jako telewizor, a komputer dla Samsunga, jako typowy odtwarzacz materiału HD, na przykład cytowany BluRay.
W trybie tym menu wygląda identycznie jak przy połączeniu poprzez HDMI, BluRaya, N-boxa itd. Działają wszystkie funkcje dodatkowe, działa tzw. 100Hz, działa wyostrzanie krawędzi, działa odszumianie sygnału itd. itp.
Aby tak się działo koniecznie z komputera musimy wysłać sygnał zgodny z normami dla źródeł telewizyjnych HD. Musimy wybrać we właściwościach karty graficznej, koniecznie 720p, albo 1080i i koniecznie 50Hz albo 60Hz. W tym trybie telewizor nic innego nie przyjmie. Tryb ten nadaje się w sam raz do oglądania filmów, tak jak z normalnego odtwarzacza sprzętowe i nic ponadto.
Jeśli zmienimy którykolwiek z parametrów poza standard, to telewizor albo sygnału nie przyjmie i nie wyświetli (jeśli sygnał będzie podany do złego wejścia, o czym za chwilę), albo przełączy się automatycznie w tryb monitorowy.
Teraz przechodzimy do trybu monitorowego i co to takiego jest.....
Większość nowoczesnych modeli Samsunga potrafi pracować w takim trybie po kablu HDMI. Wtedy możemy w opcjach karty graficznej ustawić niestandardowe rozdzielczości i niestandardowe odświeżania, a wszelkie dodatkowe opcje typu 100Hz czy wyostrzanie krawędzi z automatu się wyłączają. Telewizor bez problemu "łyknie" te niestandardowe nastawy, a co najważniejsze poprawnie je wyświetli i bez żadnego skalowania. W tym trybie z punktu widzenia komputera, telewizor staje się typowym monitorem komputerowym, ze wszelkimi tego zaletami i wadami.
Ciekawostką jest, że tryb monitorowy nie jest dostępny dla wszystkich wejść HDMI. W przypadku Samsungów działa najczęściej na wejściu oznaczonym jako HDMI 2. Na żadnym innym wejściu HDMI, telewizor nie jest zdolny pracować w tym trybie i zachowuje się jak zwykły telewizor.
Reasumując:
Jeśli poznamy mechanizmy tym rządzące, to wtedy sami ustalamy jaki tryb i do jakich zastosowań PCta, w danym momencie, wykorzystamy. Do pracy w Wordzie, przeglądarce i do gier koniecznie tryb monitorowy. Do filmów, to już wedle uznania, albo tryb monitorowy, albo tryb telewizora HD.
Ważnym wszakże jest że mamy mnogość opcji i wolny wybór. Identyczne zasady odnoszą się też do plazm Samsunga. Dlatego też zawsze i wszędzie, jeśli tylko pojawia się pytanie o współpracę telewizora z komputerem, to polecam telewizory Samsunga.
"
szkoda że wcześniej na ten wątek nie wszedłem
Info:
producent: Blue 52
wydawca: HIP Interactive
dystrybutor PL: Wydawnictwo Bauer
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 01 kwietnia 2005
Polska: 21 lutego 2006
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 1 DVD | cena: 14,90 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 900 MB HDD.
Opis:
Stolen to rozbudowana gra akcji typu „stealth” (skradanka), w wielu aspektach przypominająca serie Tom Clancy's Splinter Cell czy Metal Gear Solid. Gracze wcielają się w postać wysportowanej i zmysłowej mistrzyni złodziejskiego fachu o imieniu Anya, zaś zadania zlecone przez autorów polegają na wykradaniu cennych przedmiotów z najpilniej strzeżonych lokacji.
W sumie, do przejścia udostępniono cztery olbrzymie poziomy: muzeum, więzienie, siedzibę międzynarodowej korporacji oraz nowoczesne centrum satelitarne, położone w górach. Pokonanie pojedynczej lokacji zajmuje minimum 2,5 godziny, co przekłada się na dużą przyjemność płynącą z grania. Rozgrywka zasadniczo polega na ukrywaniu się w cieniu przed wzrokiem strażników czy zasięgiem kamer. Programiści z zespołu Blue 52 zaimplementowali jednak mnóstwo ciekawostek, urozmaicających zmagania. Do dyspozycji mamy szereg gadżetów, dostarczonych bohaterce przez jej mentora, Louie'go Palmera. Noktowizor, pociski z ładunkiem energetycznym (odwracają uwagę rywali), a także lokalizator ruchu (po trafieniu w kamerę ochrony, na mini-mapie widzimy plan całego obszaru i poruszających się po nim wartowników) to tylko wybrane przykłady dostępnych akcesoriów. Czasem Anya zmuszona jest narobić szumu w dość „standardowy” sposób, zrzucając czy przewracając przeróżne przedmioty na ziemię.
Twórcy postarali się również o ciekawy zestaw mini-gier (otwieranie zamków, włamywanie się do komputerów, itp.). Przy ich wykonywaniu należy jednak uważać na czas upływający w czasie rzeczywistym, ruchome kamery i nieustannie poruszających się strażników. Ci ostatni wyposażeni zostali w dopracowane algorytmy AI - teren patrolują po niestandardowych ścieżkach, sprawdzają każdy usłyszany dźwięk, zaś kluczowe punkty na mapie obserwują znacznie dłużej, niż pozostałe.
Efekty graficzne Stolen prezentują bardzo wysoki poziom. Wyróżnia się animacja głównej bohaterki (realizm ruchów, mnóstwo poligonów), a także rozmaite efekty świetle czy rozmycia (specjalne filtry). Poszczególne poziomy zachwycają rozbudowaniem - praktycznie w każdym etapie gry mamy kilka ścieżek przejścia do wyboru (odpada tylko rozwiązanie siłowe, gdyż Anya nie ma szans w starciu z grupą wrogów). W tle przygrywają zaś utwory z klimatycznej ścieżki dźwiękowej.
Galeria: http://gry-online/S026.asp?ID=2772
Sumy *DVD* ~2.67MB:
KOD