logo
 Pokrewne renessmekomercyjna skrzynka mailKorpuskularno falowa natura światłakorn followKOREKTA licznika E36koronkowe sukienki Foremniakkomunikator Motorola L6Komunikacja niewerbalna gestykomunikacja Okęcie Lublinkoncert LP Chorzów 2007Konferencja Kraków
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • racot.htw.pl
  • renessme


    Najlepiej z przodu 8 szt, a z tyłu 6 szt (jeśli da się ułożyć), chyba 2 wychodzą z przodu na piętrze.
    Znowu rozłożenie ciężarów po 7 sztuk, lub 6 przód i 8 tył daje równiejsze opory toczenia opon, ma to swoje zalety.

    W TOYOCIE jest łatwiej wykonać (prznajmniej mojej) z przodu konstrukcję. Ja dałem kątowniki 25 mm i 30 mm; 2 wzdłuż auta i 1 w poprzek. Jeden wzdłuż auta ma oparcie na śrubie od uchwytu pod karoserią i ten koniec jest spawany do łba śruby, a reszta jest oparta i przykręcana (belka wzdłużna skrzyni biegów, belka przednia, nadwozie kabiny. Do tego mocowania tych poziomych są wykonane pionowo z płaskowników lub kątowników z boków auta do karoserii (otwory po poduszkach i inne). Dodatkowo nad półosią z kątowników opartych na dolnych konstrukcjach i na elementach karoserii wykonana jest półka.
    Na dnie leżą bakelity przykr.ęcane do kątowników.
    Jeszcze pionowo wystarczą 2 szpile fi 8 mm zabezpieczające przed ewentualnym dachowaniem. Akumulatory z góry mocuję bakelitami (listwy) do tych szpil i do karoserii.

    Akumulatory przednie i tylne trzeba umieszczać jak najbliżej kabiny, żeby autem nie bujało jak na morzu.



    MZ 150 i MZ 250/251 maja calkiem inne silniki nie tylko jesli chodzi o pojemnosc ale najbardziej roznymi elementami w tych silnikach jest właśnie sprzeglo (w 150tce jesl lancuszek sprzeglowy i kosz na walku od skrzyni biegow a w 250/251 sprzeglo jest na wale a naped jest przekazywany nie tak jak w 150tce przez lancuszek sprzeglowy ale przez kola zebate) no i drugim elementem rozniacym te silniki jest mechanizm kopniaka, reszta to podobne konstrukcje!

    Pozdrawiam!



    Mercedesy E classe to świetne samochody ale tylko z silnikami 2.9 td,pamiętaj o tym i takiego sobie kup!!! Ten silnik jest długowieczny,bardzo trwały oraz bezproblemowy,ma 129KM,jest tylko trochę głośniejszy od CDI no i trochę więcej pali,jeśli jednak uprzesz się na silnik CDI to tylko 2.7,to najlepsza konstrukcja w tym samochodzie ale?! Miej baczenie na pompę wysokiego ciśnienia(czesto przecieka)a jej remont pochłania około 3000 zł.Skrzynie biegów automatyczne jak to w tych mercedesach sa udane wytrzymują ok.700 kkm ale musisz dbać o nią ,wymieniać oleje co 40kkm wraz z filtrem i jeżdzić dostojnie bez szaleństw bo to Mercedes Arystokrata z batem z daleka od niego!




    Dane pojazdu

    Art. Wartość
    Numer podwozia WBADP81020GS91700
    Kod typu DP81
    Typ 530D (EUR)
    Typoszereg E E39 (2)
    Seria 5
    Rodzaj konstrukcji TOUR
    Układ kierowniczy LL
    Drzwi 5
    Silnik M57
    Pojemność skokowa 3.00
    Moc 142
    Napęd HECK
    Skrzynia biegów AUT
    Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
    Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
    Data prod. 2000-05-17
    mam male pytanko z winu wynika ze mam 142kw a w dowodzie wpisane jest 135kw no i auto jest przed FL czyli powinno miec 135 gdzie jest blad




    Może masz już silnik po modzie a o tym nie wiesz Masz chłodnice EGR taka puszka metalowa prostokątna przykręcona do czoła silnika ?




    Witam.To ja też bym prosił : WBAHD51040BG06215
    Dzięki


    Numer podwozia WBAHD51040BG06215
    Kod typu HD51
    Typ 525I (EUR)
    Typoszereg E E34 ()
    Seria 5
    Rodzaj konstrukcji LIM
    Układ kierowniczy LL
    Drzwi 4
    Silnik M50
    Pojemność skokowa 2.50
    Moc 141
    Napęd HECK
    Skrzynia biegów MECH
    Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
    Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0269)
    Data prod. 1990-06-15



    Wyposażenie

    Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
    S219A SPORT LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry 380 mm
    S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
    S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
    S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
    S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna
    S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
    S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
    S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
    S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
    S653A BMW BAVARIA C REVERSE II Radio Bavaria C Reverse II
    S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
    L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria




    Bym był wdzięczny WBAHA5102BA86556


    Numer podwozia WBAHA51020BA86556
    Kod typu HA51
    Typ 524TD (EUR)
    Typoszereg E E34 ()
    Seria 5
    Rodzaj konstrukcji LIM
    Układ kierowniczy LL
    Drzwi 4
    Silnik M21
    Pojemność skokowa 2.40
    Moc 85
    Napęd HECK
    Skrzynia biegów MECH
    Kolor SCHWARZ (086)
    Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0411)
    Data prod. 1991-03-19



    Wyposażenie

    Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
    S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy III
    S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni
    S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
    S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
    S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
    S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
    S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
    S537A PARK VENTILATION Wentylacja na postoju
    S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
    S690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasety
    L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria



    Cytat:
    Każdy ma silnik z przodu i napęd przekazywany na tył oraz ręczne lub automatyczne skrzynie biegów o 6 przełożeniach (jedynie Vanquish nie miał w ofercie tradycyjnego automatu). Wszystkie samochody poczynając od Vanquisha pierwszej generacji są oparte o układ transosiowy. Vanquish oraz Vanquish S wyposażony był wyłącznie w manualną, zautomatyzowaną skrzynię. DB9 otrzymał prawdziwy automat ZF'a i był także dostępny z tradycyjną skrzynią manualną. To samo tyczy się V8 Vantage w którym najpierw był manual, a dopero od jakiegoś czasu jego zautomatyzowana wersja.

    Cytat:
    DB9 to następca DB7, V8 Vantage nie ma bezpośredniego przodka, a Vanquish o następca serii Virage/V8 Vantage wytwarzanej od 1989 roku przez 11 lat. Błąd. Vanquish był niejako ósmą generacją modeli DB tylko przyjął inną nazwę. Trzeba pamiętać, że Aston nigdy zbytnio nie przykładał wagi do rozróżniania poprzedników i następców tak jak to robi choćby Mercedes. DB9 to konstrukcja następująca po nim. Przez kilka lat produkowana jednocześnie. Aston ten misz-masz rozwiązał podciągając cenę Vanquisha i charakter na bardziej sportowy, a DB9 na crusing. V8 Vantage to nowa konstrukcja i tak jak powiedziałeś nie ma poprzednika.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zabaxxx26.xlx.pl