geforce obsluguje tylko opengl1.5 tak czytalem na benchmarku.pl nie opowiadaj bzdur
lol :-))
a w telewizji pan mowil ze sa telefony na karte za 1 zl
ehhh
niestety ale benchmark pl to wielki prospekt reklamowy i nie nalezy traktowac
tej srony inaczej jak reklamy komputronika.
bardziej "fachowe" teksty masz w sklepie benchmarka w comentsach
userow tego co oni tam sprzedaja
pzdr
" />Zgodnie z tre?ci? prospektu emisyjnego akcji Komputronik S.A., zatwierdzonego decyzj? Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 12 czerwca 2007 roku oraz zgodnie z art. 54 ust. 3 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spó?kach publicznych, Komputronik S.A. niniejszym informuje, ?e ostateczna Cena Emisyjna oraz Cena Sprzeda?y oferowanych w Ofercie Publicznej Akcji Serii C oraz Akcji Sprzedawanych zosta?a ustalona odpowiednio przez Emitenta i Wprowadzaj?cych na poziomie [b]39,10 z?[/b]. Ponadto, Komputronik S.A. informuje, ?e Wprowadzaj?cy ustalili ostateczn? liczb? Akcji Sprzedawanych oferowanych do sprzeda?y w ramach Oferty Publicznej na maksymalnym poziomie przewidzianym w prospekcie emisyjnym, tj. 180.000 sztuk Akcji, w tym w Ofercie Otwartej 135.000 sztuk Akcji. W zwi?zku z powy?szym, ostateczna liczba Akcji Oferowanych w ramach Oferty Publicznej wynosi 1.630.000 Akcji.
TECHNOLOGIE Polskie notebooki Aristo trafią za granicę
Comes zbuduje salony Voxan
Wrocławski producent i dystrybutor komputerów uruchomi sieć salonów. Zamierza także rozpocząć sprzedaż sprzętu Aristo za granicą. Inwestycje sfinansuje w dużej mierze ze środków pozyskanych z debiutu giełdowego.
Jeszcze w tym miesiącu Comes, który z lokalnej firmy wyrósł na firmę liczącą się wśród krajowych producentów komputerów przenośnych, przewiduje złożenie prospektu emisyjnego. Spółka zakłada, że z publicznej emisji akcji zdobędzie ok. 30 mln zł. Przeznaczyć je chce na rozwój sieci własnych salonów sprzedaży pod nazwą Voxan, z których dwa pierwsze zostały już otwarte w Toruniu i Wrocławiu. - Do końca przyszłego roku sieć rozrośnie się do 20 placówek. W planach mamy także otwieranie salonów i rozpoczęcie sprzedaży sprzętu pod własną marką Aristo również w innych krajach - zapowiedział Dariusz Mirecki, szef rady nadzorczej spółki i jej główny akcjonariusz. Kraje, w których w pierwszej kolejności mogłyby powstać sklepy firmy, to Czechy, Węgry i Rumunia - powiedziała nam Agnieszka Węgrzyn, szefowa projektów Comes. Działający od 20 lat Comes, debiutując na giełdzie, poszedłby śladami innych polskich producentów lub dystrybutorów komputerów, m.in. firm NTT, Komputronik, Karen Notebook, Pronox Technology, które weszły na parkiet w tym roku. Wszystkie dzięki pieniądzom uzyskanym ze sprzedaży akcji wzmacniają swój potencjał produkcyjny lub sieć sprzedaży. Liczą, że zapotrzebowanie na sprzęt komputerowy będzie nadal silnie rosło.
W ubiegłym roku ten rynek przeżywał boom - sprzedaż komputerów powiększyła się o jedną trzecią do prawie 2,4 mln komputerów. W tym roku do odbiorców mają trafić 3 mln komputerów. Co więcej, bardzo możliwe, że sprzedaż komputerów przenośnych dorówna już sprzedaży komputerów stacjonarnych. Jest to szansa m.in. dla wrocławskiej spółki Comes, która koncentruje się właśnie na produkcji i sprzedaży sprzętu przenośnego - nie tylko notebooków, ale także komputerów kieszonkowych oraz urządzeń do nawigacji GPS.
Notebooki Comesu pod jej marką Aristo mają ponad 2-procentowy udział w rynku, ale spółka jest także dystrybutorem komputerów przenośnych innych marek, np. Asus (ponad 10-proc. udział w rynku) oraz Fujitsu-Siemens i Mio. Rynek komputerów przenośnych, PDA, nawigacji powiększa się w tempie dwukrotnie szybszym niż sprzętu stacjonarnego. Stąd Comes przewiduje, że jego tegoroczne przychody powiększą się o 45 mln zł, do blisko 170 mln zł.
Zbigniew Zwierzchowski
"RZECZPOSPOLITA"
Wyniki Comesu