Witam wszystkich.
Do wczoraj połączenie miałem w miare dobre. Rozłączał się może maksymalnie dwa razy na dzień, prędkości miał raczej słabe 4-50 KB/s, ale mi o predkości nie chodzi a raczej o stabilne łącze.
Mój problem polega, że od wczoraj modem często się rozłącza. Czasem pochodzi godzinę, a czasem przez godzinę zaraz po zalogowaniu się rozłącza. Dodatkowo zaczął się pojawiać błąd:
Błąd 633: Modem (lub inne urządzenie łączące) jest w użyciu lub ma niepoprawną konfigurację.
Playa mam od prawie dwóch miesięcy i póki co nie narzekałem. Ale od wczoraj istna tragedia.
Zeskanowałem komputer avastem i spybotem nic nie wykryły.
W zeszłym tygodniu nic nowego nie instalowałem więc.
Szukałem rozwiązania w necie znalazłem nawet na stronach microsoftu że jest to problem z gryzącymi się sterownikami. Tylko, że jak wcześniej napisałem przez tydzień (a może nawet więcej) nic nowego nie instalowałem.
W autostarcie mam tylko antywirusa i firewalla (avast + comodo).
System: Windows XP SP2.
Modem Huawei E156G
Jeszcze jedno jak błąd się pojawi to mogę tylko zrobić:
-odpiąć modem i ponownie podpiąć
-wyłączyć i włączyć w menadżerze zadań modem
-zrestartować komputer.
Inaczej nie da się ponownie połączyć.
Dioda modemu jak ten błąd wyskakuję miga.
Czy ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie.
Czy może coś z nadajnikami playa się stało? Mieszkam na obrzeżach nysy. Poziom sygnału mam zawsze 90 - 99% WCDMA / HSDPA (w zależności czy coś robię przez neta czy nie)
ciekawe ja bez wiatraka na 1.6V mam kolo 47 (zreszta stopnie niewazne) a lada jest bardzo ciepla. ciekawe jak twoj przy 1.85 czyli duzo wiecej moze tak nie ocieplac nagrzewnicy, czyzby taka nysa byla o wiele lepsza od lady? no chyba ze tylko w passive tak wymiata.
Raczej nie można tak porównywać, przecież dużo zależy od tego gdzie jest chłodnica. Jak postawisz komputer tak że chłodnica będzie gdzieś na wierzchu niedaleko uchylonego okna temperatura może być niziutka a jak zamkniesz go gdzieś w szafce to sie woda zagotuje. Porównywać chłodniczki można tylko w jednakowych warunkach.
Witam.
Mam do oddania trochę sprzętu komputerowego. Są to 2 monitory CRT - jeden Daewoo z głośnikami, drugi ProViev. W daewoo zniknął obraz z dnia na dzień, włącza się. ProViev ma prawdopodobnie uszkodzony przewód - trzeba nim poruszać aby obraz był na całym ekranie a tak jest tylko do połowy.
Do tego 3 komputery PC w obudowach typu tower, jedna "serwerowa" o wysokości ok 1 metra. W komputerach o ile się nie mylę procesory pokroju 386, 486 oraz AMD K6 NOW!, płyty główne itp.
Całość z dodatkami typu klawiatura, myszka i jakieś inne elementy oddam za darmo. Monitor Daewoo możliwe że nie znajdzie się w zestawie.
Ze względu na gabaryty najlepiej odbiór osobisty, przez znajomego czy inaczej w własnym zakresie.
Kontakt poprzez elektrodę.
Zapraszam.
" />Dobry wieczór!
Zanim piszę, chcę opowiedzieć, że będę robić czasem błędów. Dlaczego? To jest bardzo prosty. Jestem Niemcem i mam 17 lat. Na razie mieszkam w Szczecinie i robię tu jeden rok szkolny. Uczę się około 5 miesięczny polskiego. W Niemczech już miałem 4 lata lekcja dodatkowa na polskiego. Ale tam uczyłem się bardzo mało.
Dlaczego jestem tutaj? To też jest bardzo prosto. Jestem zainteresować w astronomia i języka polskiego. Tu mogę rozmawiać z wami o astronomii i jednoczesny uczę się języka polskiego. A wystarczająco do mojego język. Też jestem zainteresować na muzyka (gram na gitarze i keyboardzie), komputer (bardzo lubię programować stroń internetowy i grafika), piszę na gazecie artykuły o astronomii i lubię bardzo fotografować naturą.
W Internecie mam dwie strony. Jedna jest o mnie (sternguckerparadies.de) i druga jest o tej magazynie Scientia. Na razie pracuję na strona internetowa o astronomii w Polsce i Niemczech, dlatego ta pierwsza strona nie jest bardzo aktualny. Mój cel jest, że Polaków i Niemców, które są interesować na temat astronomia, pracują razem.
Na końcu jeszcze gdzie mieszkam w Niemczech. Mieszkam na granicy na rzek Nysa w mało mieście, nazywa się Forst. Nie daleko jest Gubin w Polsce i Cottbus w Niemczech. Tam mam bardzo dobry niebo. W Cottbusie pracuję w planetarium.
Uciechę się o duży odpowiedzi i duży rozmowy po polsku
Falko
" />Hynolq - województwo opolskie też ma takie problemy, w moim przypadku Nysa i Neostrada 768 (no limit). Pingi po 150ms do Onetu, transfery max 11KB/s, sytuacja poprawia się po północy. Już kiedyś były podobne jaja, utrzymywały niestety przez ponad tydzień, a telefony do TPSA dostarczały jedynie garści dobrego humoru: "Proszę zrestartować komputer oraz usunąć wirusy, bo nikt do tej pory nie zgłaszał problemu, więc występuje on tylko u Pana". Jakieś 15 znajomych mi osób do nich dzwoniło w tej sprawie i też słyszeli ten tekst. Coś się sypnęło i trzeba czekać aż matoły naprawią...
" />
">Hynolq - województwo opolskie też ma takie problemy, w moim przypadku Nysa i Neostrada 768 (no limit). Pingi po 150ms do Onetu, transfery max 11KB/s, sytuacja poprawia się po północy. Już kiedyś były podobne jaja, utrzymywały niestety przez ponad tydzień, a telefony do TPSA dostarczały jedynie garści dobrego humoru: "Proszę zrestartować komputer oraz usunąć wirusy, bo nikt do tej pory nie zgłaszał problemu, więc występuje on tylko u Pana". Jakieś 15 znajomych mi osób do nich dzwoniło w tej sprawie i też słyszeli ten tekst. Coś się sypnęło i trzeba czekać aż matoły naprawią...
hmy dziwe bo jak ja i Cezar dwnoilismy to bylo "Przykro nam ale nie mozemy przyjac teraz reklamacji, poniewaz system ulegl przeciarzeniu" :]
" />ROGER-NYSA dzięki za konkretną odpowiedz.
Na razie nie mam czasu aby jeździć na komputer, i powiem Ci że żaluzja wentylatora jest cały czas otwarta, czy auto jest odpalone czy zgaszone. Co Ciekawe temperaturę pokazuje mi bardzo dobrą, wskazówka stoi równiutko na środku. Zatem czy możliwe jest aby nawaliła pompa vacum? a tak szczerze to co to w ogóle jest i gdzie to znaleźć?
Jeździłem dzisiaj dosyć szybko na włączonej klimie (tak mam klima-tronik), stałem w korku a wskaźnik temperatury silnika jak stał na środku tak stał. Coś mnie się mocno zdaje że to jednak będzie chyba walnięty sterownik ten co znajduje się na wentylatorze, a co najgorsze to chyba nie można kupić samego sterownika, szukałem i znajduje tylko komplet czyli wentylator z tym sterownikiem. Nie wiem kiedy mi się uda podłączyć kompa.
Pozdrawiam
" />hmmm mamy powiecmy w skladnie poznanskim motomaniak111 wiesz o czym mowa
nisana takze tego s14b jak nrazie 360KM i zostalo w niego wlozone 200tys zlotych jak narazie jak to chodzi motomaniak111 wie komputer OM sam kosztowal 17tys zotych wiec cos nie teges z nim bylo ze tak tanio go sprzedal..... . w najbizszyma czsie zostanie silnik w nim zakuty i bedzie 600KM bo reszta osprzetow jest przystosowana do 1000KM wiec kucie i heja.... auto wazy 830kg panowie nie miezylismy tego an 400m ale hmmm scisla czolowka by byla w H+ klasie. misiek VTG evo 3,9 do 100km/h gozej chodzi od nysy ale to juz inna bajka w kazdym razie jak narazie auto kosztowalo 30tys i wladowane 200tys zl jeszce 20tys wleci w kucie silnika ps2: turbina kosztowala nie pamietam dokladnie ale 4.000$ do 3.0 bara laduje.
milego spadam rozkrecac moje padelko
3 - hmm najmlodszy chyba byl Roni - wiec wiek od 16 do powyzej 30
bardzo smieszne
wiek uczestnikow wahal sie od 18 do 33 (co chyba tyle ma pepes, ale jak mowili chlopaki z nysy to tego tak naprawde nikt nie wie ).
Wiekszosc osob na zlocie to ludzie miedzy 20 a 25 rokiem zycia.
a co do punkt 2 to celem spotkania nie bylo zakladanie fan clubu oraz ustalania jego statutu. celem zlotu byla popijawa mozesz wiec napisac ze spotkanie mialo charakter integracyjny a o tych rzeczach ktore napisales wiecej beda prowadzone dyskusje podczas kolenych zlotow, ktorych na pewno nie zabraknie :]
3. gdy prowadzilem strone to zagladalo na nia codziennie 120 komputerow. odliczajac 10, ktore pojawialy sie dzieki reklamom + 10 romanistow + 10 kibicow innych klubow. hmm mysle ze kibicow Lazio z dostepem do netu jest jakis 100 na pewno drugie tyle zyje bez netu, lub nie umie sie nim obslugiwac, albo po prostu nie chce ale to sa tylko domysly :-/
Kilka dni w garażu, bo jakoś wszystko przeszkadzało w robocie przy aucie. Suma sumarów, poradziłem sobie z wyciągnięciem kolektora, choć osdłona z tyłu dała mi trochę do myślenia
Witam
Kolego mam ten sam problem, mianowicie tak samo jak ty rozebrałem kolektor wyczysciłem, poskładałem wszystko i po zapaleniu samochodu wszystko ok, przejechałem 20 km i kontrolka mi się zapaliła i taki sam błąd mi wywala jak tobie, u kolegi Roger-Nysa kilkakrotnie kasowaliśmy ten błąd ale i tak co jakis czas ponownie go wywalało, też ten zawór EGR czyściłem i chodził bardzo ciężko ale go troszku rozruszałem, ja natomiast nie psikałem nic do środka tylko czyściłem benzyną ekstrakcyjną, a również mi taki błąd jak tobie wywala, więc teraz nie wiem czy uszkodziłem ten zawór, czy tak jak kolega Roger-Nysa mi tłumaczył jest to ściśle związane z klapkami kolektora ssącego no bo przecież EGR nie ma czujnika z którego komputer by zarejestrował jakąkolwiek usterkę, ja już tak chyba z ta kontrolką zapaloną jeżdzę z dwa miesiące i nic się nie dzieje ale wkurza mnie to bo wcześniej mi się wogóle nie świeciła, jeśli ktos ma jakis pomysł w jaki sposób usunąć tą usterkę, to proszę o porady. Dzięki.
Zapraszamy Partnerów Handlowych do współpracy
Fabryka Okien Alsecco powstała w 1997 roku. Od samego początku istnienia firmy, głównym celem jest produkcja stolarki otworowej. Posiadamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie w produkcji zarówno na bazie PVC jak i aluminium. Obecnie dysponujemy dwoma nowoczesnymi zakładami na terenie miasta nysy. Nasze hale wyposażone są w innowacyjne centra produkcyjne. Cały proces produkcji nadzorowany jest przez zintegrowany system komputerowy.
Produkcja stolarki PVC odbywa się przy użyciu ekologicznych profili renomowanych firm Trocal oraz KBE nie zawierających związków ołowiu. Do naszych produktów stosujemy bezkonkurencyjne okucia firmy Roto NT. Dzięki współpracy z największymi dostawcami, jesteśmy w stanie wyprodukować stolarkę o wysokich parametrach jakościowych w rozsądnej cenie. Zajmujemy się także produkcją okien i drzwi aluminiowych przy użyciu profili Ponzio.
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą prosimy o kontakt.
Michał Kotwiński
696 084 633
www.alsecco.net.pl
m.kotwinski@alsecco.nysa.com.pl
" />Witam Panów ponownie. Mój problem w penym sensie rozwiązany
Przypomnę problem:
">Przed usterką: samochodzik śmigał aż miło, pełna moc, pełna prędkość, brak dymienia itp. Przyjechałem rano na uczelnie sprawnym samochodem, chcę wracać i ...
Po usterce. Ruszam sobie z uczelni i tu nagle czuje brak mocy w pełnym zakresie obrotów i na każdym biegu (mowa o zakresie obrotów dla turbiny od 1,3tyś obrotów). Gaszę silnik i dalej brak mocy. Jadę do domu spokojnie a tu czarny dym za mnąĂ˘ÂŚ I tak zostało. BRAK mocy za każdym razem ....
Co zaobserwowałem. Silnik pracuje stabilnie. Turbina się oddzywa przy ok. 1,3tyś obrotach, inaczej pracuje (głośniej) ale jej nie czuć. Do tego słyszę dziwny świst(zasysanie) po prawej stronie kabiny⌠Samochód przestał już dymić. Przeglądnąłem instalację od ciśnienia (wszystko co odchodzi odâÂÂN75âÂÂ) i wszystko ok. Jednakże w okolicy IC i dolotu do turbiny mam pełno oleju âŸnarzyganeâÂÂ.
Byłem u mechanika w Nysie. Okazało się że rura od IC odpadła i luźno sobie wisiała Stąd moc uciekała i było słychać świst.
Niestety, moja przepływka padła (chyba przez czyszczenie ) Komputer pokazuje błąd przepływomierza.
Teraz to wymienić przepływomierz? Tak Panowie?